Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wsk po tuningu:)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#21 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 16:36

Dzięki SilverX szkoda że nie masz opisu do jakiegoś Mikuni z tej serii bo problem polega na tym że na wcześniejszym gaźniku Jikov 34mm z cz cross jeździłem na dyszy 145 oraz 2 lub 3 rowek na iglicy i było ok, a w tym TM 35 jest dysza 290 czyli rozmiar około 142-145(praktycznie to samo co było w jikovi'e) motor się zalewa i dymi, świeca czarna, ale na wysokich obrotach idzie dobrze jak przepali nadmiar paliwa. Motor przylewa najbardziej na średnich i niskich obrotach. Gdy zjechałem z dyszą na rozmiar 230(czyli jakieś 115) i wolnych 15 to świeca w miarę ładnie wypalona, motor się zbiera, ale boje się że gdy założę dyfuzor(bo teraz śmigam na zwykłym wydechu) to będzie zacier jak będę chciał ukręcić na 3b ze 110km/h.... Denerwują mnie te oznaczenia tych dysz w mikuni bo jeszcze co do głównych to w miarę wiem o co chodzi (wydajność), a co do wolnych obrotów to już nie mogę zrozumieć dlaczego są takie małe oznaczenia...a co do zawiasu VinAlucard to właśnie przeprowadzam kilka usprawnień typu łożysko stożkowe w główce ramy, nowe amorki tylne, regeneracja tylnego koła i wahacza + myślę coś nad przednim zawieszeniem czyli adaptacja lag z suzuki gn 125 bo moje są już w opłakanym stanie, ale pozostając przy oryginalnym wyglądzie http://polmot.skip.p...ode=view&id=33. Zamysł cały projektu nie miał na celu zrobić z wsk cross,a (typowy wiejski tuning) tylko usprawnić ją na tyle żeby chciało to w miarę jechać :) .

 



#22 SilverX

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 70 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 09 wrzesień 2007
  • Skąd:BDG
  • Motocykl:Gas Gas EC 250

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 18:29

http://www.mikunipow...Catalog2012.pdf

Od strony 30 zaczyna się jakiś sensowniejszy opis.

 

Tutaj coś pisałem na temat regulacji gaźnika:
http://forum.motocyk...iece/?p=2158580

Od dyszy niskich obrotów motocykla nie zatrzesz. Na tej broszurce od membran Boyesena masz nawet napisane jak sprawdzić główną dyszę.


Użytkownik SilverX edytował ten post śro, 17 wrz 2014 - 18:42


#23 Shinigami

    MOTOCYKLISTA - izi rajder

  • Forumowicze
  • 4096 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 04 czerwiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Ninja 250

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 19:45

Grzesiu, ładna robota :) Strzał z manety i szybka odpowiedź :lalag: faktycznie brzmi trochę "ciężko" od nadmiaru paliwa ale i tak jest kozak.

Jeśli chodzi o TM'a to ten schemat powinien się do niego odnosić http://www.dansmc.co..._jet_usage1.jpg minus przepustnica motylkowa, bo masz mechaniczny. Dysza jałowych działa cały czas (na zamkniętej manetce przy zejściu z obr. podaje paliwo) ale w czasie jazdy niewiele zmienia. Pamiętaj, że w rozbudowanych gaźnikach iglica i rurka emulsyjna też są elementem wymiennym np. B400 miał w '93 drobne zmiany w głowicy i właśnie te dwa elementy w gaźniku plus dysze zostały zmienione mimo, że gaźniki nadal były identyczne w budowie.


Kawasaki Ninja 250R 2008 Dispatch Bike https://www.bikepics...?model=08gpx250


#24 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 21:01

Właśnie o to chodzi że czasem za długo się zastanawia i kopci przez to zanim wejdzie na obroty użyteczne. Druga sprawa to już raz zatarłem ten silnik na jikovi,e gdzie była dysza 130 przez co trochę mnie to zdrowia i $ kosztowało, ale to było na 3 biegu i full obrotach + słaba drożność kranika, obawy jednak pozostały jak zakładam dyfuzor i schodzę z dyszy poniżej 140 bo na zwykłym tłumiku nic się jej nie dzieje. Poczytam i spróbuje ogarnąć temat na tyle na ile zdołam to zrozumieć,,,dzięki Panowie za rady i pomoc. Mam nadzieję że na następnym filmiku Wsk będzie ogarnięta w 99%...



#25 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano pon, 22 wrz 2014 - 16:33

Dla znawców tematu obecnie Wsk wyposażona została w łożysko stożkowe w główce ramy,  zregenerowane zawieszenie przednie na bazie suzuki gn 125 według fachowca z "polmotu" do tego nowe amorki tylne oraz zregenerowany wahacz :). Czekam jeszcze na koło tylne z nową oponką oraz obręczą 18x2.15 cala od cz 350 i wydech który oddałem do spawania i polerowania..."żeby nie było lipy" :)

Załączone pliki



#26 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano śro, 08 paź 2014 - 09:36

Kolejny filmik z serii dla znawców tematu tylko na innym gaźniku, który w końcu dogodził mojej wsk w 100% :).Odpalajcie w HD...


Użytkownik grzechu212 edytował ten post śro, 08 paź 2014 - 09:37


#27 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2861 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano śro, 08 paź 2014 - 09:56

Grzechu gratulacje! pisz więcej o sprawach technicznych. 



#28 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano śro, 08 paź 2014 - 16:19

Powiedz mi co dokładnie Cię interesuje to będziemy o tym rozmawiać...bo widzę że też masz WSK ;).  



#29 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2861 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano śro, 08 paź 2014 - 18:13

Ja mam 3 póki co :) zresztą opisana na forum wueski. A marzy mi się zmotanie takiej 4, tylko nie extremalnie a optymalnie zeby silnik trochę pojeździł. 



#30 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano śro, 08 paź 2014 - 18:54

To jest mój drugi skombinowany silnik tylko ten już konkretnie z modzony i powiem Ci że jak zrobisz wał na korbie yz to reszta do takiej amatorskiej jazdy co widziałeś to spokojnie wytrzyma tylko musisz pamiętać o tym żeby nie przekraczać dopuszczalnych luzów i nie "strzelać ze sprzęgła". U mnie już 2 sezon śmiga ta skrzynia i wał i beż żadnej awarii tylko łańcuch się urwał na początku za 25zł :biggrin:, który szczęśliwie wyleciał z karterów, ale i to wyeliminowałem po kupnie wzmacnianego RK. Przede wszystkim dbam o to żeby łożyska wymieniać na czas, które kupuje zawsze z górnej półki do tego kontroluję luz na wałku zdawczym i wymieniam jak już przychodzi na niego pora :) czyli przeważnie co sezon, mam też super zdystansowaną skrzynię z dorobionymi pod moje wałki tulejki karterów z B101. Jak masz zrobiony solidnie dół silnika to z górą możesz kombinować :) bez obaw... 



#31 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano pią, 28 lis 2014 - 19:40

Kolejny filmik z WSK w roli głównej ;)  



#32 veronx

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 202 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 06 sierpień 2006
  • Skąd:kujawsko pomorskie
  • Motocykl:VX 800

Napisano nie, 30 lis 2014 - 10:13

super projekt kolego, naprawdę wielki szacun :-)



#33 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano wto, 03 mar 2015 - 10:37

Stary silnik po sezonie przeszedł gruntowny remont (regeneracja wału wraz z centrowaniem, nowy tłok, łożyska FAG, łańcuszek Favorit, łożysko na wałek zdawczy, sprzęgło, szlif, tulejki skrzyni z b101. Silnik około maja będzie na sprzedaż więc jeżeli ktoś zainteresowany to pisać na Pw. Korbę zastosowałem oryginalną więc silnik raczej przystosowany do normalnej jazdy :rolleyes: dla kogoś kto chce normalnie pojeździć w dwie osoby przelotowo 100km/h.

Załączone pliki



#34 goguś

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 431 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 27 grudzień 2009
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Hayabusa

Napisano sob, 18 kwi 2015 - 20:55

Idzie,jak dzik po lesie! :)



#35 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano pią, 26 cze 2015 - 08:35

Macie tu nowy filmik, a tam trochę fotek z nowego projektu i jakieś tam pierwsze przejażdżki, ale bez spawaka bo pasuje trochę po docierać szmatkę :).



#36 Yogi

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 724 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 12 marzec 2003
  • Skąd:WOT
  • Motocykl:WR450F

Napisano pią, 26 cze 2015 - 10:01

Malllynowo!!!! Super to wygląda i idzie jak dzik.

Myslales, zeby przeszczepic teraz np. hamulec tarczowy na przód albo zawieszenie z jakiejś japonii? Nie wiem czy wogóle się da....

Jakie masz dalsze plany?



#37 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano pią, 26 cze 2015 - 12:13

Zawieszenie z przodu zbudowane jest na bazie suzuki gn125 więc wystarczy wymienić lagi ruchome i można wstawiać cały osprzęt:). Zamysł był taki żeby nie zmieniać zbytnio oryginału. Co do dalszych planów to nie mam pojęcia...zobaczymy co to pokaże na spawaku :)


Użytkownik grzechu212 edytował ten post pią, 26 cze 2015 - 12:13


#38 Yogi

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 724 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 12 marzec 2003
  • Skąd:WOT
  • Motocykl:WR450F

Napisano pią, 26 cze 2015 - 12:27

Jak brakuje Ci pomysłów:

 

http://www.google.pl...rch?q=wsk cross

 

Mi podoba się takie coś:

wsk11.jpg

 

W takie coś bym szedł, zeby zblizyć wyglad do wygladu crossa. Tlumik wysoko, przedni blotnik wysoko itp.



#39 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano sob, 22 sie 2015 - 20:36

Filmik ze spawakiem :).



#40 AdamYZF

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 103 postów
  • Na FM od: 25 marzec 2015
  • Skąd:Gdynia
  • Motocykl:Własny

Napisano sob, 12 wrz 2015 - 12:48

Petarda maszyna,

 

ja właśnie kombinuje coś podobnego, z tym że mam trochę łatwiej bo wziąłem na stół silnik od Mińska i nie muszę już przerabiać zapłonu no i mam 4biegi ;-)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |