Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

SHL M 11 jedzie to tyłu????


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 bolek81

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 32 postów
  • Na FM od: 23 luty 2015
  • Skąd:Lubelskie
  • Motocykl:WFM

Napisano pon, 12 wrz 2016 - 18:38

Witam pasjonatów starych motocykli. Dziś chciałem poruszyć temat tak jak w opisie a mianowicie zacznę od tego iż kupiłem silnik do shl m11 z nowych części złożony. Odpala bez problemu. Jedynym jak na razie problemem jest to że włączając 1 bieg rusza do tyłu. Pytałem mechanika twierdzi iż źle wał jest wyważony i dlatego tak jest. Czy miał ktoś kiedyś z czymś takim do czynienia? Będę wdzieczny za każdą odpowiedź. Pozdrawiam



#2 lech N

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • H-D
  • 379 postów
  • Wiek: 58
  • Na FM od: 29 lipiec 2014
  • Skąd:Wolsztyn
  • Motocykl:electra- evo

Napisano pon, 12 wrz 2016 - 18:41

Zmień mechanika - zapłon jest źle ustawiony.



#3 _Monter_

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 8770 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 08 marzec 2005
  • Skąd:Giżycko/Steinfeld
  • Motocykl:Mean Streak

Napisano pon, 12 wrz 2016 - 18:48

Wał jest źle wyważony więc jeździ do tyłu...

Tekst roku.

Chłopie, ustaw sam sobie zapłon według tego opisu i będzie jeździł do przodu.

http://www.shlka.for...-temat,306.html


Piekło było pełne więc wróciłem.
lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...


#4 Nico

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 464 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 31 styczeń 2008
  • Skąd:CCH
  • Motocykl:Sport i Streetfighter

Napisano pon, 12 wrz 2016 - 19:02

Zbyt wczesny zaplon

#5 bolek81

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 32 postów
  • Na FM od: 23 luty 2015
  • Skąd:Lubelskie
  • Motocykl:WFM

Napisano wto, 13 wrz 2016 - 08:10

A widzicie jak to dobrze mądrych ludzi poradzić :biggrin: się na forum. Wielkie dzięki za odpowiedź i za zainteresowanie moim tematem.  



#6 bolek81

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 32 postów
  • Na FM od: 23 luty 2015
  • Skąd:Lubelskie
  • Motocykl:WFM

Napisano pon, 10 paź 2016 - 19:30

Witam ponownie otóż dziś ustawiłem zapłon i rzeczywiście motocykl ruszył i przejechałem się nim kawałek. Po zgaszeniu motocykla i chwilowej przerwie niestety ponownie nie zapalił. Sprawdziłem jeszcze raz ustawienie zapłonu z czujnikiem zegarowym i okazało się teraz że czop wału się przestawił. Czy jest to możliwe? Z tego co wiem kupiłem ten silnik SHL M 11 i był regenerowany wał. Dlatego chciałem zapytać dlaczego czop się przestawił i co jest tego przyczyną?



#7 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 640 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano pon, 10 paź 2016 - 20:39

A nie ścięło czasem klina na wale ?



#8 HD1940

    MOTONITA - leżący na baku

  • Moderatorzy
  • 1356 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 13 październik 2007
  • Skąd:Białystok
  • Motocykl:BMW R80RT, HD WLD

Napisano wto, 11 paź 2016 - 04:31

Tak jak powyżej, najprawdopodobniej ścięło ci wpust czułenkowy . Przestawienie się czopa też jest możliwe, ale dużo mniej prawdopodobne. Ścięcie spowodowane jest przeważnie niedopasowaniem stożka w kole magnesowym ze stożkiem na wale - tu może pomóc docieranie obu za pomocą pasty zaworowej. Również przyczyną często jest zbyt duża wysokość wpustu. Wówczas zamiast na stożku części wiszą podparte wpustem. Siły odśrodkowe powodują przesunięcie części i rozregulowanie zapłonu. Przestawienie czopa w wale świadczy o jego złej kondycji.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |