Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Jaki wybrać akumulator i tłumik(końcówkę) do 125'tki

akumulator tłumik 125;tka 125

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamil1998

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 22 luty 2016
  • Skąd:Unisław
  • Motocykl:gr500 (125cc)

Napisano śro, 24 lut 2016 - 16:30

Posiadam motocykl gr 500 (125cc) niestety ma juz 4 lata i tłumik zjada rdza mimo iz był garazowany a akumulator szlak trafił w zeszłym sezonie. Prosił bym o pomoc. Jaki akumulator wybrac do silnika 125 cc (ile amperów i jaka firma) 
i jaki tłumik lub jego końcówkę (bez kolanka) do 125cc 
Proszę o rade poniewaz nie wiem jaki wybrac 



#2 hipolfs

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 236 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 25 sierpień 2012
  • Skąd:Wlkp
  • Motocykl:Bobber oraz fzr600

Napisano czw, 25 lut 2016 - 23:31

Primo to nie jest 125ccm :) Akumulator by odpalić ten silnik spokojnie wystarczy ci yuasa 4Ah taki jak jest oryginalnie tyle że oryginalnie akumulator to jest wielkie nie porozumienie :) Jeśli chodzi o końcówkę to musiałbyś odciąć stary element tłumiący i przyspawać inną końcówkę. Oryginalny tłumik to koszt plus minus 200zł



#3 Kamil1998

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 22 luty 2016
  • Skąd:Unisław
  • Motocykl:gr500 (125cc)

Napisano pią, 26 lut 2016 - 11:58

Primo to nie jest 125ccm :) Akumulator by odpalić ten silnik spokojnie wystarczy ci yuasa 4Ah taki jak jest oryginalnie tyle że oryginalnie akumulator to jest wielkie nie porozumienie :) Jeśli chodzi o końcówkę to musiałbyś odciąć stary element tłumiący i przyspawać inną końcówkę. Oryginalny tłumik to koszt plus minus 200zł

ale juz jest 125ccm.. ale nie chodzi mi o oryginalny tylko o jakis z milym dzwiękiem.. 
swoja droga akumulator jest zbyt maly poniewaz nie daje rady go odpalic nawet..kiedy jest 100% naladowany .. a nie lepej bylo by kupic 7Ah ? 


Użytkownik Kamil1998 edytował ten post pią, 26 lut 2016 - 11:59


#4 Piotrx95

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 87 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 05 luty 2015
  • Skąd:Świętokrzyskie
  • Motocykl:CZ 175/487

Napisano pią, 26 lut 2016 - 22:54

O ile się zmieści 7Ah....Ale jak coś to polecam firmę Exide. U mnie w moim siedzi już 4 lata, przeżył dwa rozładowania z własnej głupoty, i sobie go chwalę.

Jeszcze jedna rzecz. Amperogodziny  jest to pojemność akumulatora, a nie oznaczają one prądu rozruchowego akumulatora.

Także jesteś pewny, że to wina akumulatora? Że rozrusznik nie chce kręcić? :)



#5 hipolfs

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 236 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 25 sierpień 2012
  • Skąd:Wlkp
  • Motocykl:Bobber oraz fzr600

Napisano sob, 27 lut 2016 - 22:09

Mam na myśli że silniki 125 pomimo że sprzedawcy twierdzą że jest to 125 i jest napis 125cccm najzwyczajniej w świecie przy tłoku 52,40mm jest to 107ccm a przy tłoku 54,50 i zmienionym skoku takie silniki mają 115ccm. Drugie primo jak dasz końcówkę każdą jedną to będzie to warczeć jak komar na kolanku w dodatku cała wioska będzie słyszeć że jedziesz to zwykły jedno cylindry silnik z dwoma zaworami  nie osiąkniesz jakiegoś mega dźwięku a jak na upartego chcesz zmienić dźwięk i końcówkę kup wydech od junaka 901 jedyny i najmądrzejszy wydech w tych 4t. Na montowałem się nie jeden taki silnik i akumulator fabryczny 4Ah spokojnie dawał radę przy takim nowym silniku. Po za tym większego akumulator nie wsadzisz chyba że uszykujesz dla niego odpowiednie miejsce to polecam 6Ah godzin inny mocniejszy akumulator to głupota bo prądnica jest zbyt słaba aby doładować większy akumulator.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: akumulator, tłumik, 125;tka, 125

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |