Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ktory Silnik tl1000 vtr1000 cbr1100xx


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nonam3k

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 2 postów
  • Na FM od: 03 październik 2013
  • Skąd:Jaworzno

Napisano czw, 03 paź 2013 - 19:15

Witam . Szukam dobrego i malo awaryjnego silnika do buggy . Silniki jakie biore pod uwage to tl1000 vtr1000f oraz cbr1100xx ( ten glownie dlateo , poniewaz znajomy rozwalil moto i chce mi go sprzedac w dobrej cenie ) . Szukam informacji ktory z tych silnikow bedzie najmniej awaryjny oraz czy ktorys z w/w modeli nie mial np problmow z 2 i 3 bigiem . W poprzednim buggy mialem silnik z vfr 750 i bylem zadowolony , zdnych problemow przez 2 lata . Obecnie mam zamiar wsadzic silnik z pojemnoscia 1L i bede wdzieczny za jakies opinie o tych silnikach .

#2 goguś

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 431 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 27 grudzień 2009
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Hayabusa

Napisano czw, 03 paź 2013 - 19:18

Jeżdziłem XXem dwa lata.Dla mnie silniczek suuuper! Dobry dół,powyżej 8 000 szaleństwo :)   No i  silnik R4 :)  



#3 konrad1f

    Spec - Szkoła Jazdy

  • Spec
  • 3845 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 05 lipiec 2002
  • Skąd:Kościan/Poznań
  • Motocykl:SC26side,RC46,JC20,M10

Napisano czw, 03 paź 2013 - 22:49

charakterystyka rzędówki chyba bardziej pasuje do tego typu pojazdu niż V2



#4 Nonam3k

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 2 postów
  • Na FM od: 03 październik 2013
  • Skąd:Jaworzno

Napisano czw, 03 paź 2013 - 23:11

charakterystyka rzędówki chyba bardziej pasuje do tego typu pojazdu niż V2

 

Z mojego doswiadczenia to wychodzi ze na ulice Przydałby sie piec r4 z mocna góra, natomiast w terenie bardziej odpowiada mi charakterystyka v2 .

 

Ale nie zbaczajmy z tematu w którym chodzi o to ktory silnik jest mniej awaryjny .



#5 cinekban87

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 524 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 29 maj 2011
  • Skąd:Lublin
  • Motocykl:gsxr 750

Napisano pią, 04 paź 2013 - 10:44

najmniej awaryjny to z xx, a mocne v-ałki to loteria






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |