Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Przeróbki sportsterów

sportster bobber custom XL

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
972 odpowiedzi w tym temacie

#1 wilkrew

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • H-D
  • 69 postów
  • Na FM od: 22 maj 2011
  • Skąd:Podlasie
  • Motocykl:Sportster 883/1200

Napisano pon, 27 lut 2012 - 00:15

Witam.
Jeżeli macie jakieś foty przerobionych sporciaków to zapraszam do wrzucania, mile widziane opisy przeróbek. Na zachęte wrzucam mojego przed i po przeróbkach.
PozdrawiamZałączony plik  przejscie.jpg   400,54 KB   170 Ilość pobrań

#2 Jar

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • H-D
  • 238 postów
  • Wiek: 55
  • Na FM od: 17 kwiecień 2009
  • Skąd:Gdynia
  • Motocykl:Custom Pro Street 1800

Napisano pon, 27 lut 2012 - 09:14

No ładna ta maszynka troche ten bak mi nie pasuje i z tą pajęczyną przewodów też bym coś zrobił kierunki tez bym dał inne,ale to Twój motocykl i pewnie taki miał być

#3 wilkrew

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • H-D
  • 69 postów
  • Na FM od: 22 maj 2011
  • Skąd:Podlasie
  • Motocykl:Sportster 883/1200

Napisano pon, 27 lut 2012 - 09:59

Jeszcze nie jest sponczony, bak miał taki być, a przewody, stacyjkę i cewkę przeniosę w najbliższym czasie na lewą stronę, a co do kierunków to narazie czekam na zastrzyk gotówki i będe kombinował dalej. Pozdro

#4 wujmat

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 62 postów
  • Na FM od: 05 maj 2011
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Yamaha XS650, Honda c90

Napisano pon, 27 lut 2012 - 10:06

tylny błotnik za wysoko. chyba też zrezygnowałbym ze sprężyn przy siedzeniu. w końcu to nie hardtail :)

#5 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12342 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano wto, 28 lut 2012 - 00:12

Dla mnie to ani to ladne ani praktyczne, ale ze wlasnie sie z wujmatem spieram na innym forum na temat przerobek to jedna rzecz moge uznac.
To twoja wizja tego sporta i najwazniejsze zeby tobie sie podobala.
Tyle ze potem bardzo trudno taka wizje sprzedac szerszemu ogolowi ( w przenosni i zupelnie realnie ) :).
Rowniez zgadzam sie z wujmatem na temat sprezyn pod siedzeniem.

#6 Gośćłysy31_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano wto, 28 lut 2012 - 08:17

No to sie zabrałeś za przerabianie na całego, ja bym go obniżył przez wymianę zawieszenia, wywalił osłonę pasa oraz osłonę przy silniku, i tą drugą z plastiku.Możesz przenieść cewkę i stacyjke jak ja zrobiłem koszt tego jakieś ok. 500pln z kablami. Wymienił bym na opony z białym pasem, nawiązanie do boberów i siedzenia oraz manetki z białej gumy. Co do kierunków to bym zostawił tylko na czarno pomalował i z przodu na lagi przeniósł, koszt adapterów z usa ok. 30 $
ps. co zrobiłeś z tablicą rejestracyjną ?
Jak skończę mojego za mc.to dam foty, mam nadzieję że na tym forum w końcu będą gościć przerobione sportstery, a nie bzdurne uwagi na temat tych maszyn. Co spowoduje że ten temat sie rozwinie bo jak na razie jest dość tendencyjnie, a jak sie coś napisze to sie zaraz prawdziwi MOTOCYKLIŚCI co niektórzy się burzą. Sportster nie jest ani ładny ani praktyczny, jak większość HD- przecież to cieknie, telepie, gubi śrubki, rdzewieje, i jest drogie- takie opinie słyszę od kiedy kupiłem dwa sportstery. Nie przejmuj sie takimi radami, zobaczymy co dalej ludziska tu wrzucą :biggrin:
Jeszcze ten filtr bym sprzedał i kupił z KN jakiś "okrągły" :) nie pasuje do tej koncepcji

Załączone pliki


Użytkownik łysy31 edytował ten post wto, 28 lut 2012 - 13:34


#7 Jar

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • H-D
  • 238 postów
  • Wiek: 55
  • Na FM od: 17 kwiecień 2009
  • Skąd:Gdynia
  • Motocykl:Custom Pro Street 1800

Napisano wto, 28 lut 2012 - 09:18

No i co z tego ze gubi zawsze można na klej,a tymi znawcami sie nie przejmuj więcej luzu oni wolą latac maszynami których tysiące jest na drogach ich wola ich wybór .Piszesz ze sport jest brzydki? pooglądaj jakies zagraniczne fora i zobacz jakie cuda można zrobic z podzespołów ze sporta niestety tam trzeba ingerowac w konstrukje

#8 turysta

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • H-D
  • 140 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 26 maj 2010
  • Skąd:PL
  • Motocykl:FXST

Napisano wto, 28 lut 2012 - 09:53

kupiłem dwa sportstery.

wiemy, wiemy - drugi dla żony :clap:
A cewka ze stacyjką w tym miejscu - :lalag:
RIDE HARD!

#9 wilkrew

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • H-D
  • 69 postów
  • Na FM od: 22 maj 2011
  • Skąd:Podlasie
  • Motocykl:Sportster 883/1200

Napisano sob, 03 mar 2012 - 11:00

Cewkę i stacyjkę już przeniosłem, zrobiłęm uchwyty sam, zostało kupił tylko czerwone krótkie przewody, tablicę wrzuciłem na dół, planuje jeszcze wypolerowac wylindry i silnik, a co do osłon pasa to jeszcze niewiem bo w moim regionie drogi nie są za dobre i szkoda mi trochę pasa napędowego a zamierzam trochę pojezdzic. Mi się taki projekt podobał, od początku szedłęm w tę stronę, Kable już pochowałem.
PS. Ja jestem świerzakiem, pierwszy raz grzebałem i przerabiałem, tak że proszę o wyrozumiałość, ale i tak wyszedł dokłądnie tak, jak chciałem.
Teraz wygląda tak:

Jeszcze ważna rzecz. Jakbym robił motocykl dla innych żeby potem go łatwo było sprzedać to nie o to chyba w tym chodzi. Nie myślę o sprzedaży przy przeróbkach. Już przetestowany w trasie z takim ustawieniem i musze przyznać że jest dużo wygodniejszy niż na początku.
Pozdro

Przy okazji mam do sprzedania dwie takie oryginalne sakwy HD po 450zł za sztukę lub komplet za 800 (mogą być łączone ze sobą) i błotnik przód oryginalny niebieski taki jak na 1 foto przed.

#10 bonhart88

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 910 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 07 luty 2010
  • Skąd:Nałęczów/Lubelskie
  • Motocykl:Bandit 600 :(

Napisano sob, 03 mar 2012 - 13:06

jak poprawileś te kable to odrazu inne moto, zajebista kierownica sam spawałes ?

#11 chevy

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 35 postów
  • Na FM od: 12 styczeń 2012
  • Skąd:Polska
  • Motocykl:Sportster

Napisano sob, 03 mar 2012 - 18:24

Ladne i dobranie kolorow, jak i powiazanie z militarnymi harleya, jednak ta kierownica chyba jedna z brzydszych jakie moga byc do tego wąska, niska kiera ma swoj styl, ale to tylko moja opinia, w kazdym razie pelen powidziw za przerobke.

#12 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12342 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano sob, 03 mar 2012 - 18:26

Tak jak napisalem wyzej, wazne zeby tobie sie podobal i pod ciebie pasowal.
Co do sprzedazy to normalne ze sie o tym nie mysli krotko po zakupie, ale zwykle taki moment kiedys przychodzi :).

#13 wilkrew

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • H-D
  • 69 postów
  • Na FM od: 22 maj 2011
  • Skąd:Podlasie
  • Motocykl:Sportster 883/1200

Napisano sob, 03 mar 2012 - 22:18

Co do kierownicy to nie spawałem, kupiłęm od Habety, ale przemalowalem proszkiem na czarny mat, ale pociągnięcie wiązki w środku to masakra, zajęło to prawie cały dzień, szczerze to kierownica miała być 2 x wyższa ale balem się że przewodów mi nie starczy i problemem bedzie je przedluzać, a okazało się ze w lampie było jeszcze poł metra wiązki elekrtycznej, ale pozostałę trzeba by zmieniać a to są koszty. Co do szerokości kiery to tylko sięwydaje że jest wąska, jest o 15cm szersza niż oryginalna HD jak była wcześniej (foto do wglądu). Założenie jest takie żeby tem motocykl został ze mną na bardzo długo to nie zależy mi na sellu (tak myśle ;)

Tofo kierownicy

Wrzucajcie coś swojego!
Jeżeli macie sporta w jakiś sposób wykręconego to foty foty foty

No to sie zabrałeś za przerabianie na całego, ja bym go obniżył przez wymianę zawieszenia, wywalił osłonę pasa oraz osłonę przy silniku, i tą drugą z plastiku.Możesz przenieść cewkę i stacyjke jak ja zrobiłem koszt tego jakieś ok. 500pln z kablami. Wymienił bym na opony z białym pasem, nawiązanie do boberów i siedzenia oraz manetki z białej gumy. Co do kierunków to bym zostawił tylko na czarno pomalował i z przodu na lagi przeniósł, koszt adapterów z usa ok. 30 $
ps. co zrobiłeś z tablicą rejestracyjną ?
Jak skończę mojego za mc.to dam foty, mam nadzieję że na tym forum w końcu będą gościć przerobione sportstery, a nie bzdurne uwagi na temat tych maszyn. Co spowoduje że ten temat sie rozwinie bo jak na razie jest dość tendencyjnie, a jak sie coś napisze to sie zaraz prawdziwi MOTOCYKLIŚCI co niektórzy się burzą. Sportster nie jest ani ładny ani praktyczny, jak większość HD- przecież to cieknie, telepie, gubi śrubki, rdzewieje, i jest drogie- takie opinie słyszę od kiedy kupiłem dwa sportstery. Nie przejmuj sie takimi radami, zobaczymy co dalej ludziska tu wrzucą :biggrin:
Jeszcze ten filtr bym sprzedał i kupił z KN jakiś "okrągły" :) nie pasuje do tej koncepcji




W drodzę są już gumy na manetki ale czerwone "rowerowe", opony planuje w nast sezonie bo te są jeszcze spoko a fundusze powoli mi sie kończą, a co do obniżenia to sam zrobie uchwyty, lubie bawić się szlifierką to coś dam rade wyciac. Sprężyny zamontowalem przy siedzeniu bo zawieszenie ustawiłęm bardzo twarde żeby lepiej wchodzil w zakręty a tym zabiegiem jeżdzi się przyzwoicie. FIltr akurat mi się podoba, przypomina mi wloty starych muscle carów co od dzieciaka mnie kręciło :) Kierunki i inne detale już w nast. sezonie. Teraz tylko akumulator bo ten w zimę zaniedbałęm i sie nie nadaje a chcę wybrać się do Częstochowy w kwietniu to technicznie musi być TIP TOP.
Pozdro

#14 Jar

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • H-D
  • 238 postów
  • Wiek: 55
  • Na FM od: 17 kwiecień 2009
  • Skąd:Gdynia
  • Motocykl:Custom Pro Street 1800

Napisano sob, 03 mar 2012 - 22:54

No juz o wiele lepiej wygląda ale cały czas te kierunki mi tam nie pasują ,mimo to gratulacje wyszedł Ci piękny motor

#15 wilkrew

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • H-D
  • 69 postów
  • Na FM od: 22 maj 2011
  • Skąd:Podlasie
  • Motocykl:Sportster 883/1200

Napisano sob, 03 mar 2012 - 23:08

No juz o wiele lepiej wygląda ale cały czas te kierunki mi tam nie pasują ,mimo to gratulacje wyszedł Ci piękny motor

Dzięki, ten z linka to baza z softaila?
Spoko, ja lubie małe i gołe ;) znaczy bobbery
Pozdrawiam

#16 Jar

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • H-D
  • 238 postów
  • Wiek: 55
  • Na FM od: 17 kwiecień 2009
  • Skąd:Gdynia
  • Motocykl:Custom Pro Street 1800

Napisano nie, 04 mar 2012 - 09:15

Tak to jest robione na ramie softailowej
Kiedyś miałem takiego sporta
http://www.fotosik.p...d053c44da.html#

Użytkownik Jar edytował ten post nie, 04 mar 2012 - 09:18


#17 zapek-1974

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • H-D
  • 130 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 10 luty 2009
  • Skąd:Busko-Zdrój
  • Motocykl:Road Glide 98r

Napisano nie, 04 mar 2012 - 09:55

zostaw te kierunki i nic nie kombinuj , mnie osobiście się podobają.
Pozdrawiam i do zobaczenia w trasie

#18 wilkrew

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • H-D
  • 69 postów
  • Na FM od: 22 maj 2011
  • Skąd:Podlasie
  • Motocykl:Sportster 883/1200

Napisano nie, 04 mar 2012 - 11:26

Tak to jest robione na ramie softailowej
Kiedyś miałem takiego sporta
http://www.fotosik.p...d053c44da.html#

widzę, że lubisz duże maszyny i ubrane. Ja narazie jestem na etapie dziecinnych małych motorków ;)

#19 Jar

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • H-D
  • 238 postów
  • Wiek: 55
  • Na FM od: 17 kwiecień 2009
  • Skąd:Gdynia
  • Motocykl:Custom Pro Street 1800

Napisano nie, 04 mar 2012 - 14:42

widzę, że lubisz duże maszyny i ubrane. Ja narazie jestem na etapie dziecinnych małych motorków ;)


Duży może tak ale terazniejszy ma tylko to co musi i nic więcej


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/694933fb0ec655da.html

#20 wilkrew

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • H-D
  • 69 postów
  • Na FM od: 22 maj 2011
  • Skąd:Podlasie
  • Motocykl:Sportster 883/1200

Napisano czw, 08 mar 2012 - 12:46

Co myślicie o jakońskim stylu przerabiania sportsterów?
Na youtubie jest dużo takich filmików. Mi osobiście się bardzo podoba, zdjęte wszystko co niezbędne z motocykla, najczęście przerabiają stare sporty jeszcze na rozruch z kopniaka. W ostatnim Customie jest opis przerobionego "Miedziaka" piękna maszyna robiona w polsce z nowych podzespołów w starym japońskim stylu. Mój faworyt..............





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sportster bobber custom, XL

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |