Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tiger 1050


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#41 kumpel kalamitki

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 476 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:piękna Suzi GSR 600

Napisano pią, 12 sty 2018 - 21:49

Trochę jednak schodzę na ziemię w tych swoich zamiarach 1050 chyba za drogo będzie i za duży sprzęt. Czytam, oglądam, słucham w necie o Tiger 800. Raczej 800 był by właściwszym wyborem, ale tu w konkury do mojego portfela staje Yamha TDM 900 i robi się ciekawie :)

W podróż poślubną chce mi się pojechać do Norwegii, albo do Austrii motocyklem :)


Użytkownik kumpel kalamitki edytował ten post pią, 12 sty 2018 - 21:50


#42 _bollo_

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 190 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 09 czerwiec 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:MTS100DS

Napisano pią, 12 sty 2018 - 23:30

Pierwszy wypust 1050 będzie tańszy od 800.

Żaden Tiger 1050 nie miał centralnej podstawki.

Żadnych dokuczliwych wibracji nie zaznałem - a przejechałem Tygrysem z 40tys km. Żaden 4cyl nie ma startu z 3. Vka chyba też nie :P

Wygodny dla 2 osób -  z tym że plecak siedzi dość wysoko. Żonce się to podobało - mogła spoglądać na drogę bez wychylania się.

Spalanie przy jeździe po górkach 5,5, autostrada 6,5 ale ciężko pogonić go powyżej 140kmh - za bardzo wieje.

W moim moto padł stator - podobno typowe dla tych silników poza tym żadnych awarii - a moto naprawdę nie było oszczędzane, sprzedałem je z przebiegiem 94k km. 

Ja pewnie po Multistradzie znowu Tigera kupie, z tym że sporta.



#43 skilos

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 542 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 12 marzec 2013
  • Skąd:K-K
  • Motocykl:f800gs

Napisano pią, 12 sty 2018 - 23:34

Wszystkie SE miały centralna podstawkę .Docelowo chyba tez jakiegoś Triumpha kupie  :)


"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

 


#44 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 632 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano sob, 13 sty 2018 - 00:47

Pierwszy wypust 1050 będzie tańszy od 800.

Żaden Tiger 1050 nie miał centralnej podstawki.

Żadnych dokuczliwych wibracji nie zaznałem - a przejechałem Tygrysem z 40tys km. Żaden 4cyl nie ma startu z 3. Vka chyba też nie :P

Wygodny dla 2 osób -  z tym że plecak siedzi dość wysoko. Żonce się to podobało - mogła spoglądać na drogę bez wychylania się.

Spalanie przy jeździe po górkach 5,5, autostrada 6,5 ale ciężko pogonić go powyżej 140kmh - za bardzo wieje.

W moim moto padł stator - podobno typowe dla tych silników poza tym żadnych awarii - a moto naprawdę nie było oszczędzane, sprzedałem je z przebiegiem 94k km. 

Ja pewnie po Multistradzie znowu Tigera kupie, z tym że sporta.

Na pewno wiesz o czym piszesz?! Centralnej podstawki nie miały egzemplarze z pierwszych lat produkcji - później w zasadzie standard. Ciężko pogonić powyżej 140 ?! Chyba pomyliłeś z KLE 500 lub Suzuki GS 500. W przypadku Tiger-a 1050 mógłbym się zgodzić gdybyś napisał że mało komfortowo jest powyżej 200.



#45 _bollo_

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 190 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 09 czerwiec 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:MTS100DS

Napisano nie, 14 sty 2018 - 15:03

Na pewno wiesz o czym piszesz?! Centralnej podstawki nie miały egzemplarze z pierwszych lat produkcji - później w zasadzie standard. Ciężko pogonić powyżej 140 ?! Chyba pomyliłeś z KLE 500 lub Suzuki GS 500. W przypadku Tiger-a 1050 mógłbym się zgodzić gdybyś napisał że mało komfortowo jest powyżej 200.

Po co ta agresja? Jakieś kompleksy? :P

Wiem o czym pisze, Ty za to masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Napisałem, że ciężko powyżej 140kmh bo za bardzo wieje. Nie wiem jakim konusem trzeba być, żeby to nie przeszkadzało- zarówno dla kierowcy jak i pasażera. ja mam 190cm, żonka 170 i według nas (mimo deflektora MRA) ochrona przed wiatrem jest słaba. Brak podstawki - myślałem, że w SE też jest akcesoryjna, tym bardziej, że w sporcie też jej nie dodają.

Ponadto uważam że motocykl naprawdę daję radę - lataliśmy jak poniżej z 3 kuframi po Alpach, Pirenejach,cała południowa Hiszpania i Francja - wszędzie było szybko i komfortowo jak dla mnie ciężko o konkurencję w tej cenie.

 

 

med_gallery_3599_979_178614.jpg


Użytkownik _bollo_ edytował ten post nie, 14 sty 2018 - 15:05


#46 kumpel kalamitki

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 476 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:piękna Suzi GSR 600

Napisano nie, 14 sty 2018 - 16:51

Spokojnie dziewczyny ;) Trzeba chodzić kulturalnie po ziemi albo jeździć motocyklem :)

Schodzę na ziemię i zawężam do dwóch sprzętów Triumph Tiger 800 lub Yamaha TDM 900


Użytkownik kumpel kalamitki edytował ten post nie, 14 sty 2018 - 16:52


#47 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 632 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano nie, 14 sty 2018 - 19:46

Po co ta agresja? Jakieś kompleksy? :P

Wiem o czym pisze, Ty za to masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Napisałem, że ciężko powyżej 140kmh bo za bardzo wieje. Nie wiem jakim konusem trzeba być, żeby to nie przeszkadzało- zarówno dla kierowcy jak i pasażera. ja mam 190cm, żonka 170 i według nas (mimo deflektora MRA) ochrona przed wiatrem jest słaba. Brak podstawki - myślałem, że w SE też jest akcesoryjna, tym bardziej, że w sporcie też jej nie dodają.

Ponadto uważam że motocykl naprawdę daję radę - lataliśmy jak poniżej z 3 kuframi po Alpach, Pirenejach,cała południowa Hiszpania i Francja - wszędzie było szybko i komfortowo jak dla mnie ciężko o konkurencję w tej cenie.

 

 

 

 

Po co ta agresja? Jakieś kompleksy? :P

Wiem o czym pisze, Ty za to masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Napisałem, że ciężko powyżej 140kmh bo za bardzo wieje. Nie wiem jakim konusem trzeba być, żeby to nie przeszkadzało- zarówno dla kierowcy jak i pasażera. ja mam 190cm, żonka 170 i według nas (mimo deflektora MRA) ochrona przed wiatrem jest słaba. Brak podstawki - myślałem, że w SE też jest akcesoryjna, tym bardziej, że w sporcie też jej nie dodają.

Ponadto uważam że motocykl naprawdę daję radę - lataliśmy jak poniżej z 3 kuframi po Alpach, Pirenejach,cała południowa Hiszpania i Francja - wszędzie było szybko i komfortowo jak dla mnie ciężko o konkurencję w tej cenie.

 

 

med_gallery_3599_979_178614.jpg

 

Nie wiem gdzie widziałeś agresję. Nie wyzywałem, nie przeklinałem jak niektórzy, nie obrażałem. Stwierdziłem że to co piszesz jest bzdurą i nadal to podtrzymuję. Bo niby co ma wspólnego z rzeczywistością stwierdzenie że żaden 1050 nie miał centralnej podstawki? Stwierdzenie że ciężko go pogonić powyżej 140 też jest bzdurą i nie zmienia tego fakt że istnieją motocykle zapewniające lepszą ochronę przed wiatrem.


Użytkownik Klas500 edytował ten post nie, 14 sty 2018 - 19:47


#48 skilos

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 542 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 12 marzec 2013
  • Skąd:K-K
  • Motocykl:f800gs

Napisano nie, 14 sty 2018 - 22:13

Motocykl opisywany jest jako fun bike i taki jest, żaden to turystyk .Ale jest genialny .Stopki centralne w pierwszych latach nie istniały, oprócz Special Edition.Ale często były wykręcane przez importerów, bo schodziły jak świeże bułeczki  :flesje:   


"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

 


#49 kumpel kalamitki

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 476 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:piękna Suzi GSR 600

Napisano nie, 14 sty 2018 - 22:46

Motocykl opisywany jest jako fun bike i taki jest, żaden to turystyk .Ale jest genialny .

Mówisz o Tigerze 800



#50 skilos

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 542 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 12 marzec 2013
  • Skąd:K-K
  • Motocykl:f800gs

Napisano nie, 14 sty 2018 - 23:00

Nie 1050 .Na 800 nie jeździłem, ale odpadł w porównaniu do 800 gs, bo w terenie bardziej wymiękał  :flesje:


"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

 


#51 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 632 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano nie, 14 sty 2018 - 23:31

Nie 1050 .Na 800 nie jeździłem, ale odpadł w porównaniu do 800 gs, bo w terenie bardziej wymiękał  :flesje:

Za to w trasie zdecydowanie lepszy. ( 800 Triumpha od 800 BMW).






Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 Forumowiczów, 4 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |