Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

VZ 800 pomieszanie stylów:-)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 superbike_2005

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 19 postów
  • Na FM od: 02 listopad 2011
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:custom rulez

Napisano czw, 23 lut 2012 - 12:37

Oto mój projekt :)

Załączone pliki



#2 spidergarage

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 60 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 13 luty 2012
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:różne

Napisano czw, 23 lut 2012 - 14:32

Trochę krótki opis.

#3 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano pią, 24 lut 2012 - 10:43

Opisu żadnego nie widzę....


Ale oczyma wyobraźni widzę co z tego powstanie. Ciekawy projekt.


Tylne koło CB500, przednie od chińczyka może, obudowa filtra Sporciak i wiadro z Castoramy na drugim planie.

Użytkownik qurim edytował ten post pią, 24 lut 2012 - 10:44

MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

#4 superbike_2005

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 19 postów
  • Na FM od: 02 listopad 2011
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:custom rulez

Napisano pią, 24 lut 2012 - 12:42

Koło od CBR 900 RR 190/17 :) cóż a opis.... zabawa z motocyklami zaczęła się naście lat temu, od tego czasu przewinęło się przez moje ręce trochę gratów poczynając od junaka, przez CB x2 , CBR 1000 x 2, ZX 6, aż pewnego sierpniowego dnia znalazłem do sprzedania dziwny okaz był to savage z silnikiem od marudera i kierownicą do nieba :biggrin: i wolnymi wydechami, pojechałem i kupiłem, nie ukrywam że z bezpośrednim zamiarem budowy czegoś od podstaw, cały wrzesień to szukanie pomysłów, wstępne projekty i kalkulacje, hardtail czy softail i takie tam, początkiem października zaczęło się.... najpierw trzeba było zbudować ramę do budowy motocykla, mierzenie, mocowania, wymiarowanie, następnie dokompletowanie narzędzi w postaci giętarki do rur i zakup samych rur, później koła, nie ukrywam że ze względów finasowych padło na odlew o CBR do tyłu no i 18 calowe do przodu, nie bardzo wiem nawet od czego, przednie zawieszenie musiało być nieco dłuższe więc padło na KLR, no i oczywiście laserowe wycinanie szerokich półek, których na zdjęciu jeszcze nie ma, pierwsze 3 metry rury precyzyjnej bezszwowej poszły na naukę i wyczucie giętarki. i tak budowa samej ramy motocykla zajęła mi 4 dni od rana do wieczora :biggrin: później mocowanie silnika, wzmocnienia główki ramy i tylnego wahacza, stoi na kołach :biggrin: a więc błotniki, których pociąłem niezliczoną ilość aby w końcu uzyskać zbliżony do oczekiwanego efekt, no i zbiornik najpierw szablony z kartonu, później spawanie, po takiej przebudowie kierownica "do nieba" była zbyt do nieba więc za pomocą giętarki i migomatu powstała nowa, boczki również własny projekt, puszka prądów i tłumiki, niebawem tj 26.02 motobazar więc zakup oświetlenia i może paru pierdół... niebawem będą nowe zdjęcia, blacha pod siedzenie już prawie gotowa, sezon tuż tuż więc trzeba się sprężać...

#5 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano pią, 24 lut 2012 - 12:53

Upewnij się że przednie koło nie jest od chińczyka bo jazda z takim czymś grozi śmiercią lub kalectwem. Poważnie.


Zazdroszczę Ci sprzętu garażowego. Ja dopiero kompletuję, najgorzej będzie ze spawarką bo trzeba sporo siana wyłożyć. Potrzebuję TIG jako najbardziej uniwersalną metodę. Elektrodówkę mam i jako tako działa ale na niewiele się zda, chociaż rury potrafię tym poprawnie spawać. Narazie zbieram klamoty do budowy stołu do ram, elektroda wystarczy żeby to poskładać w całość. Dawcę na pierwsze moto też mam, GS500E. Narazie będzie zarejestrowana i jeżdżona w standardzie, a jak sprzęt nazbieram to ją pochlastam na atomy i posklejam co innego z tych części.

Użytkownik qurim edytował ten post pią, 24 lut 2012 - 12:55

MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

#6 superbike_2005

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 19 postów
  • Na FM od: 02 listopad 2011
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:custom rulez

Napisano pią, 24 lut 2012 - 13:21

No właśnie z przednim kołem jest o tyle problem że poza rozmiarami, nie ma innych parametrów ani marki chińczyk to chyba nie jest bo łożyska spore ( 17 mm średnicy na oś) więc raczej coś od większej pojemności, a co do kompletowania narzędzi to rzeczywiście spory wydatek, i TIG też mi się marzy ale narazie lecę migomatem :) a stół do budowy ram to super sprawa, widziałem taki własnej roboty który zrobił sobie mój kolega, podstawowym materiałem są kształtowniki prostokąnte, rewelacja. GS 500 całkiem fajny ma piecyk więc nie będziesz miał żadnych problemów a i osiągi nienajgorsze,

a żeby było ciekawiej, to w przygotowaniu jest projekt bobera na XJ 600, dawca już jest :biggrin:

#7 bobber125

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 25 postów
  • Na FM od: 14 listopad 2011
  • Skąd:Grajewo
  • Motocykl:kingway chopper 125

Napisano sob, 03 mar 2012 - 20:55

no faktycznie, chińczyki mają od 12 do 15mm. Jeszcze nawet nie skończyłeś jednego projektu i zaczynasz drugi. Ja bym tak nie mógł, wolałbym się skupić na jednym, ale faktycznie takiego sprzętu to pozazdrościć

#8 superbike_2005

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 19 postów
  • Na FM od: 02 listopad 2011
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:custom rulez

Napisano pon, 05 mar 2012 - 13:25

Nie, nie dopóki ten nie zostanie skończony następny nie będzie zaczynany :) jak napisałem to jest w przygotowaniu :biggrin: czyli rysunki, projekty itp

#9 yogurt

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 24 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 22 sierpień 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Suzuki S83 Boulevard

Napisano czw, 15 mar 2012 - 22:31

O, moja poprzednia maszyna :D Kupiłeś we Wrocku? W stanie jeżdżącym był jeszcze? :>
BTW, kierownica nie była za wysoka, tylko w sam raz :P

#10 superbike_2005

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 19 postów
  • Na FM od: 02 listopad 2011
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:custom rulez

Napisano pon, 19 mar 2012 - 09:33

Siema, tak we Wrocku :-) jeszcze kilka kilo nią nawinąłem:-) do poprzedniej ramy nie była za wysoka, ale do tej już trochę tak:-)

#11 superbike_2005

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 19 postów
  • Na FM od: 02 listopad 2011
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:custom rulez

Napisano pią, 23 mar 2012 - 12:52

[Yogurt mam pytanie

O, moja poprzednia maszyna :D Kupiłeś we Wrocku? W stanie jeżdżącym był jeszcze? :>
BTW, kierownica nie była za wysoka, tylko w sam raz :P

yogurt mam pytanie, tą instalację elektryczną sam robiłeś? pytam bo w weekend mam zamiar ponownie odpalić kozę:-)

#12 superbike_2005

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 19 postów
  • Na FM od: 02 listopad 2011
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:custom rulez

Napisano pią, 21 wrz 2012 - 16:24

Trochę późno ale oto kilka fotek z budowy mojej rzeźby, co prawda moto już zmieniło właściciela ale kilka kilo nawinęło i powiem Wam hard tail rulez :) obecnie trwają prace końcowe nad XJ 600 bobber oraz przygotowania do nowego projektu na bazie GPZ 1100.

a oto efekt końcowy

a oto zarys bobbera na XJ 600 ( koło tylne oczywiście tylko do przymiarki, aktualnie szprycha 17 /4,25 cala malowana na czarno proszkiem + nowe szprychy, podobnie będzie z przodu

Załączone pliki



#13 ACS

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 33 postów
  • Na FM od: 05 październik 2009
  • Skąd:W-wa
  • Motocykl:XLH 1000

Napisano czw, 14 lut 2013 - 15:33

Fajnie wygląda,mało chromu tak jak lubię, wyjebałbym tylko te sakwy i rolkę z przodu,i szkoda że rama jest w kolorze reszty,+ za brak przedniego błotnika.

Jak będziesz potrzebował inspiracji.

http://www.chopcult.com/default.php

#14 Enduro1

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 49 postów
  • Na FM od: 12 październik 2013
  • Skąd:wlkp/niemcy
  • Motocykl:Triumph Speedmaster

Napisano pon, 02 gru 2013 - 22:11

jak dla mnie to jest zbyt duzy przeswit w okolo silnika

pozdr.E






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |