Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Triumph Rocket III


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1298 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kapiszon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 61
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:Pszczyna
  • Motocykl:VRSCR / FLHCUI / ROCKET

Napisano pią, 11 gru 2009 - 10:00

Zakładam ten temat ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć szczegółowych informacji na temat tego modelu.

Wszędzie można natrafić tylko na same dane techniczne.

Stałem się szczęśliwym posiadaczem Rocketa i chętnie poznał bym opinie i uwagi innych właścicieli.

Na początek może ktoś kto dysponuje oryginalną instrukcją,podzieli się wiedzą np.
- jaki olej do silnika (syntetyk,czy półsyntetyk)?
- ile oleju?
- ciśnienie w kołach?
- ile płynu wchodzi do układu chłodzenia?
- obsługa oryginalnego alarmu
itd,itd

Kapiszon

#2 boom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • V.T.X.
  • 177 postów
  • Wiek: 56
  • Na FM od: 18 luty 2008
  • Skąd:Mazowsze
  • Motocykl:VTX 1,3 Rocket 3

Napisano sob, 12 gru 2009 - 14:29

Cytat(Kapiszon @ 11.12.2009 - 10:00) Wyświetl post

Zakładam ten temat ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć szczegółowych informacji na temat tego modelu.

Wszędzie można natrafić tylko na same dane techniczne.

Stałem się szczęśliwym posiadaczem Rocketa i chętnie poznał bym opinie i uwagi innych właścicieli.

Na początek może ktoś kto dysponuje oryginalną instrukcją,podzieli się wiedzą np.
- jaki olej do silnika (syntetyk,czy półsyntetyk)?
- ile oleju?
- ciśnienie w kołach?
- ile płynu wchodzi do układu chłodzenia?
- obsługa oryginalnego alarmu
itd,itd

Kapiszon

Witam.Wlasnie odebralem twoja wiadomosc.Teraz nie bardzo czasowy jestem,ale poznym wieczorkiem,najpozniej jutro przesle ci wszystkie dane.Pozdrawiam.

Olej moze byc 10W/40 albo 15W/50.Polsyntetyk lub pelen.Wchodzi go na zupelnie suchy silnik 5,9 L.Przy wymianie filtra i oleju powinno wejsc 5,4 L.Bez ruszania filtra,tylko olej 5,1 L.Ja bede przed sezonem zalewal MOTUL 10W/40 300V.To taki troche wyczynowy,do wiekszych obciazen i taki jest zalecany. Co do plynu chlodniczego,jest go 3,2 L.Termostat otwiera sie przy 85 stopniach. Cisnienie przy zimnych oponach przod 2,34 bar.tyl 2,90 bar. Opony przod METZELER ME880 MARATHON 150/80 R17.tyl 240/50 R16. tej samej firmy oczywiscie.

#3 Kapiszon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 61
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:Pszczyna
  • Motocykl:VRSCR / FLHCUI / ROCKET

Napisano pon, 14 gru 2009 - 09:45

Dzięki za tą odrobinę wiedzy.

Chyba zacznę od zrobienia przeglądu,i może uda mi się przed śniegami zarejestrować motocykl.
Następny etap to zamówienie wkładów do lamp,bo mam moto sprowadzone z GB.

Wydechy mam tuningowe głośne,i takie zostają.Dodatkowo dam tylko filtr powietrza K&N.
Mam całą zimę żeby motocykl przygotować do sezonu.
Moto będzie używane głównie do turystyki,i trochę trzeba go doposażyć.

Boom a ty swojego Rocketa nie kupiłeś z okolic Krakowa?

Kapiszon.

#4 boom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • V.T.X.
  • 177 postów
  • Wiek: 56
  • Na FM od: 18 luty 2008
  • Skąd:Mazowsze
  • Motocykl:VTX 1,3 Rocket 3

Napisano pon, 14 gru 2009 - 17:49

Cytat(Kapiszon @ 14.12.2009 - 09:45) Wyświetl post

Dzięki za tą odrobinę wiedzy.

Chyba zacznę od zrobienia przeglądu,i może uda mi się przed śniegami zarejestrować motocykl.
Następny etap to zamówienie wkładów do lamp,bo mam moto sprowadzone z GB.

Wydechy mam tuningowe głośne,i takie zostają.Dodatkowo dam tylko filtr powietrza K&N.
Mam całą zimę żeby motocykl przygotować do sezonu.
Moto będzie używane głównie do turystyki,i trochę trzeba go doposażyć.

Boom a ty swojego Rocketa nie kupiłeś z okolic Krakowa?

Kapiszon.

Mam oryginalna instrukcje obslugi,wiec jezeli potrzebujesz jakies dodatkowe info...to sluze.VTX-a mialem ze Stanow i lampy ze swiatlem punktowym do czego przyczepiali sie na przegladach-czy rowniez o to chodzi ze sprzetami z GB?Mialbym i ja prosbe.Mam na mysli wydechy.Posiadam oryginalne i silnik 2,3 chodzi jak MELEX, evil.gif -nic go nie slychac banghead.gif Wiem ze dzwieku V-ki nie uzyskam(do czego bylem przyzwyczajony),ale musze go uwolnic.Pytanie jest,czy calkowicie wymiana,czy te przerabiac.Jak to wyglada to u Ciebie?Moze przejdziemy na priva,coby nas tu sie nie czepiali.

#5 Piotr Dudek

    Moderator FM

  • Błękitny Szlak
  • 9135 postów
  • Wiek: 67
  • Na FM od: 13 wrzesień 2004
  • Skąd:Sosnowiec
  • Motocykl:HONDA CB 250 K0, CB250G

Napisano pon, 14 gru 2009 - 17:52

Nikt nie będzie się czepiał jeżeli będziecie się publicznie dzielić swoimi doświadczeniami użytkowania i poprawiania tego modelu.
Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

#6 boom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • V.T.X.
  • 177 postów
  • Wiek: 56
  • Na FM od: 18 luty 2008
  • Skąd:Mazowsze
  • Motocykl:VTX 1,3 Rocket 3

Napisano pon, 14 gru 2009 - 18:57

Cytat(Piotr Dudek @ 14.12.2009 - 17:52) Wyświetl post

Nikt nie będzie się czepiał jeżeli będziecie się publicznie dzielić swoimi doświadczeniami użytkowania i poprawiania tego modelu.

No to wszystko jasne.Dzieki.

#7 Kapiszon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 61
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:Pszczyna
  • Motocykl:VRSCR / FLHCUI / ROCKET

Napisano pon, 14 gru 2009 - 20:57

No to może zaczniemy od wydechu'

Mam założony cały układ wydechowy akcesoryjny.
Kolanka zostają fabryczny,następnie w miejsce centralnej puszki (tej pod wachaczem)jest założony taki rosgałęźnik oryginał Triumph.(silencer upgrade kit cena 330 funtów )
Wchodzi jedna rura od kolanek - a wychodzą 3 na tłumiki.

I tłumiki mam założone akcesoryjne Triumpha (accesory silencers cena 350 funtów).

Motocykl ma chyba najładniejszy wydech jaki kiedykolwiek miałem w motocyklu,
Nawet Honda Valkyrie na Cobrach 6 w 6 wymięka.

http://www.triumph.c...opup.aspx?GID=2

po wybraniu tego adresu,po prawej stronie PLEASE SELECT wybierasz ROCKET III
Następnie zaznaczasz SILENCERS,a następnie VIEW THE PRODUCT
I tam znajdziesz fotki i opis wydechów.

A wracając do instrukcji,to masz po polsku czy angielsku.
Chętnie kupię xero.

Kapiszon


#8 boom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • V.T.X.
  • 177 postów
  • Wiek: 56
  • Na FM od: 18 luty 2008
  • Skąd:Mazowsze
  • Motocykl:VTX 1,3 Rocket 3

Napisano wto, 15 gru 2009 - 01:04

Dzieki za namiary.Wlasnie w niedziele mam leciec do UK.Jezeli chcesz,moge Ci skserowac ta instrukcje,jest po angielsku.

#9 GośćLefthandy_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano wto, 15 gru 2009 - 03:13

Mam pytanie: ile pali benzyny na 100 w trasce?

#10 boom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • V.T.X.
  • 177 postów
  • Wiek: 56
  • Na FM od: 18 luty 2008
  • Skąd:Mazowsze
  • Motocykl:VTX 1,3 Rocket 3

Napisano wto, 15 gru 2009 - 08:36

Cytat(Lefthandy @ 15.12.2009 - 03:13) Wyświetl post

Mam pytanie: ile pali benzyny na 100 w trasce?

W trasie 6,6l.Jest to o caly litr mniej niz norma ksiazkowa.Miasto,tereny gorzyste- 7,6l.Wielokrotnie sprawdzane.

#11 Kapiszon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 61
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:Pszczyna
  • Motocykl:VRSCR / FLHCUI / ROCKET

Napisano wto, 15 gru 2009 - 10:19

Boom bardzo,bardzo proszę o xero instrukcji.Na PW podam Ci adres.

Jeżeli padło pytanie o zużycie paliwa,to musi paść kolejne-

Ile robisz kilometrów na tylnej oponie?
W moim moto mam przejechane 8000 km na pierwszej oryginalnej oponie.Jest do wymiany.
Ale jestem lekko zaskoczony że aż tyle wytrzymała.

Kapiszon

#12 boom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • V.T.X.
  • 177 postów
  • Wiek: 56
  • Na FM od: 18 luty 2008
  • Skąd:Mazowsze
  • Motocykl:VTX 1,3 Rocket 3

Napisano wto, 15 gru 2009 - 12:38

Cytat(Kapiszon @ 15.12.2009 - 10:19) Wyświetl post

Boom bardzo,bardzo proszę o xero instrukcji.Na PW podam Ci adres.

Jeżeli padło pytanie o zużycie paliwa,to musi paść kolejne-

Ile robisz kilometrów na tylnej oponie?
W moim moto mam przejechane 8000 km na pierwszej oryginalnej oponie.Jest do wymiany.
Ale jestem lekko zaskoczony że aż tyle wytrzymała.

Kapiszon

Ogolnie krece sporo kiloskow w kazdym sezonie,ale tak jak pisalem na poczatku-rocket pojawil sie u mnie w drugiej polowie tego lata.Z tego powodu przejechalem nim tylko ok 5000km.W czasie zakupu opony byly w dobrym stanie (ale nie nowe) i wyglada na to ze jeszcze zaczne na nich sezon(glownie zwracam uwage na tylna.oczywiscie)Jak widzisz,na pytanie na ile starcza opona tyl narazie nie moge sie wypowiedziec.Jedynie dodam ze moto stoi cala zime na podnosniku(mam dosc wymieniania opon po zimie,tylko dlatego ze sie odgniotly,zwlaszcza ze podnosnik nowy na 680kg kosztowal troche ponad polowe ceny tylne opony,ha)Co do xero instrukcji-no problem

#13 Kapiszon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 61
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:Pszczyna
  • Motocykl:VRSCR / FLHCUI / ROCKET

Napisano wto, 15 gru 2009 - 16:55

Właśnie zastanawiałem się czy można ten motocykl podnosić na podnośniku podkładając pod sam silnik.
W Harleyu pod silnikiem biegły podłużnice ramy,i motocykl podnosiłem za ramę.
A tu bezpośrednio za silnik?
A właściwie za miskę olejową?
To wytrzyma?

Kapiszon

#14 boom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • V.T.X.
  • 177 postów
  • Wiek: 56
  • Na FM od: 18 luty 2008
  • Skąd:Mazowsze
  • Motocykl:VTX 1,3 Rocket 3

Napisano wto, 15 gru 2009 - 18:10

Cytat(Kapiszon @ 15.12.2009 - 16:55) Wyświetl post

Właśnie zastanawiałem się czy można ten motocykl podnosić na podnośniku podkładając pod sam silnik.
W Harleyu pod silnikiem biegły podłużnice ramy,i motocykl podnosiłem za ramę.
A tu bezpośrednio za silnik?
A właściwie za miskę olejową?
To wytrzyma?

Kapiszon

Spoko.To jest tak uzebrowane ze wytrzyma.Moj podnosnik ma dwie szyny z paskami gumy.Po wsunieciu go pod maksymalnie tyl silnika motor buja sie wlasnie na tej tylnej szynie jak dziecinna hustawka.Wlasnie odkrylem srodek ciezkosci icon_idea.gif Trzeba go wtedy pasami z przodu dociagnac i jest ok.Chodzi o to,ze jezeli wytrzymuje na 2 zeberkach,to pod calym silnikiem tymbardziej.Oczywiscie mozna cos dokombinowac w postaci dystansu z jakis deseczek,ale nie wydaje mi sie aby to bylo konieczne.

#15 Kapiszon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 61
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:Pszczyna
  • Motocykl:VRSCR / FLHCUI / ROCKET

Napisano śro, 16 gru 2009 - 10:23

Żeby się nie męczyć z podnośnikiem to najchętniej kupił bym podstawkę centralną.
W ramie są specjalne uszy do mocowania.
Motocykl nie jest podparty na silniku tylko na ramie.

Można to kupić na Ebayu,ale cena 1400 zł jest chora!!!

Kapiszon

#16 boom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • V.T.X.
  • 177 postów
  • Wiek: 56
  • Na FM od: 18 luty 2008
  • Skąd:Mazowsze
  • Motocykl:VTX 1,3 Rocket 3

Napisano śro, 16 gru 2009 - 11:02

Cytat(Kapiszon @ 16.12.2009 - 10:23) Wyświetl post

Żeby się nie męczyć z podnośnikiem to najchętniej kupił bym podstawkę centralną.
W ramie są specjalne uszy do mocowania.
Motocykl nie jest podparty na silniku tylko na ramie.

Można to kupić na Ebayu,ale cena 1400 zł jest chora!!!

Kapiszon

Tu jest bardzo prosto.Podjezedzasz pod sprzet,pompujesz nozna dzwignia i moto w gorze.Kupilem w Sztokholmie nowke ze sklepu,za cos ponad 1000kr.(ok 450zl),wiec cena przystepna.Ile ja sie nameczylem zdjac tylne kolo poprzednio przy VTX-sie bez uzycia podnosnika eek.gif Oczywiscie nie jest mozliwoscia wziac go ze soba w trase,niestety za duzy evil.gif

#17 piter 1600

    MOTOCYKLISTA - latający na gumie

  • H-D
  • 4401 postów
  • Na FM od: 06 lipiec 2007
  • Skąd:Prudnik
  • Motocykl:BMW R1200 GS Adv.LC

Napisano śro, 16 gru 2009 - 18:32

Kolego takie podnośniki bywają w Makro w cenie ok 200pln.Ja swój kupiłem trzy lata temu za 180pln właśnie w Makro.W swoim HD mam centralna podstawkę,ale podnośnik jest lepszy.

2008Chorwacja 4530km   2009Chorwacja Czarnogóra 4480km   2010Czarnogóra Chorwacja 4550km   2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km   2013Włochy Sycylia 6000km   2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km


#18 boom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • V.T.X.
  • 177 postów
  • Wiek: 56
  • Na FM od: 18 luty 2008
  • Skąd:Mazowsze
  • Motocykl:VTX 1,3 Rocket 3

Napisano śro, 16 gru 2009 - 21:21

Cytat(piter 1600 @ 16.12.2009 - 18:32) Wyświetl post

Kolego takie podnośniki bywają w Makro w cenie ok 200pln.Ja swój kupiłem trzy lata temu za 180pln właśnie w Makro.W swoim HD mam centralna podstawkę,ale podnośnik jest lepszy.

Zapewne masz racje.Ja kupilem dla siebie,nie handluje niczym.Znajomi tu kupowali,ale one sa do 300kg.Ten jest do 680kg.Moze to tworzy roznice,a moze sa takie same.Niewazne,to drobiazg.

#19 Kapiszon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 61
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:Pszczyna
  • Motocykl:VRSCR / FLHCUI / ROCKET

Napisano czw, 17 gru 2009 - 09:12

Trochę się boję podnosić Rocketa podkładając podnośnik bezpośrednio pod silnik.

Silnik Rocketa waży 125 kg. Czyli na silniku w chwili podniesienia wisi jeszcze ponad 200 kg.

Do Hondy Valkyrie miałem dorobioną taką platformę którą wkładało się między silnik,a podnośnik.
Ta część opierała się na silniku,oraz na ramie w miejscu mocowania wachacza.
I ciężar był rozłożony na ramę i silnik.

Zobaczę czy da się coś takiego zrobić do Rocketa.

Kapiszon

#20 NAVIGATOR

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 35 postów
  • Wiek: 64
  • Na FM od: 27 grudzień 2009
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Rocket III

Napisano pon, 28 gru 2009 - 16:46

DO KAPISZONA:

PRZECZYTAŁEM WCZORAJ, JEŚLI TO JESZCZE AKTUALNE, TO POSIADAM DOŚĆ DUŻĄ WIEDZĘ O ROCKECIE I INSTRUKCJĘ OBSŁUGI PO POLSKU. CHĘTNIE UDOSTĘPNIĘ cool.gif

POZDRAWIAM
NAVIGATOR
(MOTOCYKLE SĄ NIEZWYKŁE) A ROCKET MA WSZYSTKIE MOTOCYKLE POD SOBĄ cool.gif




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


    Bing (1)

modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |