Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

WSK Bobber


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 harus21

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 20 postów
  • Na FM od: 13 grudzień 2013
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Motocykl:yamaha warrior

Napisano śro, 15 paź 2014 - 12:38

moja wsk zbudowana w tym roku

Użytkownik harus21 edytował ten post śro, 15 paź 2014 - 12:39


#2 c64club

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 213 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 16 luty 2010
  • Skąd:Katowice
  • Motocykl:Banda małolitrażówek

Napisano śro, 15 paź 2014 - 12:41

Ależ to dzikie. Kawał roboty, efekt nie jest sztampowy mimo starań. Srebrzanka a nie chromy, na pełny mat - jestem za, nie lubię chromów.

Ten tylny błotnik - nie dziabnie Cię kiedy w lędźwie? Wydech dostosowany do silnika?


www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu


#3 harus21

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 20 postów
  • Na FM od: 13 grudzień 2013
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Motocykl:yamaha warrior

Napisano śro, 15 paź 2014 - 12:55

[attachment=10012:201410091337.jpg]wydech 



#4 kubaDR600

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 298 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 06 sierpień 2004
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:BMW K100RT & Gazela

Napisano śro, 15 paź 2014 - 13:40

Szprychy zaplecione bez krzyżowania w kołach hamowanych i napędzanym - odważnie.  



#5 harus21

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 20 postów
  • Na FM od: 13 grudzień 2013
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Motocykl:yamaha warrior

Napisano śro, 15 paź 2014 - 14:24

szprychy  srednicy 5 mm wiec nie martw sie kolego  wytrzymaja takie duze przeciazenia jakie sa w wsk hahaha juz przetestowane i zyje;P chyba mało widziłałes jak sie dziwisz takiemu rozwiazaniu szprych



#6 kubaDR600

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 298 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 06 sierpień 2004
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:BMW K100RT & Gazela

Napisano śro, 15 paź 2014 - 15:16

Cały układ mechaniczny jest tak wytrzymały jak jego najsłabsze ogniwo - w tym wypadku nie będą to szprychy.

 

Ale z tego co widzę po Twoich wypowiedziach zjadłeś już wszystkie rozumy i zapewne wszystko sobie dokładnie policzyłeś w pamięci.



#7 harus21

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 20 postów
  • Na FM od: 13 grudzień 2013
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Motocykl:yamaha warrior

Napisano śro, 15 paź 2014 - 16:57

pare zjadłem bo mi smakuja;P:P hahah



#8 rozek

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2764 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 08 grudzień 2002
  • Skąd:Wysokie Mazowieckie
  • Motocykl:rd50 racer

Napisano śro, 15 paź 2014 - 21:03

Ojoj....

Amortyzatory tylne pracują przy takim kącie nachylenia ? Czy motocykl do stania i nie ma to wpływu na komfort jazdy ? :)



#9 c64club

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 213 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 16 luty 2010
  • Skąd:Katowice
  • Motocykl:Banda małolitrażówek

Napisano czw, 16 paź 2014 - 08:48

Przy takim kącie mają mniejszą siłę, ale większy zakres, przy czym bardziej się wyrabiają silentblocki. Tą WSK będzie jeździłą tylko jedna osoba, więc nie powinno dobijać.

 

Do autora - nawet przy szprychach jak ołówki, bez krzyża może się kiedyś przestawić piasta względem felgi, bo to właśnie krzyż powoduje odporność na odkształcenia skrętne przy hamowaniu i napędzaniu. Szprycha pracuje właściwie tylko w kierunku rozciągania, a przy takim układzie tylko na zgięcie. Grubość szprych przy takim "słoneczku" nie

Najlepiej często je przeglądać.

KubaDR - nie w takich bobrach montowano nieskrzyżowane szprychy. To z zasady nie są motocykle do tłuczenia tysięcy mil, jak Marco Polo.

 

 

Wygląd mają zabójczy przy tych bębenkach. Skoro już i tak zamawiałeś nowe szprychy - nie myślałeś nad wrzuceniem sensowniejszego hebla do przodu, choćby z Jawy?

 

Druciane detale gięte na wzornikach?


Użytkownik c64club edytował ten post czw, 16 paź 2014 - 08:58

www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu


#10 harus21

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 20 postów
  • Na FM od: 13 grudzień 2013
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Motocykl:yamaha warrior

Napisano czw, 16 paź 2014 - 09:20

no i wie gośc o co chodzi w takich motorkach:):)tu chodzi o przyjemnosc jazdy na czyms nietypowym a do jazdy na trasy i dynamicznie w garazu sa inne pojazdy na taka predkosc jakie osiaga sie wsk to raczej beben taki wystarczy , przynajmniej mi wystarcza , giete gientareczka lub recznie :) a szprychy już probowałem zblokowaniem koła zero odkształcen i luzow  , mały ciezar i jedna osoba , firmy tuningowe stosuja takie rozwiazania do electry tylko ze tam maja gesciej szprych i wytrzymuja wiele kilometrow , takie rozwiazania jak na krzyz stosowane sa specja\lnie zeby odchudzic szpryche i zmiejszyc ciężar koła lepsze rozwiazanie z punktu technicznego ale wizualnie juz dla niektórych gorsze:)



#11 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano czw, 16 paź 2014 - 16:33

Każdy ma inne gusta dlatego każdemu co innego może się podobać ;) ...Jak dla mnie to pomysł fajny lecz za dużo farby, a zbyt mało polerki i chromu :). Taki niskobudżetowy projekt w stylu Bobber na bazie WSK 125. Pozdro



#12 Major87

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 993 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 13 kwiecień 2014
  • Skąd:Chesterfield
  • Motocykl:Czerwony i niebieski :D

Napisano pią, 17 paź 2014 - 01:10

Z jednej strony ciekawe jak diabli, a z drugiej - wieś do kwadratu, głównie przez jeden element. Silnik kompletnie nie pasuje. Filterek ładnie błyszczy, a jednak piecyk to taki strup, że masakra.


"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05


#13 koroviov

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 758 postów
  • Na FM od: 08 sierpień 2011
  • Skąd:Trzebinia
  • Motocykl:Aprilia RS 125 SV 650S

Napisano pią, 17 paź 2014 - 19:49

Tyś widział strupa... To jest klasyka chłopcze.

Fajna jest. Mnie się podoba. Taka "texańska".


"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

#14 Major87

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 993 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 13 kwiecień 2014
  • Skąd:Chesterfield
  • Motocykl:Czerwony i niebieski :D

Napisano pią, 17 paź 2014 - 21:00

Niech będzie klasyka, przecież ja nie napisałem nic odnośnie wieku jakiegokolwiek elementu. Po prostu silnik odstaje i to bardzo wieśniaczy, bo wygłada jak nieskończona. Przydałaby mu się kuracja nabłyszczająca i będzie elegancko.


"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05


#15 AvroFM

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Na FM od: 18 maj 2014
  • Skąd:Rybnik
  • Motocykl:ZIPP Quantum RS 50

Napisano nie, 19 paź 2014 - 21:50

Plusy:
+ Nie ma chromu
+ Klasyk
+ Malowanie
+ Detale

Minusy:
- Silnik wygląda na brudny
- Ogarnij wydech, najlepiej zagadaj do PlatekRacing, bo ten to wiocha
- Brzydki, niepasujący do bobbera tyłek

#16 spidergarage

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 60 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 13 luty 2012
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:różne

Napisano pon, 20 paź 2014 - 10:33

Jedyne co mi się podoba to zaplecienie szprych (pomijając kwestię czy wytrzymają czy nie). Reszta jest albo oryginalna albo customowa ale nie pasująca do reszty.  A nie, jeszcze kolor manetek na plus, fajnie pasuje do koloru siodła.



#17 harus21

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 20 postów
  • Na FM od: 13 grudzień 2013
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Motocykl:yamaha warrior

Napisano pią, 09 sty 2015 - 09:44

[attachment=10341:felga.jpg]
 



#18 bruns

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 302 postów
  • Na FM od: 07 marzec 2013
  • Skąd:Whitestock

Napisano nie, 15 lut 2015 - 22:00

Do jeżdżenia po podwórku się nadaje , nic więcej .



#19 taran

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 30 styczeń 2015
  • Skąd:Częstochowa
  • Motocykl:VTR1200X, XCh, Fantic 301

Napisano nie, 15 lut 2015 - 22:27

Spoko. Niestety, przerabianie WSKi kojarzy się z wiejskim tiuningiem. Ale o gustach się nie dyskutuje. Wyszła fajnie. Tylko coś z tym tłumikiem coś nie teges.



#20 faza

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 08 październik 2009
  • Skąd:Knokke, Belgia
  • Motocykl:Cocca

Napisano wto, 17 lut 2015 - 16:03

Podoba mi się! Chyba nie powinno się oceniać koncepcji jeśli jest zamierzona i przemyślana, a tak ten motorek wygląda. Przyzwyczailiśmy sie do WSK o określonym wyglądzie, ewentualnie rzeźbionych okrutnie w latach 80. Tutaj mamy zgrabny sprzęt i z tego co widać naprawdę starannie wykonany. No i sama WSK pewnie cieszy się swą kolejną młodością :) Gratki!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |