Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

GPX 750R 1988r. Renowacja i zmiany.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
134 odpowiedzi w tym temacie

#121 FAJNYFACIO

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 69 postów
  • Na FM od: 30 październik 2015
  • Skąd:UK
  • Motocykl:bandit 600 , gpx750r

Napisano nie, 11 lut 2018 - 09:11

Rozumiem. A tymczasem w garażu.

Załączone pliki



#122 FAJNYFACIO

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 69 postów
  • Na FM od: 30 październik 2015
  • Skąd:UK
  • Motocykl:bandit 600 , gpx750r

Napisano wto, 13 lut 2018 - 00:32

Tłumik przerobiony i po podkladzie.
Patrząc na wszystko to zostało:
1. Zamontowanie 2 chłodnic.
2. Pomalowane baku.
3. Elektryka
4. Modyfikacja i ustawienie gaznikow
5. Siedzenie.
Potem trzymanie kciuków żeby odpalił.

.

Załączone pliki


Użytkownik FAJNYFACIO edytował ten post pon, 12 lut 2018 - 19:31


#123 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12345 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano wto, 13 lut 2018 - 16:54

Ktos ten kolektor zaciekle mlotkiem traktowal.

Jaka farba pomalowales ?

Rury podwojne czy pojedyncze ?



#124 FAJNYFACIO

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 69 postów
  • Na FM od: 30 październik 2015
  • Skąd:UK
  • Motocykl:bandit 600 , gpx750r

Napisano śro, 14 lut 2018 - 16:56

Ktos ten kolektor zaciekle mlotkiem traktowal.
Jaka farba pomalowales ?
Rury podwojne czy pojedyncze ?

Wiem ale na czarnym już tak nie widac:). Farba do wysokich temperatur. Co masz na myśli czy rury podwójne czy pojedyncze?

Załączone pliki



#125 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12345 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano śro, 14 lut 2018 - 18:55

Wiekszosc fabrycznych japonskich kolektorow wydechowych byla robiona rura w rurze, zeby chrom nie schodzil i zeby wydech powazniej wygladal, jako ze przez rury o malej srednicy gazy przelatuja szybciej, ale cienkie rurki slabo wygladaja. Na takim kolektorze farba moze mialaby szanse sie utrzymac, na pojedynczej rurze to raczej tylko ceramika.



#126 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9470 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:SC28

Napisano śro, 14 lut 2018 - 20:01

Utrzyma się i na pojedyńczej tylko trzeba położyć kilka warstw i każdą z nich wygrzać przed położeniem następnej.


Why... So... Serious
 

#127 _Monter_

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 8907 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 08 marzec 2005
  • Skąd:Giżycko/Steinfeld
  • Motocykl:Mean Streak

Napisano śro, 14 lut 2018 - 20:49

Utrzyma się i na pojedyńczej tylko trzeba położyć kilka warstw i każdą z nich wygrzać przed położeniem następnej.

Potwierdzam. Po jakimś czasie dopiero nieco na początku się wypalało ale na prawdę wyglądało to bardzo dobrze i wystarczająco długo. Potem tylko poprawka i nadal piko belo.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...


#128 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9470 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:SC28

Napisano śro, 14 lut 2018 - 21:32

Tylko ten podkład nie wiem czy był potrzebny i czy to była farba do wysokich temperatur.


Why... So... Serious
 

#129 FAJNYFACIO

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 69 postów
  • Na FM od: 30 październik 2015
  • Skąd:UK
  • Motocykl:bandit 600 , gpx750r

Napisano śro, 14 lut 2018 - 23:47

Tylko ten podkład nie wiem czy był potrzebny i czy to była farba do wysokich temperatur.


Tak podkład to też farba do dużych temperatur.

#130 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9470 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:SC28

Napisano czw, 15 lut 2018 - 11:10

To luz, jak będziesz wszystko składał do kupy to kolektory przylap bez uszczelek, odpal moto niech się zagrzeją i daj jeszcze jedną wartwę.


Why... So... Serious
 

#131 FAJNYFACIO

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 69 postów
  • Na FM od: 30 październik 2015
  • Skąd:UK
  • Motocykl:bandit 600 , gpx750r

Napisano pią, 16 lut 2018 - 01:38

To luz, jak będziesz wszystko składał do kupy to kolektory przylap bez uszczelek, odpal moto niech się zagrzeją i daj jeszcze jedną wartwę.


Dzięki za radę, tak zrobię.

#132 FAJNYFACIO

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 69 postów
  • Na FM od: 30 październik 2015
  • Skąd:UK
  • Motocykl:bandit 600 , gpx750r

Napisano pon, 19 lut 2018 - 22:41

Jedna chłodnica gotowa do założenia. Tłumik założony trzeba wymyślić jeszcze jego mocowanie Ale to już szczegół.

Załączone pliki



#133 FAJNYFACIO

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 69 postów
  • Na FM od: 30 październik 2015
  • Skąd:UK
  • Motocykl:bandit 600 , gpx750r

Napisano śro, 14 mar 2018 - 19:38

Chłodnice zamontowane, zabrałem się więc za elektrykę i gaźniki.

Załączone pliki



#134 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12345 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano czw, 15 mar 2018 - 17:28

Jak odpowiednio dlugo patrzysz na taka rozebrana instalacje i porownujesz ze schematem to wszystko staje sie jasne.

Ja patrzylem na moja z Triumpha 3 godziny, ale moja byla stosunkowo prosta, ta mi wyglada na 6 godz :).

W gaznikach radze wymienic wszystkie oringi na takie same tylko z Vitonu i moze dysze iglicy, bo one maja najwieksza mozliwosc

zuzycia sie wspolpracujac z iglica. No i oczywiscie sprawdz wszystkie membrany podcisnieniowe, jak ktoras jest zla to jest to spory wydatek niestety.



#135 FAJNYFACIO

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 69 postów
  • Na FM od: 30 październik 2015
  • Skąd:UK
  • Motocykl:bandit 600 , gpx750r

Napisano pią, 16 mar 2018 - 22:26

Jak odpowiednio dlugo patrzysz na taka rozebrana instalacje i porownujesz ze schematem to wszystko staje sie jasne.
Ja patrzylem na moja z Triumpha 3 godziny, ale moja byla stosunkowo prosta, ta mi wyglada na 6 godz :).
W gaznikach radze wymienic wszystkie oringi na takie same tylko z Vitonu i moze dysze iglicy, bo one maja najwieksza mozliwosc
zuzycia sie wspolpracujac z iglica. No i oczywiscie sprawdz wszystkie membrany podcisnieniowe, jak ktoras jest zla to jest to spory wydatek niestety.

Jeśli chodzi o gaźniki to już mam zakupiony cały zestaw naprawczy. Elektryka już prawie całą ogarnięta.
Zbiorniczek wyrownawczy chłodnicy zrobiony, teraz tylko go podłączyć i można zalewać.

Załączone pliki


Użytkownik FAJNYFACIO edytował ten post pią, 16 mar 2018 - 22:27





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |