Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Licznik w HD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#21 buba1340

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 28 sierpień 2012
  • Skąd:Rzeszów
  • Motocykl:kilka

Napisano wto, 17 gru 2013 - 00:01

He, he,  2-3 lata temu miałem ten sam problem , miałem nakręcone ok 20 tys km ( salon PL ) i przerobiłem FXD na FXDWG, a tam na nowym zegarze było ok 10 tyś km ( salon DE ), Postanowiłem dogonić... ale doszedłem do wnioski, że jak wszyscy cofają to wyjdę na debila ;-)) i zostawiłem tak jak jest.

W tym roku sprzedałem Harusa ale poinformowałem kupującego, że moto mam więcej o ok 10 tyś km przejechane niz pokazuje zegar

Cieszę się, ze nie tylko ja chciałem podgonić przebieg w swoim moto :-)

pzdr Piotrek



#22 Munzer

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • H-D
  • 128 postów
  • Na FM od: 05 luty 2014
  • Skąd:Nibylandia
  • Motocykl:Iron

Napisano czw, 20 mar 2014 - 16:32

Słuchajcie, banalne pytanie ale wole się upewnic. Licznik w Sporcie 2003, ten dekielek z szybką można odkręcić, prawda? Szkiełko jest nieco zabrudzone od środka, chcialbym zajrzeć do zegarka ale nie jestem pewien, czy pokrywka ma gwint.



#23 cxpeky63

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • H-D
  • 475 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 31 październik 2010
  • Skąd:Jerseyowo / Kraków
  • Motocykl:FLHRSI

Napisano czw, 20 mar 2014 - 22:33

nie da rady, nie rozbieralne. Zaspawane jak konserwa a jak będziesz chciał odginac blachę to ci szybka pęknie :/

Wiem np że na allegro jest kolo co sprzedaje wkłady do prędkościmierzy H-D ale jeszcze nie słyszałem żeby dało się to rozebrac.


There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI


#24 Munzer

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • H-D
  • 128 postów
  • Na FM od: 05 luty 2014
  • Skąd:Nibylandia
  • Motocykl:Iron

Napisano pią, 21 mar 2014 - 07:34

Dzięki Adrian, mogłem od razu Ciebie zapytać :laugh:



#25 Mały_Typ

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 27 grudzień 2012
  • Skąd:Białystok
  • Motocykl:H-D Dyna Evo

Napisano nie, 27 lip 2014 - 20:46

Skoro o zegarach mowa to podłączę się. Wczoraj prędkościomierz w mojej maszynie odmówił współpracy. Coś pieprzło i nagle przestał działać. Teraz wskazówka podczas jazdy tylko nieznacznie podryguje ponad "0 MPH" niezależnie od prędkości. Co za tym idzie licznik przebiegu też praktycznie stoi w miejscu. Machnąłem traskę ponad 400km a do przebiegu doszło zaledwie 5 mil. Ktoś ma jakieś propozycje w którym miejscu powinienem zacząć dłubać? Mam Dyne Wide Glide 1995.



#26 Wallygatorr

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Moderatorzy
  • 701 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 02 listopad 2011
  • Skąd:Włocławek
  • Motocykl:95 FLHTC,95 FLSTC

Napisano nie, 27 lip 2014 - 21:51

Ślimak na ośce przedniego koła, linka, potem podłączenie licznika. Układ jest mechaniczny, jak coś pada to najczęściej linka albo ślimak- części dostępne u Małego.

#27 Mały_Typ

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 27 grudzień 2012
  • Skąd:Białystok
  • Motocykl:H-D Dyna Evo

Napisano pon, 28 lip 2014 - 11:30

Też tak dumałem że może ślimak, ale w mojej "Dyni" nie ma go na osi przedniego koła. Domyślam się że jest gdzieś na skrzyni. Ktoś się orientuje gdzie dokładnie mam go szukać?



#28 Wallygatorr

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Moderatorzy
  • 701 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 02 listopad 2011
  • Skąd:Włocławek
  • Motocykl:95 FLHTC,95 FLSTC

Napisano pon, 28 lip 2014 - 12:22

A sorry, pomyliłem się, w Dyńce jest elektryczny czujnik w skrzyni. Wygląda na to, że jest pod górnym deklem skrzyni w okolicy tylnej śruby po prawej stronie motocykla - ale nie wiem na pewno, bo Dyni nigdynie robiłem. Sprawdź kabel i wtyczkę, sprawdź bezpieczniki, może po prostu licznik stracił zasilanie.



#29 Mały_Typ

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 27 grudzień 2012
  • Skąd:Białystok
  • Motocykl:H-D Dyna Evo

Napisano śro, 30 lip 2014 - 13:52

Miałeś rację, okazało się że to duperel - przetarty przewód między czujnikiem a wtyczką. Wymontowałem, polutowałem, zaizolowałem, zamontowałem - teraz bangla jak trzeba. Dzięki, pozdrawiam!



#30 cxpeky63

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • H-D
  • 475 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 31 październik 2010
  • Skąd:Jerseyowo / Kraków
  • Motocykl:FLHRSI

Napisano pią, 05 cze 2015 - 09:08

Siema

Jesteście w stanie polecic jakiś zakład w którym dorzucą mi mil do licznika. Stary mam rozbity a w nowym 0mil potrzebuję 21000mil.

Dodam że muszę ten licznik wysłac pocztą bo jestem w UK.

FLHRSI 2004


There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI


#31 Robert J.

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1170 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 06 maj 2012
  • Skąd:Los Angeles-Siennica
  • Motocykl:MOTO GUZZI CA, FLSTS

Napisano pią, 05 cze 2015 - 14:34

Przy zmianie licznika na akcesoryjny, sam transportowalem stary przebieg do nowego licznika, prosta czynosc za pomoca kostki przy aku


Użytkownik Robert J. edytował ten post pią, 05 cze 2015 - 14:35

-PAXP-deijE.gif

#32 cxpeky63

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • H-D
  • 475 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 31 październik 2010
  • Skąd:Jerseyowo / Kraków
  • Motocykl:FLHRSI

Napisano pią, 05 cze 2015 - 15:37

Oryginał na oryginał.


There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI


#33 cxpeky63

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • H-D
  • 475 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 31 październik 2010
  • Skąd:Jerseyowo / Kraków
  • Motocykl:FLHRSI

Napisano nie, 28 lut 2016 - 21:42

Siema. Ponawiam pytanie. 
Stary licznik rozbita szyba i w milach. Kupiłem nowy na ebay-u z zerowym przebiegiem. Założyłem i mam 500km. Chcę żeby był oryginalny przebieg. Jak przetransferować przebieg?

ps kiedyś napisałem że liczniki w Hd są nierozbieralne, i nikt mi nie powiedział że się mylę! Wstyd Panowie wstyd ;p

Oto jak to się robi.


There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI


#34 lech N

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • H-D
  • 389 postów
  • Wiek: 58
  • Na FM od: 29 lipiec 2014
  • Skąd:Wolsztyn
  • Motocykl:electra- evo

Napisano nie, 28 lut 2016 - 21:51

Tylko wiedz że ramka jest " pancerna" nie miękka jak w innych typach. Rozbierałem woltomierz - więc wiem. ( w eli)



#35 SpikerHD

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 8 postów
  • Na FM od: 10 lipiec 2018
  • Skąd:Rzeszów
  • Motocykl:H-D FLHRC '09, ...

Napisano wto, 11 wrz 2018 - 12:25

Chce wiedzieć ile jadę w km/h, a ciągłe przeliczanie w głowie (mile razy 1,6) nie zawsze idzie sprawnie ;). Zastanawiam się nad naklejką lub wymianą tarczy. Co radzicie? Wymianę tarczy poprzez odginanie i zaginanie ramki przerabiałem z powodzeniem w motocyklach typu Junak, ale w stosunkowo nowym H-D obawiam się o estetykę i możliwe uszkodzenia przy ściąganiu wskazówki, itp. Z drugiej strony mam zmatowione szkło, które przydało by się wymienić.

Naklejka znowu wygląda mało estetycznie. I nie wiem ile wytrzymuje w dłuższym okresie użytkowania. Sam nie wiem ... Doradźcie coś :).

 

I jeszcze taki pytanie - czy założenie oryginalnego (lub akcesoryjnego) prędkościomierza w km zamiast tego w milach powoduje konieczność jakiejś ingerencji w ustawienia komputera pokładowego? O temacie korekty przebiegu wiem, choćby z wcześniejszych postów w tym wątku.



#36 buba1340

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 28 sierpień 2012
  • Skąd:Rzeszów
  • Motocykl:kilka

Napisano wto, 11 wrz 2018 - 16:52

Pożycz od żony czerwony lakier do paznokci i zaznacz sobie na szybce zegara 30 km, 50 km, 70 km, 90 km powyżej już się nie powinno patrzeć na zegar :)

pzdr Piotrek



#37 SpikerHD

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 8 postów
  • Na FM od: 10 lipiec 2018
  • Skąd:Rzeszów
  • Motocykl:H-D FLHRC '09, ...

Napisano śro, 12 wrz 2018 - 10:29

Pożycz od żony czerwony lakier do paznokci ...

Na razie wybrałem mniej drastyczną metodę - zakupiłem naklejkę na szkiełko prędkościomierza. Jak tylko przyjdzie pocztą to przykleję to zaprezentuję. Ale wciąż myślę nad innym rozwiązaniem docelowym. Najlepiej jakby wpadł w ręce niedrogo kompletny prędkościomierz w km.

 

P.S. Zaczynem doceniać egzemplarze z europejskich salonów, gdzie nie ma problemów z oświetleniem czy wskazaniami prędkości.



#38 marek hd

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • H-D
  • 208 postów
  • Wiek: 62
  • Na FM od: 29 wrzesień 2013
  • Skąd:lubelskie
  • Motocykl:sport 1200 xl

Napisano śro, 12 wrz 2018 - 15:12

Chce wiedzieć ile jadę w km/h, a ciągłe przeliczanie w głowie (mile razy 1,6) nie zawsze idzie sprawnie ;). Zastanawiam się nad naklejką lub wymianą tarczy. Co radzicie? Wymianę tarczy poprzez odginanie i zaginanie ramki przerabiałem z powodzeniem w motocyklach typu Junak, ale w stosunkowo nowym H-D obawiam się o estetykę i możliwe uszkodzenia przy ściąganiu wskazówki, itp. Z drugiej strony mam zmatowione szkło, które przydało by się wymienić.

Naklejka znowu wygląda mało estetycznie. I nie wiem ile wytrzymuje w dłuższym okresie użytkowania. Sam nie wiem ... Doradźcie coś :).

 

I jeszcze taki pytanie - czy założenie oryginalnego (lub akcesoryjnego) prędkościomierza w km zamiast tego w milach powoduje konieczność jakiejś ingerencji w ustawienia komputera pokładowego? O temacie korekty przebiegu wiem, choćby z wcześniejszych postów w tym wątku.



Chce wiedzieć ile jadę w km/h, a ciągłe przeliczanie w głowie (mile razy 1,6) nie zawsze idzie sprawnie ;). Zastanawiam się nad naklejką lub wymianą tarczy. Co radzicie? Wymianę tarczy poprzez odginanie i zaginanie ramki przerabiałem z powodzeniem w motocyklach typu Junak, ale w stosunkowo nowym H-D obawiam się o estetykę i możliwe uszkodzenia przy ściąganiu wskazówki, itp. Z drugiej strony mam zmatowione szkło, które przydało by się wymienić.

Naklejka znowu wygląda mało estetycznie. I nie wiem ile wytrzymuje w dłuższym okresie użytkowania. Sam nie wiem ... Doradźcie coś :).

 

I jeszcze taki pytanie - czy założenie oryginalnego (lub akcesoryjnego) prędkościomierza w km zamiast tego w milach powoduje konieczność jakiejś ingerencji w ustawienia komputera pokładowego? O temacie korekty przebiegu wiem, choćby z wcześniejszych postów w tym wątku.

witam.  ja sie nauczylem czytac w milach i pewnie wielu innych.. jesli bym byl w stanach to problem z predkosciami??

pzdr 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |