Skocz do zawartości


Zdjęcie

Auto do 5 tys zl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
402 odpowiedzi w tym temacie

#401 ZIGGI

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1207 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 18 wrzesień 2006
  • Skąd:Warszawa/Pieńków
  • Motocykl:-

Napisano czw, 16 lis 2017 - 10:13

A to sory. Byłem przekonany że cała dyskusja dotyczy VII-ki.


Destruction of the empty spaces is my one and only crime

 


#402 aftys6

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 963 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 02 luty 2006
  • Skąd:lubartów / warszawa
  • Motocykl:NTV Deauville650 - brudas

Napisano czw, 16 lis 2017 - 11:28

 

Ustalmy jeszcze czy mówimy o VI czy VII generacji ? Ja piszę o VI genie, a VII gen. ma całkiem inne i prostsze zawieszenie, więc na jego podstawie ciężko wypowiadać się o VI genie.

VI gen ma 38 tulej w zawiasie i około 20 lat na karku i jakie to zawieszenie by nie było zajebiste i wytrzymałe to po tylu latach chyba ma się prawo sypać. Co innego jak jeszcze ktoś dba, no ale tu jest największy problem czyli użytkownicy którzy w dupie mają i tyrają do spodu.

,,,,,,,,,,,,,,,

W ogóle to w szoku jestem że są tu więksi fanboye civica odemnie :D Naprawdę uwielbiam te fury i miałem kilka civiców, jednego mam nadal, chwile CRX, ale miłość mnie aż tak nie oślepia i widzę wady tych samochdów :D

 

Rozróżnij że w Polsce są dwa rodzaje serwisu aut.

Serwis solidny i porządny (20%) i gównolepienie (reszta)

O ile szmelcwageny polepisz i będzie latał to o japonie niestety trzeba dbać

Zmieniałem kiedyś w mazdzie amorki (zawieszenie na wielo wahaczu) i poprosiłem kolesia żeby zmienił także tuleje na wahaczu i łączniki stabilizatora.

Usłyszałem że po co zmieniać jak nic się nie dzieje. To jest niestety wg mnie w naprawie aut u nas nagminne. Potem wychodzą kwiatki że po 25 tys km okazuje się że jakie to złe amortyzatory bo jeden sezon polatały. Tylko nikt nie bierze pod uwagę że luzy na zawieszenie bardzo skracają ich życie.

Podobny przykład widziałem z remontem głowicy.

Zdechnięte zawory wydechowe na 2 garkach i tyle też zrobione.

Nikt nie bierze pod uwagę że remont całej głowicy to tylko 25-30% droższa naprawa. Ale już demontaż jej ponownie za rok do remontu reszty głowicy, ponowny montaż, uszczelki itd  to praktycznie podwojenie wydatku w niedługim czasie.

Chytry dwa razy traci.

Szkoda że potem ktoś takie auto kupuje.



#403 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 11935 postów
  • Wiek: 68
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano czw, 16 lis 2017 - 15:33

Nie jestem specjalnym fanem Civica, glownie z powodu rdzewienia tylnych nadkoli ( problem znany fabryce i nie korygowany, po to by zmusic klienta do zmiany samochodu ), ale syn mial ich kilka w roznych konfiguracjach silnikowych i wszystkie mocno zaawansowane w latach ( okolo 20 letnie ) i stad wiem ze czesci zawieszenia byly w miare tanie w porownaniu np z moim Subaru, przy podobnej klasie samochodu jesli porownac Legacy 2 generacje w tyl. ( 1995 )






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |