Skocz do zawartości


Zdjęcie

jakie sportowo-turystyczne moto najlepsze dla pasażera?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#21 konrad1f

    Spec - Szkoła Jazdy

  • Spec
  • 3845 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 05 lipiec 2002
  • Skąd:Kościan/Poznań
  • Motocykl:SC26side,RC46,JC20,M10

Napisano czw, 21 wrz 2017 - 15:18

vfr1200



#22 Tommo

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1075 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano czw, 21 wrz 2017 - 15:44

GTR1400


Audi Sport


#23 Taurus 61

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 203 postów
  • Wiek: 56
  • Na FM od: 14 luty 2013
  • Skąd:D-S
  • Motocykl:Czarne

Napisano czw, 21 wrz 2017 - 15:46

Yamaha FJR 1300/Kawasaki GTR 1400/Honda 1300 Pan European 



#24 filipr

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2731 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 10 czerwiec 2008
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Yamaha R6

Napisano czw, 21 wrz 2017 - 18:39

Ale jakieś GTRy FJRy PanEuropeany pasują czy raczej bardziej w kierunku sportu? A może turystycznych enduro?

Pozdr.
F.

#25 Tommo

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1075 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano pią, 22 wrz 2017 - 08:16

Najlepiej by było każdym z osobna pojeździć, ale dłużej, ze dwa dni. Wtedy zaczynasz zauważać co ci bardziej pasuje a co nie. Szczególnie w motocyklu, na którym siłą rzeczy siedzisz wiele godzin podróżując.


Audi Sport


#26 LWfilip

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 227 postów
  • Na FM od: 22 marzec 2015
  • Skąd:Świecie n / Wisłą
  • Motocykl:Honda ST1100 ABS / TCS.

Napisano pią, 22 wrz 2017 - 09:34

Yamaha FJR 1300/Kawasaki GTR 1400/Honda 1300 Pan European 

To taki zestaw marzeń, jeśli chodzi o moto do szybkiej turystyki. Z racji sentymentów (st1100) do poleciłbym ST1300. Za kasę rzędu 40.000 pln to będzie zacny sprzęt. Oczywiście konkurenci też są niczego sobie. Przymiarki, na żywo, powinny rozstrzygać. I obowiązkowo z plecaczkiem.


Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.


#27 JERZYK-NYC

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • H-D
  • 491 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 12 sierpień 2012
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:kawasaki,sportster

Napisano pią, 22 wrz 2017 - 09:35

Tommo,ja jezdze sam ale moze Ty jechales z pasazerem i znasz jego zdanie.Ale chyba nasze Zety nie sa za bardzo "przyjacielskie"dla tylkow plecaczkow.

Użytkownik JERZYK-NYC edytował ten post pią, 22 wrz 2017 - 09:36


#28 żużu77

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 290 postów
  • Na FM od: 19 kwiecień 2017
  • Skąd:Cieszyn
  • Motocykl:R 1200 RT

Napisano pią, 22 wrz 2017 - 10:49

A patrzyłeś na bmw? Rt lub Gs?
I plecak będzie zadowolony.

Żużu77, Cieszyn, R12RT

#29 Tommo

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1075 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano pią, 22 wrz 2017 - 12:28

Tommo,ja jezdze sam ale moze Ty jechales z pasazerem i znasz jego zdanie.Ale chyba nasze Zety nie sa za bardzo "przyjacielskie"dla tylkow plecaczkow.

 

W dalszą trasę nie jeździłem w duecie ale i tak nie jest to motocykl do dalekiej turystyki. Wyżej przytaczane propozycje są zdecydowanie lepsze.


Audi Sport


#30 JERZYK-NYC

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • H-D
  • 491 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 12 sierpień 2012
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:kawasaki,sportster

Napisano pią, 22 wrz 2017 - 17:54

 
W dalszą trasę nie jeździłem w duecie ale i tak nie jest to motocykl do dalekiej turystyki. Wyżej przytaczane propozycje są zdecydowanie lepsze.

Moze i sa lepsze,ale ja robilem dziennie ponad tysiac km.i nie byl to jakis koszmar dla tylka(po zmianie siedzenia,oczywiscie).Aha,podnioslem jeszcze kierownice o 2,5 cm i zamienilem raczki na zelowe(choc to akurat nie wiem czy cos pomoglo)

Użytkownik JERZYK-NYC edytował ten post pią, 22 wrz 2017 - 17:55


#31 Quanti86

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 166 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 grudzień 2012
  • Skąd:Hasselt
  • Motocykl:Yamaha xj600

Napisano pią, 22 wrz 2017 - 21:06

A patrzyłeś na bmw? Rt lub Gs?
I plecak będzie zadowolony.

Żużu77, Cieszyn, R12RT

Ale to już inny przedział cenowy chyba...

#32 żużu77

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 290 postów
  • Na FM od: 19 kwiecień 2017
  • Skąd:Cieszyn
  • Motocykl:R 1200 RT

Napisano sob, 23 wrz 2017 - 08:51

Jak masz 4 dychy na moto to znajdziesz juz coś naprawdę fajnego.

Żużu77, Cieszyn, R12RT

#33 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano sob, 23 wrz 2017 - 09:12

Przede wszystkim zaden lancuch tylko Kardan, he, he

1000 km nierowne 1000 km

:crossy:

Użytkownik ks-rider edytował ten post sob, 23 wrz 2017 - 09:13


#34 Quanti86

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 166 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 grudzień 2012
  • Skąd:Hasselt
  • Motocykl:Yamaha xj600

Napisano sob, 23 wrz 2017 - 11:28

RT fajne. W tą stronę pokieruje się na początek. Dzięki za info.

#35 LWfilip

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 227 postów
  • Na FM od: 22 marzec 2015
  • Skąd:Świecie n / Wisłą
  • Motocykl:Honda ST1100 ABS / TCS.

Napisano sob, 23 wrz 2017 - 17:13

:) kardan jest najlepszy do turystyki  :)


Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.


#36 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 632 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano sob, 23 wrz 2017 - 18:00

:) kardan jest najlepszy do turystyki  :)

Zależy jak na to patrzeć. Ogólnie się zgadza, bo najtrwalszy i w zasadzie bezobsługowy. Gorzej gdy ulegnie awarii. Znam przypadek gdy ukręcił się krzyżak w kardanie motocykliście z Polski, który wybrał się do Hiszpanii. Okazało się że serwis nie miał zapasowego i trzeba było czekać 14 dni na sprowadzenie lub wrócić busem do Polski. Gdyby miał moto napędzane łańcuchem to nowy wymieniono by  od ręki  ;) 



#37 żużu77

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 290 postów
  • Na FM od: 19 kwiecień 2017
  • Skąd:Cieszyn
  • Motocykl:R 1200 RT

Napisano sob, 23 wrz 2017 - 19:03

Klasu, nie zgodzę się z tobą.
Od reki to ci zrobią w głębokiej Rosji albo w Afryce.
Niedawno w moto żony trak szlafił łożysko z tyłu. Granica Niemiec i Szwajcarii. Wszystkie serwisy moto mają MIESIĄC wolnego. W serwisie samochodowym gość przynosi łożysko ale go NIE SPRZEDA bo to łożysko do auta.
Taka jazda w tzw cywilizowane kraje.

Co do twojego stwierdzenia, że się "krzyżak ukręcił" - napęd realizowany wałem przegubowym i przekładnią kątową jest bardzo trwałym rozwiązaniem i nie niszczy się "nagle".
To niedbalstwo właściciela, który nie wymienia zużytych części (łożyska, uszczelnienia, nie smaruje połączeń wielowypustowych) a potem się dziwi, że się uebao...
Nieszczęściem większości maszyn jest niedostateczna kultura techniczna i robienie naprawy dopiero jak coś się urwie...
Wspomniany krzyżak był od dłuższego czasu zużyty ale nie wymieniony na czas.

Żużu77, Cieszyn, R12RT

#38 filipr

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2731 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 10 czerwiec 2008
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Yamaha R6

Napisano sob, 23 wrz 2017 - 21:32

K1300S ;)

Pozdr,
F.

#39 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 632 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano nie, 24 wrz 2017 - 10:45

Klasu, nie zgodzę się z tobą.
Od reki to ci zrobią w głębokiej Rosji albo w Afryce.
Niedawno w moto żony trak szlafił łożysko z tyłu. Granica Niemiec i Szwajcarii. Wszystkie serwisy moto mają MIESIĄC wolnego. W serwisie samochodowym gość przynosi łożysko ale go NIE SPRZEDA bo to łożysko do auta.
Taka jazda w tzw cywilizowane kraje.

Co do twojego stwierdzenia, że się "krzyżak ukręcił" - napęd realizowany wałem przegubowym i przekładnią kątową jest bardzo trwałym rozwiązaniem i nie niszczy się "nagle".
To niedbalstwo właściciela, który nie wymienia zużytych części (łożyska, uszczelnienia, nie smaruje połączeń wielowypustowych) a potem się dziwi, że się uebao...
Nieszczęściem większości maszyn jest niedostateczna kultura techniczna i robienie naprawy dopiero jak coś się urwie...
Wspomniany krzyżak był od dłuższego czasu zużyty ale nie wymieniony na czas.

Żużu77, Cieszyn, R12RT

To nie była BM-ka. Przykład natomiast podałem bo mowa była ogólnie o kardanie że najlepszy. Zgadzam się natomiast, że najczęściej tego typu awarie są wynikiem niewiedzy bądź niedbalstwa właściciela. Szczegółów tego konkretnego przypadku nie znam, nie zmienia to jednak faktu że gdyby chodziło o łańcuch , naprawa była by bezproblemowa.



#40 LWfilip

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 227 postów
  • Na FM od: 22 marzec 2015
  • Skąd:Świecie n / Wisłą
  • Motocykl:Honda ST1100 ABS / TCS.

Napisano nie, 24 wrz 2017 - 11:20

Pisząc, że najlepszy, miałem na myśli, że trwały i prawie bezobsługowy. Ale nie ma mowy żeby nie zajmować się nim w ogóle.Sami wiecie, że łańcuch trzeba oglądać regularnie. Musi być czysty, nasmarowany. Kardan z racji konstrukcji, jest "układem zamkniętym" zalanym olejem. Akurat mam moto z kardanem  :rolleyes: . Wystarczy sprawdzić czy jest olej i raz na rok zobaczyć, co w środku. ST1100 jest z 1992 roku i ciągle działa na fabrycznym kardanie.


Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 Forumowiczów, 3 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |