Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kawasaki GTR1000


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 kawasaki1000

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Wiek: 20
  • Na FM od: 23 styczeń 2012
  • Skąd:szczecin

Napisano pon, 23 sty 2012 - 21:41

Witam, mam problem nie dawno kupiłem kawasaki GTR1000 na początku wszystko było dobrze motor ładnie i równo chodził gdy teraz postał ponad dwa tygodnie kompletnie nie chce zapalić jedyne oznaki jakie wydaje to strzelanie w tłumik. Jaka może być tego przyczyna ?

#2 Bartekk

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 186 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 06 październik 2003
  • Skąd:Przystajń
  • Motocykl:Junak M10

Napisano pon, 23 sty 2012 - 21:53

Podobny objaw mieliśmy w XJ600 była to wina paliwa pomogło spuszczenie i nalanie świeżego.

#3 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano pon, 23 sty 2012 - 22:54

Spuścić paliwo z gaźników i zbiornika, wymienić świece. Zalać nowe paliwo i będzie żył. Standardowa procedura. Raz zalane świece umierają, potrzebujesz nowych. Ewentualnie doraźnie możesz obecne świeczki wygrzać na palniku w kuchni, też powinno pomóc. Niedawno robiłem takie "emergency" na szybko bo kolega nie miał czym do pracy jechać, motÓr ześwirował. Jest to metoda "na chwilę" po przy następnym odpalaniu ze ssaniem świece umrą na dobre.

Może być też tak że masz niesprawny układ zasilania i na postoju któryś garnek zalał się paliwem do pełna. Wtedy będzie więcej zabawy. Nie odpalaj silnika jeśli nie upewnisz się że w żadnym z cylindrów nie było większej ilości paliwa, bo zatrzesz silnik. Paliwo spływa w dół silnika rozrzedzając olej.

Użytkownik qurim edytował ten post pon, 23 sty 2012 - 22:55

MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

#4 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - tańczący z winklami

  • Super-Moderatorzy
  • 8174 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:kanapa i kibelek

Napisano pon, 23 sty 2012 - 23:20

(...) teraz postał ponad dwa tygodnie kompletnie nie chce zapalić jedyne oznaki jakie wydaje to strzelanie w tłumik.


a po kiego grzyba go palisz w środku zimy, jak śnieg sypie?
jsz

#5 kawasaki1000

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Wiek: 20
  • Na FM od: 23 styczeń 2012
  • Skąd:szczecin

Napisano pon, 23 sty 2012 - 23:27

Po pierwsze u mnie nie sypie śnieg, a po drugie to po to żeby jak się zacznie sezon to na nim jeździć a nie siedzieć z nim w garażu

#6 MłodyWilk22

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 810 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 07 czerwiec 2005
  • Skąd:Polkowice
  • Motocykl:Hayabusa

Napisano wto, 24 sty 2012 - 22:14

A mi się wydaje na odwrót - po to go męczysz teraz, żeby mieć kłopot na wiosne :)
Motocykla nigdy przez zimę nie odpalam, a na wiosne wkładam naładowany akumulator i silniczek załapuje od strzała....

#7 model

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 09 marzec 2012
  • Skąd:Myszków
  • Motocykl:gtr 1000

Napisano nie, 08 kwi 2012 - 09:50

Witam. W GTR 1000 jest oczko do kontroli oleju, pisze by wlewać 3,7l . Wlewając na oczku pokazał mi stan w połowie czyli tak jak powinno być, dolałem jeszcze trochę do maksa, czyli oczko zalałem prawie całe... W bańce 4l-trowej został mi olej jakieś 1,5l . Czyli wlazło ok.2,5l. DLACZEGO?
A może wlać tyle ile pisze (3,7l) bez wzgledu na to co oczko pokazuje?
Może w tym modelu oczko pokazuje minimalny stan? Nie wiem mam ten motocykl od kilku dni. Wcześniej jeżdziłem Yamahą i tam oleju wchodziło 2,5l ale w oczku stan był w połowie.

Idiotyczny problem, ale proszę o odpowiedź użytkownika GTR1000.

Pozdrawiam i wesołych świąt przy okazji ;-)

#8 kaami112

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 36 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 17 listopad 2009
  • Skąd:Myszków
  • Motocykl:Yamaha FZ6N S1

Napisano nie, 08 kwi 2012 - 14:19

Model, a spuściłeś cały olej napewno? Odkręcałeś filtr?

#9 model

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 09 marzec 2012
  • Skąd:Myszków
  • Motocykl:gtr 1000

Napisano nie, 08 kwi 2012 - 14:52

Stał na głównych nóżkach, silnik był ciepły, to powinno zlecieć... Chyba, że należało go poprzechylać na boki tego nie robiłem. Filtru nie otkręcałem. Ale do filtra ile może wejść oleju? 0,3+/-0,5l ?? A tutaj zostało mi dużo więcej.

#10 janosikkk

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

  • Forumowicze
  • 2101 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 15 maj 2006
  • Skąd:zadupie
  • Motocykl:Jawa 50 kaczka

Napisano nie, 08 kwi 2012 - 16:16

Wymieniłes olej bez filtra ? :bigrazz:
Filtr to grosze w porównaniu do dobrego oleju.

#11 Dar

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 214 postów
  • Na FM od: 23 listopad 2007
  • Skąd:silesia

Napisano nie, 08 kwi 2012 - 16:40

Tak, warto przechylić moto w stronę spustu żeby zlał się cały. Do tego konieczna jest wymiana filtra, w którym jest też stary olej... Może podłoże na ktorym stał moto nie było do końca równe i stary olej gdzieś tam został w silniku ;)

Edit: Po wymianie oleju odpal maszynkę i zostaw żeby nagrzał się odpowiedniej temperatury. Później na wyłączonym silniku sprawdź w oczku jak to wygląda.
Albo sprawdź ile starego oleju Ci sciekło.

Wymieniłes olej bez filtra ? :bigrazz:
Filtr to grosze w porównaniu do dobrego oleju.


I kup tu prawidłowo serwisowany motocykl :/

Użytkownik Dar edytował ten post nie, 08 kwi 2012 - 16:46


#12 model

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 09 marzec 2012
  • Skąd:Myszków
  • Motocykl:gtr 1000

Napisano nie, 08 kwi 2012 - 18:12

Wymieniłes olej bez filtra ? :bigrazz:
Filtr to grosze w porównaniu do dobrego oleju.


Tak. Filter z olejem wymieniany był kilka miesiecy temu, a Kawa nie przejechała od tego czasu ani jednego kilometra. Olej wymieniłem tylko po to by mieć ją zalaną nowym.

Tak, warto przechylić moto w stronę spustu żeby zlał się cały. Do tego konieczna jest wymiana filtra, w którym jest też stary olej... Może podłoże na ktorym stał moto nie było do końca równe i stary olej gdzieś tam został w silniku ;)

Edit: Po wymianie oleju odpal maszynkę i zostaw żeby nagrzał się odpowiedniej temperatury. Później na wyłączonym silniku sprawdź w oczku jak to wygląda.
Albo sprawdź ile starego oleju Ci sciekło.



I kup tu prawidłowo serwisowany motocykl :/


Oleju ściekło mi ok.3,5l.

Powodem wymiany oleju było właśnie to, że oczko było całe zalane i nie widziałem ile jest w niej oleju. Okazało się że wiecej niż powinno być.
Czyli nadal nie wiem ile powinno być tego oleju w niej hahaha.
Ale dziekuje za pomoc. ;-)

#13 janosikkk

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

  • Forumowicze
  • 2101 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 15 maj 2006
  • Skąd:zadupie
  • Motocykl:Jawa 50 kaczka

Napisano nie, 08 kwi 2012 - 18:15

Oczko może dobrze działac na włączonym silniku (nie znam tego modelu) . Jezeli prawidłowo spuściłeś olej to wlej spowrotem łącznie 3,5L .

#14 Dar

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 214 postów
  • Na FM od: 23 listopad 2007
  • Skąd:silesia

Napisano nie, 08 kwi 2012 - 18:44

Z którego roku masz tego GTR'a? Tutaj masz info dot. ilości oleju:

Model 1986-1996 - Olej bez filtra: 3,0 LITRA 10W40 GP Olej z filtrem: 3,7 LITRA 10W40 GP

http://www.moto-akce...se_model_id=893

Model 1997-2003 - Olej bez filtra: 2,8 LITRA. 10W40-20W50 Olej z filtrem:
3,0 LITRA. 10W40-20W50



http://www.moto-akce...se_model_id=894

#15 model

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 09 marzec 2012
  • Skąd:Myszków
  • Motocykl:gtr 1000

Napisano nie, 08 kwi 2012 - 20:43

Dzięki.

#16 janosikkk

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

  • Forumowicze
  • 2101 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 15 maj 2006
  • Skąd:zadupie
  • Motocykl:Jawa 50 kaczka

Napisano nie, 08 kwi 2012 - 22:03

Model 1986-1996 - Olej bez filtra: 3,0 LITRA 10W40 GP Olej z filtrem: 3,7 LITRA 10W40 GP


0,7L na filtr ?! NIE .




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań