Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Route 66 - wybor motocykla dla kobiety


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aniaazz

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • H-D
  • 35 postów
  • Na FM od: 15 sierpień 2013
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Breakout

Napisano pon, 11 lis 2013 - 09:49

Drodzy doswiadczeni motocyklisci,

 

jakiego HD polecilibyscie kobiecie na slawna traske 66?

 

Do pokonania ok 3,9 tys km, w lipcu (czyli upal) w 14 dni.

 

Rozwazam Sportstera 883 (ze Sporciakow tylko ten w ofercie) bo maly i lekki oraz Fat Boya bo wygodny i mam na nim doswiadczenie.

 

Bike musi byc niski bo mam ledwo 160 wzrostu. 

 

Nigdy nie bylam na dluzszej trasie niz jedno-dniowa i stad moje obawy czy aby takie 330 kg Fay Boya mnie nie przygniecie...

 

Natomiast na Sportsterze nigdy nie siedzialam i nie wiem czy na takie dlugie trasy bedzie wygodny?

 

 

Licze na Wasze doswiadczenie i pomocne rady i prosze ironiczne uwagi i glupie zarty zostawic dla siebie!

 

THX!



#2 marek hd

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • H-D
  • 204 postów
  • Wiek: 61
  • Na FM od: 29 wrzesień 2013
  • Skąd:lubelskie
  • Motocykl:sport 1200 xl

Napisano pon, 11 lis 2013 - 10:37

od siedzenia na dlugich trasach i tak boli d......a.. ja bym bral lzejszy co nie znaczy gorszy.taki ktory mozna ogarnac stopami do podloza nie na palcach ...



#3 americas

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • H-D
  • 313 postów
  • Na FM od: 07 maj 2012
  • Skąd:Kujawy
  • Motocykl:H-D / AMERICAN IRONHORSE

Napisano pon, 11 lis 2013 - 10:48

Drodzy doswiadczeni motocyklisci,

 

jakiego HD polecilibyscie kobiecie na slawna traske 66?

 

Do pokonania ok 3,9 tys km, w lipcu (czyli upal) w 14 dni.

 

Rozwazam Sportstera 883 (ze Sporciakow tylko ten w ofercie) bo maly i lekki oraz Fat Boya bo wygodny i mam na nim doswiadczenie.

 

Bike musi byc niski bo mam ledwo 160 wzrostu. 

 

Nigdy nie bylam na dluzszej trasie niz jedno-dniowa i stad moje obawy czy aby takie 330 kg Fay Boya mnie nie przygniecie...

 

Natomiast na Sportsterze nigdy nie siedzialam i nie wiem czy na takie dlugie trasy bedzie wygodny?

 

 

Licze na Wasze doswiadczenie i pomocne rady i prosze ironiczne uwagi i glupie zarty zostawic dla siebie!

 

THX!

FatBoy jest to jedyny z gamy Softail odpowiedni, waga fakt  spora ale nie czuje się przy tym motocyklu ze względu na bardzo nisko umieszczone siodło - komfort to fakt, bardzo dobrze się prowadzi

jak marek hd wspomniał - dupa boli, ale za parę dolców możesz kupić sobie PROPAD specjalne podkładki pod dupsko i możesz śmigać całymi dniami

 

jest jeszcze taki model FLD Switchback, ciekawe połączenie zwinnego FX z pomniejszoną opcją Touring-a ( Road King ), na nim na pewno będzie wygodniej niż na Sporcie czy zwykłym FX i więcej miejsca na bagaż

 

Sportstera do tak dalekiej podróży odradzam, to super moto, ale na krótkie, szybkie wypady a nie na traveling ;-)

 

jakikolwiek wybierzesz zakup sobie ten PROPAD na siodło, będziesz zadowolona...


Użytkownik americas edytował ten post pon, 11 lis 2013 - 10:49


#4 krakers09

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 585 postów
  • Na FM od: 22 czerwiec 2012
  • Skąd:Warszawa

Napisano pon, 11 lis 2013 - 10:52

Ja też bym sportstera odradził. Może poza modelem 1200C na reszcie modeli odechce Ci się Route 66 po jednym dniu :D



#5 Gośćstarydziad_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano pon, 11 lis 2013 - 11:08

W ostatnim magazynie DRIVER opisane jest przez  laskę że jechała na Route 66 Triumpf-em ,tak więc nie musisz jechać amerykańcem.

http://www.driver-magazyn.pl/,"Jednym śladem przez usa".

ps.napisz do Kejti ona na pewno dobrze ci doradzi z własnego doświadczenia :biggrin: .


Użytkownik starydziad edytował ten post pon, 11 lis 2013 - 11:10


#6 piter 1600

    MOTOCYKLISTA - latający na gumie

  • H-D
  • 4401 postów
  • Na FM od: 06 lipiec 2007
  • Skąd:Prudnik
  • Motocykl:BMW R1200 GS Adv.LC

Napisano pon, 11 lis 2013 - 11:24

Warto sprawdzić co oferują wypożyczalnie,bo na pewno nie mają całej gamy modeli HD.Chyba ,że chcesz kupić i po trasie sprowadzić do kraju.W zeszłym roku koledzy polecieli na objazd Route 66 i w wypożyczalni były tylko Elektry i jeden Heritage.


2008Chorwacja 4530km   2009Chorwacja Czarnogóra 4480km   2010Czarnogóra Chorwacja 4550km   2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km   2013Włochy Sycylia 6000km   2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km


#7 Kodi

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 394 postów
  • Na FM od: 03 listopad 2005
  • Skąd:Europa
  • Motocykl:mam Litra

Napisano pon, 11 lis 2013 - 12:00

...jestem pelen podziwu dla ludzi ktorzy bez przygotowania wybieraja sie na dluzsze trasy ...ale kto bogatemu zabroni ...z drugiej strony wspolczuje ci bo kazdego dnia jadac bedziesz odkrywac nowe praktyczne wady i zalety ( nie jest to trasa ktora wymaga od ciebie szczegolnego przygotowania i odcinki dzienne sa adekwatne do typowych zorganizowanych wyjazdow nie za dlugie i nie za krotkie  ) nie bedziesz skupiac sie jak wiekszosc wyjadaczy (tylko ci wyjadacze wbieraja swoje wlasne trasy ) na tym co cie otacza i na samym czerpaniu radosci z jazdy bardziej bedziesz skupona na sobie ... ale nie odradzam wrecz namawiam cie na ten wyjad wrocisz jesli zrealizujesz ten pomysl z bardzo duzym zapleczem doswiadczenia i przy kolejnych takich wypadach nie bedziesz zadawac pytan tylko sama bedziesz udzieladz porad innym mniej doswiadczonym motocyklistom ... i wybacz mi (pomimo ze jestem zagorzalym zwolennikiem wyjazdow turystycznych )nie udziele ci stanwczej odpowiedzi jaki model szczegolnie przy twoim wzroscie , wiekszosc modeli ze stajni hd ogarniesz waga tu ma tylko znaczenie przy parkingowym manewrowaniu , zawsze znajdzie sie jakis" harlejowiec" czy bratnia dusza co ci pomoze nie obawial bym sie tego ale podpowiem ci jedno to co juz americas napisal touring wszelkiej masci jak najbardziej .... juz ci zazdroszcze pozytywnie oczywiscie wrazen z tej trasy i nie zapomnij po powrocie cos nam naskrobac .



a na ból czesci dolnej polecam kawalek skory z barana .


" Im więcej jeżdzę tym mniej czuję się motocyklistą " .


"The Nightrider, that is his name. The Nightrider. Remember him when you look at the night sky".


#8 Gośćkejti08_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano pon, 11 lis 2013 - 13:21

kolego nie przenoś klimatu z innego wątku tutaj, bo to chyba nie miejsce na tę dyskusję. Masz jakiś problem ze mną to zapraszam na priv a jak odwagi starcza Ci tylko na podjazdy w kolejnych tematach to sobie odpuść.



#9 Gośćstarydziad_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano pon, 11 lis 2013 - 13:50

Może coś doradzisz zamiast się złościć, kolega ostatnio kupił moto GS 1150 i teraz się z nim męczy ,po prostu jest za duży a synek ma 176cm wzrostu i 90 kg.

Jak założył wszystkie badziewia na trasę to się za niego pomodliłem, uważam forumowi specjaliści że waga,wielkość moto ma znaczenie i pewnych rzeczy się nie przeskoczy.

No chyba że się ma pełno bawidamków przy sobie co zawsze pomogą zaparkować i wytoczyć motocykl.

Staram się być obiektywny dlatego wkleiłem linka do magazynu.


Użytkownik starydziad edytował ten post pon, 11 lis 2013 - 13:51


#10 Gośćkejti08_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano pon, 11 lis 2013 - 14:06

pomęczy się i się nauczy albo zrezygnuje co komu do tego?

Ja nic nie doradzam bo to nie ja będę jechać. Ja osobiście mam tak, że na czym mnie posadzą tym pojadę lepiej lub gorzej ale pojadę. To jest długa trasa, długa jazda, fizycznie wyczerpująca na pewno nie na 883. Z reguły w ofercie firm organizujacych są touringi bo to taka trasa i ten typ jest do niej stworzony. Nie wiem jak z mniejszymi modelami. Moim zdaniem osobistym Aniu - weź to na czym czujesz się pewnie - Fat Boya znasz nie bałaś się go to tej pory to się go nie bój teraz :) Po co Ci dodatkowe nerwy z poznawaniem nowego sprzętu.

 

edit bo tak jeszcze pomyślałam sobie - że jednak bać się należy ;) jak się przestaniesz bać to niedobry znak ;)


Użytkownik kejti08 edytował ten post pon, 11 lis 2013 - 14:07


#11 americas

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • H-D
  • 313 postów
  • Na FM od: 07 maj 2012
  • Skąd:Kujawy
  • Motocykl:H-D / AMERICAN IRONHORSE

Napisano pon, 11 lis 2013 - 14:54

jak pieter 1600 dobrze ujął, sprawdź jakie mają motocykle - jeśli będziesz wynajmować na tą wspaniałą podróż. Pewnie wielkich wyborów nie ma... jak masz okazję gdzieś w swojej okolicy przymierzyć się do Heritega, Road King-a czy Dyny lub innych to pewnie pomoże Tobie w odpowiednim doborze

 

jak Kodi wspomniał - skóra z barana też jest super, z doświadczenia używałem też kawałek odciętej skóry z owcy i na długą trasę super

 

przy dużych motocyklach jedynym problemem są manewry typu wypychanie czy nawracanie w miejscu , reszta to spox a na trasie wiadomo Touring, a specjalnie do tego stworzony Road King jak sama nazwa mówi to tak jest...co do Road King-a najniższe siodło ma wersja Custom - z poprzednich lat lub zwykły model bo ten Classic jest wyższy i podobnie między Fat-Doy-em i Heritage-em

jest jeszcze Nostalgia - obecnie Deluxe i też jest niższy niż typowy Heritage...

 

najważniejsze byś czuła się pewnie i komfortowo....



#12 Aniaazz

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • H-D
  • 35 postów
  • Na FM od: 15 sierpień 2013
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Breakout

Napisano pon, 11 lis 2013 - 19:58

Dzieki serdeczne za odzew i Wasze rady! 

 

Dodaliscie mi mocy - bedzie Fat Boy! Mysle ze jak przezyje drugi, trzeci i czwarty dzien to potem pojdzie juz gladko - dupsko sie przyzwyczai:-)

 

od siedzenia na dlugich trasach i tak boli d......a.. ja bym bral lzejszy co nie znaczy gorszy.taki ktory mozna ogarnac stopami do podloza nie na palcach ...

Fat Boya spokojnie ogarniam stopami, mysle ze wysokoscia sia podobne ze Sporstserem.

 

 

Americas - dzieki! - napewno sprawdze te podkladke PROPAD. Myslisz ze to mozna wypozyczyc razem z motocyklem czy powinnam z PL to ciagnac? To jest onesize? Pasuje na wszystkie siodla?

 

 

 

W ostatnim magazynie DRIVER opisane jest przez  laskę że jechała na Route 66 Triumpf-em ,tak więc nie musisz jechać amerykańcem.

http://www.driver-magazyn.pl/,"Jednym śladem przez usa".

ps.napisz do Kejti ona na pewno dobrze ci doradzi z własnego doświadczenia :biggrin: .

Triumf - piekny motocykl! ale to ma byc Harleyowa wyprawa;-) towarzysze by mi chyba mocno glowe suszyli za takie wylamanie;-) Z tego co mi wiadomo Triumfy sa tez dosyc wysokie, nie wiem czy na moje krotkie nogi....no i nie siedzialam jeszcze na Triumpfie...za duzo argumentow przeciw;-)

 

 

 

Warto sprawdzić co oferują wypożyczalnie,bo na pewno nie mają całej gamy modeli HD.Chyba ,że chcesz kupić i po trasie sprowadzić do kraju.W zeszłym roku koledzy polecieli na objazd Route 66 i w wypożyczalni były tylko Elektry i jeden Heritage.

sprawdzilam, narazie jest duzy wybor, koncentruje sie na tym co znam z doswiadczenia i na tych najnizszych, bo dla mnie grunt to miec grunt pod stopami;-)

Jutro rezerwujemy, specjalnie tak wczesnie aby miec z czego wybierac.

 

 

 

...jestem pelen podziwu dla ludzi ktorzy bez przygotowania wybieraja sie na dluzsze trasy ...ale kto bogatemu zabroni ...z drugiej strony wspolczuje ci bo kazdego dnia jadac bedziesz odkrywac nowe praktyczne wady i zalety ( nie jest to trasa ktora wymaga od ciebie szczegolnego przygotowania i odcinki dzienne sa adekwatne do typowych zorganizowanych wyjazdow nie za dlugie i nie za krotkie  ) nie bedziesz skupiac sie jak wiekszosc wyjadaczy (tylko ci wyjadacze wbieraja swoje wlasne trasy ) na tym co cie otacza i na samym czerpaniu radosci z jazdy bardziej bedziesz skupona na sobie ... ale nie odradzam wrecz namawiam cie na ten wyjad wrocisz jesli zrealizujesz ten pomysl z bardzo duzym zapleczem doswiadczenia i przy kolejnych takich wypadach nie bedziesz zadawac pytan tylko sama bedziesz udzieladz porad innym mniej doswiadczonym motocyklistom ... i wybacz mi (pomimo ze jestem zagorzalym zwolennikiem wyjazdow turystycznych )nie udziele ci stanwczej odpowiedzi jaki model szczegolnie przy twoim wzroscie , wiekszosc modeli ze stajni hd ogarniesz waga tu ma tylko znaczenie przy parkingowym manewrowaniu , zawsze znajdzie sie jakis" harlejowiec" czy bratnia dusza co ci pomoze nie obawial bym sie tego ale podpowiem ci jedno to co juz americas napisal touring wszelkiej masci jak najbardziej .... juz ci zazdroszcze pozytywnie oczywiscie wrazen z tej trasy i nie zapomnij po powrocie cos nam naskrobac .



a na ból czesci dolnej polecam kawalek skory z barana .

Kodi - mam pewnie jedyna, niepowtarzalna okazje zaliczenia takiej wyprawy, nie darowalabym sobie gdybym z tego nie skorzystala....jak nie teraz to kiedy??? moze nigdy nie bede gotowa?...mam jeszcze troche czasu, postaram sie przygotowac maksymalnie, jak tylko zima odpusci ruszam na treningi moim tez nie malym bike'em. Kilka lat temu zaliczylam te traske samochodem wiec wiem "z czym to sie je" Drogi sa super, szerokie, proste, raczej puste:-) bardziej boje sie upalow. Bede miala 2 duzych facetow w razie niemocy przy manewrach. Obiecuje opisac wrazenia:-)

 

Może coś doradzisz zamiast się złościć, kolega ostatnio kupił moto GS 1150 i teraz się z nim męczy ,po prostu jest za duży a synek ma 176cm wzrostu i 90 kg.

Jak założył wszystkie badziewia na trasę to się za niego pomodliłem, uważam forumowi specjaliści że waga,wielkość moto ma znaczenie i pewnych rzeczy się nie przeskoczy.

No chyba że się ma pełno bawidamków przy sobie co zawsze pomogą zaparkować i wytoczyć motocykl.

Staram się być obiektywny dlatego wkleiłem linka do magazynu.

No wlasnie, ze swojego doswiadczenia wiem, ze waga motocykla ma znaczenie, stad ten pomysl na Sportstera....ale jednak wygoda na takiej trasce chyba wazniejsza.

 

 

Kejti - dzieki!!! pomoglas mi przechylic szale w odpowiednia strone:-)

 

 

Ktos moze ma za soba Route 66? Chetnie przyjme wszystkie praktyczne porady:-)

 



#13 americas

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • H-D
  • 313 postów
  • Na FM od: 07 maj 2012
  • Skąd:Kujawy
  • Motocykl:H-D / AMERICAN IRONHORSE

Napisano wto, 12 lis 2013 - 08:40

podsyłam stronkę z tymi podkładkami - na upały są idealne

 

http://www.thepropad...ycle-seat-pads/

 

w PL pewnie tego nie kupisz, albo bedzie kosztowalo 3 razy wiecej

 

ps. jak jedziesz przed sezonem w PL to moge Tobie pożyczyć moją...



#14 _Monter_

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 8908 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 08 marzec 2005
  • Skąd:Giżycko/Steinfeld
  • Motocykl:Mean Streak

Napisano wto, 12 lis 2013 - 10:16

3900 kilometrów w 14 dni...

Nie jest to jakiś powalający na kolana trip.280 kilometrów dziennie więc siadałbym na FatBoya i tyle.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...


#15 Gośćkejti08_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano wto, 12 lis 2013 - 11:05

myślę, że dla kogoś kto ma za sobą jedniowe wypady takie codzienne 280 może być męczące



#16 Geni

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 392 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 11 maj 2007
  • Skąd:wschodnie mazowsze
  • Motocykl:SR/CB

Napisano wto, 12 lis 2013 - 12:35

Triumf - piekny motocykl! ale to ma byc Harleyowa wyprawa;-) towarzysze by mi chyba mocno glowe suszyli za takie wylamanie;-) Z tego co mi wiadomo Triumfy sa tez dosyc wysokie, nie wiem czy na moje krotkie nogi....no i nie siedzialam jeszcze na Triumpfie...za duzo argumentow przeciw;-)

 

Zależy który.

Bonneville, czy Truxton moga robić wrażenie wyższych, natomiast Speedmaster i America to byłyby idealne zabawki dla dziewczyny, zamiast Sportstera. Po pierwsze dosyć nisko się siedzi, po drugie lekkie, po trzecie prawie bezwibracyjne, a po trzecie palą niewiele, a zbiorniki mają znacznie większe niż Sportster.

 

Natomiast skoro odpada wszystko, co Harleyem nie jest, to sprawa jest w miarę prosta. Sportster na dalekie trasy średnio się nadaje. Z większych wybrałbym Road Kinga, albo Fat Boya - dokładnie w tej kolejności.

Miłej wycieczki.



#17 Aniaazz

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • H-D
  • 35 postów
  • Na FM od: 15 sierpień 2013
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Breakout

Napisano wto, 12 lis 2013 - 19:50

no wiec loty kupione, rezerwacja na FatBoya zrobiona - czekam na potwierdzenie:-)))))

 

podsyłam stronkę z tymi podkładkami - na upały są idealne

 

http://www.thepropad...ycle-seat-pads/

 

w PL pewnie tego nie kupisz, albo bedzie kosztowalo 3 razy wiecej

 

ps. jak jedziesz przed sezonem w PL to moge Tobie pożyczyć moją...

dzieki Americas:-) jade w lipcu, jezeli ta podkladka taka fajna to przyda mi sie i na inne wyprawy wiec uzasadniony wydatek:-)

 

 

3900 kilometrów w 14 dni...

Nie jest to jakiś powalający na kolana trip.280 kilometrów dziennie więc siadałbym na FatBoya i tyle.

dla mnie narazie niewyobrazalny....dodatkowo nie bedzie tak ladnie rowno po 280 km dziennie, czasami wypada 150 a czasami ponad 500 km i jeszcze trzeba przyjac z 1-2 dni rezerwowe



#18 qclesny

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 22 postów
  • Na FM od: 03 lipiec 2013
  • Skąd:centrum
  • Motocykl:Fat Boy EVO, BMW Gs 1150,

Napisano wto, 12 lis 2013 - 20:05

Taaak, Fat Boy na dalekie trasy to sprzęt wprost idealny. :rolleyes:

Po pierwszej stówce zaczyna boleć tyłek, po następnej stówce kark i plecy, po trzystu cierpną nogi, dłonie i co tam jeszcze :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Skąd to wiem ? Mam i jeżdżę :cool:

Widzę Aniazz, że masz Brekauta i tu dużej różnicy w komforcie nie ma.

Na taką trasę, jeśli ma być OK to jednak Road King, inaczej będzie bolało ;)

Pozdrawiam i trochę zazdroszczę.



#19 Aniaazz

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • H-D
  • 35 postów
  • Na FM od: 15 sierpień 2013
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Breakout

Napisano wto, 12 lis 2013 - 20:31

qclesny - nie chcialo Ci sie czytac calosci, co;-) Z Road Kingiem to tylko Kejti sobie radzi, ja nawet nie podchodze - jakies 40 kg ciezszy od FB (choc to bym pewnie przezyla) ale w polaczeniu z wyzszym siedziskiem dla mnie nie do ogarniecia. 

 

Spoko, nastawiam sie na piski mojego tylka, karku, plecow i calej reszty. Po 400 km trasce na polskich, zakreconych i wyboistych drogach, ostatnie 150km w nocy, myslalam ze nie tkne Breakouta przez kolejny m-c, ale nastepnego dnia juz mu wybaczylam:-)



#20 americas

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • H-D
  • 313 postów
  • Na FM od: 07 maj 2012
  • Skąd:Kujawy
  • Motocykl:H-D / AMERICAN IRONHORSE

Napisano wto, 12 lis 2013 - 20:46

Aniaazz - Breakout jest zdecydowanie sztywniejszy od Fat Boy-a, siedzi się zdecydowanie inaczej - kierownica i podnóżki są kompletnie inne. na Fat Boy-u jest wygodniej , masz kierownice bardziej dogiętą i szerszą do tego są podesty a to już dużo daje w dalekich podróżach...

 

jeśli chodzi o Road King-a to nie tylko sama waga i wysokość siodła ale i sama wielkość i długość - jest naprawdę większy

 

a qclesny pewnie ma FB na EVO - fakt potwierdzam, że pisze prawdę - ale nie w przypadku modeli TC po 2000 roku i tych dużo nowszych..

 

nawet mój przyjaciel ze Szwecji 66-letni motocyklista śmigał na Faaker w tym roku na FB na TC 2003rok i był zadowolony i wcale nic go nie bolało itp... a trasę walnęliśmy łącznie prawie 4 tys. km

 

 

a-ha fajnie jak sprzęt który wypożyczysz będzie miał highway pegs-y tzw. spacerówki to zawsze sobie nogi rozprostujesz na chwilę...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |