Skocz do zawartości


Zdjęcie

zx10r 06'


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
158 odpowiedzi w tym temacie

#41 dziur

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 383 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 30 sierpień 2004
  • Skąd:Polska - Kalisz
  • Motocykl:ZX-10R

Napisano pon, 01 cze 2009 - 22:28

fabryczny ohlins mozna wy**bac i załozyc hiper pro. Co do silnika i jebniecia na górze to jest to rzeczywiscie mniej wyczuwalne niz w R1 bo zaczyna sie wczesniej i przebiega łagodniej. Pozycja na motocyklu zwłaszcza dla osoby wyzszej jest w h*j niewygodna wiec nie wiem jak niektorzy jezdzą i pisza ze wszystko jest gitara. Siodło jest coprawda w miare nisko, srodek ciezkosci tez, przez co motocykl prowadzi sie stabilnie /zwłaszcza w wolnych łukach, w szybszych gorzej bo trudniej go złamac/ ale wysoko podniesione podnozki powoduja ze łokcie nie sa przy zbiorniku tylko z boku kolan nawet wtedy jak jezdziec przesunie na maxa dupsko do tyłu. Do tego nisko położona kierownica powoduje ze jezdziec jest praktycznie cały czas podparty na rękach.
Do plusów na pewno zaliczył bym silnik i stabilnosc motocykla , a do minusów hamulce i położenie kierowcy. Opony jakie najbardziej mi odpowiadały na tym sprzecie to pirelli dragon supercorsa pro.

#42 szramer

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2739 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 25 maj 2002
  • Skąd:Indy
  • Motocykl:XT600/R6/450SXF

Napisano pią, 05 cze 2009 - 05:56

Cytat(dziur @ 02.06.2009 - 00:28) Wyświetl post

fabryczny ohlins mozna wy**bac i załozyc hiper pro.

co masz na mysli?? na ulicy daje rade , na torze nie jest skrecony ma maxa i ladowania przy 140 na wyjsciu ze skreconym kolem ogarnia i odcine na 4 tym biegu przy 250 z jednym trzepnieciem robi... co chciec wiecej??? icon_mrgreen.gif
wiadomo ze wersja race i street do zx10 sie rozni srednica tloka ale i cena rowniez...
WERA#111

#43 Vector

    MOTOCYKLISTA - nocny jeździec

  • Forumowicze
  • 4604 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 07 sierpień 2008
  • Skąd:Poznań

Napisano nie, 07 cze 2009 - 07:55

Cytat(szramer @ 05.06.2009 - 05:56) Wyświetl post

co masz na mysli?? na ulicy daje rade , na torze nie jest skrecony ma maxa i ladowania przy 140 na wyjsciu ze skreconym kolem ogarnia i odcine na 4 tym biegu przy 250 z jednym trzepnieciem robi... co chciec wiecej??? icon_mrgreen.gif
wiadomo ze wersja race i street do zx10 sie rozni srednica tloka ale i cena rowniez...


No to co za problem, kupujesz Hyperpro RSC i przy odpowiednim ustawieniu nawet raz nie trzepnie kierą. Ba, jak na maxa skręcisz to nie skręcisz biggrin.gif

Tyle, że po 5 tys. km słyszę jakieś dziwne cykanie w amorku jak się kierownicą skręca na postoju icon_rolleyes.gif

#44 Skr3czu

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 18 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 22 maj 2010
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:Kawasaki ZX-10R

Napisano czw, 12 sie 2010 - 21:11

Witam,

Jak ustawić w kawasaki zx10r 05, godzinę ? bo nie chcący zresetowałem evil.gif

p.s mam nadzieje, że do dobrego działu, dałem temat...

Pozdrawiam.
Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz:

https://www.facebook...untDrift100Mocy

Daj "Lubie to!"

#45 Vector

    MOTOCYKLISTA - nocny jeździec

  • Forumowicze
  • 4604 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 07 sierpień 2008
  • Skąd:Poznań

Napisano czw, 12 sie 2010 - 22:35

Do krótkich spodenek na motocykl polecam sandały Nike, koniecznie bez skarpetek.

Jutro zadzwonię do kumpla i zapytam. Spróbuj wcisnąć długo mode a później selectem i zatwierdzasz znowu mode.

#46 Skr3czu

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 18 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 22 maj 2010
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:Kawasaki ZX-10R

Napisano pią, 13 sie 2010 - 10:28

Cytat(Vector @ 13.08.2010 - 00:35) Wyświetl post

Do krótkich spodenek na motocykl polecam sandały Nike, koniecznie bez skarpetek.

Jutro zadzwonię do kumpla i zapytam. Spróbuj wcisnąć długo mode a później selectem i zatwierdzasz znowu mode.


Co do pierwszego zdania: "nigdy nie dyskutuj z głupim, bo cię sprowadzi do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem" więc, nie wyszła Ci prowokacja smile.gif

A co do drugiego zdania, no okej... pogrzebię dzisiaj.
Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz:

https://www.facebook...untDrift100Mocy

Daj "Lubie to!"

#47 Skr3czu

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 18 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 22 maj 2010
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:Kawasaki ZX-10R

Napisano pią, 13 sie 2010 - 21:14

Witam,

Wypadało by wymienić filtr powietrza... ale gdzie on dokładnie się znajduje ? icon_eek.gif

Pozdrawiam.
Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz:

https://www.facebook...untDrift100Mocy

Daj "Lubie to!"

#48 Skr3czu

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 18 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 22 maj 2010
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:Kawasaki ZX-10R

Napisano pon, 11 kwi 2011 - 21:34

Witam,

Jaką oponę do zx10r 05 ?

190/55/17

czy

190/50/17

?

Pozdrawiam.
Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz:

https://www.facebook...untDrift100Mocy

Daj "Lubie to!"

#49 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - oddychający spalinami

  • Super-Moderatorzy
  • 7931 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:kanapa i kibelek

Napisano wto, 12 kwi 2011 - 05:38

zgodną z instrukcją obsługi
jsz

#50 MYCIOR

    Spec - MotoSport

  • Moderatorzy
  • 2994 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 29 marzec 2005
  • Skąd:Dębica / Rzeszów
  • Motocykl:R1 '07

Napisano wto, 12 kwi 2011 - 05:43

http://www.mynetmoto.de/
znajdź sobie po modelu.

pzdr

#51 Skr3czu

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 18 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 22 maj 2010
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:Kawasaki ZX-10R

Napisano wto, 12 kwi 2011 - 06:55

Tam jest, że 190/50/17, ale to wiedziałem... ale cz mogę dać 190/50/17 ?

Pozdro.
Masz konto na Facebook ? jesteś fanem motocykli ? dołącz do nas już teraz:

https://www.facebook...untDrift100Mocy

Daj "Lubie to!"

#52 Mor

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 390 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 06 sierpień 2008
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:RSV4 i CBR 1000RR sc59

Napisano wto, 12 kwi 2011 - 07:59

Tam jest, że 190/50/17, ale to wiedziałem... ale cz mogę dać 190/50/17 ?

Pozdro.



??

chyba 55?

#53 ZX10RLover

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Na FM od: 16 kwiecień 2011
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:ZX10R

Napisano nie, 17 kwi 2011 - 18:01

Witam, sam jezdze na dyszce z 05roku,przelot 12.5k i moge szczerze powiedziec,ze jesli ktos szuka hardcore'u to jest to motor dla niego , oddaje od samego dolu na b.przyzwoitym poziomie ,natomiast od 8k rpm to jest przeciag straszny. Jedyne co mi sie nie podoba to jakosc plastikow(szczegolnie wypelnienia miedzy bakiem a siodlem sa strasznie delikutasne ;) ) ostatnio zgubilem jeden przy 270kmh - fakt ,faktem ,ze poprzedni wlasciciel zaniedbal je troche i nie dbal o mocowania (sa 3)a bylo poltora ;) dlatego trzeba ich dogladac,zeby nie skonczyc tak jak ja ;] Nastepna rzecz to narowistosc w ostrzejszych zlozeniach , potrzeba naprawde byczych cojones,zeby moc wszedzie domykac gume na naszych wspanialych drogach. Zmienilem ostatnio gumy na power'y 2ct(rozmiar seryjny jak w przewidzial producent) i jestem bardzo z nich zadowolony , motor nie do poznania. Pytanie do tych co mieli doswiadczenie z zawiasem , ostatnio mialem ustawiany na moje 85kg pod nowe gumki i powietrze 2.5 przod i 2.9 tyl , powiem szczerze,ze straszny HC dalej jest i zastanawiam sie czy nie popuscic calkowicie ustawien zawiasu. Probowal ktos odpuscic wszystko na maxa ? jesli tak to jaka reakcja moto byla w zakretach ? odrazu mowie,ze lubie twardo i dlatego ja wzialem, ale chcialbym poprawic kulture w zakretach. Z gory dzieki i pozdrawiam wszystkich maniakow !
Ps. (sorry za offtopa) Jestem z Wawy i szukam osob do wspolnego latania , odrazu mowie,ze nie interesuja mnie ludzie ,ktorzy lataja 250kmh miedzy furami w korku, a pozniej chwala sie miedzy soba jak ten byl blisko rozjebania sie o samochod,bo ten mu dzwi otworzyl etc. Pozdrawiam gg 2642911

Tam jest, że 190/50/17, ale to wiedziałem... ale cz mogę dać 190/50/17 ?

Pozdro.


W Serii w 05r masz przod 120/70zr17, tyl 190/50zr17, ja w swojej zostawilem w serii i jest malina ;) jesli zmienisz profil (co mozesz zrobic) to bedziesz mial zaleznie od modelu gumy bardziej miekko. Pozdr.

#54 dawkun

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 8 postów
  • Na FM od: 24 kwiecień 2011
  • Skąd:Jelenia Góra

Napisano śro, 04 maj 2011 - 21:32

Ta kawa przynajmniej licznik ma fajny a nie jak mała ninja... ze starymi zegarami wyglądającymi jak... no właśnie

Śliczna jest ;3 ale mogli wstawić podobny prędkościomierz do jej mini wersji ;p

#55 pressure

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Na FM od: 04 grudzień 2011
  • Skąd:Lodsh
  • Motocykl:ZX10R

Napisano nie, 04 gru 2011 - 17:35

Witam wszystkich przede wszystkim.
Panowie i Panie, zanim założyłem konto na forum szukałem usilnie informacji mi potrzebnych. Ale lipa, bo chyba nie ma typowo tematu poświęconego temu modelowi. Są kawy z 05, są kawy z lat 07 w góre itd.
A więc, poszukuje informacji (tematu) opinii użytkowników poświęconych kawie z 06 roku, jeśli ktoś wie co i jak to proszę o info.
Jeśli zaś takiego tematu nie ma, proszę o info odnośnie tego modelu w tym temacie.
Interesuje mnie awaryjność i inne tego typu rzeczy.

Pozdro
pressure

#56 szramer

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2739 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 25 maj 2002
  • Skąd:Indy
  • Motocykl:XT600/R6/450SXF

Napisano pią, 16 gru 2011 - 04:02

06 i 07 to to samo , awaryjnosc jak w kazdym litrze , loteria , albo powypadkowosc ma wplyw , mialem 06 i 2x07' , w sumie altek sie tylko spalil ( do tych rocznikow tani bo ponizej 150$ za nowke
WERA#111

#57 Vector

    MOTOCYKLISTA - nocny jeździec

  • Forumowicze
  • 4604 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 07 sierpień 2008
  • Skąd:Poznań

Napisano sob, 17 gru 2011 - 15:01

Witam wszystkich przede wszystkim.
Panowie i Panie, zanim założyłem konto na forum szukałem usilnie informacji mi potrzebnych. Ale lipa, bo chyba nie ma typowo tematu poświęconego temu modelowi. Są kawy z 05, są kawy z lat 07 w góre itd.
A więc, poszukuje informacji (tematu) opinii użytkowników poświęconych kawie z 06 roku, jeśli ktoś wie co i jak to proszę o info.
Jeśli zaś takiego tematu nie ma, proszę o info odnośnie tego modelu w tym temacie.
Interesuje mnie awaryjność i inne tego typu rzeczy.

Pozdro
pressure


Na razie zrobiła 10 tysięcy i się nie rozleciała ;)

#58 MartinBikesManiac

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 182 postów
  • Na FM od: 15 październik 2009
  • Skąd:KALETY
  • Motocykl:Kilka.

Napisano śro, 28 gru 2011 - 14:51

Witam wszystkich przede wszystkim.
Są kawy z 05, są kawy z lat 07 w góre itd.
A więc, poszukuje informacji (tematu) opinii użytkowników poświęconych kawie z 06 roku, jeśli ktoś wie co i jak to proszę o info.


Pozdro
pressure


Witam,wtrącę swoje 3gr o zx10r ,bo akurat 2 sezon będę latał zx10r 2007.
Z góry mówię jestem najbardziej nastawiony na Honde ,cenię ją za bezawaryjność oraz staranne wykonanie.Ale postanowiłem sprawdzić jak się lata na zx10r,urzekły mnie te oczka.
Zx10r 07r ten sam model co 06r zakupiłem z przebiegiem 14k 3 latek teraz ma ok 19k ,moto używany zgodnie z przeznaczeniem ale z głową,czyli bez mocnych przegrzań powyżej 100st.Bez zmiany biegów na gumie bez użycia sprzęgła.
Moto testowałem kilkanaście razy na gumie przy 120-200km/h nic się nie stało ,palenie gumy na weselu przy 80-100 st max później jadę schłodzić moto,biegi w czasie jazdy zmieniam w gorę w 80-90% bez użycia sprzęgła.Olej w piecu 300v max 6-7k na oleju.Z plusów moto ,jest duża moc (1000rr /r1/k5/k6 z tych roczników ciut słabsza) K7- i R1 09 już nie.
Moto ma małe spalanie ,pali dużo mniej niż zx10r 04-05.954 czy r1 czy nawet 929.Ma dużo dodatków ,ohlins,antyhopping,gryzione tarcze itp.Jest dość stonowana w przeciwieństwie do zx10r 04r.
Wady jakie zauważyłem ,nie do końca starannie dopracowane detale ,np obudowa tylnego zbiorniczka na płyn wygląda jak w Hyosung lub King way.Farba odpryskuje z pieca oraz z goleni lag na dole,cbr /gsxr/r1 jest staranniej wykonana.
Hamulce ma bardzo słabe,podobnie jak gsxr 1000 k5 k6.R1,rr ma dużo lepsze.Dość męczący dźwięk silnika (jeśli mamy seryjne kominy) podczas jazdy.
3 znajomych miało zx10r 04r ,1 narzekał tylko raz ,coś mu parę razy się zdarzyło na torze że mu 4-5 bieg wyskoczył sam,ale moto ostro dostawało w dupę ,gumy i tor,poza tym ok.A 2 kolo moto zajechał na własne życzenie palił gumę na zlocie w basenie a miał ponad 100st na piecu i korba poszła.3 nic,latał nią aż do śmierci (swojej)
6;00 minuta 3 kawy.

Użytkownik MartinBikesManiac edytował ten post śro, 28 gru 2011 - 15:00


#59 RudyXJ

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

  • Forumowicze
  • 1935 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 28 styczeń 2006
  • Skąd:Wschowa/Stare Strącze/lubuskie
  • Motocykl:Kawasaki ZX10R

Napisano śro, 29 sie 2012 - 20:41

Na co zwrócić uwage przy zakupie zx10r w gre wchodzi 04-05 ale bardziej 06-07 jak to Yuby kiedyś ją nazwał "Kulfon" :D

#60 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 10751 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:RSV/SRAD

Napisano śro, 29 sie 2012 - 20:47

Kulfon to 2008.
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań