

Sport 76 hard tail
#21
Napisano czw, 03 mar 2016 - 19:36
<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina.
#22
Napisano sob, 05 mar 2016 - 11:34
Nr 2 zrobilem dla zabawy i praktyki.
Pierwsze mają zakończenia na skos tak samo jak drugie.
#23
Napisano nie, 06 mar 2016 - 12:10
A nie myślałeś nad wyprowadzeniem rur po obu stronach? Osobiście tak lubię, ale widzę, że wielu budowniczych stosuje takie rozwiązanie (z jednej strony). Bo może czegoś nie wiem?? Czy to jakaś zasada czy tylko widzimisie konstruktora??
Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.
#24
Napisano nie, 06 mar 2016 - 15:52
Bardzo mi się podoba ta robota, a jeszcze bardziej relacja. Gratki!
#25
Napisano wto, 08 mar 2016 - 13:15
Po obu stronach? Jak np? Podrzuć przykladem.A nie myślałeś nad wyprowadzeniem rur po obu stronach? Osobiście tak lubię, ale widzę, że wielu budowniczych stosuje takie rozwiązanie (z jednej strony). Bo może czegoś nie wiem?? Czy to jakaś zasada czy tylko widzimisie konstruktora??
Z jednej strony jest wygodnie i mnie się osobiście podoba. Dlatego tak robię.
#26
Napisano wto, 08 mar 2016 - 17:35
No właśnie , nie wiem, jak?? Wiele motocykli ma wydechy po obu stronach. Nie buduję ich, ale jakoś to robią. Zdaję sobie sprawę, że proste to nie jest. Ale możliwe. Czy w przypadku Twojego moto mieści się to w koncepcji?? Twój gust jest najważniejszy i to Twoja konstrukcja więc nie będę się tu więcej mądrował. Tak se tu tylko pisze bo jest okazja się czegoś dowiedzieć o budowie motocykli.
Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.
#27
Napisano czw, 10 mar 2016 - 23:27


Wyprowqdzić na obie strony zawsze można. Tutaj akurat wyloty są na prawą stronę więc i chyba naturalnie jakos tak poprowqdzić je własnie z tej strony. Poza tym tak mu chyba lepiej pasuje. Jak dla mnie przynajmniej.
#28
Napisano pią, 11 mar 2016 - 06:04
Faktycznie, wygląda czadowo. I chyba też ryczy?? Po polerce, zebra nabrała eleganckiego wyglądu. Może jakiś filmik z przejażdżki?? Z dobrym dźwiękiem.
Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.
#29
Napisano pią, 11 mar 2016 - 14:17
Jednak została wersja nr2,co się stało,że zmieniłeś zdanie?Tak czy tak jest super.
#30
Napisano pią, 11 mar 2016 - 15:23
<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina.
#31
Napisano pią, 11 mar 2016 - 16:14
#32
Napisano pią, 11 mar 2016 - 18:28
<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina.
#33
Napisano śro, 06 kwi 2016 - 13:08
druga wersja jest boska, super przeróbka, maszyna będzie wyglądała pięknie
#34
Napisano pon, 31 paź 2016 - 01:09



Taka zmiana .

Sent from my SM-G850F using Tapatalk
#35
Napisano pon, 31 paź 2016 - 17:50
to się nazywa CUSTOM !! Zajebista robota!!
#36
Napisano śro, 02 lis 2016 - 06:25
Cholera! Dawno tu nie zaglądałem a tu taki finał. Warto było poczekać, efekt powalający. Z tego co widać to wydechów właściwie nie ma . To musi nieźle ryczeć?/ Może jakiś filmik?? Gratulacje.
Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.
#37
Napisano nie, 06 lis 2016 - 13:39
Gratulacje
#39
Napisano nie, 06 lis 2016 - 20:54
Może od Twojej PanEuropy by pasował???
Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.
#40
Napisano nie, 06 lis 2016 - 21:26
tu by pasował jakiś bardziej delikatny - np. Stoye od Awo na glebie, ewentualnie Duna
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów