Skocz do zawartości


Zdjęcie

Streetfighter co i jak?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#21 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15532 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano wto, 24 maj 2016 - 20:33

O Chryste to jest za ciężkie chłopie.


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#22 tadeo

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1297 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 28 sierpień 2006
  • Skąd:Gościszów (Lwówek Sl.)
  • Motocykl:bandit 1200N

Napisano wto, 24 maj 2016 - 21:10

Heh, w motocykl to bym inwestował powolutku sobie. Mi się nigdzie nie śpieszy, chcę zacząć od takiej "bazy" aby sprawdzić czy to ma w ogóle sens, czy mi się spodoba. Nie chciałbym aby moto do zabawy przekroczyło budżet mojego podstawowego :).

To już odpuść sobie ten temat. Tego typu przebudowy pochłaniają ogrom kasy i pracy. I z założenia są kompletnie nieopłacalne. Kiedyś chciałem budować DRAG-a, ale po zgłębieniu tematu okazało się, że trzeba kupić bazę za 5-7 tysi a następnie wpakować w to ok 25-30 koła. Tak więc jest to zabawa dla zdeterminowanych wariatów. W innym wypadku stworzysz kolejne gówno na bazie motocykla po przejściach...



#23 Major87

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 992 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 13 kwiecień 2014
  • Skąd:Chesterfield
  • Motocykl:Czerwony i czarny :D

Napisano śro, 25 maj 2016 - 11:33

Dokładnie o to chodzi. Znajomy nabył drogą kupna B6, wypierdzielił z niego prawie wszystko, zmodyfikował jeszcze więcej, cena końcowa to z tego co pamiętam lekko poniżej 6k. Ale zawias całkiem inny, rama spawana i pocięta w pizdu, inne koła, inny zadupek, inny wahacz, chyba inne wszystko. Wyszło mu tanio, bo miał wyposażony warsztat i umie używać narzędzi, a poza zbiornikiem i chyba stopką boczną nie ma więcej seryjnych elementów.

Do tego co wymieniłem wcześniej (te ledowe migacze też weź z Chin, idź na całość :D) możesz dorzucić jeszcze kilka kilogramów Naklejek Mocy. Podobno naklejki 'Monster' zwiększają moment obrotowy, 'R' lub 'RR' przyspieszenie i prędkość maksymalną a 'Motographics' poprawiają nieco ekonomię silnika (bo tankpady naklejasz przecież na zbiornik) i gwarantują wygranie każdego customowego szoł....

Jeśli masz zamiar po prostu coś odkręcić i coś przykręcić, to lepiej odpuść. Oszczędzisz sobie tylko zbędnego wydatku i ewentualnej siary, że jeździsz jakimś paździerzem, którego nie potrafisz naprawić i dlatego wygląda jak wygląda. Nawiasem mówiąc, odkręcenie migaczy z Bandita to jak seks z dziewicą... Ja musiałem swoje upierdzielić szlifierką :P...

Realia są takie, że to niestety drogie hobby. Jakiś czas temu rozebrałem swoją 125 na części w celu delikatnego odświeżenia jej i przywrócenia do kondycji fabrycznej. Kosztowała 530 funtów, a wydech, kierownica, podnóżki i lusterka (chcę wszystko oryginalne od Suzuki) to około połowa tej kwoty. Do tego jednak zdecydowałem się na proszkowanie (za wszystko wyjdzie około 200), wymianę wszystkich łożysk itp, do tego nie mam wszystkich narzędzi, muszę naprawić kilka gwintów i pospawać to i owo... W sumie wyjdzie mi więcej niż za nią zapłaciłem, ba, chyba nawet więcej niż zapłaciłem za Bandita a poza spawaniem i malowaniem to zabawa na zasadzie "odkręć stare, przykręć nowe".


"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96


#24 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8989 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano śro, 25 maj 2016 - 11:46

Prawdziwy pasjonat :D


Why... So... Serious
 

#25 Dawid125

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 215 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 17 styczeń 2006
  • Skąd:opolskie / Klb.
  • Motocykl:FZ1 S

Napisano śro, 25 maj 2016 - 11:55

Ja tez w zeszlym roku kupilem cbr 900. Z racji tego ze mieszkam za granica i nie mam za wiele czasu moto jeszcze nie ukonczone. Na dzien dzisiejszy nie liczac malowania nie zostalo az tak duzo pracy. W same czesci poszlo juz ponad 6,5tys zl. Kiedys dodam jakies zdj.

 

Na dzien dzsiejszy moto + czesci to mialbym juz jakies nie najgorsze moto.



#26 Nico

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 463 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 31 styczeń 2008
  • Skąd:CCH
  • Motocykl:Sport i Streetfighter

Napisano śro, 25 maj 2016 - 13:01

Niestety,ale budując nawet profesjonalnego Streeta, kasa jest nie do odzyskania.
Chyba,że konkretny projekt pod zlecenie.

#27 Dawid125

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 215 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 17 styczeń 2006
  • Skąd:opolskie / Klb.
  • Motocykl:FZ1 S

Napisano śro, 25 maj 2016 - 13:15

Sama praca przy takim projekcie i to ze ciezko spotkac drugie takie moto daje satysfakcje. No i mi tez podoba sie taki styl moto.



#28 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8989 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano śro, 25 maj 2016 - 13:19

Wytłumaczcie mi proszę skąd bierze się ta potrzeba wyróżniania sie z tłumu. Aż taka próżność w narodzie?


Why... So... Serious
 

#29 Major87

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 992 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 13 kwiecień 2014
  • Skąd:Chesterfield
  • Motocykl:Czerwony i czarny :D

Napisano śro, 25 maj 2016 - 13:24

Ale jak można wyróżniać się z tłumu przez robienie moto do zabawy, które większość sezonu tak czy siak będzie stało w garażu czy tam w kuchni?


"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96


#30 Nico

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 463 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 31 styczeń 2008
  • Skąd:CCH
  • Motocykl:Sport i Streetfighter

Napisano śro, 25 maj 2016 - 13:35

Wytłumaczcie mi proszę skąd bierze się ta potrzeba wyróżniania sie z tłumu. Aż taka próżność w narodzie?

Co to ma wspólnego z próżnością??

#31 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8989 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano śro, 25 maj 2016 - 13:54

Właśnie, to o co chodzi? Co jest złego w motocyklu w stanie fabrycznym? Jak nie próżność to czym podyktowana jest chęć wyróżniania się? Nie tym żeby poczuć się lepszym od tego co ma "kolejnego ryżopęda"?


Why... So... Serious
 

#32 Nico

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 463 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 31 styczeń 2008
  • Skąd:CCH
  • Motocykl:Sport i Streetfighter

Napisano śro, 25 maj 2016 - 14:12

Właśnie, to o co chodzi? Co jest złego w motocyklu w stanie fabrycznym? Jak nie próżność to czym podyktowana jest chęć wyróżniania się? Nie tym żeby poczuć się lepszym od tego co ma "kolejnego ryżopęda"?

Mylisz się i to mocno.
Chodzi o satysfakcję,ze zbudowania czegoś wg własnego pomysłu,o przyjemność z grzebania przy sprzecie,a przy okazji o naukę co i jak działa.
Tak trudno zrozumieć,że ktoś nie chce mieć seryjnego sprzetu?
Nazwanie kogoś z tego powodu próżnym jest delikatnie mówiąc śmieszne.

#33 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8989 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano śro, 25 maj 2016 - 14:16

Ja też dużo grzebię przy swoich i mam z tego satysfakcję - można to robić bez potrzeby "wyróżniania się". Mi się śmiać chce jak słyszę że ktos kupił przykładowo włoszkę żeby nie mieć kolejnego japońca. Nie widzę nic złego w kolejnym japońcu, ale to dlatego że w dupie mam co inni pomyślą. Chce po prostu mieć niezawodne moto.


Why... So... Serious
 

#34 Dawid125

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 215 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 17 styczeń 2006
  • Skąd:opolskie / Klb.
  • Motocykl:FZ1 S

Napisano śro, 25 maj 2016 - 14:18

Nico zgadzam sie w 100%.

 

Mi np. podoba sie kilka roznych seryjnych motocykli i w moim projekcie chce polaczyc style ktore mi sie podobaja.


Użytkownik Dawid125 edytował ten post śro, 25 maj 2016 - 14:20


#35 M a D a F a K a

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1459 postów
  • Na FM od: 01 listopad 2005
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:gs1000`78 CZ 350`88

Napisano śro, 25 maj 2016 - 14:25

Ja też dużo grzebię przy swoich i mam z tego satysfakcję - można to robić bez potrzeby "wyróżniania się". Mi się śmiać chce jak słyszę że ktos kupił przykładowo włoszkę żeby nie mieć kolejnego japońca. Nie widzę nic złego w kolejnym japońcu, ale to dlatego że w dupie mam co inni pomyślą. Chce po prostu mieć niezawodne moto.

Ty tak na serio? Wyczuwam prowokację. Fundamentem świata jest różnorodność i ewolucja.



#36 Nico

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 463 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 31 styczeń 2008
  • Skąd:CCH
  • Motocykl:Sport i Streetfighter

Napisano śro, 25 maj 2016 - 14:28

Ludzie maja różne priorytety,nawet jak ktoś kupi/zrobi moto po to by się wyróżniać z tłumu,to nie musi oznaczać ze jest prozny.

Ty tak na serio? Wyczuwam prowokację. Fundamentem świata jest różnorodność i ewolucja.

Otóż to.

#37 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8989 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano śro, 25 maj 2016 - 14:43

Ty tak na serio? Wyczuwam prowokację. Fundamentem świata jest różnorodność i ewolucja.

 

 

Serio serio. Dla mnie liczy się praktyczność. Nawet może być chinol jeśli będzie chodził bezawaryjnie (z tym że wiem że nie będzie).


Why... So... Serious
 

#38 Yoahim

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 15 postów
  • Na FM od: 09 luty 2016
  • Skąd:...

Napisano śro, 25 maj 2016 - 19:38

Nie wiem czemu ale wyciągacie wnioski tylko na podstawie tego ile chce włożyć w zakup motocykla :).

To, że nie chcę wydać 15 tysięcy na motocykl z super owiewkami nie oznacza, że cała przeróbka zatrzyma się na 500zł :). Naprawdę mi się nie śpieszy z jego robieniem, gdyż mam swój motocykl do zwykłej jazdy. Streeta chcę potraktować jako hobby w wolnym czasie i pomału go robić. Nie potrzebne mi są komentarze czy mam się za to zabierać czy nie, albo jakie naklejki mam na niego naklejać.

A najlepsze! Mówienie, że jestem próżny bo pragnę się pobawić się czymś innym niż seryjny motocykl, śmiechu warte xD.

 

A jednak wolę pobawić się, porobić coś samemu, aniżeli kupić oryginalnego streeta :).

 

Jak ktoś ma jakieś rady/porady to może śmiało pisać, przydadzą się na przyszłość :).



#39 Nico

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 463 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 31 styczeń 2008
  • Skąd:CCH
  • Motocykl:Sport i Streetfighter

Napisano śro, 25 maj 2016 - 20:09


 

Jak ktoś ma jakieś rady/porady to może śmiało pisać, przydadzą się na przyszłość :).

Sprawia Ci to przyjemnosc ,to rob po swojemu, wloz w to troche serca, i nie przejmuj sie pierdoleniem innych.

Ma sie podobac Tobie,bo to Twoj projekt,twoja wizja, a wszystkim i tak nie dogodzisz.

Amen.



Nie zawsze trzeba wpompowac kupe kasy,zeby przyjemnie to wygladalo :



Zamiast monowahacza moze byc seria , tak samo przedni zawias.

W ten sposob zredukujesz koszty.

Choc z drugiej strony, tutaj masz mono z vfr:

http://olx.pl/oferta...html#9fa39da2fe

Do Cbr900rr podejdzie chyba bez wiekszych przerobek (bodajze tylko tuleje dystansowe)

Takze jak czas nie goni mozna powoli kompletowac.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


    Bing (1)

modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |