Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kiedy składam sie w zakręcie ....


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#61 demol

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Topic Starter
  • H-D
  • 74 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 27 marzec 2014
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:HD IRON 883

Napisano śro, 15 paź 2014 - 22:59

Od tygodnia upalam ten sprzęt, pierwszy 1000 kilometrów za nami i przyznaję ze to jest to czego szukałem :)

Hamuje, skręca i zapie...

 

760a13b52e44.jpg

 

8d9c209d967b.jpg

 

39418c25fe8c.jpg

 

6ebc341a0abb.jpg


Użytkownik demol edytował ten post czw, 16 paź 2014 - 09:31


#62 fisu

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 507 postów
  • Na FM od: 29 maj 2012
  • Skąd:opolskie

Napisano czw, 16 paź 2014 - 08:28

Spoko! Fajnie Demol!

 

Szkoda tylko, ze brzydki taki. Wygląda jak zuraw w PKSie do wyciągania silników z Ikarusa...

 

Ale kazdy ma to co lubi...  i co mu się podoba...   ;)


Użytkownik fisu edytował ten post czw, 16 paź 2014 - 08:31

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia''


#63 Marcel73

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • H-D
  • 192 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 17 sierpień 2013
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:HD VRSCDX NightRod

Napisano czw, 16 paź 2014 - 08:51

Jest v ka, są wydechu V&H, brzmi zajefajnie, nie wiem jak zapie**ala, ale pewnie się dowiem, całkiem nieźle :)

Zdjęcie mi sie nie ładuje :(



#64 demol

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Topic Starter
  • H-D
  • 74 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 27 marzec 2014
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:HD IRON 883

Napisano czw, 16 paź 2014 - 09:25

zobacz teraz



#65 Marcel73

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • H-D
  • 192 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 17 sierpień 2013
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:HD VRSCDX NightRod

Napisano czw, 16 paź 2014 - 09:26

Teraz git :)

#66 Munzer

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • H-D
  • 102 postów
  • Na FM od: 05 luty 2014
  • Skąd:Nibylandia
  • Motocykl:Sportster XL883

Napisano czw, 16 paź 2014 - 13:50

Nie moją kolorystyka i styl ale jak masz frajde to tylko pogratulować. Napisz przy okazji jakie roznice w porownaniu do Sporciaka zauwazyłes przede wszystkim.



#67 spero

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • H-D
  • 16 postów
  • Na FM od: 11 luty 2013
  • Skąd:Elbląg
  • Motocykl:VRSCF

Napisano pią, 17 paź 2014 - 10:32

Mi po głowie chodzi diavel, ale wolałbym mieć dwa, a w garażu miejsca nie mam tyle :(

Marcel, to jest dobry pomysł. Znajomy ma od 2 lat harleya convertible cvo i było mu trochę mało to w ubiegłym roku dokupił ducati diavel carbon. Dla porównania pojeździł też trochę moim muscle i stwierdził, żę ducati daje dużo więcej zabawy i adrenaliny. Jak widać Twój pomysł żeby jako drugi dokupić diavel ma sens - trzeba powiększyć garaż :)



#68 Marcel73

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • H-D
  • 192 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 17 sierpień 2013
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:HD VRSCDX NightRod

Napisano pią, 17 paź 2014 - 10:46

Co z tego, jak garażu nie piwieksze :(
cieszę się cały czas NightRodem

#69 demol

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Topic Starter
  • H-D
  • 74 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 27 marzec 2014
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:HD IRON 883

Napisano pią, 17 paź 2014 - 11:59

Nie moją kolorystyka i styl ale jak masz frajde to tylko pogratulować. Napisz przy okazji jakie roznice w porownaniu do Sporciaka zauwazyłes przede wszystkim.

 

1. Jest dużo lżejszy 167kg vs 245kg obydwa "na sucho"

 

2. Pozycja choć zupełnie odmienna jest wygodniejsza na dłuższą trasę a w mieście czujesz sie jak na zwinnej ważce, nie widzisz przedniego koła, w zasadzie nie widzisz nic bez opuszczania głowy w dół oprócz części zegarów w której masz obrotomierz który widzisz kątem oka bez poruszania głową. Reszta w sumie Cie nie interesuje jak ciśniesz na speedzie. Tuż ponad zegarem ma tkz. shift light który informuje Cie o tym że powinieneś już zmienić bieg na wyższy bo ... odcinka :)

 

3. Skręca praktycznie sam tylko trzeba mu pokazać gdzie i kiedy, szybka zmiana kierunku jazdy nie stanowi żadnego najmniejszego problemu.

 

4. Hamuje wzorowo, w zasadzie wystarcza hamowanie samym przodem i tak moto staje "dęba" przód 2 tarcze 320 mm, 4-tłoczkowe zaciski, tył tarcza 245 mm, 2-tłoczkowy zacisk

 

5. Przyspiesza dużo lepiej, silnik wkręca sie na obroty jak wiertarka udarowa - reakcja na odkręconą manetkę natychmiastowa, w hd trzeba bylo czekac na to az sie silnik zacznie rozkręcać na obrotach. Harley ma odcinkę przy 5300 obr/min a Ducati przy 8500 obr/min. Dużym momentem obrotowym ciagnie od samego dołu.

 

6. Wibruje jak harley ale mniej i trochę inaczej, harley wibruje miękko ten raczej jak udar

 

7. Dźwięk inny lecz basowy pomruk pozostał, nie meczy w trakcie jazdy, moj egzemplarz jest przemapowany pod wydechy, po odjęciu całkowitym gazu strzela czasem z armat :) jednemu to przeszkadza - ja to lubię.

 

8. Brak jakiegokolwiek schowka czy opcji na jakąś sakwę lub cokolwiek do przewiezienia chociażby blokady na koło czy płaszcza przeciwdeszczowego.

 

9. Brak wyższej szybki wiec powyżej 150 km/h jazda jest już mało przyjemna ale można założyć wyższa (o 10 cm) akcesoryjną i będzie ok.

 

10. Lekko szarpie na wolnych obrotach, musi miec co najmniej 1500-2000 obr/min Jazda w korku moze sprawiać kłopot na początku ale mozna sie przyzwyczaić i sobie z tym radzić. W sumie HD miał podobnie tyle że łagodniej. Przy delikatnym ruszaniu też szarpie, ale wyżej jest już bajka. W modelach z silnikiem Testastretta (2 wałki rozrządu w głowicach) (nowe modele 821 i 1200) tego problemu juz nie ma ale wszystkie starsze dukaty tak mają.

 

W sumie tyle tak na gorąco, jak coś jeszcze zauważę to napiszę.


Użytkownik demol edytował ten post pią, 17 paź 2014 - 17:40


#70 Jaroslav

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • H-D
  • 162 postów
  • Na FM od: 02 maj 2003
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:FXDB

Napisano pią, 17 paź 2014 - 12:19

wobec przedstawionych powyżej licznych zalet sprzedaję chabetę - ogłoszenie na olx i allegro - i przesiadam się! 



#71 Robert J.

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • H-D
  • 614 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 06 maj 2012
  • Skąd:Siennica, Burbank
  • Motocykl:FLSTS EVO

Napisano sob, 18 paź 2014 - 02:48

 

1. .........

 

W sumie tyle tak na gorąco, jak coś jeszcze zauważę to napiszę.

nie pisz! 

-dlaczego?

bo jesteś z innej gliny

:)


Użytkownik Robert J. edytował ten post sob, 18 paź 2014 - 02:49





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań