Skocz do zawartości

Zdjęcie

Yamaha Virago 125

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szant

CZYTACZ - zupełny świeżak

• Forumowicze
  • 1 postów
  • Na FM od: 09 maj 2016
  • Motocykl:planuję

Napisano wto, 10 maj 2016 - 06:49

Witam!
Planuję zakup pierwszego w życiu motocykla i wybrałem na tę okoliczność Virago 125. 
Mam kilka pytań technicznych, a na motocyklach nie znam się zbytnio, więc proszę o pomoc. 

Oglądałem model z 1998 roku i kilka rzeczy wzbudziło pewien niepokój u mojego znajomego, który ma zdecydowanie większe pojęcie ode mnie.

Mianowicie motocykl odpala i pracuje ładnie, natomiast w trakcie jazdy mniej więcej w połowie gazu brakuje mu mocy. Sprzedający nie był w stanie powiedzieć kiedy był wymieniany filtr powietrza i regulowany gaźnik, więc mój znajomy stwierdził, że na 90% to będzie przyczyną, ale chciałbym wiedzieć jakie mogą być gorsze scenariusze i czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. 

Poza tym na tłumiku od dołu są nawiercone dwie dziurki, przez które coś kapie od czasu do czasu. Czy te dziurki w Virago były fabryczne, czy ktoś to zrobił na własną rękę i w jakim celu? Na to pytanie sprzedający również nie potrafił udzielić odpowiedzi, bo jak twierdzi sam ma nie wielkie pojęcie. 

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Przemek

#2 Qadrat

MOTONITA - głaszczący manetkę

• Forumowicze
  • 1535 postów
  • Na FM od: 02 sierpień 2013
  • Motocykl:BMW F650, BMW R1150GS

Napisano wto, 10 maj 2016 - 08:50

Skoro sprzedający nie robił mu żadnego, nawet najbardziej podstawowego serwisu to ja bym to odpuścił. Olej pewnie też długo nie zmieniany, do zaworów nie zaglądane, filtr powietrza zasyfiony...

#3 -OLO-

NOWICJUSZ - macant tematu

• Forumowicze
  • 25 postów
  • Na FM od: 15 kwiecień 2016
  • Motocykl:K1600

Napisano wto, 10 maj 2016 - 20:13

Dziury w tłumiku to najczęściej sposób na "podrasowanie" dźwięku.