Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Przeróbki sportsterów

sportster bobber custom XL

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
972 odpowiedzi w tym temacie

#961 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15640 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano śro, 21 wrz 2016 - 13:39

Ciekawe jak mocno rozjebie ramę ten krasz przy glebie. Bo uratować nie da rady nic.


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#962 markal

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 24 postów
  • Na FM od: 24 listopad 2013
  • Skąd:gdansk
  • Motocykl:DRZ 400SM, Night rod

Napisano śro, 21 wrz 2016 - 22:27

Mam dwa rodzaje wyślę ci zdjęcie mocowania , oba do ramy .

Żona ma troszkę inny ale tej samej firmy .

W sporcie trzeba przerobić mocowanie błotnika , oryginał jest za wysoko i jak dobijesz zawieszeniem to uszkodzi błotnik.

Problem rozwiązuje się przez wywiercenie otworów poniżej tych oryginalnych .

Pamiętaj lepiej założyć gmol , który więcej chroni i jest bardziej akceptowalny na FM :biggrin: .

Ok. Dzięki, gmola mam w wyrodku :) ale idzie w odstawkę, mam inny pomysł. Crash pada chcę założyć do Irona, obiecałem żonie sprzęta na gwiazdkę.



Ciekawe jak mocno rozjebie ramę ten krasz przy glebie. Bo uratować nie da rady nic.

Nie powinien rozjebać ramy, powinien się zgiąć i przejąć energię uderzenia jeżeli jest prawidłowo obliczony, to samo się tyczy gmoli.

Niedawno miałem okazję oglądać suzuki M109 kolesia, po ślizgu. Gmol zgięty, (koleś też :) ) ale rama cała.



#963 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15640 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano śro, 21 wrz 2016 - 22:29

Tak się powinien zachować prawidłowy gmol i krasz. Jednak z doświadczenia wiem że 70% tak się nie zachowuje. Wiadomo wszędzie chińczyki.


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#964 chevy

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 35 postów
  • Na FM od: 12 styczeń 2012
  • Skąd:Polska
  • Motocykl:Sportster

Napisano czw, 22 wrz 2016 - 04:55

Wolałbym juz czarnego gmola do sporta niz crashpad, przynajmniej nogi mozna wylozyc w trasie



#965 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15640 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano czw, 22 wrz 2016 - 07:06

Wolałbym juz czarnego gmola do sporta niz crashpad, przynajmniej nogi mozna wylozyc w trasie

Z tym że gmol jest bardziej niebezpieczny dla motocyklisty podczas kolizji.


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#966 Jaroslav

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • H-D
  • 218 postów
  • Na FM od: 02 maj 2003
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:FXDB

Napisano czw, 22 wrz 2016 - 09:08

Przeróbki sportów a tu jakiś bałagan się robi. Załóżcie sobie temat o gmolach...



#967 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15640 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano czw, 22 wrz 2016 - 09:12

Kolega ma rację. Koniec spamu.

Pozdrawiam.


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#968 anakin

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 261 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 04 styczeń 2016
  • Skąd:Śląsk
  • Motocykl:N-1200

Napisano sob, 24 wrz 2016 - 17:40

Dodali kontrole modelatorów, ja pier.....co za .

Takie tam :)

Załączone pliki



#969 anakin

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 261 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 04 styczeń 2016
  • Skąd:Śląsk
  • Motocykl:N-1200

Napisano wto, 15 maj 2018 - 18:09

Ożywiam trochę temat i kolejna przeróbka mojego sportstera .

Tylko kierunki na Europę trzeba przerobić , rozebrać i doprowadzić 3 przewód .

Właściciele sprowadzonych sportów z US mają ułatwione zadanie. 

Żona czeka na podobną przeróbkę z tą różnicą że do tyłu też dostanie te kierunki. 

Rozmawiałem z kolegą po fachu z RD, policja raczej nie ma podstaw aby się czepiać .

Jedynie koszt tych led kierunków wychodzi dość drogo , tył i przód to ok 1000pln , zależy oczywiście od kursu dolara. 

Jeszcze kilka przeróbek będzie w tym roku jak wyświetlacz poziomu paliwa :).

W przyszłym sezonie wracam do czarnych opon , koniec mordęgi z białymi pasami hehe

Załączone pliki


Użytkownik anakin edytował ten post wto, 15 maj 2018 - 19:40


#970 Indian

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • H-D
  • 285 postów
  • Na FM od: 12 styczeń 2012
  • Skąd:Otwock
  • Motocykl:Junak M07, FLSTF

Napisano śro, 16 maj 2018 - 10:20

Łysy czy te białe kierunki to doświetlają trochę drogę w nocy, czy raczej tylko jako pozycyjne świecą? Na zdjęciach wygląda jakby świeciły mocno. Pytam , bo może w nocy byłoby jaśniej przed motocyklem i warto by pomyśleć o takich żarówkach.



#971 anakin

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 261 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 04 styczeń 2016
  • Skąd:Śląsk
  • Motocykl:N-1200

Napisano śro, 16 maj 2018 - 20:26

Łysy czy te białe kierunki to doświetlają trochę drogę w nocy, czy raczej tylko jako pozycyjne świecą? Na zdjęciach wygląda jakby świeciły mocno. Pytam , bo może w nocy byłoby jaśniej przed motocyklem i warto by pomyśleć o takich żarówkach.

Efekt jest zajebisty , cała droga podświetlona . 

Ciekawy efekt będzie jak wymienię tylne kierunki u żony , tylna lampa led , przednia klosz . 

Dopiero wtedy można śmigać wieczorami i po nocach .

Jeżeli ktoś nie śmiga w tych porach to bez sensu wymieniać .


Użytkownik anakin edytował ten post śro, 16 maj 2018 - 20:29


#972 Indian

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • H-D
  • 285 postów
  • Na FM od: 12 styczeń 2012
  • Skąd:Otwock
  • Motocykl:Junak M07, FLSTF

Napisano czw, 17 maj 2018 - 09:12

Efekt jest zajebisty , cała droga podświetlona . 

 

O i to jest dobra wiadomość, czyli w nocy lepiej drogę widać.Trzeba w zimie zrobić sobie prezent na przyszły sezon.  :biggrin:



#973 anakin

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 261 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 04 styczeń 2016
  • Skąd:Śląsk
  • Motocykl:N-1200

Napisano czw, 17 maj 2018 - 14:35

O i to jest dobra wiadomość, czyli w nocy lepiej drogę widać.Trzeba w zimie zrobić sobie prezent na przyszły sezon.  :biggrin:

Z tym kloszem i tymi kierunkami to lepiej widać niż w moim Jeep na biksenon w nocy . 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sportster bobber custom, XL

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |