Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

drugi bieg


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arturo43

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 60 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 15 grudzień 2014
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Honda CBF 600 2005

Napisano czw, 07 kwi 2016 - 20:26

Witam chciałem zapytac czy drugi bieg zawsze wchodzi glosniej od pozostalych. Staram się zapinac szybko i sprawnie jednak zawsze dwójka wchodzi mi podobnie do jedynki i troszke mni to irytuje. Normalka zazwyczaj czy soś papram.

#2 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 9271 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano czw, 07 kwi 2016 - 22:09

Nie normalka.


Why... So... Serious
 

#3 szramer

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2850 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 25 maj 2002
  • Skąd:Indy
  • Motocykl:300/600/990

Napisano pią, 08 kwi 2016 - 00:39

w nowych wchodzi gladko , z wiekiem sie sypie bardziej :D
WERA#111

#4 Arturo43

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 60 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 15 grudzień 2014
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Honda CBF 600 2005

Napisano pią, 08 kwi 2016 - 07:32

Ogólnie dokąd silnik zimny to wchodzi gładko jednak na ciepłym problemik lekki. Można temu jakiś zaradzić bez rozbiórki silnika?

#5 Sherman

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2476 postów
  • Na FM od: 27 czerwiec 2011
  • Skąd:Piaseczno/Wawa
  • Motocykl:Fajna sprawa

Napisano pią, 08 kwi 2016 - 08:11

Próbuj zmieniać przy innej prędkości obrotowej. Pamiętaj, że między 1. a 2. biegiem masz np. dużo większą różnicę przełożenia niż między 4. a 5. Oznacza to konieczność większej różnicy prędkości obrotowej silnika (a co za tym idzie wałka skrzyni biegów), czyli w praktyce przymknięcia na chwilę dłużej przepustnicy w momencie zmiany biegu. Natomiast im biegi wyższe, tym przymykanie manetki powinno być krótsze. Dla przykładu: w crossówkach albo motocyklach sportowych w ogóle się nie przymyka manetki przy zmianie wyższych przełożeń, bo różnica między 3., 4. i 5. biegiem jest bardzo mała, więc obroty silnika zdążają spaść w ciągu przełączania przełożeń.



#6 Arturo43

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 60 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 15 grudzień 2014
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Honda CBF 600 2005

Napisano pią, 08 kwi 2016 - 18:25

Próbuj zmieniać przy innej prędkości obrotowej. Pamiętaj, że między 1. a 2. biegiem masz np. dużo większą różnicę przełożenia niż między 4. a 5. Oznacza to konieczność większej różnicy prędkości obrotowej silnika (a co za tym idzie wałka skrzyni biegów), czyli w praktyce przymknięcia na chwilę dłużej przepustnicy w momencie zmiany biegu. Natomiast im biegi wyższe, tym przymykanie manetki powinno być krótsze. Dla przykładu: w crossówkach albo motocyklach sportowych w ogóle się nie przymyka manetki przy zmianie wyższych przełożeń, bo różnica między 3., 4. i 5. biegiem jest bardzo mała, więc obroty silnika zdążają spaść w ciągu przełączania przełożeń.


Pomogło jest lepiej dzięki Kolego.

#7 Azbest

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 57 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 13 maj 2014
  • Skąd:podlaskie
  • Motocykl:Yamaha FJR 1300 (RP04)

Napisano sob, 09 kwi 2016 - 21:51

W CB 500 miałem zmiane na 2-kę głośno.
Teraz w Deauville 650 cichuteńko skrzynka chodzi jak kolęda "Cicha noc" ;)



#8 Nico

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 464 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 31 styczeń 2008
  • Skąd:CCH
  • Motocykl:Sport i Streetfighter

Napisano sob, 09 kwi 2016 - 22:11

Technika zmiany biegow do poprawy.

Praca gazem, preloading.



#9 Arturo43

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 60 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 15 grudzień 2014
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Honda CBF 600 2005

Napisano nie, 10 kwi 2016 - 19:28

Technika zmiany biegow do poprawy.
Praca gazem, preloading.

Pewnie tak , musze popracować bardziej intensywnie

#10 LWfilip

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 227 postów
  • Na FM od: 22 marzec 2015
  • Skąd:CSW
  • Motocykl:Honda ST1100 ABS / TCS.

Napisano pon, 11 kwi 2016 - 14:24

No właśnie z tą techniką to jest różnie. Sam się łapię na tym, że czasem się zapominam i zapinam dwójkę zanim klamota trochę rozpędziłem. A, że ciężki jak cholera to lubi zamulić. Mam tak na początku, jak ruszam. Później już pamiętam i wszystko gra jak ta lala. To tylko moja nieuwaga. 


Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.


#11 Merlin1991

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Na FM od: 22 marzec 2017
  • Skąd:Warszawa

Napisano pon, 27 mar 2017 - 14:57

u nas na instrulktażowym również wchodzi kiepsko dwójka






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |