Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Tiger 1050


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#41 kumpel kalamitki

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 500 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:Suzki 600

Napisano pią, 12 sty 2018 - 21:49

Trochę jednak schodzę na ziemię w tych swoich zamiarach 1050 chyba za drogo będzie i za duży sprzęt. Czytam, oglądam, słucham w necie o Tiger 800. Raczej 800 był by właściwszym wyborem, ale tu w konkury do mojego portfela staje Yamha TDM 900 i robi się ciekawie :)

W podróż poślubną chce mi się pojechać do Norwegii, albo do Austrii motocyklem :)


Użytkownik kumpel kalamitki edytował ten post pią, 12 sty 2018 - 21:50


#42 _bollo_

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 199 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 09 czerwiec 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:MTS100DS

Napisano pią, 12 sty 2018 - 23:30

Pierwszy wypust 1050 będzie tańszy od 800.

Żaden Tiger 1050 nie miał centralnej podstawki.

Żadnych dokuczliwych wibracji nie zaznałem - a przejechałem Tygrysem z 40tys km. Żaden 4cyl nie ma startu z 3. Vka chyba też nie :P

Wygodny dla 2 osób -  z tym że plecak siedzi dość wysoko. Żonce się to podobało - mogła spoglądać na drogę bez wychylania się.

Spalanie przy jeździe po górkach 5,5, autostrada 6,5 ale ciężko pogonić go powyżej 140kmh - za bardzo wieje.

W moim moto padł stator - podobno typowe dla tych silników poza tym żadnych awarii - a moto naprawdę nie było oszczędzane, sprzedałem je z przebiegiem 94k km. 

Ja pewnie po Multistradzie znowu Tigera kupie, z tym że sporta.



#43 skilos

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 557 postów
  • Wiek: 49
  • Na FM od: 12 marzec 2013
  • Skąd:K-K
  • Motocykl:f800gs

Napisano pią, 12 sty 2018 - 23:34

Wszystkie SE miały centralna podstawkę .Docelowo chyba tez jakiegoś Triumpha kupie  :)


"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

 


#44 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 643 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano sob, 13 sty 2018 - 00:47

Pierwszy wypust 1050 będzie tańszy od 800.

Żaden Tiger 1050 nie miał centralnej podstawki.

Żadnych dokuczliwych wibracji nie zaznałem - a przejechałem Tygrysem z 40tys km. Żaden 4cyl nie ma startu z 3. Vka chyba też nie :P

Wygodny dla 2 osób -  z tym że plecak siedzi dość wysoko. Żonce się to podobało - mogła spoglądać na drogę bez wychylania się.

Spalanie przy jeździe po górkach 5,5, autostrada 6,5 ale ciężko pogonić go powyżej 140kmh - za bardzo wieje.

W moim moto padł stator - podobno typowe dla tych silników poza tym żadnych awarii - a moto naprawdę nie było oszczędzane, sprzedałem je z przebiegiem 94k km. 

Ja pewnie po Multistradzie znowu Tigera kupie, z tym że sporta.

Na pewno wiesz o czym piszesz?! Centralnej podstawki nie miały egzemplarze z pierwszych lat produkcji - później w zasadzie standard. Ciężko pogonić powyżej 140 ?! Chyba pomyliłeś z KLE 500 lub Suzuki GS 500. W przypadku Tiger-a 1050 mógłbym się zgodzić gdybyś napisał że mało komfortowo jest powyżej 200.



#45 _bollo_

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 199 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 09 czerwiec 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:MTS100DS

Napisano nie, 14 sty 2018 - 15:03

Na pewno wiesz o czym piszesz?! Centralnej podstawki nie miały egzemplarze z pierwszych lat produkcji - później w zasadzie standard. Ciężko pogonić powyżej 140 ?! Chyba pomyliłeś z KLE 500 lub Suzuki GS 500. W przypadku Tiger-a 1050 mógłbym się zgodzić gdybyś napisał że mało komfortowo jest powyżej 200.

Po co ta agresja? Jakieś kompleksy? :P

Wiem o czym pisze, Ty za to masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Napisałem, że ciężko powyżej 140kmh bo za bardzo wieje. Nie wiem jakim konusem trzeba być, żeby to nie przeszkadzało- zarówno dla kierowcy jak i pasażera. ja mam 190cm, żonka 170 i według nas (mimo deflektora MRA) ochrona przed wiatrem jest słaba. Brak podstawki - myślałem, że w SE też jest akcesoryjna, tym bardziej, że w sporcie też jej nie dodają.

Ponadto uważam że motocykl naprawdę daję radę - lataliśmy jak poniżej z 3 kuframi po Alpach, Pirenejach,cała południowa Hiszpania i Francja - wszędzie było szybko i komfortowo jak dla mnie ciężko o konkurencję w tej cenie.

 

 

med_gallery_3599_979_178614.jpg


Użytkownik _bollo_ edytował ten post nie, 14 sty 2018 - 15:05


#46 kumpel kalamitki

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 500 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:Suzki 600

Napisano nie, 14 sty 2018 - 16:51

Spokojnie dziewczyny ;) Trzeba chodzić kulturalnie po ziemi albo jeździć motocyklem :)

Schodzę na ziemię i zawężam do dwóch sprzętów Triumph Tiger 800 lub Yamaha TDM 900


Użytkownik kumpel kalamitki edytował ten post nie, 14 sty 2018 - 16:52


#47 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 643 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano nie, 14 sty 2018 - 19:46

Po co ta agresja? Jakieś kompleksy? :P

Wiem o czym pisze, Ty za to masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Napisałem, że ciężko powyżej 140kmh bo za bardzo wieje. Nie wiem jakim konusem trzeba być, żeby to nie przeszkadzało- zarówno dla kierowcy jak i pasażera. ja mam 190cm, żonka 170 i według nas (mimo deflektora MRA) ochrona przed wiatrem jest słaba. Brak podstawki - myślałem, że w SE też jest akcesoryjna, tym bardziej, że w sporcie też jej nie dodają.

Ponadto uważam że motocykl naprawdę daję radę - lataliśmy jak poniżej z 3 kuframi po Alpach, Pirenejach,cała południowa Hiszpania i Francja - wszędzie było szybko i komfortowo jak dla mnie ciężko o konkurencję w tej cenie.

 

 

 

 

Po co ta agresja? Jakieś kompleksy? :P

Wiem o czym pisze, Ty za to masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Napisałem, że ciężko powyżej 140kmh bo za bardzo wieje. Nie wiem jakim konusem trzeba być, żeby to nie przeszkadzało- zarówno dla kierowcy jak i pasażera. ja mam 190cm, żonka 170 i według nas (mimo deflektora MRA) ochrona przed wiatrem jest słaba. Brak podstawki - myślałem, że w SE też jest akcesoryjna, tym bardziej, że w sporcie też jej nie dodają.

Ponadto uważam że motocykl naprawdę daję radę - lataliśmy jak poniżej z 3 kuframi po Alpach, Pirenejach,cała południowa Hiszpania i Francja - wszędzie było szybko i komfortowo jak dla mnie ciężko o konkurencję w tej cenie.

 

 

med_gallery_3599_979_178614.jpg

 

Nie wiem gdzie widziałeś agresję. Nie wyzywałem, nie przeklinałem jak niektórzy, nie obrażałem. Stwierdziłem że to co piszesz jest bzdurą i nadal to podtrzymuję. Bo niby co ma wspólnego z rzeczywistością stwierdzenie że żaden 1050 nie miał centralnej podstawki? Stwierdzenie że ciężko go pogonić powyżej 140 też jest bzdurą i nie zmienia tego fakt że istnieją motocykle zapewniające lepszą ochronę przed wiatrem.


Użytkownik Klas500 edytował ten post nie, 14 sty 2018 - 19:47


#48 skilos

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 557 postów
  • Wiek: 49
  • Na FM od: 12 marzec 2013
  • Skąd:K-K
  • Motocykl:f800gs

Napisano nie, 14 sty 2018 - 22:13

Motocykl opisywany jest jako fun bike i taki jest, żaden to turystyk .Ale jest genialny .Stopki centralne w pierwszych latach nie istniały, oprócz Special Edition.Ale często były wykręcane przez importerów, bo schodziły jak świeże bułeczki  :flesje:   


"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

 


#49 kumpel kalamitki

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 500 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:Suzki 600

Napisano nie, 14 sty 2018 - 22:46

Motocykl opisywany jest jako fun bike i taki jest, żaden to turystyk .Ale jest genialny .

Mówisz o Tigerze 800



#50 skilos

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 557 postów
  • Wiek: 49
  • Na FM od: 12 marzec 2013
  • Skąd:K-K
  • Motocykl:f800gs

Napisano nie, 14 sty 2018 - 23:00

Nie 1050 .Na 800 nie jeździłem, ale odpadł w porównaniu do 800 gs, bo w terenie bardziej wymiękał  :flesje:


"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

 


#51 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 643 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano nie, 14 sty 2018 - 23:31

Nie 1050 .Na 800 nie jeździłem, ale odpadł w porównaniu do 800 gs, bo w terenie bardziej wymiękał  :flesje:

Za to w trasie zdecydowanie lepszy. ( 800 Triumpha od 800 BMW).



#52 kumpel kalamitki

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 500 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:Suzki 600

Napisano nie, 28 sty 2018 - 22:37

Panowie, a może ktoś pamięta, może ktoś jeździ Tigerem 800.

Interesuje mnie na ile obrotów na 6 biegu kręci silnik przy stałej prędkości 140km/h ??



#53 kispom

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 7 postów
  • Na FM od: 22 luty 2016
  • Skąd:WLKP
  • Motocykl:Triumph Tiger Sport

Napisano pią, 02 lut 2018 - 21:24

Panowie, a może ktoś pamięta, może ktoś jeździ Tigerem 800.

Interesuje mnie na ile obrotów na 6 biegu kręci silnik przy stałej prędkości 140km/h ??

 

Szukasz moto do turystyki na asfalcie czy chcesz sie pobabrać w błocie? Jak asfalt to brałbym 1050. 



#54 kumpel kalamitki

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 500 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:Suzki 600

Napisano sob, 03 lut 2018 - 12:41

 

Szukasz moto do turystyki na asfalcie czy chcesz sie pobabrać w błocie? Jak asfalt to brałbym 1050. 

Zdecydowanie na asfalt, ale 1050 za duże dla mnie i za drogie też :)

Budżet to 18-19 max 20 tys kzł. Nie starczy na zadbane 1050, a i raczej nie dla mnie taka lokomotywa ;)

ps

przyjemności w życiu trzeba dozować, stopniować :)



Nie 1050 .Na 800 nie jeździłem, ale odpadł w porównaniu do 800 gs, bo w terenie bardziej wymiękał  :flesje:

GS 800 brałem pod uwagę, ale Tiger chyba na trasę właściwszy a 5 km żwirówką 3 raz w roku to chyba da rady :)


Użytkownik kumpel kalamitki edytował ten post sob, 03 lut 2018 - 12:42


#55 Andrzej JK

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 48 postów
  • Na FM od: 28 wrzesień 2016
  • Skąd:Łaziska Górne, Śląsk
  • Motocykl:Honda CB125 Twin K5, 1972

Napisano sob, 03 lut 2018 - 21:51

Panowie, a może ktoś pamięta, może ktoś jeździ Tigerem 800.

Interesuje mnie na ile obrotów na 6 biegu kręci silnik przy stałej prędkości 140km/h ??

 

Jeśli to nie na zapalenie płuc, popytaj w salonie. Mają na wiosnę i jesień jazdy testowe, można się zapisać i sprawdzić mozliwości.



#56 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9773 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano nie, 04 lut 2018 - 08:53

Jezdzilem Tiger'em 800 - tka i nijak ma sie do 1050 !

 

Wez mi wytlumacz jak cos starszego moze byc drozsze od nowszego ? No chyba, ze ja liczyc nie potrafie. Tu masz dwa modele w zestawie, 1050 jest tanszy od 800 - tki i ponad 800,- €

 

https://suchen.mobil...y=PS&scopeId=MB

 

 

https://suchen.mobil...y=PS&scopeId=MB

 

:crossy:



#57 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 643 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano nie, 04 lut 2018 - 16:29

 

 

Wez mi wytlumacz jak cos starszego moze byc drozsze od nowszego ? No chyba, ze ja liczyc nie potrafie. 

 

Wszystko zależy od tego o ile jest starsze i w jakim stanie. Powiem więcej - często gdy dużo starsze to i wiele droższe  :rolleyes: 



#58 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9773 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano nie, 04 lut 2018 - 17:26

Wyjatki sie trafiaja i potwierdzaja regole.

 

:crossy:



#59 kumpel kalamitki

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 500 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 12 listopad 2010
  • Skąd:z drewnianego garażu
  • Motocykl:Suzki 600

Napisano nie, 04 lut 2018 - 18:10

 

Jeśli to nie na zapalenie płuc, popytaj w salonie. Mają na wiosnę i jesień jazdy testowe, można się zapisać i sprawdzić mozliwości.

Nie nie, nie jest to chwilowe zapalenie prostaty, ani płuc. Czas zmienić drogi, klimaty, wypuścić się gdzie dalej od domu, dalej od kominów pod którymi się jeździ bez sensu w tą i nazad :)

Nie ma za dużo $, jednak  zmianę trzeba zrobić. Rozglądam się jednocześnie za Tigerem 800 oraz za Yamahą TDM 900.

Jedn i drugi ciężki do kupienia i w zasadzie nie widzę alternatywy dla nich. Musi konkretnie jechać i być lekkim sprzętem i nie V-Strom :).

Do stolicy na wiosnę się przejadę. Pewnie tam Salon Triumpha jest :)


Użytkownik kumpel kalamitki edytował ten post pon, 05 lut 2018 - 10:28





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |