Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

niepozorny zapier....


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
893 odpowiedzi w tym temacie

#881 ZIGGI

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1314 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 18 wrzesień 2006
  • Skąd:Warszawa/Pieńków
  • Motocykl:-

Napisano czw, 15 lut 2018 - 09:58

 

No to wypadałoby podpowiedzieć właścicielowi Lupo, żeby go naprawił. Od 2k obr powinno być już niezłe pierdolnięcie w plecy :)

No przecież napisałem że od 2K obrotów :) Przepraszam, zmęczony byłem jak pisałem.


Destruction of the empty spaces is my one and only crime

 


#882 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9773 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano czw, 15 lut 2018 - 10:13

Przełożenia skrzyni też mają swoje ograniczenia. Można coś poprawić ale nie do końca. Wachlowanie biegami to też strata. Słyszałeś taką wypowiedź, że nic nie zastąpi dużej pojemności? A dlaczego? Bo duże pojemności charakteryzuje płaski przebieg momentu i mocy. I to jest wielka wartość. Jedziesz na dowolnym biegu, wdeptujesz gaz i auto natychmiast przyspiesza. A jak masz himalaje na wykresie i silnik wypadnie poza wąski obszar dużej efektywności, masz dziurę, auto buczy i nie jedzie.

 

 

Tommo, 

 

podchodzisz do tego zagadnienia  " zbyt " technichnie. Mi tego tlumaczyc nie musisz bo te tematy przeraabialem tak mniej wiecej w latach '88 gdzie wiekszosc userow tego Forum na chleb mowoiola BEP  :icon_mrgreen:

 

I zeby nie bylo to masz racje Tyle, ze przecietnemu zjadaczowi ( BEP'a ) moze to o czym mowisz nic nie mowic. 

 

Wykres wykresem a real realem, w dodatku papier przyjmuje wszystko .

 

Kiedys moja Ascona B przeprowadzilem maly wyscig. Na papierze loilem doope BMW 323 i ( 143 KM ) Mialem wtedy 2,2 l i 155 KM mocy i niestety, Auto mi na autostradzie spuchlo - 6 cyl przeciw 4 i wlasnie ten Moment obrotowy .

 

:crossy:

Dokładnie Eminencjo. Honda jest zestrojona na warunki europejskie, czyli do około 140 km/h. Do tej prędkości jest dynamiczna, elastyczna i ekonomiczna. Powyżej 140-tu zaczyna się wir w baku, powyżej 160-ciu kończy się dynamika, przy 180-ciu kończy się moc. (I zdrowy rozsądek :wink: )

Lupo ma fabryczne przełożenia i nakoksowany silnik dający pierdolnięcie mocy tylko pomiędzy 2 a 3K obrotów. Akurat dzisiaj nim jechałem jako kierowca i jestem jeszcze bardziej rozczarowany. Wcześniej jechałem jako pasażer i było lepsze wrażenie, ale teraz wiem jaki silnik dostawał wpierdol. Swojej Hondy nigdy tak nie potraktowałem choć ja bardziej szanuję cudze niż swoje.

No i faktycznie tuning to nie to samo co co fachowi projektanci. To pierdolnięcie mocy coś tam daje, ale to jak wisienka na torcie tylko że bez tortu :)

 

Ziggi,

 

obeccny Civic jest zupelnie inaczej zestrojony ze skrzynia, praktycznie mozesz i powinienes zmieniac biegi juz przy ca.1700 rpm.

 

:crossy:


Użytkownik ks-rider edytował ten post czw, 15 lut 2018 - 10:14


#883 kumpel kalamitki

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 500 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:Suzki 600

Napisano czw, 15 lut 2018 - 20:55

Tak podsumowując Panowie gorącą dysputę z własnych doświadczeń  dorzucę:) Mocą się rozpędzamy do dużych prędkości, a momentem przyspieszamy. Miałem okazje w jednym tygodniu dawnym czasem pojeździć po mieście Yamaha MT03 oraz Yamaha  XJ6 . oba maja zbliżoną wartość momentu obrotowego coś 62 Nm można przyjąć. Tyle, że pierwszy 48 KM, a drugi 78 KM. Pierwszą Yamahą MT 03 spod świateł do świateł wspaniale się jeździło, cały czas ciąg, bez stressu. Druga rzędówka tej pojemności kręcona wysoko też się zbierała, ale albo ja się bałem, albo takiej radochy z przyspieszania do 80 km/h nie miałem

MT 03 v-max to raptem 160 km/h koni brak, a XJ6 200 km/h  podobno idzie pocisnąć, bo koni wystarcza :)

Z tym LUPO na sterydach bym się ściął i tyle :)



#884 ZIGGI

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1314 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 18 wrzesień 2006
  • Skąd:Warszawa/Pieńków
  • Motocykl:-

Napisano pią, 16 lut 2018 - 01:31

Ziggi,

 

obeccny Civic jest zupelnie inaczej zestrojony ze skrzynia, praktycznie mozesz i powinienes zmieniac biegi juz przy ca.1700 rpm.

Być może. Nie wiem czy chciałbym mieć obecnego CIVIC-a? Pocieszam się tym że mój z 2007r starczy mi jeszcze na przynajmniej 5 lat. CIVIC Bez obrotomierza robiącego posłusznie obrót o "360" stopni do odcinki przy 7K rpm to nie jest CIVIC. Bez start-stopa, hejt-stopa i ch*j wie jakiego jeszcze elektronicznego badziewia.

 

Z tym LUPO na sterydach bym się ściął i tyle :)

I tak to się pewnie skończy. Boję się tylko że wtedy gówno-burza przejdzie na temat umiejętności driverów :biggrin:


Destruction of the empty spaces is my one and only crime

 


#885 Kubuś50/125

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Na FM od: 09 sierpień 2018
  • Skąd:Mazowieckie
  • Motocykl:Derbi Senda drd racing

Napisano pią, 10 sie 2018 - 10:29

jakie samochody można zaliczyć do tych kryteriów: silnik do 2.0l (2.0 to absolutne maximum) z mocą powyżej 140 KM ale z wyglądu nie będzie wcale na tyle wyglądać tzn "cicha woda..." z cena +/- 25-30 tys zł. Generalnie chodzi mi o auto które będzie konkurować z tymi wszystkimi em-pałerami itd smile.gif

Volvo s60 d5 może nie 2.0 a 2.4 ale spalanie to jakies 5l na trasie 8 w miescie, 185 km na prawde robi swoje :)



#886 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 9312 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Namur

Napisano pią, 10 sie 2018 - 11:07

Volvo s60 d5 może nie 2.0 a 2.4 ale spalanie to jakies 5l na trasie 8 w miescie, 185 km na prawde robi swoje :)

 

dane katalogowe można sobie przeczytać samodzielnie. chyba, że masz jakieś osobiste doświadczenia praktyczne z prowadzenia takowego, którymi chcesz się podzielić (z policją)?

jsz


bezmotocyklowy


#887 Kubuś50/125

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Na FM od: 09 sierpień 2018
  • Skąd:Mazowieckie
  • Motocykl:Derbi Senda drd racing

Napisano pią, 10 sie 2018 - 12:50

 

dane katalogowe można sobie przeczytać samodzielnie. chyba, że masz jakieś osobiste doświadczenia praktyczne z prowadzenia takowego, którymi chcesz się podzielić (z policją)?

jsz

Posiadam takowy sprzęt, 2006 rocznik, oprócz filtru i oleju to w sumie nic nie wymienialiśmy z tatą, jak jakieś pytania co do tego modelu to śmiało, pozdro



#888 GośćYUBY_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano sob, 18 sie 2018 - 20:19

Polatane.

39408822_1832454606869710_41151630943579



#889 Tommo

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1344 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano sob, 18 sie 2018 - 20:31

YUBY Uno tylko 1.3 turbo i.e. O reszcie nikt nie będzie chciał pamiętać.


Audi Sport


#890 GośćYUBY_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano sob, 18 sie 2018 - 20:34

YUBY Uno tylko 1.3 turbo i.e. O reszcie nikt nie będzie chciał pamiętać.

Proszę Cię....to jest youngtimer w stanie fabrycznym. I służy mi do weekendowych przejazdów, a nie upalania. Do tego mam inne samochody.



#891 ernestZL

    MOTONITA - płonąca guma

  • Forumowicze
  • 1881 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 08 maj 2007
  • Skąd:Radomsko
  • Motocykl:zx10r

Napisano sob, 18 sie 2018 - 20:42

Uno. Jesu jak ja tego szczerze nienawidziłem. Traumatyczne wspomnienia.
Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

#892 GośćYUBY_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano sob, 18 sie 2018 - 20:48

Uno. Jesu jak ja tego szczerze nienawidziłem. Traumatyczne wspomnienia.

1997 rok, 1,0 Fire 50000km. Kupiłem go tylko dlatego bo zdawałem na nim prawo jazdy w 1997 roku. Jednak to najmniej awaryjny Fiat w historii produkcji tej chu**wej marki.



#893 GośćYUBY_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano czw, 23 sie 2018 - 20:44

Silnik rozebrany i złożony na nowych uszczelkach, teraz kosmetyka i osprzęt.

33zsvjchowai.jpg



#894 kakmar

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 49 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 16 lipiec 2007
  • Skąd:Stoke Gifford
  • Motocykl:stary brzydki nudny

Napisano pią, 24 sie 2018 - 00:15

Polatane.
39408822_1832454606869710_41151630943579

Pikny, marzyłem o takim jakieś niecałe 30 lat temu, ale wtedy nawet na prawko nie miałem kasy.

--
ups, się czy to wysłało?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |