Skocz do zawartości


Zdjęcie

K 1300 GT, k1300gt


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano pią, 17 wrz 2010 - 12:18

Tym razem testu dlugodystansowego niema, ten zamieszcze za dwa tygodnie. Bedzie napewno "wesolo" zwlaszcza dla krytykow. 1300 GT dojechala juz do 50 000 km celu z dwoma awariami silnika icon_mrgreen.gif

P.S. nie wszystko co nowe znaczy lepsze icon_mrgreen.gif

crossy.gif

Użytkownik ks-rider edytował ten post pią, 17 wrz 2010 - 12:19


#2 grzegorz9139

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 661 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 01 marzec 2008
  • Skąd:Berlin/Zlotów
  • Motocykl:GSF 1250SA

Napisano pią, 17 wrz 2010 - 17:29

Co? Drugi raz tez kosz sprzeglowy sie urwal i wyprzedzil motocykl?

#3 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano pią, 17 wrz 2010 - 17:31

Cytat(grzegorz9139 @ 17.09.2010 - 17:29) Wyświetl post

Co? Drugi raz tez kosz sprzeglowy sie urwal i wyprzedzil motocykl?


Tego to niewiem, ale jak wyzej jak sie dowiuem to dam znac, he, he

crossy.gif

#4 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano śro, 06 paź 2010 - 18:50

Siemka !

Jak zwykle krotko i na temat.

5 000 km – silnik nie startuje
7 275 km – przyciski na kierownicy odmawiaja posluszenstwa
10 678 km - opony BT 020“UU“
16 115 km – opony Metzeler Z6
19 850 km – tarcze sprzegla, przelacznik tempomatu, zamek kufra wymieniono
24 766 km – rozbicie kosza sprzegla, calkowita awaria silnika, wymiana silnika na nowy, wymiana tylnej tarczy hamulcowej i tylnych klockow hamulcowych
27 765 km – wymiana opon BT 020 „UU“
34 070 km – wymiana opon BT 020 „UU“
36 012 km – Wymiana zepsutej kanapy – podgrewanie siedzenia / kanapy
36 730 km – wymiana walu korbowego, pannewek, bolcow laczacych korbowod z tlokami ( polskiej nazwy nieznam moze ktos podpowie jak to jest po polskiemu )
37 990 km – opony BT 020 „UU“
39 400 km – nierowne obroty na biegu jalowym, po wykasowaniu bladow OK
39 542 km – wymiana klockow hamulcowych, przod i tyl.
41 892 km – wymiana zamku kufra
44 953 km – Opony BT 020 „UU“
46 336 km wlacznik rozrusznika, naped tylnego kola

Podsumowanie

Lipa na calej lini. Po rozbiciu kosza sprzegla ani Redakcja ani BMW nie bylo w stanie wskazac przyczyny. Uszkodzone panewki i lozyska mogly by byc spowodowane brudem / zanieczyszczeniami ktore znaleziono w zbiorniczku oleju. Mozliwe, ze gdyby wyczyszczono go po pierwszej awari do drugiej by nie doszlo, mozliwe jednak nie wykluczone.

Jedyne dodanie sobie animuszu to listy uzytkownikow ktore mowia, ze z takim problemem model spotyka sie poraz pierwszy. Czzy to prawda, hmmm, ocenia uzytkownicy. Jedno co redakcja potwierdza to,to, ze motocykl cieszyl sie najwieksza popularnoscia w uzytkowaniu.

Wszystko to jednak nie gra roli w rankingu w ktorym K 1300 GT zajela przedostatnie 27 – me miejsce. ( miedy ducati 999 a Ducati 1098. Jestem zdania, ze przy nastepnym kwestionowaniu wiarygodnosci przeprowadzanych testow fan'i podejda do tematu bardziej obiektywnie.

Jak widac nie zawsze najlepszy motocykl na swiecie wygrywa dlugodystansowy test, pozostaje wiec pytanie czy jest on najlepszym motocyklem swiata ?

crossy.gif

Użytkownik ks-rider edytował ten post czw, 07 paź 2010 - 10:07


#5 przemek96

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2560 postów
  • Na FM od: 30 maj 2008
  • Skąd:Wwa
  • Motocykl:Heretyk Buła i Gruz

Napisano śro, 06 paź 2010 - 18:58

No to grubo ... ale dalej będę twierdził że BMW robi trwałe motocykle.

#6 Piotr Dudek

    Moderator FM

  • Błękitny Szlak
  • 9135 postów
  • Wiek: 67
  • Na FM od: 13 wrzesień 2004
  • Skąd:Sosnowiec
  • Motocykl:HONDA CB 250 K0, CB250G

Napisano śro, 06 paź 2010 - 19:02

5 000 km – silnik nie startuje
7 275 km – przyciski na kierownicy odmawiaja posluszenstwa
10 678 km - opony BT 020“UU“
16 115 km – opony Metzeler Z6
19 850 km – tarcze sprzegla, przelacznik tempomatu, zamek kufra wymieniono
24 766 km – rozbicie kosza sprzegla, wymiana silnika na nowy, (taka awaria eliminuje motocykl z dalszych testów)wymiana tylnej tarczy hamulcowej i tylnych klockow hamulcowych
27 765 km – wymiana opon BT 020 „UU“
34 070 km – wymiana opon BT 020 „UU“
36 012 km – Wymiana zepsutej kanapy – podgrewanie siedzenia / kanapy
36 730 km – wymiana walu korbowego, pannewek, bolcow laczacych korbowod z tlokami ( polskiej nazwy nieznam moze ktos podpowie jak to jest po polskiemu )(sworzeń tłokowy)
37 990 km – opony BT 020 „UU“
39 400 km – nierowne obroty na biegu jalowym, po wykasowaniu bladow OK
39 542 km – wymiana klockow hamulcowych, przod i tyl.
41 892 km – wymiana zamku kufra
44 953 km – Opony BT 020 „UU“
46 336 km wlacznik rozrusznika, naped tylnego kola

w serwisie wymieniono wał korbowy nie wymieniając pompy oleju (ciekawa praktyka)
W czasie testów na DRUGIM silniku wał korbowy wytrzymał aż 12000 km ???
czyżby zapmnieli jak produkować trwałe motocykle?


Cytat(przemek96 @ 06.10.2010 - 20:58) Wyświetl post
No to grubo ... ale dalej będę twierdził że BMW robi trwałe motocykle.


błąd gramatyczny
powinno być : robili - czas przeszły dokonany biggrin.gif

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

#7 DEALER

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 233 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 09 grudzień 2008
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:ZX10R

Napisano śro, 06 paź 2010 - 19:07

Słabo to wygląda......o ile awaria przełączników czy wykasowanie błędów nie jest awarią dyskwalifikującą pojazd o tyle 2 poważne ingerencje w mechanikę silnika to zdecydowane przegięcie....tym bardziej,że BMW nie jest marką z niższej półki cenowej....


93!


#8 motoivan

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 488 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 11 grudzień 2008
  • Skąd:Stolica/Zacisze
  • Motocykl:CBF 1000 T

Napisano śro, 06 paź 2010 - 19:24

Będziesz Miał Wydatki .

#9 cubamen

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 498 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 04 marzec 2006
  • Skąd:Wejherowo
  • Motocykl:V road muscle DL1000

Napisano śro, 06 paź 2010 - 19:26

szok icon_eek.gif

#10 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano śro, 06 paź 2010 - 21:02

Cytat(Piotr Dudek @ 06.10.2010 - 19:02) Wyświetl post

36 730 km – wymiana walu korbowego, pannewek, bolcow laczacych korbowod z tlokami ( polskiej nazwy nieznam moze ktos podpowie jak to jest po polskiemu )(sworzeń tłokowy)

w serwisie wymieniono wał korbowy nie wymieniając pompy oleju (ciekawa praktyka)


Testerzy zadali przedluzenia testu do 75 000 km ale Redakcja na to nie poszla, a szkoda.

Piotr, jak widzisz i w "takiej" firmie ludzie rpbia bledy i podchodza do zagadnienia po lebkach. ( Sam tez bylem tego ofiara ). Dali ciala i tyle, O ile mialem ochote przesiasc sie teraz na K 1600 Gt tak jednak to sobie chyba odpuszcze, przynajmniej przez nastepne trzy lata, o ile nie wogole.

crossy.gif


#11 Dr.Artur

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1014 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 29 maj 2009
  • Skąd:SATANISTYCZNA PUSTKA UMYSŁOWA
  • Motocykl:RC8 i GSX 1300R

Napisano czw, 07 paź 2010 - 07:20

Cytat

Testerzy zadali przedluzenia testu do 75 000 km ale Redakcja na to nie poszla, a szkoda.



dlaczego chcieli przedluzenia?

swoja droga tych awarii troche sporo zeby nie powiedziec bardzo duzo

Użytkownik Dr.Artur edytował ten post czw, 07 paź 2010 - 07:21


#12 chorcio

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • H-D
  • 703 postów
  • Na FM od: 04 marzec 2005
  • Skąd:Głogówek/opolskie
  • Motocykl:Heritage Softail, Electra

Napisano czw, 07 paź 2010 - 08:10

Artur z pewnością dlatego, że wymienili silnik przy 25tyś, a test ma pokazać pełne 50 tyś dla silnika i reszty motocykla. Jednak co do "usterek" to nizła jazda.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest  Electra i Softail Springer - malina. :wub:


#13 Hun996

    MOTONITA - leżący na baku

  • M.G.H.
  • 1434 postów
  • Na FM od: 31 marzec 2005
  • Skąd:Frontera
  • Motocykl:XL1000 "Varan"

Napisano czw, 07 paź 2010 - 09:28

Cytat(Piotr Dudek @ 06.10.2010 - 21:02) Wyświetl post

powinno być : robili - czas przeszły dokonany biggrin.gif

Lepsze jest wrogiem dobrego: o takiej serii usterek nigdy nie słyszałem w przypadku K1200GT

#14 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano czw, 07 paź 2010 - 10:06

Cytat(Dr.Artur @ 07.10.2010 - 07:20) Wyświetl post

dlaczego chcieli przedluzenia?



Cytat(chorcio @ 07.10.2010 - 08:10) Wyświetl post

Artur z pewnością dlatego, że wymienili silnik przy 25tyś, a test ma pokazać pełne 50 tyś dla silnika i reszty motocykla. Jednak co do "usterek" to nizła jazda.


Dokladnie tak.

crossy.gif


#15 grzegorz9139

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 661 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 01 marzec 2008
  • Skąd:Berlin/Zlotów
  • Motocykl:GSF 1250SA

Napisano czw, 07 paź 2010 - 16:07

Po za tym opisywanym wypadkiem rozwalenia kosza sprzeglowego czytalem o drugim takim przypadku.
Pozdro

#16 lepi

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 238 postów
  • Na FM od: 13 kwiecień 2005
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:TA

Napisano czw, 07 paź 2010 - 16:58

Cytat(Piotr Dudek @ 06.10.2010 - 19:02) Wyświetl post

błąd gramatyczny
powinno być : robili - czas przeszły dokonany biggrin.gif


robili to raczej niedokonany
najlepiej brzmi zaprzeszły: robili byli smile.gif

Co do testu to faktycznie kupa. Wymiany silnika szkoda komentować. Poza tym te włączniki, nawet zamek kufra dwa razy banghead.gif

#17 drex

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 180 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 25 lipiec 2006
  • Skąd:Chludowo/Wielkopolska
  • Motocykl:BMW K1300S & K1300R

Napisano pią, 08 paź 2010 - 09:42

Cytat(ks-rider @ 17.09.2010 - 17:31) Wyświetl post

Tego to niewiem, ale jak wyzej jak sie dowiuem to dam znac, he, he

crossy.gif


Kolego a powiedz mi jak Twoja K1200S ?? Ja cały czas w przymiarkach do nowej eSki ale po tescie GTeka to sie przeraziłem, przecież to ma ten sam piec....

#18 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano pią, 08 paź 2010 - 15:51

A dziekuje, moja ma sie dobrze. Co prawda przebieg maly. W zeszlym roku teestowalem K 13300 S jednak po tescie sobie odpuscilem, za duzo kasy za malo plusow w stosunku do K 1200 S. Pozatym po nauczce jaka dostalem uzytkujac pierwszy model K 1200 S ktora gasla na wolnych obrotach i mimo 8 - miu uupdate'ow nikt nie mogl sobie z nia poradzic ( w dodatku bylo servo do hamulca - co sprawialo, ze przy zgasnieciu cieeeeezko bylo hamowac ) z ciezkim sercem sprzedalem i kupilem model 2007 ktory jest juz zupelnie innym motocyklem.

K 1300 bedzie napewno dobrym motoocyklem ale conajmniej po dwoch latach od wypuszczenia pierwszego modelu, tyle mniej wiecej potrzebuje BMW aby pozbyc sie chorob dzieciecych, przykro tylko, ze na koszt klieta.

Chcesz nie miec problemow, wez model K 1200 GT i po problemie ( ale od conajmniej 2007 r ).

crossy.gif

#19 Hubert

    Spec - Podróżnik

  • Forumowicze
  • 448 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 07 czerwiec 2004
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:B12, Norton ES2

Napisano czw, 14 paź 2010 - 18:01

K 1200 gt, rocznik 2008
Kupiony w tym roku, obecny stan licznika 13 tys. Zrobiłem na nim 10 tys.
Jedyny problem nie wynikający z serwisu - zużyły się opony (BT 020) icon_biggrin.gif
Poza tym mam wrażenie, że przy serwisie chceili wymienić płyn w układzie sprzęgła, odessali, ale nie dolali nowego. Po napełnieniu i odpowietrzeniu stan płynu stabilny, wszystk odziała bez problemu.
Innych problemów, odpukać, nie stwierdzono. I tego się trzymajmy, Wysok Sądzie icon_twisted.gif

#20 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano czw, 14 paź 2010 - 21:15

Cytat(Hubert @ 14.10.2010 - 18:01) Wyświetl post

Jedyny problem nie wynikający z serwisu - zużyły się opony (BT 020)



Zafunduj sobie moze

1. Pirelli Angel ST
2. Matzeler Z8
3. Metzeler Z6

crossy.gif




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |