Skocz do zawartości


Zdjęcie

VTR1000 - temat użytkowników


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2067 odpowiedzi w tym temacie

#1 vx800

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 996 postów
  • Na FM od: 22 sierpień 2002
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Speed Triple 955i

Napisano nie, 25 sie 2002 - 08:15

Szykuję się do kupna, ale chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej. Mam wszystkie ś i Motocykle i katalogi i ........
Wszystko już wyczytałem, zwiedziłem milion stron w inecie, ale :

JAK SIĘ TYM JEŹDZI PO POLSKIM GÓWNIANYM ASFALCIE?

Z góry dzienx. :lol:

#2 GośćAnonymous_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano nie, 25 sie 2002 - 08:58

Po prostu klawo! Polecam gdańszczankę. Ostatnio wpadłem w takie koleiny, że wyprzedzając nie byłem w stanie powrócić na swój pas. Uważaj na kostkę - też fajna (w Białym to jest chyba główna ulica). Powodzenia!

#3 vx800

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 996 postów
  • Na FM od: 22 sierpień 2002
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Speed Triple 955i

Napisano pon, 26 sie 2002 - 09:54

... i nie będzie to gość. Chciałbym trochę więcej info, a niezalogowanego nie znajdę.
Wiem, że to rzadkość, ale ... w niemczech w 2001 5 miejsce pod wzgl. sprzedaży nowych moto.

#4 Gośćspawacz_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano pon, 26 sie 2002 - 14:06

Zajebisty motocykl, za rok zamierzam zmienić moją CBR900 właśnie na VTR1000. Jak się jeździ tym po naszych drogach? Po naszych drogach niczym się nie jeździ dobrze, no chyba że czołgiem albo innym pojazdem gąsienicowym. Ale jeśli chodzi o jazdę motocyklem to VTR-ką jeździ się pięknie, bardzo ładny dół silnika i potężne kopyto to jest właśnie silnik V90. Szeroki tylny laczek nigdy nie pomaga przy jeździe w koleinach, których u nas dostatek, ale można się przyzwyczaić i brać koleiny z zapasem, a na równej drodze :) dawać czadu i wykorzystać możliwości sprzęta (a są naprawdę duże). Pozdrowionka

#5 vx800

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 996 postów
  • Na FM od: 22 sierpień 2002
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Speed Triple 955i

Napisano pon, 26 sie 2002 - 14:16

Dzieki za opinię.
Pokrywa się z tym, co piszą inni fachowcy (Motorrad,...) :lol:
Pozdrówka

#6 Woytas

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 47 postów
  • Na FM od: 03 kwiecień 2003
  • Skąd:Toruń

Napisano śro, 09 kwi 2003 - 22:29

Witam, jestem posiadaczem żółtej VTR jest extra chociaż chciałbym ją zamienić na inny motocykl. Jest może ktoś kto posiada lub posiadał VTR ? Niech coś powie jakie są jego odoczucia co do tego motocykla, może miał jakieś nieprzyjemne zdarzenie.

#7 Venom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 170 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 07 kwiecień 2003
  • Skąd:Kutno
  • Motocykl:Suzuki GSF 1200 Bandit

Napisano pon, 14 kwi 2003 - 07:48

czesc,sluchaj ...kolega kupil takiego vtr z 1998 i ma problem gdyz moto notorycznie niszczy swiece aplonowe. czy jest to cos typowego dla vtr?masz takie doswieadczenia z tym moto?

#8 Woytas

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 47 postów
  • Na FM od: 03 kwiecień 2003
  • Skąd:Toruń

Napisano pon, 14 kwi 2003 - 21:58

VTR nie posiada kranika tylko membrankę znajduje się ona pod zbiornikiem paliwa możliwe że ona puszcza paliwo i moto się zalewa i niszczy świece. Sprawdzcie i dajcie znać tylko uwaga na wężyki pod zbiornikiem troche ich tam jest żeby się Wam nie popiepszyło.

#9 mikoch

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • HALO Szczecin
  • 33 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 16 kwiecień 2003
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:obecnie Honda VTR 1000SP2

Napisano śro, 16 kwi 2003 - 20:41

Ja mam VTR1000F z 99 roku. Problem ze świecami nie występuje. Skontrolowałbym przede wszystkim ustawienie gaźników wszelkie zmiany rozmiaru dysz głównych mogą zaowocować takimi objawami. Orginalne rozmiary dysz to 175 i 178 jeżeli masz mniejsze to poprzedni właściciel usiłował ograniczyć całkiem niezły apetyt VTR ( Moja przy dawaniu do pieca 8,5 l/100). Koniecznie sprawdź gaźniki!!!! Jeżeli masz zbyt ubogą mieszankę to pal licho świece, ale mogą paść gniazda zaworowe!! :) Nie zakładaj świec innych niż platynowe lub irydowe, odpowiednie do modelu oczywiście!
No to pa!!
Koniecznie napisz co zastałeś w gaźniku.
Wtulony w maszynę,
w tempie szalonym.
Patrzę na wskazówki.
Za mocno wychylone

#10 Woytas

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 47 postów
  • Na FM od: 03 kwiecień 2003
  • Skąd:Toruń

Napisano śro, 16 kwi 2003 - 21:24

Dobry pomysł z tymi gaźnikami u mnie akurat wina leżała po stronie membrany. Co do spalania paliwa to moja potrafi wciągnąć nawet 10l/100 ale to dzięki dynojetom. co do świec do stosuj się do wskazań Mikoch-a platynowe lub irydowe inne sobie odpuść.
A tak poza tematem z kąd jesteś Mikoch?

#11 mikoch

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • HALO Szczecin
  • 33 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 16 kwiecień 2003
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:obecnie Honda VTR 1000SP2

Napisano czw, 17 kwi 2003 - 17:56

Mieszkam w Szczecinie mam czerwoną VTR1000F z układem wydechowym MIG bez homologacji :twisted: ale niezbyt głośny (karbonowy puszczony górą a"la Ducati) Do tego jeszcze K&N ale dyno jet sobie odpuściłem ze względu na spalanie. Przy normalnej jeździe pali około 7,5 l/100.
Pozdrawiam Mikoch.
Wtulony w maszynę,
w tempie szalonym.
Patrzę na wskazówki.
Za mocno wychylone

#12 Woytas

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 47 postów
  • Na FM od: 03 kwiecień 2003
  • Skąd:Toruń

Napisano czw, 17 kwi 2003 - 19:12

Z tymi dynojetami to tak jest najlepiej mieć mechanika który codziennie będzie je regulował w zależności od temperatury powietrza, ciśnienia i wilgotności :roll: . Ja mam też karbonowe Migi puszczone górą i K&N, motocykl był kupiony w Polskim salonie i spisuje się rewelacyjnie. Na trasie potrafi nawet mnie zadziwić i spalić ok.6l. Ale wystarczy troszkę ją pogonić na jednym kole i dyszka gwarantowana. Co do jazdy na kole to jest the best na drugim biegu bez problemu.
Pozdrawiam.

#13 mikoch

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • HALO Szczecin
  • 33 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 16 kwiecień 2003
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:obecnie Honda VTR 1000SP2

Napisano pią, 18 kwi 2003 - 18:08

No fakt. Gumy wychodzą całkiem niechcący. Ot walnij po gazie i świeca. Mam pytanko: czy prędkościomierz u ciebie też tak strasznie przekłamuje?? U mnie conajmniej 10km/h w górę 8O . jeszcze co prawda muszę sprawdzić jedną rzecz ale spotkałem się w prasie zagranicznej z podobnymi opiniami. No i obrotomierz tak strasznie wołowato się podnosi.
Mikoch
Wtulony w maszynę,
w tempie szalonym.
Patrzę na wskazówki.
Za mocno wychylone

#14 Woytas

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 47 postów
  • Na FM od: 03 kwiecień 2003
  • Skąd:Toruń

Napisano pią, 18 kwi 2003 - 21:50

Co do prędkościomierz to tak naprawdę to powiedzą Ci z drogówki :wink: . Albo przekłamuje w VTR albo u kumpla który jedzie obok, no chyba że jedzie się w szeregu 5 moto a tylko u Ciebie prędkość jest inna, chyba każdy moto ma jakieś odchyły. Obrotościomierz chodzi normalnie to porostu widlak a nie rzędówa.

#15 mikoch

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • HALO Szczecin
  • 33 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 16 kwiecień 2003
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:obecnie Honda VTR 1000SP2

Napisano nie, 20 kwi 2003 - 11:49

Ci z drogówki właśnie mi powiedzieli że jechałem 95 a można było 60 :lol: no i na dodatek łykałem jakiegoś katamarana na zakazie wyprzedzania :twisted: Więc zaczęło się od 500zł i 11p. a skończyło się na : Dobra jedź sam mam kawe zx9r (serio!!) :) więc jestem 500 do przodu i nadal czyste konto!! Mimo że latam juz od 16 lat. Sęk w tym że jak mnie ustrzelili to nie patrzyłem na prędkościomież :wink:

Pozdrowionka Mikoch
Wtulony w maszynę,
w tempie szalonym.
Patrzę na wskazówki.
Za mocno wychylone

#16 Przemas

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 95 postów
  • Na FM od: 26 listopad 2002
  • Skąd:Wodzislaw Slaski

Napisano pon, 14 cze 2004 - 16:06

mam pytanie - ogladam gielde czesto i widze ze vtr stoja dosc nisko z cena.
co jest tego przyczyna? moze sa chu*owe? a moze po prostu sa tanie ? ktos z was wie?

#17 Spidi

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 868 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 13 styczeń 2004
  • Skąd:Białystok
  • Motocykl:'13 Berg FE 450

Napisano pon, 14 cze 2004 - 17:50

Ale mówisz chyba o VTR "Firestorm" bo SP1 i SP2 są raczej dosyć egzotyczne i drogie(ceny wywyoławcze są wysokie ale zazwyczaj idą sporo taniej bo są problemy z ich sprzedażą- poprostu ludkowie wychodzą z założenia że za taką sume mogą kupić młodszego Fire'a...).

Ja sie Firestormach nie wypowiadam bo nie znam tego moto ale SP1 i SP2 to bardzo fajne i ciekawe motorki- jeden kumpel jeździł takim sporo czasu(teraz chyba sprzedaje) a drugi niedawno kupił i uważam że to świetne motorki ale dla wprawnego szofera. W dobrych rękach wiele potrafią no i są na naszym polskim podwórku dość rzadkie i egzotyczne... 8)

#18 Wicher

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 996 postów
  • Na FM od: 05 styczeń 2004
  • Skąd:Ruda Śląska/Zabrze

Napisano pon, 14 cze 2004 - 18:31

Witam !!!

Faktycznie VTR 1000 Firestorm stoją w ogłoszeniach bardzo korzystnie jeżeli chodzi o cenę. Co prawda nie szukam takiego motocykla, ale również zwróciłem na to uwagę i nieco mnie to dziwi.

Może dzieje się tak z tego względu,że motocykl ten jest chyba rzadko spotykany, a raczej nie należy do pokroju tych "popularnych" i nie cieszy się dużym wzięciem:D

Kiedyś na zlocie rozmawiałem z właścicelelem żółtej VTR-y i koleś bardzo sobie chwalił. Wygląd motocykla sugeruje jego sportowe zacięcie,ale koleś miał zamontowane trzy kufry GIVI i jeździł sobie tym sprzętem po europie, co świadczy chyba tez o nieco turystycznym zacięciu:DDodatkowo zamontowane miał dwa akcesoryjne kominy MIG.Jak odpalił tą widlastą dwójkę, to aż serce mi zadrżało i powiedziałem, ze fajnie mruczy:)
Właściciel dodał: I fajnie grzeje ;)

#19 Spidi

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 868 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 13 styczeń 2004
  • Skąd:Białystok
  • Motocykl:'13 Berg FE 450

Napisano pon, 14 cze 2004 - 22:49

Firestorm miał być z złożenia ducati-killerem(podobnie jak Suka TL1000S), miało to być moto z wykopem i zrobione w podobnym stylu z grzmiąca Vką...
Niestety nie do końca sie to udało i tak z VTRa wyszedł całkiem przyjazny motocykl sportowo-turystyczny(bo śmiało można go wykorzystywac do takich ceklów jak dalsze podróże) i zabrakło mu charakteru chyba, czegoś co mogłoby mu rzeczywiście pozwolic skopać tyłek dukatom... zabrakło wykopu!
To samo tyczy sie TL1000S choć ten był odrobine bardziej czadowy ale to też nie było to... potem powstały odpowiednio VTR SP i TL R i te motorki miały już prawdziwy POWER inaprawde są zuepłnie inną bajką...

#20 Woytas

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 47 postów
  • Na FM od: 03 kwiecień 2003
  • Skąd:Toruń

Napisano śro, 16 cze 2004 - 08:57

Jeżeli chodzi o niską cenę oferowanych VTR-ek to proponuje żebyści pojechali zobaczyć te sprzęty. Jak ja szukałem dobrej VTR to nie jedno widziałem i nawet wtedy ta niska cena była za wysoka jak za takiego kasztana. Ale oczywiście nie ma reguły można czasami kupić dobry sprzęt za rozsądne pieniądze.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |