Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Co kupić po GSXR 1000...? 636? 600rr?

636 600rr

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3546 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano sob, 30 sty 2016 - 11:43

Nic nie wiem n/t KRL, poza tym, że od czasu do czasu widzę jakiś wpis w komentarzach w Ścigaczu o takim podpisie, jesli temat dotyczy Ducati, prawdopodobnie dalej ma tą swoją Multistradę 1200 S, zresztą podobnież na niej poleciał i na torze w Poznaniu wykręcił 1.42- 1,43 ???

Ktoś mi kiedyś linka podesłał, ale nie mogę tego znaleźć...

 

 

Pozdr. J-999



#22 1qazse4

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 219 postów
  • Na FM od: 01 lipiec 2012
  • Skąd:Wawa
  • Motocykl:husqa & ktm

Napisano sob, 30 sty 2016 - 12:05

Co prawda testów jeszcze nie odbyłam (poza parkingiem) i ostatnio r4 jeździłam na gs500 :D, ale przy 749 daytona wydaje sie być zabawką - w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Znajomy, który przejechał się nią dalej i tez jeździ v2 podsumował to tak "nigdy juz nie będziesz chciała ducati". Jednie do wykończenia ducati daytonie daleko. Ceny części, dostępność, a dla mnie przede wszystkim wyjściowa masa 999/749 nie przemawia za tym modelem na okazyjne track daye  :)


Użytkownik 1qazse4 edytował ten post sob, 30 sty 2016 - 12:19


#23 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3546 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano sob, 30 sty 2016 - 13:30

No cóż, tak jak są motocykliści i ludzie użytkujący motocykle, tak są Ducatisti i ludzie użytkujący Ducati....

 

W życiu bym na tajlandzki motocykl nie wsiadł....znaczy poprawka: wsiadłem i nawet robiłem testy 675 aka 749 Dark, i oczywiście stwierdziłem coś zupełnie innego, może i Dajtek jest jakiś zwinniejszy, napewno lżejszy, ale za to jakiś taki gumowo-japoński zarazem, niby hamownia OK( radialki), ale coś im brakowało do zwykłych nieradialnych Brembo w tym samym momencie testowanym 749 Dark, za to o dziwo ( lub nie)....

Ducati o niebo wygodniejszy, przy moich 173 cm wzrostu zawsze znalazłem sobie odpowiednie miejsce do ułożenia w motocyklu, co prawda ma siedzisko jest twarde jak deska, ale w taki sposób ukształtowane, że tyłek nic a nic nie drętwiał...za to w Daytonie, gąbka jak w japońskich ( i niestety w nowszych Ducatach- 1098 wzwyż) motocyklach zbyt miękka ( jak dla mnie), po 100 km odczuwałem drętwienie nie tylko tyłka, ale niby 675 jest wąski w miejscu kolan, ale właśnie jakoś tak miałem nogi w kolanach nienaturalnie wykoślawione na boki jak u starej k....y...na dłuższą metę strasznie to niewygodne... ja dawałem radę, bo mimo paru już lat na karku, coś tam się człek rozciągnie ( co prawda szpagatu nie zrobię hihihi)...

 

Pozdr. J-999



#24 1qazse4

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 219 postów
  • Na FM od: 01 lipiec 2012
  • Skąd:Wawa
  • Motocykl:husqa & ktm

Napisano sob, 30 sty 2016 - 18:59

No cóż, myślę ze po prostu potrafię chłodno ocenić motocykl, a nie jestem wpatrzona w Ducati, Mówimy o motocyklu na okazyjne trackday, a również kolega  napisał że chce "pałować na gumę" - serio chcesz mu polecić testastrette, która przy gumie rzyga olejem z odmy, a w mieście usmaży mu jajka ? A co wsiadania na tajlandzki motocykl vs włoski, do tej pory pamiętam swoja mine kiedy na prostej w poznaniu w ducacie poluzowała sie i prawie wypadła klamka od hamulca, bo ktoś nie pomyślał, ze spinka na którą był mocowany trzpien może sie poluzować i zgubić  :)


Użytkownik 1qazse4 edytował ten post sob, 30 sty 2016 - 19:13


#25 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3546 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano sob, 30 sty 2016 - 20:16

No właśnie, poprzez zaniedbania techniczne, lub brak odpowiedniego serwisu powielają się niepochlebne opinie n/t fajnego motocykla jakim jest Ducati...

 

Do stuntu - który już niedługo będzie predestynować do miana oddzielnej dyscypliny sportu - najlepiej nadaje się bardzo lekki i wandalo-odporny motocykl, wyposażony najlepiej w tzw suchą miskę olejową...

Co do samego Ducata- wywalanie z odmy ( jeśli zdarza się-a w głębokich miskach Testastretta - deep sump  i next generation- bardzo rzadko lub wcale), można opanować, potrzebna do tego jest tylko wiedza, materiały i narzędzia - a to niezły kawałek $$..

 

Dodatkowo dodam, że jako może nie tyle Ducatista, co motocyklista - nie podoba mi się jazda na kole ( oczywiście chyba, że jest zagadnieniem konkurencji sportowych)...

....i co potem taki motocykl idzie do następnego łosia- jako funkiel nówka,  dziadek do kościoła ect??? Skoro jeździło się na kole-  to żeby być facetem z jajem- a nie wydmuszką, należy ewentualnego kupującego uprzedzić, że moto ma prawdopodobnie uszkodzone elementy zawieszenia, wygniecone gniazdo łożyskowania zębatki przedniej ( szczególnie w mocnych motocyklach), być może walnięte gniazdo łożysk - główki ramy ( nie wspominając o samych łożyskach), ewentualnie popękane półki, uszkodzone tylne zawieszenie itp...

 

 

Tylko mi nie piszcie, że nie mam racji, bo mam- widziały me gały takich rzeczy wiele.....

 

To n/t "gumowania ode mnie...

Co do jazdy po mieście na Testastretta- no cóż, mieszkam w mieście- może niedużym, ale hmm.... nie jeżdżę w klapkach i bermudach, zawsze mam strój motocyklowy, jedynie latem, nieco kiepsko, ale jeżdżąc w dzinsach i ochraniaczach pod spodem jakoś się daje radę, może dlatego,że mam kat-y wywalone i wolny Edhaustowy wydech...

Co do klamki hamulca to kwestia niestety dbałości technicznej - zresztą do jazdy torowej- i tak wymienia się oryginalny osprzęt hamulca na bardziej odpowiedni- bo oryginał jest kompromisem między estetyką projektu Terblanchea, a użytkowaniem na drodze- do użytku torowego wymienia się pompę, zbiorniczek i klamkę na zestaw torowy Brembo, albo przynajmniej od 1098+

 

No cóż, zresztą zainteresowany i tak zrobi co zechce, mnie tam wszystko jedno... może kupi 2 motocykle: 1 do gumowania- jakie tanie Supermoto + drugi na ulicę i tor??

 

Pozdr. J-999

 

P.S. żeby nie było 999 też jechałem na gumie, i przedniej i tylnej, ale w zasadzie niechcący- po małych przeróbkach, moto tak oszalał :icon_mrgreen:


Użytkownik jannikiel edytował ten post sob, 30 sty 2016 - 20:18


#26 1qazse4

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 219 postów
  • Na FM od: 01 lipiec 2012
  • Skąd:Wawa
  • Motocykl:husqa & ktm

Napisano nie, 31 sty 2016 - 10:57

Nie będę ciągnąc tego tematu bo robi sie offtop o ducati. Co do klamek to wystarczyło rozwiązać to, tak jak w monsterach, zwykłą nakrętką.  



#27 theodor.

    Spec - Mechanik

  • Forumowicze
  • 1725 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 14 październik 2008
  • Skąd:otrębusy
  • Motocykl:KTM SXF 250

Napisano nie, 31 sty 2016 - 11:45

..., bo Ducati 848 może, ale ramę ma cieniutką i ciężko znaleźć bezprzygodową( łatwiej chyba w totka trafić hehehe)

Pozdr.

Skąd Ty takie teorie bierzesz?

Jasne, jeśli dla kogoś głównym kryterium jest absurdalnie niska cena to ma gwarancję motocykla po śrubie klasy międzynarodowej, ale jak się nie szuka sztuki po ubezpieczalni to naprawdę fajny motocykl mozna kupić. Zreszta ta zasada dotyczy kazdej marki. Dobre musi kosztować.


http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie
 


#28 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3546 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano nie, 31 sty 2016 - 18:46

Dlatego dobre 848 powinno kosztować u nas, minimum 35000 zł....resztę sam sobie dopowiedz.



#29 Looonger

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 24 marzec 2013
  • Skąd:Tychy, Śląsk

Napisano nie, 31 sty 2016 - 21:16

Dzięki serdeczne za wszelkie wypowiedzi, decyzje podjąłem i padło na 636 05-06r. Chce spróbować tego wariata ;) także powoli będę zaczynał poszukiwania, gdyby ktoś coś słyszał to prosze o priv.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |