Skocz do zawartości


Zdjęcie

K 1300 GT, k1300gt


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#21 Hubert

    Spec - Podróżnik

  • Forumowicze
  • 448 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 07 czerwiec 2004
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:B12, Norton ES2

Napisano nie, 17 paź 2010 - 10:01

Już założone Z6

#22 pepekvt

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 65 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 27 wrzesień 2010
  • Skąd:Racibórz
  • Motocykl:Yamaha thunderace 1000

Napisano nie, 17 paź 2010 - 18:40

że BMW jest takie awaryjne to nie wiedziałem

#23 wiesiek74

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 20 postów
  • Na FM od: 20 wrzesień 2015
  • Skąd:Czarna Kolonia
  • Motocykl:Vtx 1300 c

Napisano nie, 07 sty 2018 - 22:20

Witam.

Bardzo proszę wszystkich użytkowników BMW  K 1300 GT o opinie na temat użytkowania motocykla. Czytałem o testach K 1300 GT i porównywaniu z innymi markami. Przedstawiano w nich pozytywny obraz tego modelu BMW. Powodem jest zamiar zakupu K 1300 GT na ten sezon. Dzięki za każde opinię.

Pozdrawiam wiesiek74.



#24 Quanti86

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 166 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 grudzień 2012
  • Skąd:Hasselt
  • Motocykl:Yamaha xj600

Napisano pon, 08 sty 2018 - 10:00

Chętnie poczytam, bo sam w tym roku szukam turystyka w Alpy.
Z tego co KS pisał najlepiej roczniki 2007 w górę.

#25 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano pon, 08 sty 2018 - 10:10

Witam.

Bardzo proszę wszystkich użytkowników BMW  K 1300 GT o opinie na temat użytkowania motocykla. Czytałem o testach K 1300 GT i porównywaniu z innymi markami. Przedstawiano w nich pozytywny obraz tego modelu BMW. Powodem jest zamiar zakupu K 1300 GT na ten sezon. Dzięki za każde opinię.

Pozdrawiam wiesiek74.

 

 

Tu raczej duzo opini nie znajdziesz, proponuje wejsc na Forum BMW - znajdziesz w necie, linka nie posiadam bo kilka lat po zmianie administratora zllem to Forum cieplym moczem, mimo, ze ludzie fajni byli.

 

:crossy:



#26 Quanti86

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 166 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 grudzień 2012
  • Skąd:Hasselt
  • Motocykl:Yamaha xj600

Napisano pon, 08 sty 2018 - 12:29

KS ile na oko wychodzi roczny serwis?
Mam tu na myśli sama eksploatację, bez żadnych "niespodzianek" ;)

#27 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano pon, 08 sty 2018 - 13:44

Service uzalezniony jest od przebiegu. 40000 bedzie drozszy niz 20 000 .Im wiecej KM tym drozej moze wyniesc. Za 20 000 km placilem w K1200 niecale 200,- €. Tyle, ze za 10 000 km Fus w Gdyni chcial cos ponad 500,- €  wiec Co kraj to obyczaj  :icon_mrgreen:

 

Roznc cenowych meidzy 1200 a 1300 w Niemczech niema

 

:crossy:


Użytkownik ks-rider edytował ten post pon, 08 sty 2018 - 14:01


#28 Quanti86

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 166 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 grudzień 2012
  • Skąd:Hasselt
  • Motocykl:Yamaha xj600

Napisano pon, 08 sty 2018 - 14:22

Service uzalezniony jest od przebiegu. 40000 bedzie drozszy niz 20 000 .Im wiecej KM tym drozej moze wyniesc. Za 20 000 km placilem w K1200 niecale 200,- €. Tyle, ze za 10 000 km Fus w Gdyni chcial cos ponad 500,- €  wiec Co kraj to obyczaj  :icon_mrgreen:
 
Roznc cenowych meidzy 1200 a 1300 w Niemczech niema
 
:crossy:

Popytam się ile w Belgii te serwisy kosztują. Jak coś to będę wpadać do Niemiec :D
Tam jest chyba coś takiego jak duży i mały przegląd. Jak za mały 200€ to znośne.

Takie coś mi chodzi po głowie:
https://www.autoscou...53-e350040a8d7d

Sprzedawca daje rok gwarancji to chyba wiedzą co sprzedają :D

#29 filipr

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2731 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 10 czerwiec 2008
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Yamaha R6

Napisano pon, 08 sty 2018 - 15:03

Tak jak w K1300S wadliwe są zespoły przycisków przy kierownicy. Bywa to mega upierdliwe. Znam kilka przypadków awarii tych przełączników. Nawet w moim K1300S padł, ale na szczęście nie mogłem tylko przełączać funkcji "info". Natomiast:

- jednemu kumplowi ww K1300S killer switch zgasił moto przy wyjściu na prostą startową na torze Poznan (bardzo niebezpieczna sytuacja)

- drugiemu w K1300GT nie pozwolił odpalić i wrócić na kołach z weekdnu nad morzem. 

Po prostu te przełączniki są wadliwe i tyle. 

 

Pozdr.

F.



#30 Quanti86

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 166 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 grudzień 2012
  • Skąd:Hasselt
  • Motocykl:Yamaha xj600

Napisano pon, 08 sty 2018 - 15:45

Tak jak w K1300S wadliwe są zespoły przycisków przy kierownicy. Bywa to mega upierdliwe. Znam kilka przypadków awarii tych przełączników. Nawet w moim K1300S padł, ale na szczęście nie mogłem tylko przełączać funkcji "info". Natomiast:
- jednemu kumplowi ww K1300S killer switch zgasił moto przy wyjściu na prostą startową na torze Poznan (bardzo niebezpieczna sytuacja)
- drugiemu w K1300GT nie pozwolił odpalić i wrócić na kołach z weekdnu nad morzem. 
Po prostu te przełączniki są wadliwe i tyle. 
 
Pozdr.
F.

Z tym killswitchem to lipna sprawa szczególnie w zakrętach czy przy wyprzedzaniu... Ciekawe może są specjalne wytyczne do garażowania, bo być może postoi za dużo na zewnątrz i elektronika zaczyna szaleć.

Swoją drogą to widziałem też inny bajer z tymi przełącznikami mianowicie za cholerę nie dało się zgasic bmki. Nawet killswitch-em :D

Użytkownik Quanti86 edytował ten post pon, 08 sty 2018 - 15:46


#31 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano pon, 08 sty 2018 - 20:57

Poszli kuswa nie w tym kierunku co powinni. Stare przelaczniki byly zajefajne a nowe, no coz. Z moich znajomych nikt z tym probleow niema. 

 

Quanti, nie pchal bym sie juz w 1200, dolozyl bym i kupil  K 1300, duzo lepsiejszy model. Kumpel ma nawet do sprzedania K 1200 GT ale tez nie wiadoo kiedy bo lasi sie na nowa F 850 GT a ta podobno ma wyjsc w 2019.

 

:crossy:



#32 filipr

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2731 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 10 czerwiec 2008
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Yamaha R6

Napisano pon, 08 sty 2018 - 21:19

To nie jest wina sposobu działania przełączników, tylko pewnie jakiegoś dziadowskiego ich wykonania. Nie tylko killswitch pada, inne przełączniki też.

Pozdr.
F.

#33 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano pon, 08 sty 2018 - 22:52

Popytam się ile w Belgii te serwisy kosztują. Jak coś to będę wpadać do Niemiec :D
Tam jest chyba coś takiego jak duży i mały przegląd. Jak za mały 200€ to znośne.

Takie coś mi chodzi po głowie:
https://www.autoscou...53-e350040a8d7d

Sprzedawca daje rok gwarancji to chyba wiedzą co sprzedają :D

 

Z Belgi do Niemiec daleko nie masz, a swoja droga to jestem ciekawy gdzie sprzeciory sa tansze w BEL czy DE

 

:crossy:






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |