Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowy kompakt tani w użytkowaniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
151 odpowiedzi w tym temacie

#21 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 618 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 20:07

Golf V którego mamy w domu od nowości, ma przejechane 135.000 km i jeszcze nie dotykane klocki. Podejrzewam, że do 150.000km dociągnie.


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#22 nudny

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 8 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 13 wrzesień 2014
  • Skąd:warszawa
  • Motocykl:VFR 800 V-TEC

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 20:52

Jeśli BMW to trójkę, jedynka jest mała w środku, choć wykonanie klasy premium jak w każdym BMW. Wszystko zależy od funduszy, ale jesli kupi japoński to w perspektywie kilku lat eksploatacji serwis będzie droższy, części dużo droższe od tych do samochodów europejskich (myslę o oryginałach a nie o zamiennikach) , a i wykonanie, i materiały użyte we wnętrzu samochodów europejskich są chyba lepsze jakościowo (może jedynie honda trzyma wysoki poziom). 



Możesz klocków nie wymieniać i 200 tys km , ale jak są twarde, tylko w tym czasie trzy razy wymienisz tarcze... Chyba że nie hamujesz przed światłami :)



#23 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 11937 postów
  • Wiek: 68
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 21:26

Serwis japonczyka drozszy od BMW ???

To chyba tylko w Polsce :).



#24 Januszm

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1575 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 19 grudzień 2002
  • Skąd:Bristol
  • Motocykl:2 x ZX 10 Tomcat

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 21:45

Nie tylko w Polsce, japonskie samochody, te ktore sa produkowane poza Europa maja naprawde drogie czesci.

Po czesci odpowiadaja za to cla i koszty transportu.

 

W Kanadzie czy USA sytauacja moze sie zupelnie inaczej przedstawiac.

Wiesz Adamie ceny czesci np. do Toyoty w Kanadzie sa niskie, poniewaz produkuje sie je w Kanadyjskim Cambridge np. ;)

Poza tym do Japonii macie blizej i cla pewnie nizsze sa.

 

Kiedys czytalem o Mitsubishi Lancerze, koszt oryginalnych czesci zamiennych jest nieadekwatny do klasy samochodu, przecieralem oczy z niedowierzania, ceny byly naprawde bardzo wysokie.



#25 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 618 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 21:47

Klocki i tarcze oryginalny zestaw od nowości, więc Twoja teoria obalona ;)

Serwis japońca jest tańszy od BMW.


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#26 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5027 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:yfm200,sfera50, atc250R

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 22:35

a kiedy klocki się szybciej drą -jak hamujesz długo ale delikatnie czy krótko ale ostro ( mocno wciśnięty pedał ) ?? tak z ciekawości pytam jak już robicie licytacje kto więcej na jednych żeby za rok też wystartować :D 


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#27 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 618 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano śro, 17 wrz 2014 - 22:42

Nie wiem, nie zwracam na to uwagi. Podejrzewam, że tak długo wytrzymują, bo przeważnie na trasie jeździ, a nie w mieście.


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#28 IZO

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 619 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 09 czerwiec 2008
  • Skąd:Wieliczka

Napisano czw, 18 wrz 2014 - 05:17

a kiedy klocki się szybciej drą -jak hamujesz długo ale delikatnie czy krótko ale ostro ( mocno wciśnięty pedał ) ?? tak z ciekawości pytam jak już robicie licytacje kto więcej na jednych żeby za rok też wystartować :D

 

Wydaje mi się że lepiej długo a delikatnie, tak jak z oponami, bardziej się zdziera gdy ostro hamujemy czy ruszamy niż gdy się jeździ delikatnie



#29 filipr

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2701 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 10 czerwiec 2008
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Yamaha R6

Napisano czw, 18 wrz 2014 - 06:53

Też mi się tak wydaje, że delikatniej i dłużej. Wtedy nie nagrzewają się tak gwałtownie

 

Pozdr.

F.



#30 LORD VADER

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2629 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 15 maj 2006
  • Skąd:zadupie
  • Motocykl:kaczka / CZ600V Transalp

Napisano czw, 18 wrz 2014 - 08:04

Ja przełozyłem klocki z tyłu na przód i spokój na nastepne ileś tam tysi  :laugh:



#31 HARPAGAN

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 618 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 08 lipiec 2006
  • Skąd:PL
  • Motocykl:VMAX

Napisano czw, 18 wrz 2014 - 10:22

Trzeba było jeszcze stronami zamienić ;)


Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.


#32 maniek_7

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1426 postów
  • Wiek: 49
  • Na FM od: 13 marzec 2003
  • Skąd:PL
  • Motocykl:suv

Napisano czw, 18 wrz 2014 - 14:43

Wygodny, dobrze się prowadzący, poniżej 12 do setki... no cóż, otwórz katalog i wybierz odpowiednią wersję wyposażenia i silnika... golfa. Jak tani w eksploatacji to silnik 1,6 w d.


Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

#33 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5027 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:yfm200,sfera50, atc250R

Napisano pią, 19 wrz 2014 - 10:20

 

Ja przełozyłem klocki z tyłu na przód i spokój na nastepne ileś tam tysi   :laugh:

 

ja mam z tyłu bębny nie da rady :(


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#34 IZO

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 619 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 09 czerwiec 2008
  • Skąd:Wieliczka

Napisano sob, 20 wrz 2014 - 12:41

Na bębnie za to ręczny jest lepszy, lekkie zaciągnięcie i koła stoją, na tarczach trzeba troche mocniej szarpać.



#35 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5027 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:yfm200,sfera50, atc250R

Napisano sob, 20 wrz 2014 - 20:05

izo jazda samochodem jest jak życie -a wolisz jeździć na ręcznym czy dać w piz**e ??


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#36 Baba

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 78 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 04 wrzesień 2014
  • Skąd:Zgierz
  • Motocykl:KTM Duke 390, Kawa KLX

Napisano sob, 20 wrz 2014 - 20:43

Wygodny, dobrze się prowadzący, poniżej 12 do setki... no cóż, otwórz katalog i wybierz odpowiednią wersję wyposażenia i silnika... golfa. Jak tani w eksploatacji to silnik 1,6 w d.

Po ilu latach zwraca się to, co dopłacasz za diesla? Kiedyś liczyliśmy w kilka osób i ni cholery nie chciało wyjść że tańszy.

No troszkę mniej spala, ale wszystko inne droższe, części, serwis, nie mówiąc o cenach zakupu, więc o kant dupy rozbić.

Chyba, że od razu nastawia się człowiek na lanie do baku ruskiego ON, ale równie dobrze można wlać i ruską benzę. Tylko ropka łatwiejsza do kupienia.

 

Nowe golfisko wymagania spełnia, akceptacja baby w pełni.

No i to raczej autka trzymające dobrą cenę nawet w starszych rocznikach, więc jeśli ktoś nie zamierza jeździć do końca życia (swojego lub golfa :) ) to dosyć rozsądny wybór.

Tylko po co kierować sie rozsądkiem? Tego nigdy nie pojmę :wink:



#37 filipr

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2701 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 10 czerwiec 2008
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Yamaha R6

Napisano nie, 21 wrz 2014 - 07:39

Po ilu latach zwraca się to, co dopłacasz za diesla? Kiedyś liczyliśmy w kilka osób i ni cholery nie chciało wyjść że tańszy.
No troszkę mniej spala, ale wszystko inne droższe, części, serwis, nie mówiąc o cenach zakupu, więc o kant dupy rozbić.
Chyba, że od razu nastawia się człowiek na lanie do baku ruskiego ON, ale równie dobrze można wlać i ruską benzę. Tylko ropka łatwiejsza do kupienia.
 
Nowe golfisko wymagania spełnia, akceptacja baby w pełni.
No i to raczej autka trzymające dobrą cenę nawet w starszych rocznikach, więc jeśli ktoś nie zamierza jeździć do końca życia (swojego lub golfa :) ) to dosyć rozsądny wybór.
Tylko po co kierować sie rozsądkiem? Tego nigdy nie pojmę :wink:


Bo zakup nowego diesla opłaca się tylko ja robi się już całkiem pokaźne przebiegi roczne. Jazdy na jakimś chrzczonym paliwie nowoczesnym dieslem bym nie polecał. Nowoczesne diesle mają problem z tym co na polskich stacjach się leje, a co dopiero z czymś gorszym ;)

Pozdr.
F.

#38 Baba

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 78 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 04 wrzesień 2014
  • Skąd:Zgierz
  • Motocykl:KTM Duke 390, Kawa KLX

Napisano nie, 21 wrz 2014 - 11:44

Bo zakup nowego diesla opłaca się tylko ja robi się już całkiem pokaźne przebiegi roczne. Jazdy na jakimś chrzczonym paliwie nowoczesnym dieslem bym nie polecał. Nowoczesne diesle mają problem z tym co na polskich stacjach się leje, a co dopiero z czymś gorszym ;)

Pozdr.
F.

Przy naszych obliczeniach przyjęliśmy średni przebieg 40 kkm na rok.

Fakt, to już nie te silniki, co dawniej, że i na zwykłym spożywczaku szły.

Tu masz 100% racji

W sumie to zakładający temat nie napisał o znajomego a potem swoich średnich przebiegach.


Użytkownik Baba edytował ten post nie, 21 wrz 2014 - 11:50


#39 Januszm

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1575 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 19 grudzień 2002
  • Skąd:Bristol
  • Motocykl:2 x ZX 10 Tomcat

Napisano nie, 21 wrz 2014 - 16:34

Ludziom jednak odbilo na punkcie diesli w Europie, sztuka jest kupic lekko uzywany samochod klasy sredniej z benzynowym silnikiem, wiekszosc to diesle.



#40 Gośćfredo_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano nie, 21 wrz 2014 - 16:42

W UK to raczej nie miałbyś z tym problemu.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |