Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kto jeździ Yamahą XJ? ( Yamaha XJ600, XJ900 )

xj 600 blokady napięcie test regulator xj 600 akumulator

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1495 odpowiedzi w tym temacie

#341 lysy600

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 314 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 10 kwiecień 2006
  • Skąd:Corby UK
  • Motocykl:vfr800fi

Napisano sob, 16 wrz 2006 - 22:11

mysle ze sciagajac glowice moznaby pokusic sie o wymiane lancuszka. dzis bylem u Pipcyka no i on mowi ze raczej jak rozbiera silnik to zmienia lancuszek. da sie przez podpiecie do starego lancucha nowego i przewleczenie i pozniej spiecie go.
a co do uszczelniaczy - moze to jednak zuzycie silnika powoduje zuzycie oleju ? podobno jak na wolnych obrotach idzie dym to uszczelniacze a jak na wysokich to silnik. najciekawsze ze u mnie ani tak ani tak nie widac dymu a cos tam wciaga.
moze tez olej ktory zalal moj poprzednik jest 10w40 bo mowil ze castrola a castrol to tylko GP 20w40 i Gps 10w40.moze przez pomylke zalal 10w40 i temu tak bierze... oby tak bylo:)
mnie tez przez zime czeka solidny remoncik:)
kiedy sie zabierasssz lysy do tych uszczelniaczy?

Za "remont" silnika chcę się zabrać tej zimy. Jak zaczne, to na pewno będę tu pisał co robie.

A z tym dymieniem to jest tak, że jak odpalasz na zimno i kopci to uszczelniacze zaworowe, ponieważ olej z głowicy ścieka przez nieszczelne uszczelniacze do cylindrów i po dopaleniu silnika się po prostu wypala.

Ja jak kupiłem swoją xj to miałem zalany olej 10w40 i jak zajażyłem, że ma być 20w to było już przejechane 6000km... I jak lą kupowalem, to nie była eksploatowana w kraju (znałem dobrze wcześniej sprzedającego), ale żeby taką gafe strzelił :buttrock:

#342 bekriss

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1108 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 19 czerwiec 2005
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Motocykl:xj 600 91r.

Napisano nie, 17 wrz 2006 - 09:20

nie zgodze sie z Toba bekriss ale moze ktos obali mnie - lepkośc oleju nie jest taka sama. lepkośc jest oznaczona wlasnie symbolem naprzyklad 10w40 jest mniejsza niz np 20w50. np 10w w nizszej tempaeraturze bedzie mial lepsze wlasciwosci a np 20w nie bedzie sie nadawal z racji tego ze jest za gesty w tej temperaturze i traci wlasciwosci.lepkosc to tak jakby mozliwosc sciekania np ze stalych elementow, 10w scieknie szybciej od 20w... a co innego to wskaznik lepkości czyli stabilnosc oleju do zmian temperatury. np castrol gp 20w40 ma cos ponad 135 a bardzo dobre oleje syntetyczne nawet okolo 180 i ponad. tak to widze i przyjelo sie ze gestszy olej ma mniejsza tendencje do spalania sie ale to teoria jest tyle ze czesto sie sprawdza (sami mechanicy mowili zeby do silnikow starszych lac gestszy olej). moze ktos ma inne zdanie?

Dlaczego ma scieknac szybciej. Przeciez pierwsza liczba to tylko zdolnosc do rozruchu nie niszczacego silnik w danej temperaturze. Druga liczka okresla "gestosc" w wyzszych temperaturach. Ja mialem zalany 10W40 i np w korku i upale silnika zaczynal cykac. Podonie mialem przy odpalaniu goracego silnika. Czesto cykalo bo olej odplywa z glowicy. Zalalem olej 15W50 i juz tego nie slysze. Natomiast odpalanie zimnego silnika wiaze sie z dluzszym rozgrzewaniem.

To ze oleje roznia sie od siebie to normalne. Samo oznaczenie 10W40 nie oznacza ze oleje sa takie same

Tematow na forum bylo mnostwo o olejach.

#343 pack84

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 797 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 04 lipiec 2006
  • Skąd:młpl i nigdzie inszej
  • Motocykl:pe04

Napisano nie, 17 wrz 2006 - 11:11

no wlasnie bekriss czyli w temperaturze np 40 stopni olej 20w bedzie gestszy od 10w co jest logiczne - czyli w temperaturze stu stopni bedzie tak samo = gestosc ma powiazanie z lepkoscia w tym przypadku dlatego bedzie tak jak pisalem. duzo sie o olejach naczytalem i tak jest wlasnie ze TEORETYCZNIE gestszy olej bedzie spalany w mniejszych ilosciach ale to teoria która u mnie sie np sprawdzila w poprzednim sprzecie singlu gdzie zuzycie oleju spadlo po zastosowaniu 20w40 w zamian za zalecany 10w40. nie jest moim celem tutaj sie przegadywac ale tak jest :buttrock: ja juz koncze ten temat oleju:) pozdrawiam serdecznie

#344 bekriss

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1108 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 19 czerwiec 2005
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Motocykl:xj 600 91r.

Napisano nie, 17 wrz 2006 - 11:49

Nie bo w temperaturze pracy olej rzednieje. Znaczenie wtedy ma druga liczba. Zreszta chcesz to probuj :biggrin: To najlepszy sposob na sprawdzenie twojej teorii.

Jak chcesz to odszukaj jeden z tematow o olejech i opisz tam swoja teorie. Jestem ciekawy co z tego wyniknie.

Najniższą lepkość ma olej SAE 20 a najwyższą SAE 60. Oleje letnie oznacza się bez literki W. W praktyce wszystkie obecnie produkowane oleje są wielosezonowe i ich oznaczenia składa się z dwóch członów np. 15W/40. Wówczas mówimy, że w niskich temperaturach olej zachowuje się jak SAE 15W, natomiast po rozgrzaniu silnika jak SAE 40. Oleje o pierwszym członie w oznaczeniu niższym niż 15W a więc 10W, 5W, 0W, przeznaczone są przede wszystkim dla warunków ostrej zimy, gdyż gwarantują łatwiejszy rozruch silnika (są rzadsze w niskich temperaturach) oraz szybszy dopływ oleju do wszystkich punktów smarowniczych


Nie wazne co masz z przodu ale temperaturze pracy liczy sie druga liczba. Chce misc bardziej lepki olej to zwieksz druga wartosc na 50.
To cytat z tej strony
http://www.zss.pl/~m...aca_6_oleje.htm Kapujesz?? ;)


Ps jaknys zmienial silnik i przedawal go na czesci to potrzeuje chlodnicy oleju bo rozbilem sie wczoraj i rzyga olejm przez chlodnice. Moja staruszka nie wyruszy w tym sezonie juz na droge :P

Użytkownik bekriss edytował ten post nie, 17 wrz 2006 - 11:52


#345 KrzysiekZet31

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 190 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 15 wrzesień 2006
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:Yamaha YZF600R

Napisano nie, 17 wrz 2006 - 13:34

Ja myslalem nad pirelli sport demon. Jesli chodzi o nowki to wedlug katalogu sa tansze. Kiedys wyczytalem ze niezle oponki ale nie tak trwale jak metzeler


Ponizej zestawienie cenowe opon Metzeler i Pirelli, tanie wychodza "pirelki" ale zdecydowanie jesli chodzi o trwałość wypadaja opony Metzeler... sadze ze lepiej dolozyc te 70 dyszek co??

Metzeler
przod - 302 zł - METZELER Lasertec Front 110/80-18 M/C 58H TL
tyl - 486 zł - METZELER Lasertec 130/80V18 M/C (66V) TL
Pirelli
przod - 308 zł - PIRELLI Sport Demon Front 110/80-18 M/C 58H TL
tyl - 401 zł - PIRELLI Sport Demon

#346 pack84

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 797 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 04 lipiec 2006
  • Skąd:młpl i nigdzie inszej
  • Motocykl:pe04

Napisano nie, 17 wrz 2006 - 13:36

o stary wielkie wspolczucie - a nic Tobie sie nie stalo? jak to sie stalo ze wywaliles sie?
jak bede kupowal silniczek to jak najbardziej oddam chlodnice, jak tylko bede cos dzialal to kontakt jest wiec napisze do Ciebie.
co do tego oleju to zgodze sie ze najwazniejsza jest druga liczba przy pracy silnika ale na ogólnie 20w40 jest gestszy od 10w40. np przy 70 stopniach 20w40 jest gestszy nadal od 10w40 i takze przy np 50 stopniach jest taka sama zaleznosc. roznica jest taka ze temperatura w ktorej mozna zastosowac dany olej jest inna (10w w mniejszej a 20w w wiekszej). dobra niewazne juz - wg mnie silnik mniej spali 20w40 niz 10w40 i tyle, to sprawdzilem na wlasnym przypadku.
pozdrawiam serdecznie

co do opon, bardziej bym patrzył o dobre opony na przod - ja hamuje tylko przodem - tyl sporadycznie. a wiadomo nasze babcie nie maja niewiadomo jakiej mocy silnikow i tyl nie zdziera sie jak w sportowych maszynach ponad 100KM:) mysle ze 70 zl jednak warto dolozyc chociaz sam szukałbym dla siebie uzywek ale nie tych z allegro - mam znajomka co siedzi w niemczech wiec na wiosne cos bede szukał do siebie. jak kupujesz nowki to doloz te 70zł skoro takie opinie sa. wg mnie metzeler jest lepszy, ostatnio mialem wlasnie w enduraku i na asfalcie sie nawet dobrze trzymaly :biggrin:

Użytkownik pack84 edytował ten post nie, 17 wrz 2006 - 13:41


#347 rzoov

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 355 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 09 październik 2005
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:VFR 800 V-Tec

Napisano nie, 17 wrz 2006 - 13:46

Ponizej zestawienie cenowe opon Metzeler i Pirelli, tanie wychodza "pirelki" ale zdecydowanie jesli chodzi o trwałość wypadaja opony Metzeler... sadze ze lepiej dolozyc te 70 dyszek co??

Metzeler
przod - 302 zł - METZELER Lasertec Front 110/80-18 M/C 58H TL
tyl - 486 zł - METZELER Lasertec 130/80V18 M/C (66V) TL
Pirelli
przod - 308 zł - PIRELLI Sport Demon Front 110/80-18 M/C 58H TL
tyl - 401 zł - PIRELLI Sport Demon


Cos drogie te metzelery, niedawno za komplet nowych lasertec'ow dalem ok 600 pln. Poszukaj na allegro, i w jakichs sklepach w sieci.

#348 KrzysiekZet31

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 190 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 15 wrzesień 2006
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:Yamaha YZF600R

Napisano nie, 17 wrz 2006 - 14:01

co do opon, bardziej bym patrzył o dobre opony na przod - ja hamuje tylko przodem - tyl sporadycznie. a wiadomo nasze babcie nie maja niewiadomo jakiej mocy silnikow i tyl nie zdziera sie jak w sportowych maszynach ponad 100KM:) mysle ze 70 zl jednak warto dolozyc chociaz sam szukałbym dla siebie uzywek ale nie tych z allegro - mam znajomka co siedzi w niemczech wiec na wiosne cos bede szukał do siebie. jak kupujesz nowki to doloz te 70zł skoro takie opinie sa. wg mnie metzeler jest lepszy, ostatnio mialem wlasnie w enduraku i na asfalcie sie nawet dobrze trzymaly :biggrin:


Przymierzylem sie do nowych, bo jak wspomniales na allegro sa ale zazwyczaj "łatane" a chyba nie o to chodzi... aha wyczytalem na forum, ze czasami zalozenie szerszych opon moze zle wplynac na zachowanie sie motorku... wiesz cos na ten temat i szerszych kapaciach w XJ??

#349 bekriss

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1108 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 19 czerwiec 2005
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Motocykl:xj 600 91r.

Napisano nie, 17 wrz 2006 - 14:47

o stary wielkie wspolczucie - a nic Tobie sie nie stalo? jak to sie stalo ze wywaliles sie?
jak bede kupowal silniczek to jak najbardziej oddam chlodnice, jak tylko bede cos dzialal to kontakt jest wiec napisze do Ciebie.

Coz moj blad. Trasa ktorej nie znalem, nieoznaczony zakret i chcec zlozenia sie w niego. W sumie wyszlo ze wjechalem w wyrabny las. Xjta nie nadaje sie do jazdy. Lagi skrecone i skrzywione, owiewka porysowana i pokrzywiony od niej stelaz, zegary wyrwane, stacyjka ledwo co pracuje, chlodnica oleju rozwalona, klamka hamulca zlamana, bak wgnieciony, urwany kierunek, 4 fajka rozwalona w mak a elektroda swiecy zagieta. Ponad 200km jechal z rzygajacym na mnie i caly lewy bok silnikiem. Dolewalem oleju i w sumie to wlalem 1,8l oleju samochodowego. To tyle z pobieznych ogledzin. Nie wiem co sie stalo z tylu bo droga byla wyzej niz miejsce w ktore wpdlem i dobielm zawiesznie przdeni i tylnie. Szkody moze byly mniejsze gdyby nie rowy przeciwpozarowe z wyrabanego lasu. Z drugiej strony gdyby nie one wjechalbym w stos wyrabnych drzew a wtedy nie wiem jak ja bym to zniosl.

Podsumowujac moja yamaszka jest scrashowana a ja niestety bogatszy o nowe doswiadczenie. Wazne ze jestem caly i wiem dlaczego tak sie stalo. Nigdy nie jezdzie zbyt ostro na nowej trasie i nie ufajcie oznakawaniu ktore na slowacji jest dobre ale tutaj go zabraklo. Trzeba oceniac samemu i jesli nie widzi sie dobrze zakretu ktorego sie nie zna to lepiej odpuscic i przejechac go kwadratowo.

#350 KrzysiekZet31

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 190 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 15 wrzesień 2006
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:Yamaha YZF600R

Napisano nie, 17 wrz 2006 - 17:59

Coz moj blad. Trasa ktorej nie znalem, nieoznaczony zakret i chcec zlozenia sie w niego. W sumie wyszlo ze wjechalem w wyrabny las. Xjta nie nadaje sie do jazdy. Lagi skrecone i skrzywione, owiewka porysowana i pokrzywiony od niej stelaz, zegary wyrwane, stacyjka ledwo co pracuje, chlodnica oleju rozwalona, klamka hamulca zlamana, bak wgnieciony, urwany kierunek, 4 fajka rozwalona w mak a elektroda swiecy zagieta. Ponad 200km jechal z rzygajacym na mnie i caly lewy bok silnikiem. Dolewalem oleju i w sumie to wlalem 1,8l oleju samochodowego. To tyle z pobieznych ogledzin. Nie wiem co sie stalo z tylu bo droga byla wyzej niz miejsce w ktore wpdlem i dobielm zawiesznie przdeni i tylnie. Szkody moze byly mniejsze gdyby nie rowy przeciwpozarowe z wyrabanego lasu. Z drugiej strony gdyby nie one wjechalbym w stos wyrabnych drzew a wtedy nie wiem jak ja bym to zniosl.

Podsumowujac moja yamaszka jest scrashowana a ja niestety bogatszy o nowe doswiadczenie. Wazne ze jestem caly i wiem dlaczego tak sie stalo. Nigdy nie jezdzie zbyt ostro na nowej trasie i nie ufajcie oznakawaniu ktore na slowacji jest dobre ale tutaj go zabraklo. Trzeba oceniac samemu i jesli nie widzi sie dobrze zakretu ktorego sie nie zna to lepiej odpuscic i przejechac go kwadratowo.


Tak! z nieznajomymi zakretami to jesli nie chce miec sie slizgu to tak jak piszesz na kwadratowo... mialem podobna sytuacje tyle tylko ze mnie udalo sie wyjsc - po rowie - ale sie udalo, a wina?? zakret ostry tyle tylko ze po zimie troche piachu i zwirku zostalo... przednie kolo uslizg przy hamowaniu... przykre doswiadczenie

#351 pack84

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 797 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 04 lipiec 2006
  • Skąd:młpl i nigdzie inszej
  • Motocykl:pe04

Napisano nie, 17 wrz 2006 - 20:52

trzeba sie miec na bacznosci niestety - motocykl fajna sprawa ale badz co badz trzeba caly czas byc czujnym, kazdemu z nas sie moze przytrafic:(
co do opon, to na allegro jest taka czarna jama - gadalem z typem, on ma zalozone 130/70 i mowi ze sie spoko prowadzi ale wg mnie 130/80 bylyby optymalne. wogole ten sprzecik niezle wyglada na czarno tak jak Twoj z reszta KrzysiekZet:) naprawde super - tez sobie tak zrobie swojego... pozdrawiam

#352 lysy600

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 314 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 10 kwiecień 2006
  • Skąd:Corby UK
  • Motocykl:vfr800fi

Napisano nie, 17 wrz 2006 - 21:39

No bekriss bracie, widze, że spotkała cie przykra przygoda. Ale z tobą wszystko w porządku?
Moto składaj i może jeszcze jesienią pojeździsz :biggrin:
I się nie łam bo to zdarza się najlepszym.
Ja ostatnio jeżdże bardzo asekuracyjnie, prawie nie wyprzedzam bo kobieta krzyczy, aż głupio jak mnie rowerzyści wyprzedzają...
Żartowałem :P
No faktycznie trzeba uważać, szczególnie jak nie zna się drogi (a u mnie drogi skłedeją się z samych zakrętów ;) )

#353 bekriss

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1108 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 19 czerwiec 2005
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Motocykl:xj 600 91r.

Napisano pon, 18 wrz 2006 - 07:09

nic mi sie nie stalo. Powiniene do dzisiaj kleczec w Kosciele. Gdyby nie te rowy przeciwpozarowe to bym jechal dalej a tak przejechalem pierwszy, w drugim motocykl zaryl (tam tez sie pokrzywil) a ja wylecialem przez kierownice i tak lecac glowa do kierunku loty i plecami do ziemi spadlem 3m dalej w trzeci row i 1m od ulozonych przez drwali scietych drzew. Tylko ze ten byl piaszczysty i porosciety gesto trawa co zamortyzowalo moj upadek. Nic mnie nie boli. Nawet siniaka nie mam. Dzialo sie to tak szybko ze nie zdarzylem nawet mocniej zahamowac a kiedy wylecialem z motocykla to napiac zadnego miesnia. Chyba dlatego nie mam siniakow.

Udalo mi sie dorwac dorywcza robote zanim rozpoczne studia. Troche grosza wpadnie a na studiach mam najnizsze ale zawsze stypnedium wiec jak dobrze pojdzie to odbuduje do wiosny motocykl. Szczescie ze czesci sa tanie i tak np nowki lagi kosztuja 480zl sztuka. Bede proowal kupic uzywki z zarznietej xjty a takie sa na allegro.

#354 KrzysiekZet31

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 190 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 15 wrzesień 2006
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:Yamaha YZF600R

Napisano pon, 18 wrz 2006 - 07:58

No bekriss bracie, widze, że spotkała cie przykra przygoda. Ale z tobą wszystko w porządku?
Moto składaj i może jeszcze jesienią pojeździsz :biggrin:
I się nie łam bo to zdarza się najlepszym.
Ja ostatnio jeżdże bardzo asekuracyjnie, prawie nie wyprzedzam bo kobieta krzyczy, aż głupio jak mnie rowerzyści wyprzedzają...
Żartowałem :P
No faktycznie trzeba uważać, szczególnie jak nie zna się drogi (a u mnie drogi skłedeją się z samych zakrętów ;) )

Tez glownie jezdze z zona, wiec gdy zbyt szybko "dostaje" po plecach :crossy:, znam ten bol, ale za to w zakrety sklada sie pieknie... to panowie kiedy koniec sezonu??

#355 bekriss

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1108 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 19 czerwiec 2005
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Motocykl:xj 600 91r.

Napisano pon, 18 wrz 2006 - 09:22

KrzysiekZet31 Czy masz mozliwosc zrobic zdjecie cyfrowka przodu twojej xjty. Chodzi mi o mocowanie lampy. Moze zrobie ze swojej nakeda. Zegary mam rozwalone wiec nie beda szpecic :biggrin:

#356 lysy600

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 314 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 10 kwiecień 2006
  • Skąd:Corby UK
  • Motocykl:vfr800fi

Napisano pon, 18 wrz 2006 - 14:43

KrzysiekZet31 Czy masz mozliwosc zrobic zdjecie cyfrowka przodu twojej xjty. Chodzi mi o mocowanie lampy. Moze zrobie ze swojej nakeda. Zegary mam rozwalone wiec nie beda szpecic :icon_razz:

Przyłączam sę do prośby bekriss'a. Myślałem kiedyś o przerobieniu swojej xj na nakeda. :notworthy:
Nie wiedziałem co zrobić z kablami, jakie liczniki, lampa.
A tu trafia się okazja zobaczyć jak to wygląda.

#357 Leon72

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 52 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 05 grudzień 2005
  • Skąd:lubuskie
  • Motocykl:B12

Napisano pon, 18 wrz 2006 - 16:20

amoja żonka nie chce ze mną jeździć :notworthy:
pozdrawiam Leon

#358 KrzysiekZet31

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 190 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 15 wrzesień 2006
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:Yamaha YZF600R

Napisano pon, 18 wrz 2006 - 17:35

zdjatka mojej xjtki

http://www.tkdami.net/~krzysiekz/jama/

milego ogladania

#359 Radziey

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 63 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 30 styczeń 2006
  • Skąd:Mława
  • Motocykl:XJ 600 S Diversion

Napisano pon, 18 wrz 2006 - 17:45

zdjatka mojej xjtki

http://www.tkdami.net/~krzysiekz/jama/

milego ogladania


Krzysiek takie male pytanko, jak sprawuje sie ta owiewka, glownie chodzi o jakosc swiatla. Swieci dobrze cza raczej nie da sie z tym jezdzic w nocy?

#360 KrzysiekZet31

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 190 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 15 wrzesień 2006
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:Yamaha YZF600R

Napisano pon, 18 wrz 2006 - 17:50

Krzysiek takie male pytanko, jak sprawuje sie ta owiewka, glownie chodzi o jakosc swiatla. Swieci dobrze cza raczej nie da sie z tym jezdzic w nocy?


hmm, rewelacji nie ma ale i nie jest tak bardzo bardzo zle, ta owiewka ma przy punktorach soczewki wiec skupienie jakie takie jest.... ale zeby cala noc jechac nie polecam :notworthy:





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: xj 600 blokady, napięcie, test, regulator, xj, 600, akumulator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań