Skocz do zawartości


Zdjęcie

HARLEY DAVIDSON SPORTSTER na początek?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
109 odpowiedzi w tym temacie

#101 krzall

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 26 listopad 2012
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Fazer 1000

Napisano wczoraj, 06:41

Helo. Dziękuję za pomoc. Dogadałem się i dosiadam rzeczonego sporta 1200 :-D. Będę miał kilka pytań ale najpierw poczytam :-D

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

#102 Luk-as

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 5 postów
  • Na FM od: 27 sierpień 2015
  • Skąd:Stavanger
  • Motocykl:Honda Shadow 600

Napisano wczoraj, 09:07

witam czy ktoś może napisać jak wygląda samodzielna wymiana paska w sportsterze ?  

tak krok po kroku

- z demontażem których elementów się to wirze ,

- czy są potrzebne jakieś specjalistyczne narzędzia no i

- czy jest to do zrobienia we własnym zakresie czy trzeba do warsztatu oddawać ?? 



#103 Pompka

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2410 postów
  • Na FM od: 21 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa i okolice
  • Motocykl:Simson S51

Napisano wczoraj, 09:44

Krok po kroku to masz opisane w serwisówce. Oczywiście masz odpowiednią książkę do Twojego motocykla.  Łącznie pewnie z 4 strony tekstu. Przepisać dla Ciebie? Jest to do wykonania bez problemu o ile masz dobre narzędzia. Potrzebował będziesz podstawowych narzędzi plus klucz dynamometryczny. Zdjąć trzeba koło, osłonę pasa i kola pasowego itd.

 

Opcja numer dwa dla zaawansowanych użytkowników internetu - http://lmgtfy.com/?q...ter belt change



#104 krzall

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 26 listopad 2012
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Fazer 1000

Napisano wczoraj, 10:24

Pewnie ma serwisówkę.... :-P. Na marginesie masz namiar na zassanie wersji elektronicznej? 2005? R. Z chęcią bym się zapoznał oczywiście w celu edukacyjnym zanim kupie oryginał. ;-). dziękuję za pomoc z góry....

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

#105 Luk-as

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 5 postów
  • Na FM od: 27 sierpień 2015
  • Skąd:Stavanger
  • Motocykl:Honda Shadow 600

Napisano wczoraj, 20:26

jak napisałem; chce kupić dopiero HD

do tej pory jeździłem ( i jeżdżę )  motocyklami z łańcuchem i do nich mam serwisowki i mam pojecie ale mam tez dość obsługi łańcucha dlatego myślę o HD z pasem

ale nim się zdecyduje chce wiedzieć czy faktycznie będzie  mniej pracy . w necie serwisowke znalazłem po francusku niestety tego języka jeszcze nie opanowałem

 

a skoro już co nieco wymieniłeś to czy trzeba ruszać w jakikolwiek sposób wahacz ( demontować całkowicie częściowo ..)  i amortyzator   

 

przy swoich motocyklach robię wszystko sam gaźniki zawory itd .. i nim się zdecyduje na zakup chce wiedzieć czy czekają mnie jakieś niespodzianki związane z  nieznany mi z praktyki napędem 

 

a niestety jeśli chodzi o HD  internet jest wyjątkowo ubogi w porównaniu  do innych marek , wystarczyłby filmik na YT ale nie ma 

 

a jeśli skorzystasz z linku który umieściłeś zobaczysz ze jest sporo na temat obsługi pasa ale nie na temat jego wymiany !



Krok po kroku to masz opisane w serwisówce. Oczywiście masz odpowiednią książkę do Twojego motocykla.  Łącznie pewnie z 4 strony tekstu. Przepisać dla Ciebie? Jest to do wykonania bez problemu o ile masz dobre narzędzia. Potrzebował będziesz podstawowych narzędzi plus klucz dynamometryczny. Zdjąć trzeba koło, osłonę pasa i kola pasowego itd.

 

Opcja numer dwa dla zaawansowanych użytkowników internetu - http://lmgtfy.com/?q...ter belt change

jak napisałem; chce kupić dopiero HD

do tej pory jeździłem ( i jeżdżę )  motocyklami z łańcuchem i do nich mam serwisowki i mam pojecie ale mam tez dość obsługi łańcucha dlatego myślę o HD z pasem

ale nim się zdecyduje chce wiedzieć czy faktycznie będzie  mniej pracy . w necie serwisowke znalazłem po francusku niestety tego języka jeszcze nie opanowałem

 

a skoro już co nieco wymieniłeś to czy trzeba ruszać w jakikolwiek sposób wahacz ( demontować całkowicie częściowo ..)  i amortyzator   

 

przy swoich motocyklach robię wszystko sam gaźniki zawory itd .. i nim się zdecyduje na zakup chce wiedzieć czy czekają mnie jakieś niespodzianki związane z  nieznany mi z praktyki napędem 

 

a niestety jeśli chodzi o HD  internet jest wyjątkowo ubogi w porównaniu  do innych marek , wystarczyłby filmik na YT ale nie ma 

 

a jeśli skorzystasz z linku który umieściłeś zobaczysz ze jest sporo na temat obsługi pasa ale nie na temat jego wymiany !



Krok po kroku to masz opisane w serwisówce. Oczywiście masz odpowiednią książkę do Twojego motocykla.  Łącznie pewnie z 4 strony tekstu. Przepisać dla Ciebie? Jest to do wykonania bez problemu o ile masz dobre narzędzia. Potrzebował będziesz podstawowych narzędzi plus klucz dynamometryczny. Zdjąć trzeba koło, osłonę pasa i kola pasowego itd.

 

Opcja numer dwa dla zaawansowanych użytkowników internetu - http://lmgtfy.com/?q...ter belt changea

 

a bylbys tak mily i przepisal ?  dzieki ...


Użytkownik Luk-as edytował ten post wczoraj, 11:05


#106 wallygatorr

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Moderatorzy
  • 498 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 02 listopad 2011
  • Skąd:Włocławek
  • Motocykl:95 FLHTC,95 FLSTC

Napisano wczoraj, 23:41

A dlaczego zakładasz, że będziesz musiał wymienić pas? Pas czyścisz, dbasz o prawidłowe napięcie i wszystko... Pas może wytrzymać nawet 200 kkm, a jak będzie trzeba wymienić, to weźmiesz serwisówkę, i wymienisz... I tak, trzeba zdjąć wahacz...

#107 Luk-as

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 5 postów
  • Na FM od: 27 sierpień 2015
  • Skąd:Stavanger
  • Motocykl:Honda Shadow 600

Napisano dziś, 10:12

A dlaczego zakładasz, że będziesz musiał wymienić pas? Pas czyścisz, dbasz o prawidłowe napięcie i wszystko... Pas może wytrzymać nawet 200 kkm, a jak będzie trzeba wymienić, to weźmiesz serwisówkę, i wymienisz... I tak, trzeba zdjąć wahacz...

dziękuję za odpowiedz .) nareszcie ,)  a zakładam, ze będę wymieniał  ponieważ :  

1. myślę o zmianach zgodnych z zaleceniem producenta wole nie ryzykować niespodzianki w trasie 

2. prawdopodobnie będzie to motocykl na najbliższe 10 lub więcej lat  wiec ... trochę pojeżdżę ... łańcuch wytrzymuje średnio 3 sezony  :(  ok 15 tys km 



#108 lech N

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • H-D
  • 64 postów
  • Wiek: 55
  • Na FM od: 29 lipiec 2014
  • Skąd:Wolsztyn
  • Motocykl:electra- evo

Napisano dziś, 10:51

Luk-as , najpierw pytasz o szczegóły udając że nie masz wiadomości, a powyżej napisałeś "zgodnie z zaleceniami producenta".

To jednak masz wiadomości.

Ja nigdzie nie trafiłem na zalecenia że trzeba po iluś tam km zmieniać pas.



#109 Luk-as

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 5 postów
  • Na FM od: 27 sierpień 2015
  • Skąd:Stavanger
  • Motocykl:Honda Shadow 600

Napisano dziś, 14:40

Luk-as , najpierw pytasz o szczegóły udając że nie masz wiadomości, a powyżej napisałeś "zgodnie z zaleceniami producenta".

To jednak masz wiadomości.

Ja nigdzie nie trafiłem na zalecenia że trzeba po iluś tam km zmieniać pas.

ja trafiłem ale na forach na informacje ze to okolice 50 - 60 tys ... tym się kieruje tez oglądając używane moto patrze ile ma przebiegu np jak ma 20 tys.. to pasek na jeszcze ok 30.. 40 .... to nie są informacje precyzyjne ... oczywiście nie dysponuje wiedza pełna. 



#110 streng9

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • H-D
  • 116 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 05 styczeń 2010
  • Skąd:Rzeszów / Koszalin
  • Motocykl:Road King

Napisano 33 minut temu

Nie ma co wydziwiać z tym pasem. Tak, jak pisał "wallygatorr" - dbać i jeździć.
Pas to na prawdę będzie Twoje najmniejsze zmartwienie przy HD ;-)

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Absens carens




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

1 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


    lehoo99


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań