Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Enduro dla Początkujących Co wybrać

Yamaha

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
74 odpowiedzi w tym temacie

#61 włochatyDR

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 708 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 11 styczeń 2009
  • Skąd:Kępno
  • Motocykl:DR 350

Napisano pon, 10 sie 2009 - 20:33

Cytat(jjank @ 10.08.2009 - 14:26) Wyświetl post

Włochaty- speca nie zgrywam, ale rok latam bardzo starym motorem 4T i po prostu smieszą mnie opinie, ze za 5000 nie da się nic w czteropaku kupic, bo pewnie i twoj dr tyle nie kosztowal.

no to nie zwracaj mi uwag, każdy z nas się czasem pomyli itd. Nikt nie jest idealny.
I tak wszyscy zjechali DR w tym temacie który załozyłem, ale kupiłem DR i powiem tylko tyle że DR forever w moim garażu. Jak zdam prawko to w moim garazu stanie DR 650 SE

#62 Katsumoto

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 708 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 27 maj 2008
  • Skąd:małopolska

Napisano pon, 10 sie 2009 - 20:47

hmmm tak się zastanawia nad masa 1 motocykla i myślę ze 130 kg to przecież nie tak strasznie dużo 2,5 roku jeździłem na XR i dawałem rade choć nie powiem ze było łatwo ale potem już było z górki, parę miesięcy temu miałem chwile KTM exc 125 pierwsze odczucie było takie ze motor był dla mnie lekki jak rower i miałem zajebiste uczucie czując ta lekkość a teraz 450 nie robią na mnie wrażenia, ks a nie wiesz może o jakimś KTM EXC 450 Factory? 05-07? D.gif
Mika Ahola
1974 - 2012

#63 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9739 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano wto, 11 sie 2009 - 07:33

DR 350 mam od 2002 r. Troche sie nia pobujalem w roznych terenach - najfajniej bylo po lasach z malymi podjazdami ewentualnie nieco trudniejszy terenik ale generalnie to do spokojniejszej jazdy. Dwa lata temu doszedl KTM 250 w 2T. zupelnie inna bajka, nie wspomne o silniku tylko o zawieszeniu - lata swietlne w porownaniu do DR 350.

crossy.gif

#64 PeKaWu

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 474 postów
  • Wiek: 57
  • Na FM od: 05 grudzień 2007
  • Skąd:-
  • Motocykl:.

Napisano wto, 11 sie 2009 - 11:37

Mam 189 cm wzrostu, waze 90 kg ale w planach jest zejscie do 85 kg wagi smile.gif Aktualnie poruszam sie na DRZ 400 SM, uzywam go na dojazdy po miescie i do zabawy na asfaltowych terenach zamknietych. Szkoda mi go troche do jazdy w terenie, musialbym zmieniac kola, demotnowac osprzet typu kierunki czy lusterka, DRZa w wersji SM wazy ok 145 kg, zawieszenie jest utwardzone w stosunku do wersji enduro. Chcialbym polatac troche w terenie ale zalezy mi na technice jazdy a nie palowaniu. Zastanawiam sie nad drugim sprzetem do nauki podstaw jazdy w terenie, ktory bede mogl uzytkowac nie martwiac sie zbytnio o jego stan techniczny i ktory bedzie tani. Czy yamaha dt 125 da rade? Da sie ja odblokowac i uzyskac ponad 20 konikow, do tego wazy < 120 kg, silnik ma prosta budowe i da sie to kupic za jakies 4500 PLN. Tak mi sie wydaje. A jak jest naprawde?

Użytkownik PeKaWu edytował ten post wto, 11 sie 2009 - 11:38


#65 Landryss25

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 118 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 21 grudzień 2008
  • Skąd:Liw
  • Motocykl:Ducati Monster 600

Napisano wto, 11 sie 2009 - 21:00

DT 125 daje radę, jesteś trochę wysoki i może KDX czy RX były by dla Ciebie lepsze. Jeszcze dobry sprzęt to Huska WRE ale nie wiem czy w tej cenie wyrwiesz.

#66 Kamsel

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1210 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 18 maj 2007
  • Skąd:Sadowiec/Działoszyn
  • Motocykl:sx 125

Napisano wto, 11 sie 2009 - 22:23

Według mnie 125 po drz'tce nie bedzie dla ciebie jeździła smile.gif
motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

#67 PeKaWu

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 474 postów
  • Wiek: 57
  • Na FM od: 05 grudzień 2007
  • Skąd:-
  • Motocykl:.

Napisano śro, 12 sie 2009 - 10:53

Heh Kamsel, kiedy ja szukam maszyny taniej, wytrzymalej i idioto odpornej do nauki a nie zapierdalacza smile.gif Zalezy mi na technice pokonywania hopek, wzniesien, piachu itp. Akurat DRZa to najslabszy z moich dotychczasowych 4 motocykli. Mialem juz GSa, Bandita 600 i nawet przez chwile VTR 1000 Firestorm. Tyle ze zadnym z nich nie zjezdzalem z asfaltu. Mysle zeby robic to na DRZ SM ale to jest jednak troche co innego niz enduro i szkoda mi motocykla. Stad zastanawiam sie wlasnie nad jakims pierdzikiem jako drugie moto, o ktore nie bede musial specjalnie dbac mrugacz.gif

#68 Etnies

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Na FM od: 06 czerwiec 2014
  • Skąd:Sląsk

Napisano pon, 22 maj 2017 - 10:39

Witam

Poszukuję dla siebie motocyklu typu enduro . w życiu miałem doświadczenie tylko z jednym motocyklem - Yamaha Dt 80 

Myślałem nad Yamaha Xt 600 co o tym myślicie ? zależy mi na tym żeby miał dość tak mocy żeby mi się nie znudził za szybko a zarazem żeby nie był za mocny i jak najmniej awaryjny 

Jako , mam tylko Kat B a Kat A zaczynam robić myślałem też nad Yamahą DT 125 ale czuje , że szybko będzie mocy brakować 

 

mam 22 lata 186 cm wzrostu 80Kg wagi.

Budżet jaki chcę przeznaczyć między 8 a 10 tysi


Użytkownik Etnies edytował ten post pon, 22 maj 2017 - 10:45


#69 żużu77

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 414 postów
  • Na FM od: 19 kwiecień 2017
  • Skąd:Cieszyn
  • Motocykl:R 1200 RT

Napisano pon, 22 maj 2017 - 11:48

Słuchaj, kolega ale to jest dzik, na xt 600 zrobił PO REMONCIE 190 tys. Ile do remontu to mogę się dowiedzieć. Kolega to jest taki gość, że pojechał się przewietrzyć, a zaczął wracać z.... Afganistanu.
Podstawą trwałości maszyny jest dbanie.
Mój sprzęt ma ponad 160 tys. Tylko regulacje i wymiany. Cały czas na syntetyku jeździ.

Żużu77, Cieszyn, R12RT

#70 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5131 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:trx450r,sfera50, atc250R

Napisano nie, 28 maj 2017 - 09:49

tylko że xt600 3tb w teren to krew horror i obrzezanie , zawieszenie od dt masakrycznie mułowaty silnik , ciężka jak hipopotam , w lesie na szutrach czy w  żwirowni więcej frajdy da ci dt 125 .......

 

co innego na asfalt , tam mały 2t na długich przelotach będzie się męczył i miał niższą przelotową przy większym spalaniu niż xt .....

 

więc musisz sobie postawić pytanie gdzie będziesz latał ...


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#71 Qadrat

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1501 postów
  • Na FM od: 02 sierpień 2013
  • Skąd:Ozorków
  • Motocykl:BMW F650, BMW R1150GS

Napisano nie, 28 maj 2017 - 11:34

Mój sprzęt ma ponad 160 tys. Tylko regulacje i wymiany. Cały czas na syntetyku jeździ.

Żużu77, Cieszyn, R12RT

 

Mojemu właśnie weszło 173 000 km. Od nowości do dzisiaj na tanim mineralnym 20W50 :P

 

 

tylko że xt600 3tb w teren to krew horror i obrzezanie , zawieszenie od dt masakrycznie mułowaty silnik , ciężka jak hipopotam , w lesie na szutrach czy w  żwirowni więcej frajdy da ci dt 125 .......

 

co innego na asfalt , tam mały 2t na długich przelotach będzie się męczył i miał niższą przelotową przy większym spalaniu niż xt .....

 

więc musisz sobie postawić pytanie gdzie będziesz latał ...

 

Wyjątkowo się zgodzę :D 3TB to krowa, na której w terenie to więcej męczenia niż frajdy. To waży na mokro coś koło 180 kg. Jedyne sensowne zastosowanie tego sprzętu to oponki szosowe typu Tourance czy K60 i jazda co najwyżej po szutrowych drogach. Fajny sprzęt ale nie do lasu. Miałem zarówno DT 125 jak i XT600 3TB. Jak ktoś nie latał niczym mocniejszym to w zdrowej i odblokowanej DT 125 mocy mu na pewno nie zabraknie po miesiącu. Chyba, że ma zapędy na tor MX to DT ze swoim zawieszeniem nie podoła.



#72 żużu77

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 414 postów
  • Na FM od: 19 kwiecień 2017
  • Skąd:Cieszyn
  • Motocykl:R 1200 RT

Napisano nie, 28 maj 2017 - 12:00

A możesz pokazać wnętrze silnika?

Żużu77, Cieszyn, R12RT

#73 Qadrat

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1501 postów
  • Na FM od: 02 sierpień 2013
  • Skąd:Ozorków
  • Motocykl:BMW F650, BMW R1150GS

Napisano nie, 28 maj 2017 - 12:12

A możesz pokazać wnętrze silnika?

Żużu77, Cieszyn, R12RT

 

A dlaczego mam pokazywać wnętrze? Silnik nie był jeszcze rozbierany :) Producent taki olej przewidział do tego motocykla więc taki olej był od nowości zalewany. Boxer chłodzony powietrzem. Przez 15 lat w niemieckim serwisie BMW to wlewali, ja też taki leję i jest dobrze. Nie wydaje mi się aby niemieccy inżynierowie, którzy projektowali ten silnik to zrobili użytkownikom po złości i kazali lać minerał o takiej specyfikacji.



#74 żużu77

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 414 postów
  • Na FM od: 19 kwiecień 2017
  • Skąd:Cieszyn
  • Motocykl:R 1200 RT

Napisano nie, 28 maj 2017 - 13:22

Widzisz, ja też mam boxera w oleju. :)
Co do oleju/olejów to firma lała castrola, potem shela...
Albo na odwrót.

Jak nasze silniki były projektowane to być może nikt nie słyszał o olejach syntetycznych...
Każdy wlewa co mu pasuje. Dlaczego wolę synt zamiast minerała? Bo jest trwalszy. Bo się wolniej starzeje i dłużej trzyma parametry. Bo wnętrze mojego silnika jest tłuste ale czyste. Pozbawione jakichkolwiek nagarów.

Żużu77, Cieszyn, R12RT

#75 Qadrat

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1501 postów
  • Na FM od: 02 sierpień 2013
  • Skąd:Ozorków
  • Motocykl:BMW F650, BMW R1150GS

Napisano nie, 28 maj 2017 - 19:12

Jak nasze silniki były projektowane to być może nikt nie słyszał o olejach syntetycznych...

 

 

Jak najbardziej były znane i stosowane w czasach gdy projektowano te boxery ;) Gdy ojciec w 1993 roku kupił we Włoszech 2 letniego Fiata Uno z silnikiem 1.1 60 KM to od nowości był zalewany Mobilem1 Rally 5W50. Potem chodził w Polsce po sklepach z butelką po tym Mobilu bo chciał taki kupić to każdy robił wielkie oczy "oo panie, a co to za olej, my tu tylko LUX-a mamy". To, że u nas coś było nieznane i niedostępne to nie znaczy, że wszędzie tak było ;) No ale to nie temat o olejach tylko o enduro :P







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Yamaha

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |