Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Triumph Rocket III


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1298 odpowiedzi w tym temacie

#1281 wsaw

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 60 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 16 grudzień 2013
  • Skąd:Tarnów
  • Motocykl:Triumph Rocket

Napisano sob, 31 mar 2018 - 21:31

Mielec połowa drogi będzie ciepło się zgadamy

#1282 michol

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 19 październik 2014
  • Skąd:oxford
  • Motocykl:triumph rocket 3 roadster

Napisano pon, 02 kwi 2018 - 20:05

Hey, gdyby ktos z kolegow byl zainteresowany , "Zlot Rocketa" ( la Printaniale 2018 ) . . 10 -13, Maja Francja . Pozdrawiam

#1283 Semtexx

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 04 grudzień 2016
  • Skąd:Poznań/Kórnik
  • Motocykl:Triumph Rocket Roadster

Napisano śro, 04 kwi 2018 - 08:13

Witam kolegów w nowym już chyba sezonie , bo pogoda w końcu się ruszyła. Dwa pytania , czy jest jakiś wzrost mocy przy zamianie puszki przed tłumikami w roadsterze na y rurę przy założeniu iż zostawiam oryginalne tłumiki - przypomnę iż tam nie ma katalizatora bo Roadster ma go w tłumikach. Zysk pewnie niewielki ale w tej puszce są zawirowania i nie wiem czy jednak jakiś wzrost mocy nie był by widoczny , tłumiki na razie zostawiam bo te które mi się podobają kosztują ponad 2 tys euro , a te które są tańsze albo nie pasują do roadstera albo średnio wyglądają. Drugie pytanko to ustawienie zaworów i sprawdzenie napinacza łańcucha rozrządu i jakiś mechanik w okolicach Poznania , może ktoś kogoś polecić kto na pewno zna się na rocketach bo tam gdzie byłem to albo średnie opinie (moto 44 ) albo nigdy Rocketa nie robili. Wiem ze temat niby prosty ale zarazem skomplikowany bo sam wolę tego nie ruszać. Z góry dzięki , pozdrawiam :)

#1284 Ksylo

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 567 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 12 listopad 2011
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:Triumph Rocket III

Napisano śro, 18 kwi 2018 - 00:43

Jak chcesz odczuć łatwo wzrost mocy to sobie raczej wgraj ostrzejszą mapę w ECU, wsadź filtr K&N, zalej dobra 98E i wywal klapki podwójne na wtrysku. Wywalenie puszki przed tłumikami raczej poprawia dźwięk a nie moc. 



#1285 Boho

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 08 listopad 2017
  • Skąd:Będzin
  • Motocykl:Triumph Rocket III

Napisano wto, 08 maj 2018 - 09:43

Panie i Panowie,

 

nie wie ktoś gdzie można kupić tą małą fikuśną owiewkę do TRIII w przeźroczystą ewentualnie czarną, z zestawem montażowym? 

Nie pytam o allegro, bo tam same plastiki widziałem po 800-900 zł, ale tyle za kawałek plastiku nie dam. 

Nie musi być oryginalna, może być tzw. zamiennik. Widziałem też uniwersalne, które by pasowały z montażem na kierownicę, ale na części było że są do 90 km/h, a mnie chodzi właśnie o prędkości powyżej ...



#1286 Kicha

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Na FM od: 03 luty 2018
  • Skąd:Suwałki
  • Motocykl:Triumph rocket

Napisano śro, 09 maj 2018 - 15:34

Witam Kolegów.Mam problemy z rozrusznikiem może ktoś miał podobne.Chodzi o to że czasami elektromagnes słychać jak wbija ale nie kręci.Trzeba wtedy parę razy popstrykać starterem i załapie.A czasami cały dzień jest ok.I jeszcze wskaznik dodatkowy od paliwa też pokazuje co chce.Może ktoś miał podobne problemy za rady z góry wielkie dzięki. :banghead:



#1287 Kamyq

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 26 maj 2018
  • Skąd:Niemstów (dolnośląskie)
  • Motocykl:Triumph rocket III

Napisano nie, 27 maj 2018 - 14:23

Witam wszystkich forumowiczów. Trochę dałem ciała bo wrzuciłem post powitalny na ogólny-ale się poprawiam:) Jestem od roku użytkownikiem rocketa III roadstera z rocznika 2005(później dorzucę zdjęcia). Zainstalowany mam w nim fajny pusty wydech firmy jardine-dedykowany do niego z przerobionymi króćcami za kolektorem-z czego wychodzą tylko dwa wydechy-brzmi bardzo agresywnie i głośno i basowo. \dodatkowo przez zimę zrobiłem przy nim mnóstwo remontu i czyszczenia. Do wszystkiego posiadam zdjęcia które dorzucę później.

Z takich podstawowych rzeczy to udało mi się:

- wymienić łożyska kół przód

- zedrzeć lakier

,zmatowić i wypolerować felgi obu kół

- oczywiście standard to wymiana

oleju filtrów etc.

- co najważniejsze-udało mi się rozebrać cały wał kardana - zostały wymienione w nim łożyska stożkowe - były już luzy na wałku zdawczym,

- ogólnie pół motocykla zostało przeze mnie rozbebeszone i złożone

Mam nadzieję że zainteresuję Was tym postem i naprawami - sporo rzeczy elektrycznych też jestem w stanie podpowiedzieć - schemat elektryczny z angielskiej serwisówki bardzo przydatny. Wszystko mam ładnie udokumentowane w formie zdjęć.

 

I teraz moje małe pytanie - czy miał ktoś problemy z trzymającymi wysokimi obrotami. W serwisie wykluczyliśmy praktycznie wszystko, pozostał tylko chyba jednak już do wymiany silnik krokowy. Moto ma przebieg aktualnie 58500 MIL (ponad 90 tyś.km) - miał wymieniany rozrząd. Silnik krokowy został ustawiony w odpowiednim zakresie napięciowym-jednak podczas jazdy zdarza mu sie trzymać obroty w granicach od 1500- do nawet prawie 3000 obrotów. Uffff trochę się rozpisałem:) Pozdrawiam wszystkich - kamyq vel Tomasz

Ps. cieszy mnie że jest tu mnóstwo takich zapaleńców - pochłonąłem prawie w pełni forum tr III. Wiele rzeczy się dowiedziałem.....mniej lub bardziej szczęśliwych. Gdybym wiedział to wszystko wcześniej.....to i tak bym go kupił hehhe:)A przesiadłem się z suzi volusii 800 na takiego prosiaczka. ale z racji mojego wzrostu - 195 i 100kg - to w końcu nie wyglądam jak na reksiu  z bocznym kółkami:) pozdro dla wszystkich z dolnego śląska.

 .



#1288 Kamyq

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 26 maj 2018
  • Skąd:Niemstów (dolnośląskie)
  • Motocykl:Triumph rocket III

Napisano wto, 29 maj 2018 - 10:08

Tak jak obiecałem parę zdjęć z wymian - jeśli kogoś zaitneresuje:)

Ogólnie dokumentacji mam porobione mnóstwo - od wymiany klocków, poprzez polerowanie własnoręczne felg na wysoki połysk, demontaż kolektora i rur+ czyszczenie+ montaż nowych podkładek, wymiana łożyska koła przód, wymiana olejów: w kardanie i filtra oleju. Polerka lakieru i czyszczenie silnika, wymiana klocków tył.....i dużo dużo innych:) Pozdrawiam

Załączone pliki



#1289 wsaw

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 60 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 16 grudzień 2013
  • Skąd:Tarnów
  • Motocykl:Triumph Rocket

Napisano czw, 07 cze 2018 - 14:21

Nie wiem czy kolega poradził ze wskaźnikiem paliwa, ja ten temat przerabiałem, tez źle wskazywał tylko do 1/3 jak był pełny zbiornik trochę jak w chińskim motorowerze 😀. Robota dla cierpliwych, trzeba wyciągnąć całe ustrojstwo ze zbiornika i tak dogiąć cieglo z pływakiem aby na pustym zbiorniku wskazywało 0 a po podniesieniu pływaka np. nitką przez wlew wraz z jego unoszeniem podnosiła sie wskazówka aż na full. Jeżeli wskaźnik i ustrojstwo w zbiorniku jest sprawne to jest to tylko kwestia kalibracji czyli gięcia cięgnach z pływakiem w stosunku do położenia opornika ( bo chyba to on reg. Napięcie podawane na wskaźnik)

#1290 cobra888

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 32 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 30 listopad 2011
  • Skąd:OPOLSKIE
  • Motocykl:TRIUMPH RO .BMW GS

Napisano pią, 08 cze 2018 - 06:49

 

 

Witam wszystkich forumowiczów. Trochę dałem ciała bo wrzuciłem post powitalny na ogólny-ale się poprawiam:) Jestem od roku użytkownikiem rocketa III roadstera z rocznika 2005(później dorzucę zdjęcia). Zainstalowany mam w nim fajny pusty wydech firmy jardine-dedykowany do niego z przerobionymi króćcami za kolektorem-z czego wychodzą tylko dwa wydechy-brzmi bardzo agresywnie i głośno i basowo. \dodatkowo przez zimę zrobiłem przy nim mnóstwo remontu i czyszczenia. Do wszystkiego posiadam zdjęcia które dorzucę później.

Z takich podstawowych rzeczy to udało mi się:

- wymienić łożyska kół przód

- zedrzeć lakier

,zmatowić i wypolerować felgi obu kół

- oczywiście standard to wymiana

oleju filtrów etc.

- co najważniejsze-udało mi się rozebrać cały wał kardana - zostały wymienione w nim łożyska stożkowe - były już luzy na wałku zdawczym,

- ogólnie pół motocykla zostało przeze mnie rozbebeszone i złożone

Mam nadzieję że zainteresuję Was tym postem i naprawami - sporo rzeczy elektrycznych też jestem w stanie podpowiedzieć - schemat elektryczny z angielskiej serwisówki bardzo przydatny. Wszystko mam ładnie udokumentowane w formie zdjęć.

 

I teraz moje małe pytanie - czy miał ktoś problemy z trzymającymi wysokimi obrotami. W serwisie wykluczyliśmy praktycznie wszystko, pozostał tylko chyba jednak już do wymiany silnik krokowy. Moto ma przebieg aktualnie 58500 MIL (ponad 90 tyś.km) - miał wymieniany rozrząd. Silnik krokowy został ustawiony w odpowiednim zakresie napięciowym-jednak podczas jazdy zdarza mu sie trzymać obroty w granicach od 1500- do nawet prawie 3000 obrotów. Uffff trochę się rozpisałem:) Pozdrawiam wszystkich - kamyq vel Tomasz

Ps. cieszy mnie że jest tu mnóstwo takich zapaleńców - pochłonąłem prawie w pełni forum tr III. Wiele rzeczy się dowiedziałem.....mniej lub bardziej szczęśliwych. Gdybym wiedział to wszystko wcześniej.....to i tak bym go kupił hehhe:)A przesiadłem się z suzi volusii 800 na takiego prosiaczka. ale z racji mojego wzrostu - 195 i 100kg - to w końcu nie wyglądam jak na reksiu  z bocznym kółkami:) pozdro dla wszystkich z dolnego śląska.

 .

 

Witam kolegę.

Odnośnie wysokich obrotów przerabiałem ten temat 2 razy w swoim Rokecie i był to ewidentnie czujnik położenia przepustnicy. No chyba że to też macie przerobione.

Pisałem już też na tym forum o takiej właśnie przypadłości.

Pozrawiam serdecznie Cobra888 


Użytkownik cobra888 edytował ten post pią, 08 cze 2018 - 06:51


#1291 Coola1

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 7 postów
  • Wiek: 49
  • Na FM od: 14 marzec 2015
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:rocket roadster 2011

Napisano wto, 12 cze 2018 - 15:21

Witam Kolegów - prośba o pomoc.

 

Od pewnego czasu podczas przyspieszania silnik dostaje takiego jakby zawahania - tak jakby wypadało kilka zapłonów. Z ostatnich obserwacji wynika ze dzieje się to dokładnie przy prędkości 2000obr/min. Niezależnie od biegu przy trochę mocniejszym przyspieszaniu przechodząc przez 2000obr następuje szarpnięcie. Przyspieszanie od 2100 do 5000 odbywa się bez efektu. Ma możne ktoś jakiś pomysł? Będę wdzięczny za pomoc.



#1292 Ksylo

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 567 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 12 listopad 2011
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:Triumph Rocket III

Napisano śro, 13 cze 2018 - 00:22

Przyczyn może być mnóstwo ale zacznij od zmiany paliwa, świec i wyczyszczenia filtra powietrza.



#1293 Coola1

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 7 postów
  • Wiek: 49
  • Na FM od: 14 marzec 2015
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:rocket roadster 2011

Napisano śro, 13 cze 2018 - 11:40

Przyczyn może być mnóstwo ale zacznij od zmiany paliwa, świec i wyczyszczenia filtra powietrza.

 Filtr K&N świeżo czyszczony, od momentu pojawienia się objawów paliwo z 20 razy tankowane, świece nowe. Zastanawiająca jest powtarzalność. 2000 obr i nigdzie indziej i zauważyłem, że problem jest przy mocno nagrzanym silniku. Pojawia się też zapach paliwa - jakby zbyt bogata mieszanka. Sprawdzamy teraz czujnik położenia przepustnicy. Mechanik sugeruje niewłaściwą pracę dodatkowych przepustnic.



#1294 Ksylo

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 567 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 12 listopad 2011
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:Triumph Rocket III

Napisano śro, 13 cze 2018 - 23:54

Ja te dodatkowe klapki wywaliłem lata temu. Tylko zaklej taśma wloty jak będziesz odkręcał, bo wpadnięcie śrubki będzie kosztowało rozebranie silnika. Paliwo nie powinno być czuć, sprawdź przewody wszystkie. Nie mam więcej pomysłów....



#1295 Coola1

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 7 postów
  • Wiek: 49
  • Na FM od: 14 marzec 2015
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:rocket roadster 2011

Napisano czw, 14 cze 2018 - 07:23

Ja te dodatkowe klapki wywaliłem lata temu. Tylko zaklej taśma wloty jak będziesz odkręcał, bo wpadnięcie śrubki będzie kosztowało rozebranie silnika. Paliwo nie powinno być czuć, sprawdź przewody wszystkie. Nie mam więcej pomysłów....

Własnie zastanawiam się nad ostatecznym pożegnaniem klapek, tylko zastanawiam się czy demontaż czy programowe ustawienie w poz "OTWARTE". Gdzieś widziałem sposób na przestawienie tego.

W kwestii paliwa - nie jest to przeciek tylko zapach niedopalonego paliwa podczas pracy.

No cóż walczę.



#1296 Kamyq

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 26 maj 2018
  • Skąd:Niemstów (dolnośląskie)
  • Motocykl:Triumph rocket III

Napisano czw, 14 cze 2018 - 11:11

Własnie zastanawiam się nad ostatecznym pożegnaniem klapek, tylko zastanawiam się czy demontaż czy programowe ustawienie w poz "OTWARTE". Gdzieś widziałem sposób na przestawienie tego.

W kwestii paliwa - nie jest to przeciek tylko zapach niedopalonego paliwa podczas pracy.

No cóż walczę.

Zerknij na czujnik podciśnienia który jest pod bakiem.Są tam gumowe czarne rurki kontrolujące ilość powietrza. Ciut po lewej stronie obok przepustnic jest trójnik, gdzie wchodzą te dwa wężyki, być może przez przypadek się zsunęły, miałem podobny problem, aczkolwiek w całym zakresie a nie tylko przy danych obrotach, ale spróbowac warto:)



#1297 Malutki l

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 04 kwiecień 2012
  • Skąd:Libiąż
  • Motocykl:TR III Roadster

Napisano nie, 17 cze 2018 - 20:51

Witam czym może być spowodowane brak ABS -u w tylnym kole i świecenie kontrolki ?



#1298 Coola1

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 7 postów
  • Wiek: 49
  • Na FM od: 14 marzec 2015
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:rocket roadster 2011

Napisano pon, 18 cze 2018 - 14:43

Witam czym może być spowodowane brak ABS -u w tylnym kole i świecenie kontrolki ?

Witam, Sprawdź czy czujnik ABS jest dostatecznie blisko tarczy indeksowanej - tarczę stosunkowo łatwo można "podprostować". Problem pojawiał mi się po zmianie opony kiedy tarcza podczas zdejmowania opony ulegała nieznacznemu odkształceniu.



#1299 almars

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 25 styczeń 2009
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Rocket III Clasic

Napisano wto, 03 lip 2018 - 08:19

Dojeżdzam do 50k przelotu, czas na rozrząd. Pytanie czy kupuje się jakiś zestaw "KIT" czy sam łańcuch? i gdzie najlepiej kupować.

Ostatnio leciałem autostradą, rozpędziłem się i przy 180 km/h kierownica wpadła w okropne wibracje, czy to koniec łożyska główki czy inny powód?


Użytkownik almars edytował ten post wto, 03 lip 2018 - 09:05





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |