Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

River 600


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Madzy

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 2 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 16 maj 2010
  • Skąd:Pomorze
  • Motocykl:Cagiva River

Napisano nie, 16 maj 2010 - 21:02

Wszystkim przeszłym, przyszłym i obecnym posiadaczom, miłośnikom tego modelu dedykuję ten temat i zapraszam do dyskusji!

#2 jurjuszi

    MOTONITA - płonąca guma

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 1817 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 25 kwiecień 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Sieczkarnia ST2

Napisano wto, 01 cze 2010 - 06:52

Ja miałem River 500 i byłem bardzo zadowolony. Zrobiłem nią ok 18.000 km bez większych problemów, więc w sumie nie mam wiele do powiedzenia na temat awaryjności itp. Moto fajne, wygodne, dobrze się prowadzi, sztywne w zakrętach.

pozdr
"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)
"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

#3 bikerzpoludnia

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 29 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 09 czerwiec 2010
  • Skąd:malopolska
  • Motocykl:cagiva navi w16

Napisano czw, 17 cze 2010 - 18:09

Cytat(Madzy @ 16.05.2010 - 23:02)  

Wszystkim przeszłym, przyszłym i obecnym posiadaczom, miłośnikom tego modelu dedykuję ten temat i zapraszam do dyskusji!



Stanowczo odradzam!!! Chyba, ze ktos jest na punkcie wloszczyzny takim samym wariatem jak ja. Posiadam od dwoch lat W 16 Militare z takim samym silnikiem Rotaxa. Przegladajac Allegro zauwazylem, ze prawie wszystkie wystawiane tam motorki maja uszkodzony rozrusznik. Naprawa tego ustrojstwa opiewa na niebagatelna kwote, po prostu szok! Sam rozrusznik to 1200pln, do tego sprzeglo jednokierunkowe, jakies kola zebate etc. Do naprawy zamowilem nowe Mitasy, wymiane oleju itp i koszt calosci to ponad 3500pln. Zapomnialem wczesniej nadmienic, ze ta przypadlosc z rozrusznikiem mnie tez sie przytrafila. Mozna wprawdzie odpalac noznie, ale sqrwiel niesamowicie kopie, malo nogi nie zlamie. Poniewaz moto stoi na warsztacie 1,5 miecha, slonce wali w czache i czlowiek glupieje bez smigania postanowilem kupic nastepna Cagive, tym razem wybor padl na Navigatora z serduchem od Suzi DL 1000. To jest dowod na moj kompletny idiotyzm o czym napisalem w 1 zdaniu. Musze chyba sie udac do jakiegos specjalisty od chorob niesomatycznych. Majac powyzsze na uwadze mlody kolego lepiej zrobisz kupujac jakas XL, DR, XT lub KLR.Poniewaz jest to moj pierwszy post na tut. Forum wiec witam serdecznie wszystkich uzytkownikow, a ADM informuje, ze jestem 20 lat starszy niz podalem na formularzu zgloszeniowym, poniewaz 3 krotnie wpisujac prawdziwa date nie moglem sie zarejestrowac. Dopiero po odmlodnieniu wszystko zadzialalo.

#4 mx-wulkan

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • E.K.G.
  • 36 postów
  • Wiek: 55
  • Na FM od: 27 styczeń 2006
  • Skąd:Ostrów Wlkp
  • Motocykl:XTZ 750

Napisano pią, 18 cze 2010 - 18:45

Navigator to świetny motocykl.Miałem takiego rocznik 2001 koła szprychowe.
Motocykl z dobrymi zawieszeniami,fajny do dalekiej turystyki jak i poszalenia na miescie.Lżejszy od DL i Viadra.
Mój miał przejechane przeszło 60000km i nie było z nim zadnych problemów.No i ten silnik od TL 1000 dostraczał niezłych wrazeń:)
Po Navigatorze zadne turystyczne enduro typu Africa,Transalp,XTZ 750 nie jedzie icon_sad.gif

Użytkownik mx-wulkan edytował ten post pią, 18 cze 2010 - 20:35


#5 bikerzpoludnia

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 29 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 09 czerwiec 2010
  • Skąd:malopolska
  • Motocykl:cagiva navi w16

Napisano pią, 18 cze 2010 - 20:02

milo czytac, ze ujezdzales navigatora, mnie tez spasowal i przysparza wiele radosci choc faworytem byl caponord ale ze wzgl. na kase przepadl bo chcialem sobie zostawic w16 w wyjatkowej wojskowej wersji mam pewien problem i bylbym wdzieczny za odpowiedz otoz przy zmianie obciazenia troche szarpie przy lancuchu czy to wina zestawu napedowego czy amortyzatora gumowego przy piascie o ile taki jest czy tez ten typ tak ma i starac sie z tym zyc? na innych forach podaja, ze mozna zastosowac wieksza zebatke w tylnym kole, wtedy moc przekazywana jest bardziej lagodnie ale nie wiem czy cos by to dalo bo przy przymknieciu gazu [czyli w druga strone] tez szarpie; musze sie z tym wziac za bary moze cos wymysle pozdrawiam

#6 sr500

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 29 listopad 2011
  • Skąd:Iława
  • Motocykl:Cagiva RIVER

Napisano śro, 15 sie 2012 - 09:04

Witam
Czy zaglądają tutaj ludzie którzy dosiadają Rver 600?

#7 LORD VADER

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2641 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 15 maj 2006
  • Skąd:zadupie
  • Motocykl:kaczka / CZ600V Transalp

Napisano nie, 17 sie 2014 - 17:53

Zazwyczaj to nie kwestia rozruchaja tylko sprzęgiełka i jego bieżnii . Do Rotaxa V990 dałem cos koło 170EUR za nowiutkie bieżnie  z wysyłką (u greka motopissaris - troche sie pierdolił z tym zamówieniem , ze 3 tygodnie ) a samo sprzęgiełko przypasowało IDEALNIE  z FZ1 2005 (prawie wszystkie starsze  litry Yamahy po 2001 też- patrzec po nr. kat. )  za 50zł . Klamoty mozna dorwać też w niemieckim sklepie online , nie pamiętam nazwy .Do Riverki pewno podobnie wyjdzie. 

 

Wiosną był jeden taki co mu pomagałem remont online zrobic ale chyba poległ (stawiam na uwalony moduł).


Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D 


#8 bartekdgr

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 37 postów
  • Wiek: 21
  • Na FM od: 11 lipiec 2012
  • Skąd:DGR
  • Motocykl:Kawasaki KLR 600

Napisano pon, 27 kwi 2015 - 16:44

siema wiec odkopuje temat bo mam maly problem. cagiva stanela. wiec tak nie bylo iskry wymienilem modul. iskra jest lipowata ale jest. zmienilem 3 cewki napewno sprawne tez moto nie pali (tzn juz prawie zalapuje ale cos ja boli) magneto ok sprezanie tez luzy ustawione pod serwisowke paliwo okej klin tez okej. teraz zostaja 2 opcje 

A moduł ktory ktos mi przyslał uszkodzony 

B zle ustawiony rozrząd.

Co do rozrzadu punkt A na magnecie pokrywa sie z gmp i krzywkami w doł (kropki na zebatce rozradu rowno z plaszczyzna glowicy) sa jeszcze punkty Ti B .

A moduł moze byc uszkodzony ?daje iskre lipna ale daje .Dzieki za pomoc 



#9 LORD VADER

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2641 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 15 maj 2006
  • Skąd:zadupie
  • Motocykl:kaczka / CZ600V Transalp

Napisano pon, 27 kwi 2015 - 17:40

Sprawdź na lampie gdzie jest iskra i czy pokrywa się z tym co w manualu .Nie wiem czy wszystkie lampy tak mają ale niektóre nie błysną jeśli iskra nie przeskoczy , samo pojawienie się WN nie wystarczy - to może dać odpowiedź czy iskra jest również wewnątrz cylindra przy wysokim ciśnieniu . Jeśli to ma zapłon wysokonapięciowy to trzeba też zmierzyć cewkę zasilającą czy daje odpowiednio wysokie napięcie (zazwyczaj kilkadziesiąt V , może być nawet powyżej 100 w trakcie pracy ale sprawdź w serwisówce ! ) i ewentualnie do próby zasilić moduł z zewnątrz .

No i w międzyczasie mogłeś uwalić świecę - wyczyścić , wypalić i wypróbowac , ew wymienić .

Jesli układ wypustów na to pozwala to teoretycznie można popróbowac z modułem z chinola ale tylko awaryjnie . 


Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D 


#10 Brzoz3k

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 894 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 14 maj 2014
  • Skąd:Wołomin

Napisano pon, 27 kwi 2015 - 17:41

Może dawać też iskrę w złym momencie, kiedy tłok nie jest w GMP. Akumulator sprawdziłeś? Jest ładowanie?

#11 bartekdgr

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 37 postów
  • Wiek: 21
  • Na FM od: 11 lipiec 2012
  • Skąd:DGR
  • Motocykl:Kawasaki KLR 600

Napisano pon, 27 kwi 2015 - 19:21

Swiec juz kilka podnienialem aku nowe kreci ok. Przy odpaleniu tzn próbie tak jakby lapala ale czegos jej brak. Takze mówię 2 opcje raczej albo zle ustawiony rozrząd lub ten modul felerny. Cewka sprawdzona z serwisowka jest ok

#12 LORD VADER

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2641 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 15 maj 2006
  • Skąd:zadupie
  • Motocykl:kaczka / CZ600V Transalp

Napisano pon, 27 kwi 2015 - 19:32

Tak dla pewości - mówiłem o cewce zasilającej moduł (na uzwojeniu alternatora) , no chyba że to moto ma zasilanie modułu z akumulatora .


Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D 


#13 bartekdgr

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 37 postów
  • Wiek: 21
  • Na FM od: 11 lipiec 2012
  • Skąd:DGR
  • Motocykl:Kawasaki KLR 600

Napisano pon, 27 kwi 2015 - 19:36

Modul jest dc. Czyli zasilanie z magneta.Cewki sprawdzone z serwisowka dziala dla pewności podmienilm bo mialem takie 2 kosze


Użytkownik bartekdgr edytował ten post pon, 27 kwi 2015 - 20:43


#14 Brzoz3k

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 894 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 14 maj 2014
  • Skąd:Wołomin

Napisano wto, 28 kwi 2015 - 11:11

Jesteś pewien, że dc to zasilanie z magneta? AC CDI to zasilanie z magneta, aku to DC CDI.

#15 bartekdgr

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 37 postów
  • Wiek: 21
  • Na FM od: 11 lipiec 2012
  • Skąd:DGR
  • Motocykl:Kawasaki KLR 600

Napisano wto, 28 kwi 2015 - 11:31

Zasilanie jest z Magenta pomylilem sie z ac\dc.stawiam na modul ale ciezko jest dostac sprawny. Ale tak czy owak cchem wykluczycc rozrzad wiec do posiadaczy river canyon i w16 na jakim znaku ustawialiscie rorzad z góry dzieki

Użytkownik bartekdgr edytował ten post wto, 28 kwi 2015 - 12:05


#16 bartekdgr

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 37 postów
  • Wiek: 21
  • Na FM od: 11 lipiec 2012
  • Skąd:DGR
  • Motocykl:Kawasaki KLR 600

Napisano czw, 28 maj 2015 - 19:38

Edit

Znak ma  być na literce A krzywki do dołu i kropki na zębatce rozrządu mają sie pokrywać. Miedzy literka A i t jest niewielka różnica ,lecz na znaku t moto nie wkreca sie na obroty. Do tego miałem uszkodzony moduł miał iskre ale nie w tym momencie co powinien .  



#17 pawcio55

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Na FM od: 17 luty 2015
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Cagiva River 600

Napisano śro, 08 cze 2016 - 21:47

Witam 

Odświeże temat bo jak kolega wyżej napisał "jestem szcześliwym posiadaczem rivera"  :biggrin: i poszukuje rozrusznika na necie cokolwiek jak sie pojawi to znika szybciej jak zostało wystawione. Chciałem zregenerować ale w starym wałku wyrwało mi 2 zęby i cały misterny plan w pizdu. I mam pytanie czy ktos z was ma rozrusznik albo wie gdzie go znajdę, albo nawet stary rozrusznik żebym mógł go zregenerować. Z góry dzięki za odp. 



#18 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3552 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano pią, 10 cze 2016 - 16:19

Słowami klasyka...

 

"... mam 2 wiadomości... o to chodzi, że obie są złe..."

 

Nowych części nie ma i nie będzie...tylko z 2 lub 3 ręki na ebay-u..., cokolwiek się stanie w silniku.. tylko szrot może uratować( znaczy oddanie na szrot...)...



#19 michal19885

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 21 postów
  • Na FM od: 24 styczeń 2016
  • Skąd:Białystok

Napisano czw, 12 lip 2018 - 09:26

Części pasują od innych motocykli. Wystarczy poszukać.

Sprzęgło rozrusznika KTM 584.40.026.000

Rozrusznik Piaggio X9 po dorobieniu adaptera.


http://www.kredytbialystok.pl/

Kredyt hipoteczny, mieszkaniowy, ubezpieczenia. Na zakup mieszkania, budowę domu.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |