Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rozkrecanie HD - bak


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1113 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano śro, 23 lis 2011 - 08:41

Witam,
stwierdzilem, ze moje moto potrzebuje kuracji upiekszajacej wiec sciagam wszystkie blachy.
W zwiazku z tym ze serwisowka srednio to opisuje mam pare pytan:
1. wskaznik poziomu paliwa - mozna go normalnie wykrecic i wyjac do gory z baku?
2. Ta smieszna blacha pod konsola - w cholere malych srubek i jedna kostka - co jest pod nia?
3. na co uwazac by czegos nie spieprzyc?

Pytam bo sie okazuje, ze inzynierow od hadeka od tych od japonii dziela lata swietlne i wychodzi na to, ze komplikuja rzeczy proste.
Zawsze mozna zlapac za klucze i zaczac krecic ale wole profilaktycznie zapytac zanim zaczne klnac.:)
Pzdr.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#2 turysta

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • H-D
  • 138 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 26 maj 2010
  • Skąd:PL
  • Motocykl:FXST

Napisano śro, 23 lis 2011 - 12:57

Zdejmowałem bak w zeszłym tygodniu...
1.pod zbiornikiem jest kostka - trzeba rozpiąć dla zdjęcia baku, ale kostka nie przejdzie przez przelotkę na przewody. Chcąc odłączyć wskaźnik od baku trzeba próbować albo wysunąć przewody z kostki albo odłaczyć przewody od samego wskaźnika... Sam niby-korek-wskaźnik jest oczywiście wciskany, anie wkręcany.
2.panel dostepu do wnętrza zbiornika, pod spodem pompka i filtr paliwa (motong wtryskowy zapewne)
3.do odłaczenia poza wspomnianym wskaźnikiem jest jeszcze gwóźdź programu - wężyk łączący "połówki" zbiornika... koszula po łokcie i portki po kolana oblane wachą na 100%.
Unikam zdejmowania zbiornika jak ognia...

Użytkownik turysta edytował ten post śro, 23 lis 2011 - 13:02

RIDE HARD!

#3 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano śro, 23 lis 2011 - 15:48

Ano, wąż łączący połówki to jest zabawa. Grunt żeby silnik był zimny i nie było ognia, tudzież urządzeń elektrycznych w okolicy. No chyba że masz tą magiczną "szybkozłączkę" na wężu.


Ja to robię tak że wąż ściskam mocną klamerką i jak zsunę z króćca to od razu zatykam palcem. Zawsze chlapnie paliwo gdzieś ale nie ma tragedii.
MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

#4 piter 1600

    MOTOCYKLISTA - izi rajder

  • H-D
  • 4055 postów
  • Na FM od: 06 lipiec 2007
  • Skąd:Prudnik
  • Motocykl:H-D

Napisano śro, 23 lis 2011 - 18:27

Ściągałem bak to znam ten ból.Ale nie ma tragedii.Wszystko idzie bez problemu.Polecam wymienić po tej operacji przewód łączący połówki na coś gustowniejszego.No i operację zacząć najlepiej z minimalną ilością wachy.

Widzę Grzesiu że zmiana koloru się szykuje.Jaki będzie?

#5 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Topic Starter
  • H-D
  • 1113 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano czw, 24 lis 2011 - 08:24

No to widze, ze tak jak przypuszczalem czeka mnie kupe zabawy.
I to mnie wlasnie w HD wkurza - tak banalna czesc jak bak powinna sama z moto zeskakiwac.
W Road Starze wezyk paliwa, trzy srubki od konsoli, 2 kostki i jedna sruba od baku. Calosc operacji okolo 5-10 minut.
No ale damy rade - po prostu poklne sobie.:)
Piter - co do koloru - niespodzianka.:) Na razie rozwazam wiele koncepcji.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#6 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano czw, 24 lis 2011 - 20:06

Różowy? :icon_mrgreen:


Tak to jest jak się ma "nowoczesnego" HD. :icon_twisted: U mnie jest luzik. Wąż przy kraniku, wąż łączący połówki, jeden kabel od wskaźnika. Do tego oś mocowania przy główce ramy i 2 śrubki z tyłu. Fakt że trzeba zdjąć siedzenie ale to tylko 2 dodatkowe śruby.
MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

#7 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Topic Starter
  • H-D
  • 1113 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano pon, 28 lis 2011 - 09:02

O rozowym nie myslalem ale przemysle sugestie - kto wie jakich kolegow wtedy poznam. :icon_mrgreen:
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#8 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Topic Starter
  • H-D
  • 1113 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano wto, 06 gru 2011 - 09:26

Wyciagnalem ten zakichany bak.
Pompke paliwa z filtrem i innymi cudami sobie odpuscilem - powiem tak - ten idiota ktory ten patent wymyslil w HD powinien order z kartofla dostac. To jest jak upychanie modelu statku w butelce. Niesamowite ze yamaha w Road Starze potrafila to wszystko na zewnatrz wypieprzyc i to o 90% mniejsze niz HD, w dodatku nie szpecac moto. Ja pierdziele tak badziewnego patentu dawno nie widzialem. Kawal blachy ze zwykla guma jako uszczelka, a pod nim wynalazek jak ze statku kosmicznego.:) 3/4 baku przez to badziewie zajete.
Tylny blotnik byl juz w miare relaksacyjnie potraktowany ale za to wydawaloby sie, ze przedni najlatwiej a tu nie - oczywiscie blachy na srubach zagiete i miejsca zero, wiec 2 opcje albo kolo trzeba wyjac albo zaciski hamulcowe poodkrecac.
Pod pewnymi wzgledami HD naprawde sie zatrzymal w latach 50tych.:)
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#9 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano wto, 06 gru 2011 - 15:25

Chciałeś HD to teraz cierp. :icon_mrgreen:

Ja już się przyzwyczaiłem do tej "logiki". Na wymianę żarówki w lampie trzeba z góry zarezerwować sobie cały weekend.

Ciesz się że nie masz starej Electry w której musisz co jakiś czas zdjąć owiewkę. Cztery śruby po bokach, trzeba zdjąć lightbar ale jest połączony z instalacją pod owiewką. Czyli żeby zdjąć owiewkę musisz zdjąć lightbar a żeby go zdjąć musisz najpierw zdjąć owiewkę... :icon_eek: Ale to nic, trzeba jeszcze odkręcić szybę wraz z ramką mocowaną na małe, wredne "blaszki ze sprężynką" i małe nakrętki, sztuk 5. Po tym trzeba wetknąć łapkę do wnętrza owiewki poprzez otwór lampy przedniej i wymacać 4 nakrętki samokontrujące trzymające owiewkę od wewnątrz... :banghead: Poprawiasz wtyczkę/kabel dla którego zdejmowałeś cały interes i składasz wszystko w całość. Jesz kolację i idziesz spać.

Użytkownik qurim edytował ten post wto, 06 gru 2011 - 15:30

MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

#10 streng9

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 98 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 05 styczeń 2010
  • Skąd:Rzeszów / Koszalin
  • Motocykl:Road King

Napisano wto, 06 gru 2011 - 22:01

Chciałeś HD to teraz cierp. :icon_mrgreen:

Ja już się przyzwyczaiłem do tej "logiki". Na wymianę żarówki w lampie trzeba z góry zarezerwować sobie cały weekend.

Ciesz się że nie masz starej Electry w której musisz co jakiś czas zdjąć owiewkę. Cztery śruby po bokach, trzeba zdjąć lightbar ale jest połączony z instalacją pod owiewką. Czyli żeby zdjąć owiewkę musisz zdjąć lightbar a żeby go zdjąć musisz najpierw zdjąć owiewkę... :icon_eek: Ale to nic, trzeba jeszcze odkręcić szybę wraz z ramką mocowaną na małe, wredne "blaszki ze sprężynką" i małe nakrętki, sztuk 5. Po tym trzeba wetknąć łapkę do wnętrza owiewki poprzez otwór lampy przedniej i wymacać 4 nakrętki samokontrujące trzymające owiewkę od wewnątrz... :banghead: Poprawiasz wtyczkę/kabel dla którego zdejmowałeś cały interes i składasz wszystko w całość. Jesz kolację i idziesz spać.

Qurim, podniosłeś mnie na duchu tym postem. :biggrin: Już myślałem, że to ja jakiś niekumaty jestem, bo za co się nie wezmę w moim RK to muszę pół motoru rozebrać i z reguły zajmuje mi to trzy razy więcej czasu niż pierwotnie zakładałem :banghead:
Absens carens

#11 piter 1600

    MOTOCYKLISTA - izi rajder

  • H-D
  • 4055 postów
  • Na FM od: 06 lipiec 2007
  • Skąd:Prudnik
  • Motocykl:H-D

Napisano wto, 06 gru 2011 - 22:07

Gurim rozkręcanie nowszej Elki to już inna sprawa.Rozkręcałem taką z 2006 r i szło to bezproblemowo.Zdjęcie przodu owiewki to 15 minut.Rozebranie obudowy sprzęgła i napędu pierwotnego to 30 min.Wymiana pasa to ok 2 godz.
W moim RK przy zdejmowaniu baku najwięcej czasu zajęło mi spuszczanie paliwa.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań