Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Wsk po tuningu:)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#1 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano śro, 03 wrz 2014 - 20:19

Witam, chciałbym się podzielić z Wami moim wynalazkiem którym poruszam się w wolnych chwilach w pole i po lesie  ;). Pozdrawiam

 

Załączony plik  DSC01593.JPG   380,88 KB   33 Ilość pobrań

 

 



#2 przemek96

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2681 postów
  • Na FM od: 30 maj 2008
  • Skąd:Wwa
  • Motocykl:Heretyk Buła i Gruz

Napisano śro, 03 wrz 2014 - 20:31

A gdzie tu tuning?



#3 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano śro, 03 wrz 2014 - 20:37

Wsk po tuningu mechanicznym  :) nie optycznym.



#4 bonhart88

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 910 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 07 luty 2010
  • Skąd:Nałęczów/Lubelskie
  • Motocykl:Bandit 600 :(

Napisano śro, 03 wrz 2014 - 21:12

to jest układ wydechowy projektowany pod ten silnik czy poprostu "przczepiłeś wydech od crossa" i wydaje Ci się że coś tym zwojowałes?



#5 emil1005

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1406 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 05 luty 2006
  • Skąd:Wschód

Napisano śro, 03 wrz 2014 - 22:10

Wyglada na spawak pod silnik.

Ale sie wkreca masakra. :D Jak nie WSK :)



#6 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano czw, 04 wrz 2014 - 00:01

bonhart88 co do wydechu to nie jest "przyczepiony" od innego motocykla :dry:. Dyfek był spawany pod konkretną pojemność i strojenie i pod moją ramę, a końcówka dobrana pod odpowiedni przelot. Co do modów to jest nowa tuleja, a co za tym idzie całkiem inaczej zaprojektowana mapa cylindra + wiele innych ciekawych usprawnień. Ktoś jak nigdy nie miał wsk to chyba nie zauważy różnicy, dzięki emil1005  :wink:. 


Użytkownik grzechu212 edytował ten post czw, 04 wrz 2014 - 10:17


#7 _Monter_

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 9009 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 08 marzec 2005
  • Skąd:Giżycko/Steinfeld
  • Motocykl:Mean Streak

Napisano czw, 04 wrz 2014 - 10:51

Chylę czoła, miałem WSK i jestem pod ogromnym wrażeniem. Latałem po takich drogach i wiem jak to grzęzło...tu to przecinak.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...


#8 heniek128

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2906 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 27 marzec 2003
  • Skąd:Lubin / Wrocław
  • Motocykl:Brzydki

Napisano czw, 04 wrz 2014 - 11:18

Elegancko. Wkręca się jak japoniec. Nigdy nie widziałem tak chodzącej wsk-i. Szacun  za włożoną pracę.

 

No i proponuję zainteresować się wyścigami zabytków - myślę, że z tym sprzętem zwycięstwo jest w zasięgu ręki.


Użytkownik heniek128 edytował ten post czw, 04 wrz 2014 - 11:26


#9 rozek

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2762 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 08 grudzień 2002
  • Skąd:Wysokie Mazowieckie
  • Motocykl:rd50 racer

Napisano czw, 04 wrz 2014 - 19:05

Hehe ale żywotnością tego zestawu już się nie pochwaliłeś :)

 

No i proponuję zainteresować się wyścigami zabytków - myślę, że z tym sprzętem zwycięstwo jest w zasięgu ręki.

 

Nie do końca. Zastosowanie większego tłoka i tulei spowodowało że motocykl musiałby latać w klasie pow. 175, a tam już niestety baty 



#10 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano czw, 04 wrz 2014 - 20:09

Żywotność zestawu jest zależna od tego jak będziesz go użytkował i tak chyba jest ze wszystkim. Wiadomo że czasu i materiału nie oszukasz, ale do amatorskiej jazdy jest to zestaw dosyć wytrzymały tylko trzeba mieć trochę pojęcia o tym silniku. Seryjną Wsk 175 tak samo możesz szybko zajechać jak tą po usprawnieniach, ale np. tutaj wał jest na korbowodzie z yz 250 co wytrzymuje ponad 50KM. Ja śmigam już 2 sezon i zero wyczuwalnych luzów. Co do tłoka to na pewno jakościowo przewyższa oryginalnego gorzyckiego, bo o pierścieniach już nie wspomnę. Co do wyścigów to w klasie powyżej 175 już nie było by sensu startować, ale w 175 może by coś ugrał ;)...tylko trzeba by jeszcze znaleźć chętnego jeźdźca :biggrin:.   



#11 heniek128

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2906 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 27 marzec 2003
  • Skąd:Lubin / Wrocław
  • Motocykl:Brzydki

Napisano czw, 04 wrz 2014 - 21:11

Ja się zgłaszam na ochotnika :)

 

A co do klasy do 175 to usunąć wszelkie info z netu a później,bądźmy realistami, kto kto sprawdzi :biggrin:



#12 SilverX

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 70 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 09 wrzesień 2007
  • Skąd:BDG
  • Motocykl:Gas Gas EC 250

Napisano czw, 04 wrz 2014 - 21:58

Ogromny szacun. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Pewnie dt 80 nie ma szans z tym cudem. Membranę tez dodałeś? W cylindrze to rozumiem m. in. dodałeś kanały? Jaka to pojemność i od czego tłok? Stopień sprężenia dużo zwiększyłes? Przydał by się jeszcze zawór wydechowy.

#13 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano pią, 05 wrz 2014 - 10:47

"Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma" wierz mi że jak bym chciał kupić coś innego to bym to zrobił bo naprawdę tuning nie jest tanią zabawą...Jeżeli chodzi o cylinder to są 4 kanały płuczące + boost port z membrany oraz 3 kanały wydechowe. Tłok pochodzi z Kawasaki Kdx 200 i pojemność wychodzi około 200cc. Membrana z króćcem jest z rotax'a 34mm. Co do wyścigów heniek128 to chyba było by lepiej zabrać silnik z osprzętem i przełożyć na gotowo do jakiejś rajdówki bo moja rama to raczej do rajdów się nie nadaję bo ani opon na drogę ani hamulców tarczowych to nie ma, a zawieszenie też raczej przystosowane w teren...


Użytkownik grzechu212 edytował ten post pią, 05 wrz 2014 - 11:58


#14 bonhart88

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 910 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 07 luty 2010
  • Skąd:Nałęczów/Lubelskie
  • Motocykl:Bandit 600 :(

Napisano pią, 05 wrz 2014 - 11:10

bonhart88 co do wydechu to nie jest "przyczepiony" od innego motocykla :dry:. Dyfek był spawany pod konkretną pojemność i strojenie i pod moją ramę, a końcówka dobrana pod odpowiedni przelot. Co do modów to jest nowa tuleja, a co za tym idzie całkiem inaczej zaprojektowana mapa cylindra + wiele innych ciekawych usprawnień. Ktoś jak nigdy nie miał wsk to chyba nie zauważy różnicy, dzięki emil1005  :wink:. 

no wsk nigdy nie miałem i mieć nie będe.

Wydech liczyłeś w jakimś programie? Jeżeli tak to w jakim?



#15 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano pią, 05 wrz 2014 - 11:31

Projekt wydechu był liczony przez dwóch majstrów używając ec2, ale też bazując na swoim kilkuletnim doświadczeniu w temacie...



#16 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano pią, 12 wrz 2014 - 16:24

Jeżeli ktoś ciekawy jak to wygląda od strony technicznej to podsyłam parę fotek ;) .

Załączone pliki



#17 Marecki_

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 205 postów
  • Na FM od: 01 wrzesień 2008
  • Skąd:Bojanowo
  • Motocykl:Yamaha Road Star XV1700

Napisano pią, 12 wrz 2014 - 16:37

Nieźle :) Zajebiście się wkręca!


                                           <<===  BORN  TO  RIDE  ===>>


#18 grzechu212

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 03 wrzesień 2014
  • Skąd:okolice Rzeszowa
  • Motocykl:WSK

Napisano wto, 16 wrz 2014 - 13:22

Miał ktoś z Was do czynienia z gaźnikiem Mikuni TM 35 w swoim motocyklu lub posiada informacje na jego temat? ponieważ mam delikatny problem z jego regulacją...chodzi mi głównie o to czy na wysokich obrotach dysza wolnych jest odcinana całkowicie czy pracuje razem z główną w całym zakresie... Ponieważ z tego co już się dowiedziałem to w wyczynowych motocyklach 2t dysza wolnych obrotów pracuje zarówna na wolnych obrotach jak i na wysokich obrotach, ale nie wiem czy akurat w tym gaźniku zachodzi taka zależność.

Załączone pliki



#19 SilverX

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 70 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 09 wrzesień 2007
  • Skąd:BDG
  • Motocykl:Gas Gas EC 250

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 10:48

Miałem kiedyś Suzuki TSR 125, tam siedział MIKUNI TM27SS ale w serwisówce nie było mowy o żadnej regulacji gaźnika. W serwisówce od Gas Gasa (Keihin PWK) jest zaznaczone, że dysza wolnych obrotów ma małe znaczenie przy wysokich obrotach. Pewnie nawet nie odczuwalne.

 

gg_ec.jpg

 

bez_tytu_u2.jpg

 



#20 VinAlucard

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 324 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 29 luty 2008
  • Skąd:Kalisz
  • Motocykl:ZX-6R P7F

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 11:56

  A jak wygląda sprawa zawieszenia i ramy? Wzmacniałeś czy oryginał? 


"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |