Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Cafe Racer - budowa, Kto? Co? I za ile?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
253 odpowiedzi w tym temacie

#1 KLAUDIUSZ

    MOTOCYKLISTA - jeździec z głową

  • Super-Moderatorzy
  • 5454 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 18 wrzesień 2005
  • Skąd:Wawa/Siemiatycze
  • Motocykl:Honda CB900 Cafe

Napisano sob, 12 lip 2014 - 11:50

Od jakiegoś czasu myśle o przebudowie STka na Cafe Racer'a. Troszke poczytałem w necie i na Forach. Sam tego nie zrobie, nie mam takiego doświadczenia ani zaplecza technicznego. Może jest ktoś na Forum co się zajmuje przebudowywaniem Motocykli lub zna Ludzi którzy się Tym zajmują, będe wdzięczny za Pomoc.

p.s. Wszelkie głupie wpisy " hejterów" natychmiast kasuje :D

#2 Diabeł Piszczałka

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Super-Moderatorzy
  • 580 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 03 grudzień 2010
  • Skąd:Jaworzno
  • Motocykl:NT700VA

Napisano sob, 12 lip 2014 - 12:16

Chyba geniuszem nie będę jeśli powiem - Theodor. :D


Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.
 
 
Primum non nocere.

#3 konrad1f

    Spec - Szkoła Jazdy

  • Spec
  • 3966 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 05 lipiec 2002
  • Skąd:Kościan/Poznań
  • Motocykl:SC26side,RC46,JC20,M10

Napisano sob, 12 lip 2014 - 12:19

myślę, że Szymon i Tomek spokojnie dadzą radę ;)
namiar:
http://www.lightspeedteam.pl/

Użytkownik konrad1f edytował ten post sob, 12 lip 2014 - 12:19


#4 Buber

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2751 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 17 sierpień 2006
  • Skąd:Karkonosze
  • Motocykl:CB 650Z & Kilofazer

Napisano sob, 12 lip 2014 - 14:28

Ale STka? Hmm.. nieortodoskyjny cafe racer będzie.... 

Tak czy inaczej już zazdroszczę.. ;)



#5 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12367 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano sob, 12 lip 2014 - 15:59

Jezeli to silnik chlodzony ciecza to zastanow sie nad tym jeszcze raz.

Jest forum cafe racer, na ktorym tez sie udzielam mozesz sie zapisac i popatrzec co ludzie robia i jak.

W mojej opinii przerabianie wspolczesnego Dukata na cafe to wpakowanie sie w duza robote i koszty,

latwiej kupic stara, mniej skomplikowana baze i ja przerobic na cafe za o wiele mniejsze pieniadze i z lepszym skutkiem.



#6 theodor.

    Spec - Mechanik

  • Forumowicze
  • 1725 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 14 październik 2008
  • Skąd:otrębusy
  • Motocykl:KTM SXF 250

Napisano sob, 12 lip 2014 - 16:38

Silnik ducati chłodzony cieczą też ma duży potencjał w kwestii przebudowy motocykla.

Tutaj S4 którą przebudowaliśmy, silnikowo bliźniak ST4, daje pewne wyobrażenie o możliwościach.

Załączone pliki


http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie
 


#7 Buber

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2751 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 17 sierpień 2006
  • Skąd:Karkonosze
  • Motocykl:CB 650Z & Kilofazer

Napisano sob, 12 lip 2014 - 17:09

Śliczne! Ale ja bym tego cafe-racerem nie nazwał... Śliczny customowy naked :D



#8 bonhart88

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 910 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 07 luty 2010
  • Skąd:Nałęczów/Lubelskie
  • Motocykl:Bandit 600 :(

Napisano sob, 12 lip 2014 - 18:20

widać włożoną prace, ale dla mnie ta obleśna chłodnica psuje całą linię smukłego motocykla, w przypadku R4 jeszcze jakoś to wygląda, Ducati ma za wąski silnik.



#9 malkohlm

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 102 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 11 marzec 2012
  • Skąd:Biłgoraj
  • Motocykl:YAMAHA XT600 3TB

Napisano sob, 12 lip 2014 - 19:49

Mój cioteczny brat  pracuje w Motors Work w Lublinie, maluje aerografem. Razem z kolegą coś tam robią. Nie bardzo się orientuje czym dokładnie się zajmują, ale wrzucę kilka fotek, jego prac. Pryatny mały biznes w piwnicy, trzeba by ich było zapytać czy dadzą radę z tematem. Więc jak coś mogę dać namiary.

 

Załączone pliki



#10 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12367 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano sob, 12 lip 2014 - 21:24

Theodor, Dukat ladny ale podchodzi bardziej pod street trackera, lub brata z tymi kolami.

To jest co uwazam za przyklad cafe :

 

IMG_1026_zpse4ca3c5a.jpg



#11 theodor.

    Spec - Mechanik

  • Forumowicze
  • 1725 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 14 październik 2008
  • Skąd:otrębusy
  • Motocykl:KTM SXF 250

Napisano sob, 12 lip 2014 - 22:45

ależ oczywiście to nie miał być CR, raczej muscle scrambler ;)

raczej jako przykład iż chłodnica cieczy nie musi dyskwalifikować motocykla jako bazy do modów.


http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie
 


#12 KLAUDIUSZ

    MOTOCYKLISTA - jeździec z głową

  • Topic Starter
  • Super-Moderatorzy
  • 5454 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 18 wrzesień 2005
  • Skąd:Wawa/Siemiatycze
  • Motocykl:Honda CB900 Cafe

Napisano nie, 13 lip 2014 - 13:18

No to Teoś musimy sie spotkać i porozmawiać poważnie :D

Jezeli to silnik chlodzony ciecza to zastanow sie nad tym jeszcze raz.
Jest forum cafe racer, na ktorym tez sie udzielam mozesz sie zapisac i popatrzec co ludzie robia i jak.
W mojej opinii przerabianie wspolczesnego Dukata na cafe to wpakowanie sie w duza robote i koszty,
latwiej kupic stara, mniej skomplikowana baze i ja przerobic na cafe za o wiele mniejsze pieniadze i z lepszym skutkiem.

Adam, a jakie Motocykle proponujesz?

#13 Piotr Dudek

    Moderator FM

  • Błękitny Szlak
  • 9135 postów
  • Wiek: 68
  • Na FM od: 13 wrzesień 2004
  • Skąd:Sosnowiec
  • Motocykl:HONDA CB 250 K0, CB250G

Napisano nie, 13 lip 2014 - 14:01

Triumph byłby naj


Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

#14 Buber

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2751 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 17 sierpień 2006
  • Skąd:Karkonosze
  • Motocykl:CB 650Z & Kilofazer

Napisano nie, 13 lip 2014 - 14:18

A jak z nowszych, to każdy naked z olejakiem. :) Masa motocykli do wyboru... 



#15 konrad1f

    Spec - Szkoła Jazdy

  • Spec
  • 3966 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 05 lipiec 2002
  • Skąd:Kościan/Poznań
  • Motocykl:SC26side,RC46,JC20,M10

Napisano nie, 13 lip 2014 - 16:19

w650 to chyba jedna z fajniejszych i prostszych baz do ogarnięcia w stylu cafe, ewentualnie bonneville
w sumie jeśli ktoś ma wizję to i z motocykla za 3kzł można zrobić fajnego cafe - np. ze starej XJ600 (lata 80te) znajomy zrobił bardzo efektownego cafe

Użytkownik konrad1f edytował ten post nie, 13 lip 2014 - 16:21


#16 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12367 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano nie, 13 lip 2014 - 16:19

Jako ze jestes duzy to cos wiekszego niz XS400, bo na tym to bedziesz smiesznie wygladal :).

Stare Suzuki GS od 750 w gore sa w miare duze, proste i tanie, a gdyby jeszcze udalo ci sie znalezc takiego na szprychowych kolach z pierwszych

lat produkcji to mialbys o wiele latwiejsza do zrobiena baze niz wszystko co robiono pozniej.

Wszystko zalezy od kasy ktora chcesz na to przeznaczyc, a szukac bazy mozesz niekoniecznie tylko w Polsce.

Mozna rowniez sdecydowac sie na powrot do korzeni i kupic klasycznego anglika jako baze, ale sadze ze jesli bedziesz szedl w ta strone to raczej skorzystasz z oferty wspolczesnego Triumpha.



#17 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3566 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano nie, 13 lip 2014 - 20:09

A ja będę optował, za Streeet - trackerem, bo prawdziwy caferacer jest nieco mniej wygodny niż starsze Superbiki Ducati w rodzaju 748/916( no dobra, żartowałem hihihihih), na CR cliponsy poniżej półki, a tyłek wysoko, a gdzie miejsce na nogi i to co pomiędzy :biggrin: ...

 

Coś w tym stylu, tylko trzeba dopracować...

 

http://sideburnmag.b...ran-canyon.html

 

 

ST-ka zostaw, kup takie cudo za grosze, i tnij :icon_mrgreen: ....

 

Pozdr. J-999


Użytkownik jannikiel edytował ten post nie, 13 lip 2014 - 20:10


#18 Malykrata

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 157 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 04 wrzesień 2011
  • Skąd:Lomza
  • Motocykl:inny

Napisano nie, 13 lip 2014 - 20:45

Tnij St eka , ja zobaczę co wyjdzie, sam nie mam na swojego pomysłu, już miałem sie przybrać do przeróbki przeraziła mnie miejscowka aku , zbiorniczka itp , sprzęt ma potencjał tylko nie wiem jak to ugryźć .

#19 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12367 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano nie, 13 lip 2014 - 23:04

To nigdy dobrze nie bedzie wygladac gdy masz wszystko upchane na dus pod plastikowa "skora" motocykla.

Jak ja zdejmiesz to robi sie strasznie :).



#20 Gośćstarydziad_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano nie, 13 lip 2014 - 23:07

Silnik ducati chłodzony cieczą też ma duży potencjał w kwestii przebudowy motocykla.

Tutaj S4 którą przebudowaliśmy, silnikowo bliźniak ST4, daje pewne wyobrażenie o możliwościach.

Jeżeli to jest Cafe to ja proszę o usuniecie mojego konta z fm :blink: .



Theodor, Dukat ladny ale podchodzi bardziej pod street trackera, lub brata z tymi kolami.

To jest co uwazam za przyklad cafe :

 

IMG_1026_zpse4ca3c5a.jpg

:notworthy:



No to Teoś musimy sie spotkać i porozmawiać poważnie :D

Adam, a jakie Motocykle proponujesz?

Klodi mój drogi pragniesz czegoś a nie wiesz z czego :dry: .



Masz kasę kup se nówkę bo i tak nie docenisz "prawdziwej przeróbki " https://www.google.c...cer%2F;1260;847






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |