Użytkownik harus21 edytował ten post śro, 15 paź 2014 - 12:39


WSK Bobber
#2
Napisano śro, 15 paź 2014 - 12:41
Ależ to dzikie. Kawał roboty, efekt nie jest sztampowy mimo starań. Srebrzanka a nie chromy, na pełny mat - jestem za, nie lubię chromów.
Ten tylny błotnik - nie dziabnie Cię kiedy w lędźwie? Wydech dostosowany do silnika?
www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu
#3
Napisano śro, 15 paź 2014 - 12:55
[attachment=10012:201410091337.jpg]wydech
#4
Napisano śro, 15 paź 2014 - 13:40
Szprychy zaplecione bez krzyżowania w kołach hamowanych i napędzanym - odważnie.
#5
Napisano śro, 15 paź 2014 - 14:24
szprychy srednicy 5 mm wiec nie martw sie kolego wytrzymaja takie duze przeciazenia jakie sa w wsk hahaha juz przetestowane i zyje;P chyba mało widziłałes jak sie dziwisz takiemu rozwiazaniu szprych
#6
Napisano śro, 15 paź 2014 - 15:16
Cały układ mechaniczny jest tak wytrzymały jak jego najsłabsze ogniwo - w tym wypadku nie będą to szprychy.
Ale z tego co widzę po Twoich wypowiedziach zjadłeś już wszystkie rozumy i zapewne wszystko sobie dokładnie policzyłeś w pamięci.
#7
Napisano śro, 15 paź 2014 - 16:57
pare zjadłem bo mi smakuja;P:P hahah
#8
Napisano śro, 15 paź 2014 - 21:03
Ojoj....
Amortyzatory tylne pracują przy takim kącie nachylenia ? Czy motocykl do stania i nie ma to wpływu na komfort jazdy ?
#9
Napisano czw, 16 paź 2014 - 08:48
Przy takim kącie mają mniejszą siłę, ale większy zakres, przy czym bardziej się wyrabiają silentblocki. Tą WSK będzie jeździłą tylko jedna osoba, więc nie powinno dobijać.
Do autora - nawet przy szprychach jak ołówki, bez krzyża może się kiedyś przestawić piasta względem felgi, bo to właśnie krzyż powoduje odporność na odkształcenia skrętne przy hamowaniu i napędzaniu. Szprycha pracuje właściwie tylko w kierunku rozciągania, a przy takim układzie tylko na zgięcie. Grubość szprych przy takim "słoneczku" nie
Najlepiej często je przeglądać.
KubaDR - nie w takich bobrach montowano nieskrzyżowane szprychy. To z zasady nie są motocykle do tłuczenia tysięcy mil, jak Marco Polo.
Wygląd mają zabójczy przy tych bębenkach. Skoro już i tak zamawiałeś nowe szprychy - nie myślałeś nad wrzuceniem sensowniejszego hebla do przodu, choćby z Jawy?
Druciane detale gięte na wzornikach?
Użytkownik c64club edytował ten post czw, 16 paź 2014 - 08:58
www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu
#10
Napisano czw, 16 paź 2014 - 09:20
no i wie gośc o co chodzi w takich motorkach:):)tu chodzi o przyjemnosc jazdy na czyms nietypowym a do jazdy na trasy i dynamicznie w garazu sa inne pojazdy na taka predkosc jakie osiaga sie wsk to raczej beben taki wystarczy , przynajmniej mi wystarcza , giete gientareczka lub recznie a szprychy już probowałem zblokowaniem koła zero odkształcen i luzow , mały ciezar i jedna osoba , firmy tuningowe stosuja takie rozwiazania do electry tylko ze tam maja gesciej szprych i wytrzymuja wiele kilometrow , takie rozwiazania jak na krzyz stosowane sa specja\lnie zeby odchudzic szpryche i zmiejszyc ciężar koła lepsze rozwiazanie z punktu technicznego ale wizualnie juz dla niektórych gorsze:)
#11
Napisano czw, 16 paź 2014 - 16:33
Każdy ma inne gusta dlatego każdemu co innego może się podobać ...Jak dla mnie to pomysł fajny lecz za dużo farby, a zbyt mało polerki i chromu
. Taki niskobudżetowy projekt w stylu Bobber na bazie WSK 125. Pozdro
#12
Napisano pią, 17 paź 2014 - 01:10
Z jednej strony ciekawe jak diabli, a z drugiej - wieś do kwadratu, głównie przez jeden element. Silnik kompletnie nie pasuje. Filterek ładnie błyszczy, a jednak piecyk to taki strup, że masakra.
"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05
#13
Napisano pią, 17 paź 2014 - 19:49
Tyś widział strupa... To jest klasyka chłopcze.
Fajna jest. Mnie się podoba. Taka "texańska".
#14
Napisano pią, 17 paź 2014 - 21:00
Niech będzie klasyka, przecież ja nie napisałem nic odnośnie wieku jakiegokolwiek elementu. Po prostu silnik odstaje i to bardzo wieśniaczy, bo wygłada jak nieskończona. Przydałaby mu się kuracja nabłyszczająca i będzie elegancko.
"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05
#15
Napisano nie, 19 paź 2014 - 21:50
+ Nie ma chromu
+ Klasyk
+ Malowanie
+ Detale
Minusy:
- Silnik wygląda na brudny
- Ogarnij wydech, najlepiej zagadaj do PlatekRacing, bo ten to wiocha
- Brzydki, niepasujący do bobbera tyłek
#16
Napisano pon, 20 paź 2014 - 10:33
Jedyne co mi się podoba to zaplecienie szprych (pomijając kwestię czy wytrzymają czy nie). Reszta jest albo oryginalna albo customowa ale nie pasująca do reszty. A nie, jeszcze kolor manetek na plus, fajnie pasuje do koloru siodła.
#17
Napisano pią, 09 sty 2015 - 09:44
[attachment=10341:felga.jpg]
#18
Napisano nie, 15 lut 2015 - 22:00
Do jeżdżenia po podwórku się nadaje , nic więcej .
#19
Napisano nie, 15 lut 2015 - 22:27
Spoko. Niestety, przerabianie WSKi kojarzy się z wiejskim tiuningiem. Ale o gustach się nie dyskutuje. Wyszła fajnie. Tylko coś z tym tłumikiem coś nie teges.
#20
Napisano wto, 17 lut 2015 - 16:03
Podoba mi się! Chyba nie powinno się oceniać koncepcji jeśli jest zamierzona i przemyślana, a tak ten motorek wygląda. Przyzwyczailiśmy sie do WSK o określonym wyglądzie, ewentualnie rzeźbionych okrutnie w latach 80. Tutaj mamy zgrabny sprzęt i z tego co widać naprawdę starannie wykonany. No i sama WSK pewnie cieszy się swą kolejną młodością Gratki!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów