Skocz do zawartości


Zdjęcie

Klamka Hamulca Lapie Dosc Gleboko


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nitomen

    PROFESJONALISTA - zwijacz asfaltu

  • Forumowicze
  • 6028 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 13 styczeń 2005
  • Skąd:ze kątowni
  • Motocykl:jest

Napisano śro, 02 mar 2011 - 22:34

witam




problem z hamulcem mam w KTM LC4 620 , zacisk brembo , pompka brembo , przewod w stalowym oplocie . Klamka robi sie twarda dopiero w polowie skoku , regulacja wkrecona na maxa , dzis zmienilem plyn hamulcowy i nic to nie dalo, mozna przy uzyciu sily docisnac klamke do manetki. Gdy dusze hamulec cala dlonia to jest ok , przy hamowaniu dwoma palcami , opiera sie na pozostalych dwoch palcach i nie hamuje z cala sila .


KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

http://www.bikepics....mbers/rysiek24/

#2 Piotr Dudek

    Spec - Mechanik

  • Moderatorzy
  • 9007 postów
  • Wiek: 64
  • Na FM od: 13 wrzesień 2004
  • Skąd:Sosnowiec
  • Motocykl:HONDA CB 250 K0, CB250G

Napisano śro, 02 mar 2011 - 22:37

Powietrze w układzie lub krzywa tarcza hamulcowa
Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

#3 Nitomen

    PROFESJONALISTA - zwijacz asfaltu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 6028 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 13 styczeń 2005
  • Skąd:ze kątowni
  • Motocykl:jest

Napisano śro, 02 mar 2011 - 22:45

tarcza prosta , zaadnego bicia , w ogole nie ma rantu zuzycia , jutro jeszcze odpowietrze go ponownie , ale tym razem od dolu. A nie ma mozliwosci ze np jaies uszczelniacze na tloczku puszczaja ?
KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

http://www.bikepics....mbers/rysiek24/

#4 Piotr Dudek

    Spec - Mechanik

  • Moderatorzy
  • 9007 postów
  • Wiek: 64
  • Na FM od: 13 wrzesień 2004
  • Skąd:Sosnowiec
  • Motocykl:HONDA CB 250 K0, CB250G

Napisano śro, 02 mar 2011 - 23:21

witam




problem z hamulcem mam w KTM LC4 620 , zacisk brembo , pompka brembo , przewod w stalowym oplocie . Klamka robi sie twarda dopiero w polowie skoku , regulacja wkrecona na maxa , dzis zmienilem plyn hamulcowy i nic to nie dalo, mozna przy uzyciu sily docisnac klamke do manetki. Gdy dusze hamulec cala dlonia to jest ok , przy hamowaniu dwoma palcami , opiera sie na pozostalych dwoch palcach i nie hamuje z cala sila .


Sam to napisałeś, gdyby była uszkodzona reperaturka pompy klamka pod niewielkim naciskiem pójdzie do manetki i cały czas będzie miękka.
Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

#5 mirusiek

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 07 marzec 2009
  • Skąd:Iceland
  • Motocykl:CBR 600F

Napisano czw, 03 mar 2011 - 10:02

Sam to napisałeś, gdyby była uszkodzona reperaturka pompy klamka pod niewielkim naciskiem pójdzie do manetki i cały czas będzie miękka.


Z tym sie akurat nie zgodzę do końca ( Jak pompa jest całkiem niesprawna i przepuszcza to tak masz rację). Miałem podobny problem, klamka dała się docisnąć do manetki i hamulec był jakiś taki gumowaty. Twardniała od połowy, ale trzeba było użyć dużo siły by ją docisnąć do manetki.
Wymieniałem reperaturkę pompy na nową i pomogło. Mam teraz twardy hamulec, nie docisnę go głębiej jak 1 cm przed manetką.
Myślę, że to są objawy padającej, ale jeszcze nie całkiem padniętej pompy hamulcowej.

#6 Patryk_mx

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1374 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 07 wrzesień 2005
  • Skąd:Józefów
  • Motocykl:yz250f 08' :))

Napisano czw, 03 mar 2011 - 12:27

witam




problem z hamulcem mam w KTM LC4 620 , zacisk brembo , pompka brembo , przewod w stalowym oplocie . Klamka robi sie twarda dopiero w polowie skoku , regulacja wkrecona na maxa , dzis zmienilem plyn hamulcowy i nic to nie dalo, mozna przy uzyciu sily docisnac klamke do manetki. Gdy dusze hamulec cala dlonia to jest ok , przy hamowaniu dwoma palcami , opiera sie na pozostalych dwoch palcach i nie hamuje z cala sila .



A czy do odpowietrzenia wykręcasz regulacje ? Nie dawno męczyliśmy z hamulcem w SX kolegi i też próby odpowietrzenia nic nie dawały, klamka miękka i hamulec ledwo łapał. Dopiero rozkręcenie klamki i regulacji, ustawienie na najbardziej wykręconą jak tylko się, złożenie do kupy i wtedy odpowietrzenie sprawiło że hamulec zrobił sie brzytwa. Przy maksymalnie wkręconej regulacji w tamtej pompie układ nie pobierał płynu ze zbiorniczka i myślę że u ciebie jest to samo.
Nie pamiętam czy w kacie jest regulacja odległości klamki od kierownicy, ale w mojej yamasze działo się tak samo jak miałem za blisko ustawioną klamkę względem kierownicy, odsunięcie jej sprawiło że hamulec w końcu zaczął blokować koło

#7 Dr.Artur

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1005 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 29 maj 2009
  • Skąd:SATANISTYCZNA PUSTKA UMYSŁOWA
  • Motocykl:TL 1000R i GSX 1300R

Napisano czw, 03 mar 2011 - 14:37

kurde mam podobnie, zrobiło mi się tak po wymianie przewodów na stalowe, zastaw naprawczy w pompie mam, zaciski rozebrane wyczyszczone i kupa, przypuszczam ze gdzieś musi powietrze mi jeszcze siedzieć

#8 Nitomen

    PROFESJONALISTA - zwijacz asfaltu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 6028 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 13 styczeń 2005
  • Skąd:ze kątowni
  • Motocykl:jest

Napisano czw, 03 mar 2011 - 19:15

pzepompowalem go od dolu , w sumie jest juz ok , tylko gleboko lapie , przyzwyczajony jestem ze lapie na samym poczatku, a tu prawie od polowy , Coz pozostaje przyzwyczaic sie i do tego :)
KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

http://www.bikepics....mbers/rysiek24/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań