Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Softail Deluxe

harley softail deluxe

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 intruz

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Moderatorzy
  • 247 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 07 czerwiec 2011
  • Skąd:Pomorze
  • Motocykl:TT800XCX, WR250R, XT660R

Napisano sob, 11 kwi 2015 - 21:50

Powiało ostatnio na forum w kwestiach modyfikacji, czarnym matem, a więc dla odmiany trochę chromu, któremu pozostaję wierny.

 

Tak było przed:

 

Załączony plik  IMG_0945.JPG   237,16 KB   28 Ilość pobrań

 

Załączony plik  IMG_0942.JPG   240,68 KB   28 Ilość pobrań

 

a tak po:

 

9eb3126c77c47a63.jpg

 

24b34c65ce3ad220.jpg

 

bffc3d1657db2b2c.jpg

 

 

764fd49e77262cb9.jpg

 

dc1301d6b7968a8c.jpg

 

1840531125ed7aa5.jpg

 

7169fad7a9821d49.jpg

 

Zakres modyfikacji:

Kierownica 1 1/4" plus wpuszczona elektryka (tutaj zastosowałem "extension kit", czyli gotowy zestaw przewodów zgodny z kolorami i z gotowymi końcówkami dla kostki deutsch) , risery 1.7",  przewody w oplocie Magnum Chromite (dostawca dał ciała i wciąż czekam na linkę sprzęgła), wydechy V&H Softail Duals + fishtail tips + quite baffles, siedzenie na sprężynach HD (Cross Bones), tu i ówdzie trochę dodatkowego chromu miedzy innymi kilka dodatków Jocker Machine z serii "Ball Milled". W planie jeszcze kilka drobnych modyfikacji...

 

Przy okazji kilka słów o samym modelu i moich wrażeniach.

 

Deluxe w szczególności za "wielką wodą" jest wybierany miedzy innymi jako alternatywa dla Heritage, głownie przez osoby którym nie bardzo podobają się ćwieki. Dodatkowo ze względu na swoją linię jest on uważany za jeden z bardziej "wdzięcznych" baz do modyfikacji.

 

Jest on jednym z modeli softail o najniższej wysokości siedzenia w związku z czym osoby o wyższym wzroście mogą czuć się na nim niekomfortowo (oczywiście subiektywna opinia). Ja mam 176 cm i jest to chyba optymalny (maksymalny) wzrost dla tego modelu. Domyślam się,  że właśnie z tego powodu poprzedni właściciel zdecydował się założyć nowe siedzenie na sprężynach, przy którym pozycja jest wyższa i bardziej oddalona od kierownicy, poza tym to siedzenie ku mojemu zaskoczeniu jest naprawdę mega wygodne. Z tego powodu postanowiłem je jak na razie zostawić, tym bardziej że doskonale nawiązuje do stylu motocykla lat 50-tych.  

Jest on chyba najporęczniejszym softailem na którym jeździłem, choć porównywalnie do Heritage, czy Fat Boy'a.



#2 przemek96

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2709 postów
  • Na FM od: 30 maj 2008
  • Skąd:Wwa
  • Motocykl:Heretyk Buła i Gruz

Napisano sob, 11 kwi 2015 - 22:00

Za te tłumiki to bym nerkę oddał... Fajny, ja bym zmienił dwie rzeczy, ale jeśli Ci się podoba to mega... Moim będzie wstyd stanąć obok :P



#3 MotorcycleManiac

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • H-D
  • 170 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 13 wrzesień 2013
  • Skąd:Ostrów Wielkopolski
  • Motocykl:FLSTF

Napisano sob, 11 kwi 2015 - 22:49

Za dużo chromu:P

A tak serio mówiąc to podoba mi się :) Zmiana siedzenia zrobiła naprawdę fajny efekt.


Użytkownik MotorcycleManiac edytował ten post sob, 11 kwi 2015 - 22:49


#4 robert72

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • V.T.X.
  • 139 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 01 lipiec 2011
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:V STORM 1000

Napisano nie, 12 kwi 2015 - 08:27

Również moje uznanie :)



#5 dividex

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 85 postów
  • Na FM od: 12 maj 2013
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Iron 883

Napisano nie, 12 kwi 2015 - 17:14

Teraz prezentuje się znacznie lepiej :) duzo lepiej wygląda bez owiewek :)



#6 cxpeky63

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • H-D
  • 483 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 31 październik 2010
  • Skąd:Jerseyowo / Kraków
  • Motocykl:FLHRSI

Napisano nie, 12 kwi 2015 - 20:01

No ślicznotka :)

Super maszyna!

Co do deluxa to drugie moto po Sporciaku na jakim jeździłem, moje wrażenie było takie że jak to możliwe że maszyna o 100kg cięższa prowadzi się jakby była 100kg lżejsza?

Wg mnie najlepiej (najłatwiej) prowadzący się H-D a jeździłem na prawie wszystkich TC dostępnych do 2012r.

Czy za dużo chromu? Jemu po prostu chrom pasuje.

Szerokości


There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI


#7 used11

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 37 postów
  • Na FM od: 14 sierpień 2014
  • Skąd:PL

Napisano nie, 12 kwi 2015 - 20:50

daniel-intruz, jak jest z przycieraniem podłogami  o asfalt w codziennej jeździe? Mają z tym problemy wszystkie softail'e z podłogami?

 

 

 

Gratuluję, piękny motocykl!


Użytkownik used11 edytował ten post pon, 13 kwi 2015 - 16:39


#8 intruz

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Topic Starter
  • Moderatorzy
  • 247 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 07 czerwiec 2011
  • Skąd:Pomorze
  • Motocykl:TT800XCX, WR250R, XT660R

Napisano pon, 13 kwi 2015 - 10:06

daniel-intruz, jak jest z przycieraniem podłogami  o asfalt w codziennej jeździe? Mają z tym problemy wszystkie softail'e z podłogami?

 

Czytałem o przycieraniu podłogami deluxem nawet od użytkowników na tym forum. Ja jak dotychczas nie doświadczyłem tego problemu ale wciąż poznaje ten motocykl, jego właściwości jezdne oraz limity. Tak czy inaczej jeżdżę ze świadomością o jego stosunkowo niskim prześwicie i na chwilę obecną w żaden sposób mnie to nie ogranicza  i absolutnie nie przeszkadza w jeździe. 

 

Fakt jest taki że jak popatrzeć na parametry deluxe ma najmniejszy prześwit ze wszystkich softaili (113mm), podobnie jest z zaprezentowanym na filmiku Slimem (115mm) . Reszta modeli softail ma już w granicach 130mm. Tak czy inaczej podłogi będą zawsze w jakimś stopniu ograniczały ostrzejsze branie zakrętów i moim zdaniem przy wyborze zawsze trzeba sobie zadać pytanie do czego (jakiego stylu jazdy) dany model został stworzony i czego się oczekuje.



#9 Szafir

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1233 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 13 lipiec 2004
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:H-D

Napisano wto, 14 kwi 2015 - 18:29

Ja mam obniżonego heretyka i jakoś się przyzwyczaiłem.
BTW
poszedłem w innym kierunku i odchudzilem sprzęta. Wymieniłem koła - z fat-boy'a - pościągałem sakwy i gmol tylny. Jak założę sakiewke to wrzucę fotki.

#10 Robert J.

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1229 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 06 maj 2012
  • Skąd:CA

Napisano wto, 14 kwi 2015 - 20:18

Zdecydowanie lepiej wygląda bez tej paskudnej owiewki, bardzo ładna maszyna

-PAXP-deijE.gif


#11 intruz

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Topic Starter
  • Moderatorzy
  • 247 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 07 czerwiec 2011
  • Skąd:Pomorze
  • Motocykl:TT800XCX, WR250R, XT660R

Napisano wto, 14 kwi 2015 - 22:17

Ja mam obniżonego heretyka i jakoś się przyzwyczaiłem.

 

Możesz zdradzić w jaki sposób go obniżyłeś ? Też to rozważałem , piękną sprawą i najpraktyczniejszą opcją byłoby zamontowanie Shotgun shock, tylko ta cena $$$ !!!



#12 Darek Warmia-Mazury

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • H-D
  • 111 postów
  • Na FM od: 06 kwiecień 2011
  • Skąd:Warmia - Mazury
  • Motocykl:HD Softail Heritage Evo

Napisano nie, 10 maj 2015 - 14:19

 Szacun...!!! Piękny   :)  link do moich modyfikacji...jeszcze nieukończonych :dry:  :   https://picasaweb.go...62?noredirect=1

 

Pozdrawiam   :)


Użytkownik Darek Warmia-Mazury edytował ten post nie, 10 maj 2015 - 14:55


#13 Robert J.

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1229 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 06 maj 2012
  • Skąd:CA

Napisano nie, 10 maj 2015 - 14:42

Szacun...!!! Piękny   :)  link do moich modyfikacji :   https://picasaweb.go...62?noredirect=1

 

Pozdrawiam   :)

Dwie piekne maszyny :)


-PAXP-deijE.gif


#14 Gośćlysy79_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano nie, 10 maj 2015 - 15:15

Pozbyć się jeszcze paskudnego gmola i była by zajebista maszyna .

Co do chromu , nie jest strasznie .



#15 intruz

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Topic Starter
  • Moderatorzy
  • 247 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 07 czerwiec 2011
  • Skąd:Pomorze
  • Motocykl:TT800XCX, WR250R, XT660R

Napisano nie, 10 maj 2015 - 18:42

 Szacun...!!! Piękny   :)  link do moich modyfikacji...jeszcze nieukończonych :dry:  :   https://picasaweb.go...62?noredirect=1

 

Pozdrawiam   :)

 

Twój również piękny !  Modyfikacji chyba nigdy nie ma końca :)



#16 MotorcycleManiac

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • H-D
  • 170 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 13 wrzesień 2013
  • Skąd:Ostrów Wielkopolski
  • Motocykl:FLSTF

Napisano nie, 10 maj 2015 - 22:10

Łysy - nie rozumiem Twojego czepiania się odnośnie gmola. Do Softaila (szczególnie Heritage itp) gmol po prostu pasuje (zdecydowanie bardziej niż "yapoński" crash-pad do motocykla z "Hameryki" :) )



#17 Szafir

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1233 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 13 lipiec 2004
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:H-D

Napisano pon, 11 maj 2015 - 13:08

Ja mam obniżonego heretyka i jakoś się przyzwyczaiłem.
BTW
poszedłem w innym kierunku i odchudzilem sprzęta. Wymieniłem koła - z fat-boy'a - pościągałem sakwy i gmol tylny. Jak założę sakiewke to wrzucę fotki.

Załączone pliki


Użytkownik Szafir edytował ten post pon, 11 maj 2015 - 13:12


#18 intruz

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Topic Starter
  • Moderatorzy
  • 247 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 07 czerwiec 2011
  • Skąd:Pomorze
  • Motocykl:TT800XCX, WR250R, XT660R

Napisano pon, 11 maj 2015 - 14:19

Bardzo ładny. Co to jest za siedzenie ? Wygląda super, a jak z wygodą ?



#19 Szafir

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1233 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 13 lipiec 2004
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:H-D

Napisano pon, 11 maj 2015 - 18:36

to Badlander -  akceroryjne H-D, ale w Night Train'ach montowane standardowo. Jest dość twarde ale ja lubię takie i szybko się przyzwyczaiłem.



#20 Gośćlysy79_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano pon, 11 maj 2015 - 19:37

Łysy - nie rozumiem Twojego czepiania się odnośnie gmola. Do Softaila (szczególnie Heritage itp) gmol po prostu pasuje (zdecydowanie bardziej niż "yapoński" crash-pad do motocykla z "Hameryki" :) )

Ja mam produkcji UK.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: harley, softail, deluxe

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |