Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Subaru Forester XT


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#21 M a D a F a K a

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1467 postów
  • Na FM od: 01 listopad 2005
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:gs1000`78 CZ 350`88

Napisano nie, 17 lip 2016 - 09:27

Na dojazdówki subaru 2.5 bez turbo w każdej budzie wymiata wszystko co tu się poleca, sprawdzone. Subaru to dzielny bo przemyślany samochód. 2.5 turbo Uszczelka.. to nie kwestia czy tylko kiedy, efekt unowocześnienia sprawdzonej konstrukcji.

#22 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 661 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano nie, 17 lip 2016 - 14:44

14376535099350.jpg

 

 

 

YUBY, to do Łady czy do Outlandera też?

Siostra miała forestera 2.5 bez turbo i też wywaliło uszczelkę, czyli teraz już wiadomo, że jak nie robiona to trzeba będzie robić.

 

Outback ciekawa propozycja, ciekawe czy prześwit wystarczający na moje potrzeby. Muszę na żywo sprawdzić. 

Outlander może też by się nadał? 

http://otomoto.pl/of...y-ID6ysYjL.html


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#23 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12366 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano nie, 17 lip 2016 - 15:06

Bo zeby uszczelki nie wywalilo w silniku 2.5l bez turbo to musi byc Forester po 2002r, silnik jednowalkowy jak w mojej Legacy i nic sie nie dzieje.

Yuby w twoim popsuli samochod podnoszac moc - byl jakis powod dla ktorego silnik Forestera fabrycznie mial mniejsza moc niz WRX, ani silnik, ani skrzynia nie wytrzyma 300 KM na dluzej.

Tak jak pisala kobieta z poprzedniej strony prawdziwy silnik sportowy Subaru to STI closed deck, silniki turbo Forestera i WRX to dalej open deck i jako takie sa po prostu przystosowane do normalnej jazdy, a nie do katowania czy eksperymentow z chipowaniem, co jakos malo ludzi w Polsce pojmuje.

 

Uzywany 04 Forester w klasyfikacji Edmunds ma 4.5 gwiazdki na 5 mozliwych - to o czyms swiadczy.

Wersja bez turbo oczywiscie jest bardziej odporna niz z turbo o podzespoly wytrzymuja dluzej.



#24 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 661 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano nie, 17 lip 2016 - 15:15

Forester siostry był z 2005 roku wersja US.


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#25 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12366 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano nie, 17 lip 2016 - 16:00

Wypadek przy pracy najwyrazniej, nie ma 100% gwarancji na wszystkie samochody danego rocznika :).



#26 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 661 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano wto, 09 sie 2016 - 15:55

YUBY miałeś rację, ciężko znaleźć OUTBACKA 3.0 w dobrym stanie. Suzuki Jimny? Nadaje się to do jazdy?


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#27 Tommo

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1345 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano wto, 09 sie 2016 - 16:16

YUBY miałeś rację, ciężko znaleźć OUTBACKA 3.0 w dobrym stanie. Suzuki Jimny? Nadaje się to do jazdy?

To raczej ja pisałem ;)  A co do Jimny, to maks 10 km się wytrzyma, potem już kark się poddaje i głowa lata po kabinie :)


Audi Sport


#28 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 661 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano wto, 09 sie 2016 - 22:09

To raczej ja pisałem ;)  A co do Jimny, to maks 10 km się wytrzyma, potem już kark się poddaje i głowa lata po kabinie :)

 

Faktycznie  ;)

 

To cup Legacy w kombi.

 

 Muszę mieć coś podwyższonego. 


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#29 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 661 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano nie, 14 sie 2016 - 09:43

Co myślicie o Grand Vitarze 3.2 V6? 2010 rok


Użytkownik HARPAGAN edytował ten post nie, 14 sie 2016 - 09:53

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#30 zalmen3

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 708 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 11 czerwiec 2004
  • Skąd:Luboń
  • Motocykl:Varadero 1000

Napisano nie, 14 sie 2016 - 15:28

Znajoma ma wersję USA z LPG od jakiś 4 lat i straszliwie sobie chwali. Nawet pokłóciła się z mężem, jak wspomniał, żeby może jej wymienić na coś innego.


1999826717_1.gif

 

 

Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl


#31 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 661 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano nie, 14 sie 2016 - 15:37

Dzięki zalmen3.

Ktoś jeszcze coś powie na temat Grand Vitary 3.2 V6?


Użytkownik HARPAGAN edytował ten post pon, 15 sie 2016 - 00:15

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#32 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 661 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano czw, 18 sie 2016 - 20:26

Już kupiona, więc tylko zachwalać można ;)


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#33 Tommo

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1345 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano wto, 21 lut 2017 - 06:46

A smok pompy oleju zrobili?


Audi Sport


#34 Tommo

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1345 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano wto, 21 lut 2017 - 07:45

Moc tu nie ma znaczenia, jak pęknie to i serię załatwi. Koszt znikomy do konsekwencji jakie mogą wystąpić.

Jak dobra cena trza brać, bo to fajne autka.


Audi Sport


#35 Tommo

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1345 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano wto, 21 lut 2017 - 10:05

Do miasta wystarczy w zupełności. Ale jak planujesz jakieś trackday'e  to DCCD daje więcej frajdy i możliwości. Masz w STI większy potencjał po prostu. Ale za tym idą wyższe koszta.


Audi Sport





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |