Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

najwyższy czas na cos swojego...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 spyra78

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 39 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 11 marzec 2010
  • Skąd:kielce

Napisano pią, 12 mar 2010 - 21:49

Nie bardzo wiedziałem gdzie umieścić swój temat i umieściłem w dwóch miejscach( mam nadz, że moderatorzy mnie nie wyrzucą za to:))...

witam!
jako, ze to pierwszy mój wpis to pozdrawiam wszystkich "majtrekowiczów".
sam właśnie przymierzam sie do zbudowania czegoś od podstaw i szukam gdzie sie da zawsze pomocnych rad.

planuje wszczepić serce od sv1000 w wlasnej konstrukcji ramę z przodu zawieszoną na trapezie(tez wlasnej produkcji) lub na tego typu wahaczu: http://www.bikeexif....oms_rambler.jpg
tył natomiast będzie prawdopodobnie wyglądal na sztywny ale wisiał bedzie na dwóch poprowadzonych przy ramie teleskopach(taki plan), a wszystko na styl taki: http://www.bikeexif....motorcycles.jpg
lub coś w tym stylu: http://vanishingpoin...e-helmet-02.jpg

jeszcze sie nie zdecydowałem ostatecznie.
oczywiście zdaje sobie sprawę, że to niewąskie zadanie taka budowa ale sv już właściwie upatrzony( w całości żeby można było conieco z niego części użyć; hamulce choćby czy okablowanie...)

liczę na odpowiedź kogoś kto już kiedys sam cos zbudował i prowadziło się jak należy:).
projekt otwarty:)
w fazie projektowania:).
pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedzi!

Użytkownik spyra78 edytował ten post pią, 12 mar 2010 - 22:02


#2 _Monter_

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 8788 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 08 marzec 2005
  • Skąd:Giżycko/Steinfeld
  • Motocykl:Mean Streak

Napisano pią, 12 mar 2010 - 21:54

Twoje linki nie działają.

Piekło było pełne więc wróciłem.
lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...


#3 MOC

    MOTOCYKLISTA - jeździec z głową

  • Forumowicze
  • 5535 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 24 marzec 2005
  • Skąd:Wawa/Jastrzebie
  • Motocykl:SOKÓŁ 600 RT

Napisano pią, 12 mar 2010 - 22:03

U mnie dzialaja.

#4 spyra78

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 39 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 11 marzec 2010
  • Skąd:kielce

Napisano pią, 12 mar 2010 - 22:04

takie małe niedopatrzenie.. ale karygodne;).

Już wszystko śmiga!

#5 RudyXJ

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

  • Forumowicze
  • 1971 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 28 styczeń 2006
  • Skąd:Wschowa/Stare Strącze/lubuskie
  • Motocykl:KTM 990 Adventure

Napisano sob, 13 mar 2010 - 15:54

może być ciekawie... A co do silnika to tylko SV ? Jest jeszcze vtr f/sp , interesującą jednostką może też być Twin yamahy od tdm/trx, rzędówa ale po odpowiedniej kastracji fajnie gada. Pzdr.

#6 człowiek z lasu

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Wiek: 53
  • Na FM od: 14 luty 2010
  • Skąd:ostrzeszów

Napisano sob, 13 mar 2010 - 21:19

Witam żucasz się na głębokie wody ,ale takich ludzi podziwiam . Zacznij od przyżądu do robienia ram szkoda że tak daleko bo mam takowy a jest niezbędny by przy spawaniu Ci nie poskręcało i powinieneś mieć dobrą spawarkę migomat lub tiga >180 A .Użyj na ramę rur bezszwowych ja stosuję o średnicy 25 do 32 ścianka 2,5 mm na kołyskę i wahacz, podzbiornikową ok 45 reszta to inwencja twórcza jak masz pytania pisz .
Pozdrawiam buttrock.gif clap.gif

#7 spyra78

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 39 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 11 marzec 2010
  • Skąd:kielce

Napisano nie, 14 mar 2010 - 15:24

fajnie, że się jednak ktos znalazł kto już cos takiego robił:).
byłbym wdzięczny za jakieś foto Twojego przyrządu. Mam na to wszystko jakis pomysł ale oczywiście każda pomoc mile widziana. mam kawałek garażu, a w nim kilka potrzebnych narzędzi więc z wykonaniem nie powinno być problemu...
co do rurek to oczywiście bezszwowe. zastanawiam się nad nierdzewką ale to jeszcze sie zobaczy. mogło by byc ciekawie bez malowania no i oczywiście bez korozji:).
jeśli chodzi o silnik to na początku miała być rzędowa czwórka od xjr 1300, cb 1300(fajna jest też szóstka cbx ale raczej poza zasięgiem chyba) albo xjr1400 ale ostatecznie jednak bardziej podoba mi się dzwięk i wygląd V - nie koniecznie HD. myślałem o intruderze 1400... w ogóle myślałem o różnych rozwiązaniach; min tez BMW..
pdało na sv1000 i chyba tak juz zostanie...
tak czy inaczej niebawem mam zamiar zabrać się do ROBOTY:)...
ale to musi byc fajne uczucie zbudować coś samemu( zdarzyło mi się kilka razy odbudować czy delikatnie przeremontować jakiegoś zabytka ale to nie to saaamo;))...
pozdrawiam! i za każdą odpowiedź dzięki!


#8 pitner

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 91 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 19 listopad 2008
  • Skąd:bojanowo
  • Motocykl:jajko junak

Napisano pon, 15 mar 2010 - 11:40

Witam Powiem szczerze ze bardzo ambitny i trudny projekt sobie wybrałes tym bardziej jeśli to 1 maszyna ale jeśli jestes ambitny w dazeniu do celu to mysle ze wszystko można zrobić. Tak jak juz wspomniał poprzednik potrzebujesz przyrzad do ram cos takiego
http://www.roadking....rzad_do_ram.htm
Ewentualnie moze prosciej było by zlecenie wykonanie ramy przez kogos kto siedzi w temacie posiada taki sprzet spawarki itp No nie wiem wybór nalezy do ciebie.
Odnosnie rurek mozna to zrobic z nierdzewki jak najbardziej pozbyc sie paru problemów wzamian za troszke grosza.
Przed tym wszystkim nalezało by sobie odpowiedziec na pytanie czy motocykl ma słuzyc do jezdzenia czy tylko po to zeby był zawieszenie które chcesz zastosowac jest na pewno wyjatkowe a motocykl który prezentujesz zdobył Mistrzostwo Swiata motocykli
http://www.bikeexif....oms_rambler.jpg
A czesto jak w takich konkursach maszyny nie przejezdzaja nawet km wiec nalezało by sie dowiedziec w jaki sposób te zawieszenie ma pracowac i jakie zadanie ma spełniac czy tylko wizualne czy praktyczne. Co do tyłu to jak najbardziej mozna zamontowac teleskopy lub amortyzatory. Co do serca motocykla to kwestia gustu chodz nie powiem motocykle z sercem Intrudera maja cos w sobie i widziałem juz pare fajnych sprzetów na tym silniku.. Nic wypada życzyc powodzenia i siły wyrtwania w budowie bo napewno ona sie przyda pozdrawiam Pitner

#9 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano wto, 16 mar 2010 - 14:03

Intruder to git sprzęt do przeróbek w ogóle. Niemcy lubią się w to bawić szczególnie. Ale budowa moto na bazie silnika będzie utrudniona z powodu napędu wałem. Sam silnik też jest dość mały gabarytowo więc trudno będzie uniknąć tak szpetnych elementów jak pusta przestrzeń między napędem a tylne kołem itp.Chyba że sprzęt będzie krótki i zwarty, ale w takim razie już lepiej rzeźbić z fabrycznej kołyski ramy Intruza niż rzeźbić wszystko od nowa.

Mówisz że upatrzyłeś silnik SV1000. Git wybór. Zwinny silnik, dość fajny z wyglądu. Ale jego konfiguracja też nie jest łatwa do zabudowy w customach. L-Twin czyli tylny cylinder będzie trzeba gdzieś upchnąć zwiększając wysokość pojazdu, z kolei pusta przestrzeń będzie szpeciła z przodu, między cylindrami.

Silniki Yamahy są bardzo popularne do customów. Te które wspominałeś XJR1200/1300. Są to silnik w prostej linii z FJ1100/1200 a ta z kolei wywodzi się z XS1100. Wszystkie z nich są bardzo lubione przez budowniczych w UK. Po pierwsze bo są tanie (szczególnie cała Yamaha FJ która można tanio wyrwać), silniki mają estetyczny wygląd, są dość potężne z wyglądu a zaraz "czysto" wyglądają czyli nie mają zbyt dużo różnych nadlewów, dałnowatych kształtów i innych "śmieci" w swoim wyglądzie. Jednostki są bardzo mocne, spory moment obrotowy, trwały i prosta konstrukcja. Są też spore możliwości podkręcenia silnika FJ czy XJR. Yamahy XJR1300 często bywają kastrowane do prędkości, 116MPH. Wrzucasz do tego gaźniki z odpowiedniego rocznika GSXR1100 wraz z całym układem zapłonowym, do tego jakiś fajny wydech i jest już niekastrowana FJR`ka która osiąga 145KM. biggrin.gif

Wybór należy do Ciebie. Ja bym Ci polecał napęd z typu właśnie FJ/XJR. Łatwy w zabudowie, estetyczny, mocny i w ogóle milusi. biggrin.gif Bez zbędnej elektroniki i gadżetów.

Użytkownik qurim edytował ten post wto, 16 mar 2010 - 14:05

MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

#10 spyra78

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 39 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 11 marzec 2010
  • Skąd:kielce

Napisano czw, 30 sty 2014 - 00:53

O kuuurde! ale ten czas leci!

 

Kiedy to było. Plany się zmieniły. nie było spawania ramy itd...

Całkowicie zapomniałem, że byłem tutaj zarejestrowany i zakładałem wątek...

 

Ale do rzeczy!

w prawdzie plan się zminił ale doszedł poniekąd do skutku bo coś zmajstrowałem. W ubiegłe lato wyjechałem, po zimie spędzonej w garażu :D

 

Padło na XV750. Było kilka modyfikacji, cięcia i spawania,

zaczęło się tak:

w telegraficznym skrócie:

c36020120912120857.jpg

.

c36020120923002936.jpg

.

c36020121005230700.jpg

.

c36020121102175604.jpg

.

c36020121110204753.jpg

.

img20121212215836.jpg

.

c36020130302174143.jpg

.

gb050027.jpg

.

c36020130512194716.jpg

 

.

img20130518202728.jpg

.

1w3w.jpg

.

gqfh.jpg

.

 

a jest tak:

 

 0y3h.jpg

.

w9vp.jpg

.

qon2.jpg

.

vsi6.jpg

.

3v9d.jpg

 

 

pozdrawiam!

 



#11 _Monter_

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 8788 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 08 marzec 2005
  • Skąd:Giżycko/Steinfeld
  • Motocykl:Mean Streak

Napisano czw, 30 sty 2014 - 06:39

W pyte sprzęt.  :buttrock:  Powiedz teraz jak się prowadzi?


Piekło było pełne więc wróciłem.
lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...


#12 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9551 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano czw, 30 sty 2014 - 07:29

W jakich kosztach to ogarnales i ile godzin pracy Ci to zajelo ?

 

Sprzecior fajny a co wazniejsze jedyny w swoim rodzaju.

 

:crossy:



#13 spyra78

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 39 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 11 marzec 2010
  • Skąd:kielce

Napisano czw, 30 sty 2014 - 15:10

Dzęki! 

Prowadzi się lepiej niż się spodziewałem szczerze mówiąc. Bez porównania lepiej niż Virówka w oryginale. Zrobiło się zdecydowanie zwinniej. łyka się zakręty pięknie. Trzeba uważać bo podnóżki już poobcierane. Jednak regulowany przód i tył robi swoje. Nie ma żadnych wibracji niepotrzebnych itp. Idzie równo jak po szynach

:biggrin:

dokładnie koszty przestałem liczyć w pewnym momencie ale około 12000 i ponad pół roku chodzenia do garażu :)

 

aaa podzielę się :

wylądowałęm w ostatnim numerze Custom. Może ktoś będzie miał chęć obadać.

 

5s3c.jpg
 
.
in9h.jpg
.
efft.jpg
.
eviz.jpg
.
h4en.jpg

Użytkownik spyra78 edytował ten post czw, 30 sty 2014 - 22:38


#14 Danjel88

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 18 postów
  • Na FM od: 13 marzec 2011
  • Skąd:Stary Sacz

Napisano nie, 20 lip 2014 - 09:01

padłem na twarz jaki efekt :O



#15 spyra78

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 39 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 11 marzec 2010
  • Skąd:kielce

Napisano śro, 04 lut 2015 - 03:43

Cze!
Nie będę zaczynał oddzielnego wątku.
Cyklop sprzedany w związku z tym na nadchodzący sezon rzeźbie sobie coś w innym klimacie.

Póki co jestem tu:

4b95afd69d75fd8c6b67b2cd5ab18b5d.jpg

1ff5a5189566a38442352c2506783e3b.jpg

696faf4bfd203f99738df50bd8558598.jpg

d4db2cb475975501d6f2351474a60e8d.jpg

Cdn...

Użytkownik spyra78 edytował ten post śro, 04 lut 2015 - 03:46


#16 spyra78

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 39 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 11 marzec 2010
  • Skąd:kielce

Napisano pią, 12 cze 2015 - 12:11

Małymi krokami do przodu.
Może się wyjedzie jeszcze w tym sezonie

a7a65762a4e3bdf5a5b3e59efb3e3116.jpg
d8acf1e351ed9427f86cb8e51446538a.jpg
4c14295b489e609b9031d6a331bbe091.jpg

#17 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 9201 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano pią, 12 cze 2015 - 18:18

Sam wymyśliłeś te sety? Mistrzostwo :lalag:


Why... So... Serious
 

#18 spyra78

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 39 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 11 marzec 2010
  • Skąd:kielce

Napisano wto, 16 cze 2015 - 11:45

Sam wymyśliłeś te sety? Mistrzostwo :lalag:

Tak. Po mojemu zrobione. Dzięki.



86abe9fec92c093026f3a48020778587.jpg

412a5bd75df5f5083609de280747fa14.jpg

Juz bliżej niż dalej. Wiec się chwalę ;)

Cdn...
Pozdro!

Użytkownik spyra78 edytował ten post wto, 16 cze 2015 - 11:46


#19 KLAUDIUSZ

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Super-Moderatorzy
  • 5345 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 18 wrzesień 2005
  • Skąd:Wawa/Siemiatycze
  • Motocykl:Honda CB900 Cafe

Napisano wto, 16 cze 2015 - 11:58

Ciekawe, ciekawe ...... nie wiem czy kierownicy nie dał bym w innym kształcie



#20 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 9201 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano wto, 16 cze 2015 - 13:12

Mega :)


Why... So... Serious
 




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |