Skocz do zawartości


Zdjęcie

Subaru Forester XT


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 618 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano czw, 14 lip 2016 - 23:24

Czy ktoś z szanownych forumowiczów posiada taką skorupę jaką jest Forester II 2.5 XT?

Jaką skrzynię do tego silnika powinno się wybrać i jak jest z tą uszczelką pod głowicą? Pada w każdym czy sporadycznie?


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#2 bonhart88

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 868 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 07 luty 2010
  • Skąd:Nałęczów/Lubelskie
  • Motocykl:Bandit 600 :(

Napisano pią, 15 lip 2016 - 06:25

mój kumpel, kupił amerykana 2,5 turbo + oczywiście automat ze świeżą fakturą za zrobienie uszczelki (jakiś subarowy serwis w warszawie ale nie ASO), pojeździł z 20 tyś i wysrała się znowu, chyba z drugiej strony, ale zrobił od razu dwie. Także 100% Foresterów II XT które znam miały problem z uszczelką :sad:  



#3 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15444 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano pią, 15 lip 2016 - 06:37

Mi się wysrał 3 bieg dwa razy. Na przełomie 60000km.


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#4 Natalia Cattiva

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 358 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2016
  • Skąd:Piaskownica
  • Motocykl:Husqvarna WR 250

Napisano pią, 15 lip 2016 - 09:07

Skrzynia automat -niezniszczalna.

Manual przy seryjnej mocy, bez katowania wytrzymuje  automata w turbinie chyba ciezej potem sprzedac- automat pali ze 2l wiecej,

a uszczelka pada albo i nie, jak sie trafi i po kim.. Raz zrobione porzadnie trzyma wieki.

 

Do cywilnej jazdy najlepiej brac najmocniejszego ssaka w automacie 2.5 170KM, dobrze znosi LPG,

Turbo jest kaprysniejsze i duzo drozsze w utrzymaniu. Manualem dynamiczniej sie lata, ale automatem o niebo wygodniej, co kto lubi :)

 

Najwazniejsze kupic cos z dobrych rak, albo swiezo sprowadzone, w czym jeszcze polscy kowale nie trzymali lap ;)


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

 


#5 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15444 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano pią, 15 lip 2016 - 09:11

Ja miałem salonowy 2,5 Turbo po modzie na ponad 300KM, skrzynia manualna i uszczelka pod głowicą to najgorsze elementy tego samochodu.

Generalnie nie polecam.


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#6 Natalia Cattiva

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 358 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2016
  • Skąd:Piaskownica
  • Motocykl:Husqvarna WR 250

Napisano pią, 15 lip 2016 - 09:20

Ja miałem salonowy 2,5 Turbo po modzie na ponad 300KM, skrzynia manualna i uszczelka pod głowicą to najgorsze elementy tego samochodu.

Generalnie nie polecam.

Kij wie kto i co Ci tam szponcil..

Forester to nie STI. Jezdzi sie seria i wytrzymuje.


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

 


#7 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15444 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano pią, 15 lip 2016 - 09:25

Nie kto, tylko samochód był kupiony od Martyny Wojciechowskiej i serwisowany w 4Turbo, więc wysoka jakość.


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#8 Natalia Cattiva

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 358 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2016
  • Skąd:Piaskownica
  • Motocykl:Husqvarna WR 250

Napisano pią, 15 lip 2016 - 09:44

Nie kto, tylko samochód był kupiony od Martyny Wojciechowskiej i serwisowany w 4Turbo, więc wysoka jakość.

4Turbo to apteka dla naiwnych.

4Turbo slynie z tego ze jak przekraczasz ich brame to od razu masz uszczelki pod glowicami do wymiany :)

Lubia to robic i kasuja az dupa sie marszczy.

i powt. Forester to nie STI.

 

PS. U kumpla w komisie stoi Fores, z 04 roku, 400 000 MIL nawiniete, ORI motor - NIC NIE ROBIONE.

-tak wlasnie padaja Subaru :)

Jak trafi w rece kata to za*ebie wszystko.


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

 


#9 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15444 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano pią, 15 lip 2016 - 09:47

Muszę powiedzieć żonie że jest katem i zajebała zdrowe Subaru.


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#10 Tommo

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 958 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano pią, 15 lip 2016 - 10:51

YUBY Natalia ma rację. Albo seria albo worek bez dna...albo Forek STI :)


Audi Sport


#11 Robert J.

    MOTONITA - miejski lanser

  • H-D
  • 1048 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 maj 2012
  • Skąd:Los Angeles-Siennica
  • Motocykl:MOTO GUZZI CA, FLSTS

Napisano pią, 15 lip 2016 - 14:03

mój kumpel, kupił amerykana 2,5 turbo + oczywiście automat ze świeżą fakturą za zrobienie uszczelki (jakiś subarowy serwis w warszawie ale nie ASO), pojeździł z 20 tyś i wysrała się znowu, chyba z drugiej strony, ale zrobił od razu dwie. Także 100% Foresterów II XT które znam miały problem z uszczelką :sad:  

Jesli wymienili sama uszczelke to nic dziwnego, moze glowicy nie sprawdzili, roznie bywa. Sprawdzenie glowicy to obowiazek jak i doslownie liznac ja, zdjac pare setek. Te okrzyczane serwisy sa roznej jakosci, nieraz zwykly rzemieslnik na zadupiu zrobi porzadnie. A potem chodza sluchy ze to czy tamto sie psuje. 

Forester jak i inne 90% 4 cylindrowcow  w automacie sa kiepsko zestrojone. Automat =V6 jesli jazda ma byc przyjemna.


-PAXP-deijE.gif

#12 bonhart88

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 868 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 07 luty 2010
  • Skąd:Nałęczów/Lubelskie
  • Motocykl:Bandit 600 :(

Napisano pią, 15 lip 2016 - 16:24

Jesli wymienili sama uszczelke to nic dziwnego, moze glowicy nie sprawdzili, roznie bywa. Sprawdzenie glowicy to obowiazek jak i doslownie liznac ja, zdjac pare setek. Te okrzyczane serwisy sa roznej jakosci, nieraz zwykly rzemieslnik na zadupiu zrobi porzadnie. A potem chodza sluchy ze to czy tamto sie psuje. 

Forester jak i inne 90% 4 cylindrowcow  w automacie sa kiepsko zestrojone. Automat =V6 jesli jazda ma byc przyjemna.

nie chce pisać bajek, ale zgolili go na chyba 6tyś netto więc nie wyobrażam sobie żeby glłowica nie była planowana/zabielana. 

Jakby nie było dla mnie forestery to mega samochody, ale dla zamożnych ludzi...



#13 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 618 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano pią, 15 lip 2016 - 18:45

Musze coś kupić do jazdy po drogach nieutwardzonych kiepskiej jakości. Myślałem o Navarze, ale odradziliście, forka też odradzacie. Co się nada do turlania się? Pajero II 3.0-3.5 V6?


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#14 tadeo

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1294 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 28 sierpień 2006
  • Skąd:Gościszów (Lwówek Sl.)
  • Motocykl:bandit 1200N

Napisano pią, 15 lip 2016 - 19:00

Albo Hilux, ale to już taki traktor.



#15 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15444 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano pią, 15 lip 2016 - 19:14

Zdecydowanie Toyota.


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#16 koroviov

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 755 postów
  • Na FM od: 08 sierpień 2011
  • Skąd:Trzebinia
  • Motocykl:Aprilia RS 125 SV 650S

Napisano pią, 15 lip 2016 - 21:41

Tarpan. 


"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

#17 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 618 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano pią, 15 lip 2016 - 21:58

Rav 4 starszej generacji? OK 1998-2000r 3d? Daje radę? Musi nadawać się na rozjeżdżone żwirówki z wodą w koleinach, śnieg do 30-50 cm itd... Takie auto do przysłowiowego tłuczenia w piachu, błocie, śniegu i kurzu. Myślałem o forku ze względu na to, że ma w miarę dobre właściwości jezdne szosowe i "terenowe".


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#18 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15444 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano pią, 15 lip 2016 - 22:00

To może lepiej krótki Patrol.


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#19 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 618 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano pią, 15 lip 2016 - 22:24

Patrol jest ogromny w porównaniu do forka. Raczej coś w stylu forestera bym chciał. Ewentualnie jakaś Grand Vitara 3d. Coś lekkiego.


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#20 Robert J.

    MOTONITA - miejski lanser

  • H-D
  • 1048 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 maj 2012
  • Skąd:Los Angeles-Siennica
  • Motocykl:MOTO GUZZI CA, FLSTS

Napisano sob, 16 lip 2016 - 05:19

nie chce pisać bajek, ale zgolili go na chyba 6tyś netto więc nie wyobrażam sobie żeby glłowica nie była planowana/zabielana. 

Jakby nie było dla mnie forestery to mega samochody, ale dla zamożnych ludzi...

Roznych magikow widzialem



Patrol jest ogromny w porównaniu do forka. Raczej coś w stylu forestera bym chciał. Ewentualnie jakaś Grand Vitara 3d. Coś lekkiego.

Grand Vitara to gowno.

Jak chcesz auto na szutr i na asfalt, do wszystkiego, Toyota 4Runner max do 02' to jest porzadnie zrobina maszyna


-PAXP-deijE.gif




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |