p.s. Wszelkie głupie wpisy " hejterów" natychmiast kasuje

Napisano sob, 12 lip 2014 - 11:50
Napisano sob, 12 lip 2014 - 12:16
Chyba geniuszem nie będę jeśli powiem - Theodor.
Napisano sob, 12 lip 2014 - 12:19
Użytkownik konrad1f edytował ten post sob, 12 lip 2014 - 12:19
Napisano sob, 12 lip 2014 - 14:28
Ale STka? Hmm.. nieortodoskyjny cafe racer będzie....
Tak czy inaczej już zazdroszczę..
Napisano sob, 12 lip 2014 - 15:59
Jezeli to silnik chlodzony ciecza to zastanow sie nad tym jeszcze raz.
Jest forum cafe racer, na ktorym tez sie udzielam mozesz sie zapisac i popatrzec co ludzie robia i jak.
W mojej opinii przerabianie wspolczesnego Dukata na cafe to wpakowanie sie w duza robote i koszty,
latwiej kupic stara, mniej skomplikowana baze i ja przerobic na cafe za o wiele mniejsze pieniadze i z lepszym skutkiem.
Napisano sob, 12 lip 2014 - 16:38
Silnik ducati chłodzony cieczą też ma duży potencjał w kwestii przebudowy motocykla.
Tutaj S4 którą przebudowaliśmy, silnikowo bliźniak ST4, daje pewne wyobrażenie o możliwościach.
http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie
Napisano sob, 12 lip 2014 - 17:09
Śliczne! Ale ja bym tego cafe-racerem nie nazwał... Śliczny customowy naked
Napisano sob, 12 lip 2014 - 18:20
widać włożoną prace, ale dla mnie ta obleśna chłodnica psuje całą linię smukłego motocykla, w przypadku R4 jeszcze jakoś to wygląda, Ducati ma za wąski silnik.
Napisano sob, 12 lip 2014 - 19:49
Mój cioteczny brat pracuje w Motors Work w Lublinie, maluje aerografem. Razem z kolegą coś tam robią. Nie bardzo się orientuje czym dokładnie się zajmują, ale wrzucę kilka fotek, jego prac. Pryatny mały biznes w piwnicy, trzeba by ich było zapytać czy dadzą radę z tematem. Więc jak coś mogę dać namiary.
Napisano sob, 12 lip 2014 - 21:24
Theodor, Dukat ladny ale podchodzi bardziej pod street trackera, lub brata z tymi kolami.
To jest co uwazam za przyklad cafe :
Napisano sob, 12 lip 2014 - 22:45
ależ oczywiście to nie miał być CR, raczej muscle scrambler
raczej jako przykład iż chłodnica cieczy nie musi dyskwalifikować motocykla jako bazy do modów.
http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie
Napisano nie, 13 lip 2014 - 13:18
Adam, a jakie Motocykle proponujesz?Jezeli to silnik chlodzony ciecza to zastanow sie nad tym jeszcze raz.
Jest forum cafe racer, na ktorym tez sie udzielam mozesz sie zapisac i popatrzec co ludzie robia i jak.
W mojej opinii przerabianie wspolczesnego Dukata na cafe to wpakowanie sie w duza robote i koszty,
latwiej kupic stara, mniej skomplikowana baze i ja przerobic na cafe za o wiele mniejsze pieniadze i z lepszym skutkiem.
Napisano nie, 13 lip 2014 - 14:01
Triumph byłby naj
Napisano nie, 13 lip 2014 - 14:18
A jak z nowszych, to każdy naked z olejakiem. Masa motocykli do wyboru...
Napisano nie, 13 lip 2014 - 16:19
Użytkownik konrad1f edytował ten post nie, 13 lip 2014 - 16:21
Napisano nie, 13 lip 2014 - 16:19
Jako ze jestes duzy to cos wiekszego niz XS400, bo na tym to bedziesz smiesznie wygladal .
Stare Suzuki GS od 750 w gore sa w miare duze, proste i tanie, a gdyby jeszcze udalo ci sie znalezc takiego na szprychowych kolach z pierwszych
lat produkcji to mialbys o wiele latwiejsza do zrobiena baze niz wszystko co robiono pozniej.
Wszystko zalezy od kasy ktora chcesz na to przeznaczyc, a szukac bazy mozesz niekoniecznie tylko w Polsce.
Mozna rowniez sdecydowac sie na powrot do korzeni i kupic klasycznego anglika jako baze, ale sadze ze jesli bedziesz szedl w ta strone to raczej skorzystasz z oferty wspolczesnego Triumpha.
Napisano nie, 13 lip 2014 - 20:09
A ja będę optował, za Streeet - trackerem, bo prawdziwy caferacer jest nieco mniej wygodny niż starsze Superbiki Ducati w rodzaju 748/916( no dobra, żartowałem hihihihih), na CR cliponsy poniżej półki, a tyłek wysoko, a gdzie miejsce na nogi i to co pomiędzy ...
Coś w tym stylu, tylko trzeba dopracować...
http://sideburnmag.b...ran-canyon.html
ST-ka zostaw, kup takie cudo za grosze, i tnij ....
Pozdr. J-999
Użytkownik jannikiel edytował ten post nie, 13 lip 2014 - 20:10
Napisano nie, 13 lip 2014 - 20:45
Napisano nie, 13 lip 2014 - 23:04
To nigdy dobrze nie bedzie wygladac gdy masz wszystko upchane na dus pod plastikowa "skora" motocykla.
Jak ja zdejmiesz to robi sie strasznie .
Napisano nie, 13 lip 2014 - 23:07
Silnik ducati chłodzony cieczą też ma duży potencjał w kwestii przebudowy motocykla.
Tutaj S4 którą przebudowaliśmy, silnikowo bliźniak ST4, daje pewne wyobrażenie o możliwościach.
Jeżeli to jest Cafe to ja proszę o usuniecie mojego konta z fm .
Theodor, Dukat ladny ale podchodzi bardziej pod street trackera, lub brata z tymi kolami.
To jest co uwazam za przyklad cafe :
No to Teoś musimy sie spotkać i porozmawiać poważnie
Adam, a jakie Motocykle proponujesz?
Klodi mój drogi pragniesz czegoś a nie wiesz z czego .
Masz kasę kup se nówkę bo i tak nie docenisz "prawdziwej przeróbki " https://www.google.c...cer%2F;1260;847
0 Forumowiczów, 3 gości, 0 ukrytych Forumowiczów