Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

szlif Yamaha dt 125

szlif yamaha dt 125 moto 2t

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 patrol02

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 26 czerwiec 2012
  • Skąd:dolnyslask

Napisano wto, 26 cze 2012 - 12:11

Witam. Jestem w tych sprawach zielony. Zamierzam kupic sobie enduro yamaha dt 125 , ale mam jedno ale. Prosze mi powiedzec ,co ile robi sie szlif? ile mozna ich zrobic? co w tedy jak wykozysta sie wszystkie mozliwe szliwy cylindra ,tłoka? Kiedy sie robisz szlif tłoka ,a kiedy cilindra? Czy przy wymianie tłoka zawsze trzeba wykonac szlif cylinder + tłok? Prosze o wyczerpujace odpowidzi. Z góry dziekuje .

#2 major000

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 920 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 20 styczeń 2009
  • Skąd:JG
  • Motocykl:KTM 300 EXC 13r.

Napisano czw, 28 cze 2012 - 08:13

Cylindra z nicasilem się nie szlifuje, przy wymianie tłoka możliwy zabieg to honowanie, honowanie ma na celu zniwelowanie minimalnych różnic w wymiarach powierzchni cylindra, stosuję się ten zabieg pod wymiar nowego tłoka. Tłoka się nie szlifuje!!! Jeśli cylinder jest na tyle wytarty że nie można dopasować ostatniej selekcji dostępnego tłoka należy nałożyć nową powłokę cylindra(nicasil). Jeśli zmieniasz tłok a cylinder po pomiarach wychodzi że jest równo wytarty nic z nim nie robisz, wkładasz nowy tłok i jeżdzisz dalej.

#3 patrol02

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 26 czerwiec 2012
  • Skąd:dolnyslask

Napisano czw, 28 cze 2012 - 10:31

Cylindra z nicasilem się nie szlifuje, przy wymianie tłoka możliwy zabieg to honowanie, honowanie ma na celu zniwelowanie minimalnych różnic w wymiarach powierzchni cylindra, stosuję się ten zabieg pod wymiar nowego tłoka. Tłoka się nie szlifuje!!! Jeśli cylinder jest na tyle wytarty że nie można dopasować ostatniej selekcji dostępnego tłoka należy nałożyć nową powłokę cylindra(nicasil). Jeśli zmieniasz tłok a cylinder po pomiarach wychodzi że jest równo wytarty nic z nim nie robisz, wkładasz nowy tłok i jeżdzisz dalej.


ok, a jeżeli cylinder ma tuleje żeliwną ? nie nicasil

#4 Z3US

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1294 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 29 marzec 2003
  • Skąd:Tarnów/Long Beach
  • Motocykl:Honda CR 125R

Napisano czw, 28 cze 2012 - 13:16

ok, a jeżeli cylinder ma tuleje żeliwną ? nie nicasil

To wtedy mierzy się tuleje żeby bylo wiadomo jaki kolejny wymiar tłoka można założyć. Kupujesz tłok, potem cylinder z tłokiem do szlifierza i tam robią szlif cylindra po tego tłoka i tyle. No chyba że już nie ma takiego nadwymiaru, to nowa tuleja i jazda.

#5 patrol02

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 26 czerwiec 2012
  • Skąd:dolnyslask

Napisano czw, 28 cze 2012 - 15:54

ok, dzieki za pomoc , temat mozna zamknąc





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: szlif, yamaha, dt, 125, moto, 2t

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |