Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1661 odpowiedzi w tym temacie

#1641 pyra.pl

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 294 postów
  • Na FM od: 24 październik 2012
  • Skąd:pyrlandia
  • Motocykl:xvs 1300

Napisano sob, 21 sty 2017 - 08:12

Tqmeh , dlaczego mi nie wspomniałeś ,że to forum jeszcze żyje :laugh:  cześć Pablo  :)

Duńczyk i co wyszło z szumami ? i jaki był przebieg ? (WD40 to był zły pomysł :mad: )

maro19701 fabryczne utwardzanie wystarczyło ? należy wspomnieć, że najłatwiej jest to zrobić na podnośniku po zdemontowaniu osłony pasa....tak, tak , z lewej strony. A gdyby komuś twardość fabryczna była za mała to posiadam na zbyciu sprężynę wzmocnioną - idealna dla.......postawnego motocyklisty z trochę większym plecaczkiem :laugh:

Co do świateł, czy ktoś widział kiedyś różnicę między amerykanem a euro ? ja tam zaglądałem i jej nie zauważyłem :sad: a w ramach postojówki mam przyklejoną diodę w lampie głównej.


Użytkownik pyra.pl edytował ten post sob, 21 sty 2017 - 08:17


#1642 tqmeh

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 210 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 24 luty 2013
  • Skąd:DZL
  • Motocykl:XVS1300A

Napisano nie, 22 sty 2017 - 18:03

Cześć, pyra.pl jak tylko coś się tu pojawi odpisuje w miarę możliwości ;)



#1643 Liteon44

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 28 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 19 maj 2013
  • Skąd:Golczewo
  • Motocykl:XVS1300A

Napisano wto, 07 mar 2017 - 22:53

Witam Panowie i Panie!!!

Powiem szumnie - sezon rozpoczęty!!! 4 marca w sobotę postanowiłem odpalić swojego krążownika - efekt... - może pół obrotu rozrusznika i piękny dźwięk, wydobywający się z rury wydechowej dobiegł mych uszu - po kilku miesiącach miód na moje serce!!! :biggrin:

Pierwsze ok 50km na rozgrzewkę zaliczone!!! Dodam, że pogoda była wyśmienita - ok 13 stopni, słoneczko i zero wiatru - IDEALNIE!!!!!

Teraz nie pozostaje nic innego jak tylko czekać to taką pogodę i można zaganiać!!!

Pozdrawiam Wszystkich i życzę udanego sezonu w  2017 roku!!!

Do zobaczenia w trasie!!!




Co do świateł, czy ktoś widział kiedyś różnicę między amerykanem a euro ? ja tam zaglądałem i jej nie zauważyłem :sad: a w ramach postojówki mam przyklejoną diodę w lampie głównej.

pyra.pl a mógłbyś podesłać fotkę, jakiś opis jak to zrobiłeś, bo ostatnio na przeglądzie gościu marudził i mówił, żeby zamontować w kloszu postojówkę. 

#1644 pyra.pl

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 294 postów
  • Na FM od: 24 październik 2012
  • Skąd:pyrlandia
  • Motocykl:xvs 1300

Napisano śro, 08 mar 2017 - 23:11

Moto na serwisie, ale jest to dioda led wklejona u dołu odbłyśnika, wpięta w obwód postojówek w kierunkowskazach, a tam wyłączone.

#1645 -OLO-

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 25 postów
  • Na FM od: 15 kwiecień 2016
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:mam

Napisano czw, 09 mar 2017 - 09:25

Różnica jest w odbłyśniku, USA-symetryczne EU-niesymetryczne oraz postojówki. Różnicę zobaczysz np. jak postawisz obie wersje obok siebie i zaobserwujesz jak światło pada na ścianę. Wyraźnie widać różnicę.

 

W lampie USA powinna być zaślepka do wyłamania, w to miejsce można zamontować postojówkę i podłączyć pod postojówki z kierunków.



#1646 Wujek Mario

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 27 marzec 2017
  • Skąd:Ksawerów
  • Motocykl:XVS Midnight Star 1300A

Napisano pon, 03 kwi 2017 - 07:12

Witam ziomów. Dla Was temat banalnie prosty, a ja mam "zagwozdkę". Moja gwiazdeczka jest cholernie miękka i dobija po niemal każdym bujnięciu. Ważę 100 kg, moja żonka też mała nie jest więc już czas podkręcić sprężynę. Czy ktoś z Was już ją regulował? Zastanawiam się jak do niej dojść? Czy wybebeszyć akumulator od środka czy jakoś od dołu szukać podejścia. Będę wdzięczny za każdą poradę.



#1647 tqmeh

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 210 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 24 luty 2013
  • Skąd:DZL
  • Motocykl:XVS1300A

Napisano pon, 03 kwi 2017 - 07:17

Cześć,

 

regulacja jest możliwa bez rozbierania amortyzatora będzie łatwiej jak Yadwinia będzie podniesiona a sprężyna czysta. 



#1648 Wujek Mario

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 27 marzec 2017
  • Skąd:Ksawerów
  • Motocykl:XVS Midnight Star 1300A

Napisano pon, 03 kwi 2017 - 12:00

Cześć,

 

regulacja jest możliwa bez rozbierania amortyzatora będzie łatwiej jak Yadwinia będzie podniesiona a sprężyna czysta. 

Czyli od dołu ją podejść?



#1649 -OLO-

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 25 postów
  • Na FM od: 15 kwiecień 2016
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:mam

Napisano pon, 03 kwi 2017 - 12:09

Tak z boku, lekko ku dołowi ... uh jak to brzmi :(. Rękę trzeba wsunąć z kluczem i celować.

Podnieś na podnośniku jak tqmeh radzi, zakładam ze masz klucz do regulacji i nie kombinujesz "młotkiem i przecinakiem".

 

UWAGA:

Nie można przekroczyć zakresu minimum i maximum < to mówi fabryka.

Oraz jak przerzucisz zakres sprężyna "skoczy", uważaj na dłoń !!


Użytkownik -OLO- edytował ten post pon, 03 kwi 2017 - 12:12


#1650 Wujek Mario

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 27 marzec 2017
  • Skąd:Ksawerów
  • Motocykl:XVS Midnight Star 1300A

Napisano pon, 03 kwi 2017 - 13:51

Dzięki. Spróbuję dzisiaj to ogarnąć.



#1651 norbi22

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 16 kwiecień 2017
  • Skąd:Przysucha
  • Motocykl:YAMAHA MIDNIGHT STAR 1300

Napisano pon, 17 kwi 2017 - 05:35

Yamaha midnight star 1300 2007 pali mi się check engine

#1652 tqmeh

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 210 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 24 luty 2013
  • Skąd:DZL
  • Motocykl:XVS1300A

Napisano pon, 17 kwi 2017 - 07:25

Cześć, 

 

Szukaj warsztatu motocyklowego i podepnij pod program

 

Ewentualnie sprawdź sam

 

 

How to Enter Diagnostic Mode

Setting the diagnostic mode
1. Turn the main switch to “OFF” and set the engine stop switch to “Run”.
2. Disconnect the wire harness coupler from the fuel pump. (I didn't do that and it still worked).
3. Press and hold the “RESET” switch and the “▲” side of the “SELECT” switch. Turn the main switch to “ON”, and continue to press the switches for 8 seconds or more.

NOTE:
• All displays on the meter disappear except the clock and odometer/trip meter/fuel reserve trip meter/clock displays.
• “dIAG” appears on the odometer/trip meter/fuel reserve trip meter/clock LCD.

4. Simultaneously press the “▲” side of the “SELECT” switch and the “RESET” switch for 2 seconds or more to activate the diagnostic mode. The diagnostic code number “d01” appears on the clock LCD.
5. Set the engine stop switch to “Kill”.
6. Select the diagnostic code number corresponding to the fault code number by pressing the “SELECT” and “RESET” switches.

NOTE:
• To decrease the selected diagnostic code number, press the “▼” side of the “SELECT” switch. Press the “▼” side of the “SELECT” switch for 1 second or longer to automatically decrease the diagnostic code numbers.
• To increase the selected diagnostic code number, press the “▲” side of the switch. Press the “▲” side of the switch for 1 second or longer to automatically increase the diagnostic code numbers.

7. Verify the operation of the sensor or actuator.
• Sensor operation
The data representing the operating conditions of the sensor appears on the odometer/trip meter/fuel reserve trip meter/clock LCD.

• Actuator operation
Set the engine stop switch to “Run” to operate the actuator.
NOTE:
If the engine stop switch is set to “Run”, set it to “Kill”, and then set it to “Run ” again.

8. Turn the main switch to “OFF” to cancel the diagnostic mode.

 

 

01 : Throttle position - must be from 15-17 (closed) to 97-100 (opened)
02 : Atmospheric pressure given in mmHg (normal is 760 - average weather)
03 : Differential pressure between air and intake pipe
05 : Air intake temperature (in Cecilius)
06 : Cooling liquid temperature (in Cecilius)
07 : Absolute speed (must be 000 in garage). Check with rear wheel.
08 : Lean angle safety switch control - must be from 0.4-1.4 (upright) to 3.8-4.2 (horizontal). DISMOUNT THE SWITCH FOR CHECKING !!!
09 : Battery voltage - must be above 12.0
20 : Side stand switch - displays ON or OFF
21 : Neutral gear switch - displays ON or OFF

Part 11

60 : EEPROM error code presence - 00 means no default, 01 or 02 means default on corresponding cylinder (blinks if both cylinders).
61 : Error Code memory log - Displays 00 if no error code in memory, displays the Error Code if any (11 to 50). Display changes every two seconds if more than one Error Code in memory, then start again from first.
62 : Displays the number of Error Code in memory. To clear the memory, switch the Engine Run Switch to ON position (no backup).
70 : Check Code number, display from 0 to 255

Part III : Activators - To activate, turn Engine Run switch from OFF to ON - Engine check light is activated too.

30 : Coil 1 is activated 5 times per second.
31 : Coil 2 is activated 5 times per second.
36 : Injector 1 solenoid is activated 5 times per second.
37 : Injector 2 solenoid is activated 5 times per second.
48 : Air duct solenoid is activated 5 times per second.
49 : Air intake solenoid is activated 5 times per second.
50 : Fuel injection relay is activated 5 times per second.
51 : Cooler fan is activated every 5 seconds.
52 : Headlight relay is activated every 5 seconds (2 seconds ON, 3 seconds OFF) - 2003+ model only.

Error Codes

Error Number 11 : Cylinder identification sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 12 : Crankshaft position sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 13 : Air intake pressure sensor error - DIAG mode 03
Error Number 14 : Air intake duct error - DIAG mode 03
Error Number 15 : Throttle position sensor error - DIAG mode 01
Error Number 19 : Sidestand sensor error - DIAG mode 20
Error Number 20 : Air pressure sensors error - DIAG mode (none)
Error Number 21 : Coolant temperature sensor error - DIAG mode 06
Error Number 22 : Air intake temperature sensor error - DIAG mode 05
Error Number 23 : Ambient air pressure sensor error - DIAG mode 02
Error Number 24 : O2 (lambda) sensor error - DIAG mode (none)
Error Number 30 : The bike went down - DIAG mode 08
Error Number 33 : Coil 1 open circuit - DIAG mode 30
Error Number 34 : Coil 2 open circuit - DIAG mode 31
Error Number 41 : Tilt sensor error - DIAG mode 08
Error Number 42 : Speed sensor error / Neutral sensor in short-circuit - DIAG mode 07-21
Error Number 43 : Battery voltage control error - DIAG mode (none)
Error Number 44 : EEPROM read/write error - DIAG mode 60
Error Number 50 : ECU memory error - DIAG mode (none)
Error Er-1 : ECU link error
Error Er-2 : ECU link error
Error Er-3 : ECU link error
Error Er-4 : ECU link error

Following ERROR codes DO NOT allow engine to run :
11-12-19-30-41-50 and Er-1 to Er-4
Error code 11 allow engine to continue running only if fault appears after engine start.

Following ERROR codes DO allow engine to run but need immediate check because default values are taken by the ECU: 13-14-20-21-22-23-24-24-42-43-44
********************************


#1653 duńczyk

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 43 postów
  • Na FM od: 04 listopad 2011
  • Skąd:śląsk
  • Motocykl:yamaha midnight star

Napisano wto, 02 maj 2017 - 20:49

witam fanów MS ! nie było mnie długo na tym forum z wielu powodów ,w sezonie 2016 oprócz Jasnej Góry i obowiązku przeglądu , nie latałem nigdzie , wielkie dzięki dla " pyry " że pyta 0 problem z moim moto! już wyjaśniam , mechanik "KTM Katowice" zrobił nim pare kółek i już wiedział co jest grane , psiknął w pas napędowy specyfikiem i po kłopocie - WIELKI SZACUN - dla jego wiedzy ! teraz czeka mnie wymiana akumulatora i przegląd serwisowy

#1654 stefankr

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Na FM od: 18 marzec 2018
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Yamaha Midnight XVS 1300

Napisano nie, 18 mar 2018 - 13:53

Witam. Jestem nowym na forum. Niedawno stałem się właścicielem MS 1300. Szkoda, że ostatni wpis jest prawie z przed roku. Mam nadzieję, że nadal tutaj będzie można wymieniać informacje na tematy dotyczące nas,ych maszyn, terminów zlotów, czy pomniejszych spotkań. Ja miałbym pytanie do doświadczonych włascicieli - w mojej maszynce po rozgrzaniu delikatnie słychać stuk zaworów. Pewnie trzebaby je przeregulowac. No i jeszcze delikatnie "pyka" w tłumiku.

#1655 tqmeh

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 210 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 24 luty 2013
  • Skąd:DZL
  • Motocykl:XVS1300A

Napisano pon, 19 mar 2018 - 13:37

Cześć wpisy były ostatnio coś się chyba adminowi nie spodobało 
ile masz km najechane ?? 
PW wysalam do Ciebie 



#1656 duńczyk

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 43 postów
  • Na FM od: 04 listopad 2011
  • Skąd:śląsk
  • Motocykl:yamaha midnight star

Napisano nie, 13 maj 2018 - 07:59

witam ! mam pytanie czy opony DUNLOP będą dobre do xvs 1300 ,pytam bo czeka mnie wymiana , za podpowiedź z góry dziękuję ! duńczyk

#1657 tqmeh

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 210 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 24 luty 2013
  • Skąd:DZL
  • Motocykl:XVS1300A

Napisano pon, 14 maj 2018 - 12:43

Cześć, będą OK pilnuj wymiarów i indeksów ładowności i prędkości omijaj chińczyki a to co zostanie będzie OK



#1658 duńczyk

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 43 postów
  • Na FM od: 04 listopad 2011
  • Skąd:śląsk
  • Motocykl:yamaha midnight star

Napisano nie, 27 maj 2018 - 21:54

Cześć, będą OK pilnuj wymiarów i indeksów ładowności i prędkości omijaj chińczyki a to co zostanie będzie OK

a. co myślisz o oponach MICHELIN podobno są modele typowe dla cruseira ! i cena przyzwoita . dzięki za opinie ! duńczyk

#1659 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 9285 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Namur

Napisano pon, 28 maj 2018 - 09:39

w dziale co, jak kupić jest duży temat o oponach do armatury, pozbierane opinie z dziesiątków pozakładanych wątków; proponuję poczytać - opinii jest znacznie więcej, niż 2-3 odpowiedzi jakie zazwyczaj powiają się na ponawiane n-ty raz to samo standardowe pytanie

jsz


bezmotocyklowy


#1660 jesz

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 42 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 29 październik 2010
  • Skąd:warszawa
  • Motocykl:xvs1300

Napisano pią, 27 lip 2018 - 13:45

Witam po dłuższej nieobecności, 

Od razu do brzegu:

zauważylem wyciek płynu chłodniczego z otworu pod miską olejową. Niemal na pewno jest to kwestia uszczelniaczy na wałku pompy wody. Pytanie czy ktoś z Was miał już tego typu problem - jeśli tak to będę wdzięczny za każdą informację.

Z tego co usłyszałem od mechanika to żeby dostać się do pompy trzeba rozebrać cały silnik ale chciałbym jeszcze to potwierdzić u kogoś więc stąd pytanie.

Moto rocznik 2007 z przebiegiem 43kkm

Z góry wielkie dzięki

jesz






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |